- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Zonder bal was Nederland dramatisch. Met bal (in ieder geval tot de 60e minuut) behoorlijk goed. Vooral Sneijder erg sterk, en ook Van Persie en Affelay waren voetballend goed bezig, ongelofelijk dat je dan niet scoort.
Robben leed veel te veel balverlies, Bommel stond maar wat lamlendig rond de middenstip en de verdediging schutterde opzichtig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sneijder was subliem, de rest speelde als een zak stront... En Bertje moet zich schamen, gaan huilen bij de scheids. Misschien dat angsthaas Bert eens bij zichzelf moet kijken? Van tactiek snapt hij in ieder geval weinig.
Had geen drol met tactiek te maken als Van Persie die eerste kans gemaakt had, of die bal van Robben binnenkant paal was geweest,of Heitinga zich niet het bos in had laten sturen, was er niks aan de hand geweest. We hebben verloren door individueel falen. .Verder heeft Van Marwijk wel de WK finale gehaald, dus waar lul je over? Iedereen speelde gewoon zwaar onder niveau. En verder hadden we gewoon een hoop pech. Soms zit het mee, vandaag niet.
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
twee keer hands in 16 meter, twee keer poep in z'n ogen
Die eerste keer kan je nog laten doorspelen, de bal rolt per ongeluk over zijn arm, maar gelijk daarna maakt dezelfde speler wel degelijk hands, maar ook hier weer gaat de arm niet bewust naar de bal toe...
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5185 stemmen
Hopen dat Portugal en Duitsland niet gelijk gaan spelen, dan zijn we nog verder van huis.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Pooltechnisch gezien een slechte uitslag trouwens, bah.
Voor mij helaas niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
HAHAHA
they are red the are white they are danish dynamite
Dynamite? Een klein plofscheetje, meer was het niet. Helaas wel afdoende vandaag.
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Alle credits voor de Denen trouwens. Wat een hecht team!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Voor mij helaas niet.
Sneijder was subliem
Alleen tweede helft. Eerste helft was hij heel matig
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Jammer, nu is het noodzaak dat ik door ga met zuipen na zo'n lullig verlies. Kak.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Die eerste keer kan je nog laten doorspelen, de bal rolt per ongeluk over zijn arm, maar gelijk daarna maakt dezelfde speler wel degelijk hands, maar ook hier weer gaat de arm niet bewust naar de bal toe...
oh dan bedoel ik 3 keer hands, want was eerder ook al een in de wedstrijd
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Haha Bertje snapt er totaal niks van. Hij zit nou te zeggen dat we nóg verdedigender hadden moeten spelen. De eerste 25 minuten waren goed aan onze kant en hij zegt dat we juist geen druk op de bal moesten zetten, wat we in de beginfase goed deden. Tjonge, tjonge kan hij aub oprotten?
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
JA, wordt echt schijtziek van al die Oranje reclames. Vooral die van de ING, die is echt te erg. 'Samen' is wel het laatste waar die bankiers voor staan.....
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
oh dan bedoel ik 3 keer hands, want was eerder ook al een in de wedstrijd
Ja, eerder in de wedstrijd was er ook al hands, maar vlak voor het eind twee keer op rij, daar had voor gefloten kunnen worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haal de slingers maar weer omlaag! Woensdag komt de Mannschaft ons allemaal een illusie armer maken, al heb ik zelf die illusie nooit gehad bij dit EK. Een gebrek aan concentratie en chemie, middenvelders die niet aansluiten ( Bommel en de Jong die weigeren in te schuiven, zelfs niet na de 60 minuut
) Bendner lag aan de ketting bij ons centrale duo, Willems had Rommedahl in de tang. Eriksen kwam er niet aan te pas; waarom dan in godsnaam zo'n blok houden voor je defensie.
Laat Nederland maar lekker vroeg exit gaan, ik zal er geen traan om laten; in tegenstelling tot de vorige twee edities waar ik maanden naar uitkeek.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Sneijder speelde overigens wel fantastich, oh wat een prachtige passes heeft hij uitgedeeld.
BB_Shields
-
- 32 berichten
- 11 stemmen
Ach, die twee volgende matchen kan je niet vergelijken. Ik heb het gevoel dat Nederland wat hoogmoedig het stadion is binnengelopen, gelovend dat de match tegen Denemarken louter een training was tegenover grotere ploegen zoals Duitsland en Portugal. En dat gaat hen zuur opbreken...
