- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Die borden van Orange langs de kanten vind ik wel een sterk staaltje psychologische oorlogsvoering.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Robben geef dan af man
zoveelste keer.....
maar ja als ook Huntelaar 1op1 kansen gaat missen..
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Het is gewoon gedaan, na deze wedstrijd wordt het er helemaal niet makkelijker op, dus ja.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5187 stemmen
Nederland met 0 punten naar huis over een dikke week?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een dwalend elftal is het toch. Mist volledig de focus en overtuiging van het team uit 2010. En waar het aan ligt? Vorm, een ongrijpbaar iets.
Dit was het dan, woensdag wacht het einde, want ik geloof niet dat we ons nog hervinden.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Nederland met 0 punten naar huis over een dikke week?
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Ach, die twee volgende matchen kan je niet vergelijken. Ik heb het gevoel dat Nederland wat hoogmoedig het stadion is binnengelopen, gelovend dat de match tegen Denemarken louter een training was tegenover grotere ploegen zoals Duitsland en Portugal. En dat gaat hen zuur opbreken...
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5187 stemmen
Volgens mij zit het veel dieper dan dat helaas.
Als ik dit zie is de kans groter dat dit jaar een Nederlander de Tour wint of het Sydney-medaille record er in Londen aangaat dan dat we het EK winnen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Vd Vaart slechte invalbeurt ongelooflijk, balletjes achter de man spelen in een aanval.. Zo gaat het niet lukken nee
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland was niet hoogmoedig, we hadden pech en mistte vorm. Kan gebeuren, wel jammer.
Vdv is wel de slechtse van allemaal.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Ach, die twee volgende matchen kan je niet vergelijken. Ik heb het gevoel dat Nederland wat hoogmoedig het stadion is binnengelopen, gelovend dat de match tegen Denemarken louter een training was tegenover grotere ploegen zoals Duitsland en Portugal. En dat gaat hen zuur opbreken...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, wat jammer dit. En als je dan ook geen pingel krijgt heeft het blijkbaar zo moeten zijn. Nederland was stukken beter, maar niet in de afronding.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Ik wist het, klaar slecht gespeeld behalve de eerste 20 minuten.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
twee keer hands in 16 meter, twee keer poep in z'n ogen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Willems je beste verdediger. Dan weet je het wel. Onbegrijpelijk apathisch Nederland in slotfase. Totaal geen druk op de bal. Dieptepunt. Zonder twijfel Van der Wiel. Wat speelde die slecht zeg.
Enige lichtpuntje. Sneijder is fit! Speelde uitstekende tweede helft.
Oh ja was natuurlijk wel een dikke pingel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Die hele defensie is eredivisie-onwaardig, laat staan op internationaal niveau. Verder erg veel onnauwkeurigheden, onzuiverheden en egoïsten. En zelfs in de 89e minuut werd er nog rustig gesjokt 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Nederland begon 2x goed aan beide helften maar voor de rest speelde ze toch maar matig. Dat Denemarken ook maar een beperkte ploeg is, kon je goed zien aan hun mislukte counters. Wat een ruimte in het laatste half uur maar ze deden er niets mee. Als je dat voorhebt tegen een ploeg als Rusland krijg je er gegarandeerd nog meer binnen.
Nederland was inderdaad beter maar typisch zo een match waarin alles net moet tegenzitten. En zelden zo een onmachtig Nederland gezien als in de laatste 20 minuten trouwens.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Leek me ook mede een conditioneel probleem.
Eigen schuld, nu heroische winst tegen Duitsland...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, het wordt nu wel leuk woensdag, of juist niet. 
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
twee keer hands in 16 meter, twee keer poep in z'n ogen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Man man, wat waren Robben, van der Wiel en van der Vaart slecht zeg...
Het kan nog, maar dan moeten de kansen er wel in, want zoveel krijgen we er niet tegen Duitsland en Portugal.
Oranje had véél beter met de ruimte om moeten gaan die het in de eerste 20 minuten kreeg. Ze schrokken ervan. Ongelooflijk dat we niet gescoord hebben. Kutzooi.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Fuck of met je SAMEN. Kut ING.
Je bedoelt die reclame.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Kan er echt met mijn verstand niet bij hoe die Denen zonder enige druk op dertig meter van de goal de bal mochten hebben laatste half uur. Totaal geen druk op de bal. Heel raar.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Pooltechnisch gezien een slechte uitslag trouwens, bah.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Sneijder was subliem, de rest speelde als een zak stront... En Bertje moet zich schamen, gaan huilen bij de scheids. Misschien dat angsthaas Bert eens bij zichzelf moet kijken? Van tactiek snapt hij in ieder geval weinig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je bedoelt die reclame.
JA, wordt echt schijtziek van al die Oranje reclames. Vooral die van de ING, die is echt te erg. 'Samen' is wel het laatste waar die bankiers voor staan.....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
13 juni enorme druk op de wedstrijd tegen Duitsland, da's dan het enige 'postieve' wat ik eruit kan halen
en dat je '88 ook totaal onverwacht met 0-1 begon 
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
HAHAHA
they are red the are white they are danish dynamite 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.