- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die stap was voor Robben en Sneijder prima, maar ze rekenden het lachwekkende beleid van Perez niet mee. Qua niveau konden ze het prima aan.
En genoeg spelers die vanuit Ajax met succes naar de absolute top trokken, ook de laatste 10 jaar.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Robben en Sneijder zijn ook wel buitencategorie. Daar komt vd Wiel niet eens bij in de buurt. De laatste topspelers Suarez en Ruiz zijn ook niet bij de absolute topteams terecht gekomen en blinken ook niet uit.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Wat voor zwakzinnige hebben ze nou weer uitgekozen voor voetbalfans. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Die maffe voetbalwet werkt ook voor geen meter in Engeland. In de media hier houden ze altijd dat fabeltje hoog dat het allemaal werkt. Nou...nee dus!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Kos, vriend van jou is een Babos shirt rijker? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eerst zeg je dat ze geen kanshebber waren, om vervolgens doodleuk te melden dat ze redelijk makkelijk de halve finale hadden kunnen halen.
Idd
Tja, het was met dat team bijna moeilijker om geen dan wel wereldkampioen te worden, dus Van Basten heeft dat toch maar mooi knap gedaan. Een spits passeren omdat-ie een grap vertelt op de training, het blijft de meest wonderlijke der (eindeloze reeks) blunders van maffe Marco.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die stap was voor Robben en Sneijder prima, maar ze rekenden het lachwekkende beleid van Perez niet mee. Qua niveau konden ze het prima aan.
En genoeg spelers die vanuit Ajax met succes naar de absolute top trokken, ook de laatste 10 jaar.
Zijn gewoon na een jaar weer afgedankt, niet erg succesvol dus....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Alsof Di Maria beter is dan Robben. 
Edit: volgens mij ging er zojuist iets mis met mijn internetverbinding.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar Ronaldo wel 
Had het ook niet met zijn gesteldheid te maken? Robben is verder goed genoeg voor elke club natuurlijk. Verder vind ik VdWiel geen onaardige speler, beetje lui enzo maar je hoeft op de 2e ring tenminste niet te bukken als hij de bal heeft (itt de rest van de backs in de MML).
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zijn gewoon na een jaar weer afgedankt, niet erg succesvol dus....
Niet succesvol is nog wel wat anders dan een stap te groot dus.. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar Ronaldo wel 
Had het ook niet met zijn gesteldheid te maken? Robben is verder goed genoeg voor elke club natuurlijk. Verder vind ik VdWiel geen onaardige speler, beetje lui enzo maar je hoeft op de 2e ring tenminste niet te bukken als hij de bal heeft (itt de rest van de backs in de MML).
Ronaldo is een niveau hoger, net als Messi. Voor andere voetballers doet een Robben in vorm niet onder.
Naar de ontwikkeling van Van der Wiel ben ik erg benieuwd. Misschien is de Europese top (nu nog) te hoog gegrepen, maar als ik kijk naar Abate en Bosingwa dan moet Van der Wiel dat niveau zeker aankunnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb nog altijd een sterk voor gevoel voor een Duits-Portugese finale, maar dit helpt Oranje dan wel weer een beetje. 
twee debutanten in selectie portugal | nusport.nl/ek2012 | Voor het laatste nieuws van elke sport
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik teken zo voor genoemde finale 
Maareh, een paar debutanten als nummers 22 en 23 mee, volgens mij doet zo'n beetje elke ploeg dat wel. Dickie Dick neemt 3 onbekende nieuwelingen mee en ik zag bij Nederland ene Buttner (?) meetrainen, ach je moet toch iets om de (voor)selectie vol te maken. Bij Portugal mag bovendien iedereen de bal inleveren bij Ronaldo of eventueel Nani, eigenlijk doet de rest er niet toe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik doelde meer op het definitief afhaken van Carvalho en in veel mindere mate Boswinga. Ook wist ik niet dat Danny in Februari al was uitgeschakeld.
Alle drie zouden normaal gesproken toch belangrijke spelers voor het elftal zijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
eigenlijk doet de rest er niet toe.
Pepe doet er ook toe - die gaat ze nog wel benadelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
15 mei 2012........terug naar 15 mei 2011..... 

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
"Vind ik leuk"
Alweer een jaar geleden, het voelt als twee weken geleden
(Of was dat nou alweer een andere kampioenschap?)
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Ook Jan Vennegoor houdt er mee op.
Heeft voor iemand met zijn kwaliteiten er alles wel uitgehaald. Was in het laatste echte topjaar 04/05 van PSV echt belangrijk. Veel doelpunten en een rustpunt voorin. Vooral de thuiswedstrijd tegen Milan was hij heel sterk (heel PSV overigens).
Na PSV nog een goede tijd bij Celtic gehad maar de daaropvolgende periodes bij Hull en Rapid waren teleurstellend.
De 2e keer PSV ook geen onverdeeld succes, kwam als breekijzer en heeft daarin eigenlijk alleen waarde gehad tegen RKC (1 doelpunt, maar toch verlies) en NEC (de late 1-0). Met volgend jaar Locadia en Bentancourt die eraan komen is hij bij PSV niet meer nodig.
Is nog tot 19 interlands gekomen met daarin 3 oefendoelpunten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Castaignos 'vereerd en trots' op interesse van Feyenoord - AD.nl
Eerst voor het geld kiezen in Milan en Feyenoord in de steek laten, om vervolgens een seizoen later te smeken om terug te gaan naar Feyenoord 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Castaignos 'vereerd en trots' op interesse van Feyenoord - AD.nl
Eerst voor het geld kiezen in Milan en Feyenoord in de steek laten, om vervolgens een seizoen later te smeken om terug te gaan naar Feyenoord
Hoezo?
Hij heeft ons veel geld opgeleverd?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En smeken? Apart als je dat eruit kunt halen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan snap je er inderdaad niet veel van.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Sowieso onbegrijpelijk dat een speler naar Feyenoord wil 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Maher steld me vrij teleur met zijn berichtgeving nu hij op training-stage is bij het Nederlands elftal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maher steld me vrij teleur met zijn berichtgeving nu hij op training-stage is bij het Nederlands elftal.
Dan is het buitenland de enige optie. Feyenoord heeft geen geld, PSV en Ajax zijn bezet op het middenveld; dan blijft er niks meer over wat gezien kan worden als een stap hogerop in Nederland.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Hoezo?
Hij heeft ons veel geld opgeleverd?
Veel geld niet echt toch? Ik blijf er bij dat hij had moeten bij tekenen, maar met de wijsheid van nu (Guidetti) ben ik toch blij dat hij toen is weggegaan.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Dan is het buitenland de enige optie. Feyenoord heeft geen geld, PSV en Ajax zijn bezet op het middenveld; dan blijft er niks meer over wat gezien kan worden als een stap hogerop in Nederland.
Als Toivonen nog verkocht wordt (wat deze zomer meer een optie is dan ooit) zie ik hem graag komen als vervanger.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.