• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.398 series
  • 34.341 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.721 gebruikers
  • 9.421.708 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

He, daar heb je gelijk in A&L. En die andere wedstrijden waar je dan afhankelijk bent (winst Portugal op Denemarken en winst DL op Denemarken) zijn niet eens zo gek natuurlijk.

Maar als je woensdag wint krijg je misschien wel een heel boeiend scenario (alle ploegen drie punten) op de laatste dag.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Bedankt en sterkte ermee toch. Ik weet hoe het voelt, deed mij enorm sterk denken aan de openingswedstrijd van Spanje op het WK twee jaar terug tegen Zwitserland.

Thanks. Maar jullie hadden toen nog een vrij gemakkelijke poule. Dit was de belangrijkste wedstrijd voor ons. Wij zijn dus eigenlijk nog zieliger dan jij toen was .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

He, daar heb je gelijk in A&L. En die andere wedstrijden waar je dan afhankelijk bent (winst Portugal op Denemarken en winst DL op Denemarken) zijn niet eens zo gek natuurlijk.

Maar als je woensdag wint krijg je misschien wel een heel boeiend scenario (alle ploegen drie punten) op de laatste dag.

Daarom. It ain't over till the fat lady sings.

Je moet eigenlijk maar hopen dat Denemarken nu stopt met punten pakken. Geef Portugal maar een 1-0 op Denemarken en laat Duitsland die 3e pot van hen winnen. Het is te hopen dat je na woensdag nog wat perspectief houdt. Want ik zie Oranje wel van dit Portugal winnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Oneerlijk spelletje kan het soms toch ook zijn. Ik zei gister ook al tijdens de wedstrijd dat het net Spanje-Zwitserland was. Hij mocht er ook gewoon niet in. van Persie moet met een psycholoog gaan praten o.i.d. Dit kan echt niet langer zo. Verder rollen we de Duitsers en Portugezen gewoon op. Samen met Denemarken door lijkt me ook wel komisch namelijk.

Ik vond in ieder geval dat Nederland wel leuk speelde, maar conditioneel leek het op het laatste half uur (wat vreemd was). Sneijder nu linie terug, Persie achter de Hunt en gaan met die banaan.

Alles of niks !!

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Is zo.

Heb trouwens vanmiddag (had er gisteravond geen kracht voor uiteraard) nog even VI terug gezien maar was een leuke uitzending.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Rare opstellingen bij Spanje - Italie. Spanje zonder echte spits en Italie met 3 man achterin waaronder De Rossi . Juist ja.

Hoop dat die rare Balotelli nog wat tofs gaat doen .

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Zet net de tv aan maar hebben ze dat maffe ek-lab al geschrapt bij de nos of hoe zit dat?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, het EK statistiekenmannetje was er weer. Domme aanvulling van de NOS.

schram101

• 16702 berichten
  • 2311 stemmen

Inderdaad. Vooral dat k*taccent van dat mannetje..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

4 kan genoeg zijn.

Dui-NL 1-1

Por-DM 1-0

Duitsland 4

DM 3

Por 3

NL 1

NL-Portugal 1-0

Dui-DM 1-0

Duitsland 7

NL 4

Por 3

DM 3

Al moet je nooit van Duitsers afhankelijk zijn. Zelf winnen zou alles weer kunnen veranderen woensdag.

Zou best nog wel eens kunnen, maar er schuilt wel een salonremisie tussen DUI en Den in. Zijn ze beide door en is Duitsland Nederland kwijt rest van het toernooi... Kortom, we moeten 5 keer op rij winnen vanaf nu.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Naomi Watts schreef:

Prettige wedstrijd Joy, maar niet te prettig . Zenuwen zijn ondraaglijk, ik ga me maar eens mentaal voorbereiden. Aju.

Het begint bij mij nu ook wel te kriebelen ja. Nog meer dan bij de wedstrijd van Nederland. Maar ja, daar had ik een simpele overwinning verwacht . Het zal er nu om hangen. Mocht Nederland geen Europees kampioen worden dan gun ik het alleen Italië. Het mooiste land, mooiste tenues, mooiste spelers. Maar goed, ik kijk door een Italiaans gekleurde bril .

Prettige wedstrijd Naomi

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Oei oei, ik zie het al, echte moordenaars er in bij die Italianen. Heerlijk. Vraag me af of ze de frivole Spanjaarden echt kunnen aanpakken.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Nu al genieten door die Spaanse en Italiaanse supporters.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Lol, Alan Parsons voor de wedstrijd in t stadion draaien. Cool.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Trouwens goede keuze om naar Sporza te zappen. Heerlijk, gewoon commentaar zonder constant subjectief Barca ophemelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Trouwens goede keuze om naar Sporza te zappen. Heerlijk, gewoon commentaar zonder constant subjectief Barca ophemelen.

Dat hebben ze tot nu toe nog helemaal niet gedaan ouwe piepierd.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Tuuelijkwel, al vanaf t begin.

Overigens was vooraf het 'grappige Cristiano filmpjes' item en daarna meteen de ophemeling van Messi alweer genoeg vies Barcapyamavolk gedoe dan goed voor me was.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Die opmerking van de commentator dat Italië blij zou moeten zijn na 17 minuten nog geen goal tegen te hebben gekregen . Italië speelt prima tot zover. De Rossi heerst achterin. Prachtige speler.

Cassano, hehe

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Fabregas had verdorie ook geel moeten krijgen, toen hoorde ik die commentator niet...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Joy4ever schreef:

Die opmerking van de commentator dat Italië blij zou moeten zijn na 17 minuten nog geen goal tegen te hebben gekregen .

Wat een verrassing . De Rossi idd heerlijke speler. Balotelli zou ik alvast wisselen, speelt dramatisch.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat een vervelende wedstrijd. Vooral ook omdat ik het liefst beide zie verliezen. 

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Buitengewoon sterk vooralsnog die Italiaanse verdediging, zoals viel te verwachten. Hadden wij er maar eentje van.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Rene van der Gijp over Jeremain Lens: "wat kan je nog meer van een buitenspeler verwachten?"

Maarreh Lens had dus geen actie in huis...

KLIK

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4083 stemmen

Italië is geweldig. Nog spelers met persoonlijkheid! Balotelli en Cassano bijvoorbeeld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Materny schreef:

Het zou voor mij reden genoeg zijn om iig. niet een kroeg in te gaan (wat ik sowieso al niet vaak doe).

Moet dat dan om voetbal te kijken? Als je écht voetbal wilt kijken, doe je dat sowieso niet in de kroeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Italie toch beter, niet qua veldspel maar wel qua gevaar. Staan ook veel te veel middenvelders op het veld, ik snap dat je Cesc het liefst niet op de bank zetten maar je mag toch verwachten dat je op zijn minst met een echte spits speelt. Vooral Llorente lijkt mij uiterst effectief tegen dit Italie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Redlop schreef:

Rene van der Gijp over Jeremain Lens: "wat kan je nog meer van een buitenspeler verwachten?"

Dat 'ie ook een beetje kan voetballen, Lens is op zijn hoogst goed genoeg voor de bank van PSV.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

kos schreef:

Hoop dat die rare Balotelli nog wat tofs gaat doen .

Rood pakken bijvoorbeeld...

Maar Italië doet het uitstekend vind ik.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Voor een linksback lijkt het me bepaald geen non-argument dat iemand geen linksback is.

Ik vind het wel een back, maar Van Marwijk vond schijnbaar van niet. Dat vind ik onzin, vooral als je vervolgens wel Bouma of Schaars wilt proberen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.