Ja die indruk heb ik ook wel
Laten we hopen dat het klopt
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Haal de slingers maar weer omlaag! Woensdag komt de Mannschaft ons allemaal een illusie armer maken, al heb ik zelf die illusie nooit gehad bij dit EK. Een gebrek aan concentratie en chemie, middenvelders die niet aansluiten ( Bommel en de Jong die weigeren in te schuiven, zelfs niet na de 60 minuut
) Bendner lag aan de ketting bij ons centrale duo, Willems had Rommedahl in de tang. Eriksen kwam er niet aan te pas; waarom dan in godsnaam zo'n blok houden voor je defensie.
Laat Nederland maar lekker vroeg exit gaan, ik zal er geen traan om laten; in tegenstelling tot de vorige twee edities waar ik maanden naar uitkeek.
Het is zo 1998 om tegen het Nederlands elftal te zijn. 
Van Persie heeft de kansen gemist, dat is de meest aanwijsbare oorzaak van deze nederlaag.
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
wat zijn het toch ook weer een stelletje prutsers zeg, jemig vooral van Persie Bert van Marwijk is gewoon bang om hem te wisselen die scheids had ook stront in de ogen 4 hands van Denemarken. En dan te bedenken dat ze nog tegen DUITSLAND & PORTUGAL moeten.
ach ja, je moet maar zo denken: de wereld vergaat niet of veranderd in een zombie apocalyps enz,
want ga er zelf maar eens staan.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Gek genoeg zie ik enigszins het positieve van deze nederlaag. Het is nu alles of niet en de volgende twee wedstrijden zijn twee finales. Nederland onder druk presteert vaak beter. Hopelijk is dit de ideale drijfveer. Zie het zo: als Nederland de volgende twee wedstrijden wint, dan winnen ze ook het EK.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar met deze vorm en scherpte is de kans wel klein.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
wat zijn het toch ook weer een stelletje prutsers zeg, jemig vooral van Persie Bert van Marwijk is gewoon bang om hem te wisselen die scheids had ook stront in de ogen 4 hands van Denemarken. En dan te bedenken dat ze nog tegen DUITSLAND & PORTUGAL moeten.
ach ja, je moet maar zo denken: de wereld vergaat niet of veranderd in een zombie apocalyps enz,
want ga er zelf maar eens staan.
het is nu al 4 keer hands !! wa zal dat zijn binnen een uur ?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Wel een prestatie overigens, om twee handsballen in één keer te maken, en ook knap om het dan nóg niet te zien als scheids. xD
BB_Shields
-
- 32 berichten
- 11 stemmen
Het zou best eens kunnen dat ze die twee landen Duitsland en Portugal nodig hebben om weer gefocused te raken. Ik geef ze in elk geval nog zeker niet op. Misschien wel tuttige vrouwenfilosofie, maar goed ook wij kunnen een mening over voetbal hebben. Ehm.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is zo 1998 om tegen het Nederlands elftal te zijn. 
Van Persie heeft de kansen gemist, dat is de meest aanwijsbare oorzaak van deze nederlaag.
Ik ben niet tegen het Nederlands elftal. Alleen zit ik totaal niet in de mood zoals bij Z-Afrika en Zwitserland het geval was. Heb geen minuut VI oranje of Studio voetbal gezien deze week. Niet aan poules gedaan, en ook niet weken zitten voorbeschouwen hier. Ik vind het maar een saaie bedoening tot nu toe. Akelige landen waarin het gehouden wordt, stadions nog niet eens gevuld. Ik hoop dat Nederland ver komt, maar als ze woensdag met 0-3 eraf gaan laat ik er geen traan en ga ik lekker zitten voor Denemarken en Spanje.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Onzin. Van Persie had één grote kans moeten maken. Daar tegenover staan het voortdurende balverlies van Robben, het passief rondsjokken van Bommel en de blunder van Heitinga. Lijkt me niet dat je deze verliespartij dan op het conto van Van Persie moet schuiven.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
En doe daar maar Robben bij als de grootste egoist in de match.
Robben is dat altijd!!
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Robben geef dan af man
zoveelste keer.....
maar ja als ook Huntelaar 1op1 kansen gaat missen..
ja idd, Roben heeft een dikke ego 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sorry, heb mij "misklikt' en bericht verwijderd.
Sneijder speelde wel de pannen van het dak en die Willems achteraan kan er ook wat van. Dat gaat nog een hele grote worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Robben, Heitinga, Van der Wiel, Van der Vaart, Vlaar en Afellay. 
Alleen Sneijder en Willems verdiende een voldoende.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.