• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.483 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik hoop dat ie nog een jaar bij AZ blijft, mag hij over een jaar wel naar Amsterdam komen als vervanger van Eriksen die dan vast vertrekt.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Mocht Bakkal niet verlengen is hij de ideale vervanger denk ik

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, gaan de vrienden van Feyenoord weer collecteren om een speler te kunnen halen?

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Jullie betalen er zo 16,5 miljoen voor zeker

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Doet Ajax het ieder geval van eigen dat in eigen bezit is

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ach, Feyenoord heeft de Vrienden van Feyenoord binnengehaald.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van Marwijk idioot! Urby, Maduro en Bütnner wegsturen, Bouma, Bouhla en Willems houden. Mafkees.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Meen je niet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Willems en Bouma hebben geen hol gepresteerd dit jaar, maar een van die twee zal dus LB komen te staan. Je moet er toch niet aan denken ... (overigens is ook Anita geen serieuze optie voor die positie wat mij betreft. Urby en Buttner lijken me 1 en 2. En Maduro 100x liever als 3e of 4e CV dan Vlaar of Fredje).

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Tja, je kunt er natuurlijk over discussiëren of Urby (voor de linksbackplaats) en Maduro (amper gespeeld) wel een hol gepresteerd hebben dit jaar.

Willems heeft het gewoon goed gedaan maar het is nog veel te vroeg voor die jongen.

De verdediging van PSV heeft een moeizaam jaar gehad maar individueel heeft Bouma het niet eens zo slecht gedaan. Ik zie ook wel dat de man over z'n hoogtepunt heen is maar de keuze voor een ervaren man op die positie, boven mensen die er niet uit de voeten kunnen of nul ervaring hebben op niveau, is wel te billijken.

Mijn voorkeur was ook Urby op de linksback maar het zal toch echt niet kunnen in de ogen van Van Marwijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Butnner heeft veel meer laten zien dan Willems, die me vooral erg is tegen gevallen. Bovendien heeft ie barweinig bij Oranje te zoeken gezien de hoeveelheid wedstrijden die hij gespeeld heeft op niveau.

Bouma kan ik nog inkomen, maar absoluut niet als linksback. Hoogstens in de Ooijer-rol tijdens het WK.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Büttner kan ik niks over zeggen, heb dit seizoen amper wedstrijden van Vitesse gezien.

Trouwens het mooiste doelpunt dat je nooit gezien hebt kun je vanaf vandaag wel zien.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vYLxntVYkjY#![/embed]

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Bizarre situatie bij FC Den Bosch

Onwaarschijnlijk triest. Laat Den Bosch nu maar winnen dan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Kai schreef:

Van Marwijk idioot! Urby, Maduro en Bütnner wegsturen, Bouma, Bouhla en Willems houden. Mafkees.

Ik word een beetje misselijk als ik dit lees. Die is verdomme gek geworden

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ben benieuwd wat voor argumenten hij gaat aanvoeren, want dit kan gewoon niet. Twee spelers met ervaring op topniveau wegsturen en een jonkie en twee voetballers, die over de datum zijn erbij houden, wat een onzin.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Had wel verwacht dat Urby mee had gemogen. Verder niet zo geks aan. Er moeten er nog vier afvallen...

Bouma hoort er natuurlijk niet bij, kan het niveau van PSV niet eens aan.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat doe je Bert?! Emanuelson moet sowieso mee, Willems is er (nog) niet klaar voor. Die komt er nog wel. En dan Bouma? Bouma is niet eens goed genoeg bij PSV laat staan bij Oranje, waarom neem je dan niet gewoon Maduro mee? Daarnaast vind ik dat Emanuelson gewoon mee moet naar het EK, je kan hem overal gebruiken en hij heeft veel ervaring. Daarnaast doet hij het gewoon goed bij Milan, dat is toch wat anders als een paar wedstrijdjes te hebben gespeeld tegen tegenstanders van het niveau De Graafschap, Roda JC etc.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Van mij mogen nog afvallen:

- Anita

- S. de Jong

- Bouma (zeker)

- Schaars

Emanuelson had mee gemogen (ipv. Anita, Willems en/of Bouma).

Ik denk dat Bert de volgende spelers laat afvallen:

- Willems

- S. de Jong

- Maher

- Narsingh

Voor de rest niet teveel zorgen maken over de afvallers, etc. Laten we hopen dat spelers 1 t/m 16 gewoon fit blijven.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Van mij moeten nog afvallen:

- Willems

- Bouma

- S. de Jong (is gewoon niet goed genoeg voor Oranje)

Bert kennende zal het worden:

- Willems (hoop ik)

- Bouma (moet, anders is Bert gek geworden)

- S. de Jong

- Lens

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Wie wil je dan op lb zetten? Schaars

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

Wie wil je dan op lb zetten? Schaars

Emanuelson of Anita, maar zeker niet Willems. Dat kan je die jongen gewoon niet aandoen, één fout en heel het land struikelt over hem heen. Je weet dat hij er nog niet klaar voor is, dan moet je hem in bescherming nemen. Sorry hoor, maar tegen wat voor tegenstanders heeft Willems dit seizoen gespeeld? Dat is toch andere koek dan elke week spelen tegen tegenstanders als Napoli, Udinese, Inter, Juventus. Daarnaast heeft Anita ervaring in de CL, wat Willems ook niet heeft. Je ziet toch zelf ook hopelijk dat Willems er nog niet klaar voor is?

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

depri83 schreef:

Willems heeft het gewoon goed gedaan maar het is nog veel te vroeg voor die jongen.

En je weet dat Urby dus niet mee gaat hè. Anita heeft toch ook wel bewezen dat hij op linksback niets te zoeken heeft. Die heeft met z'n vorm op het middenveld Oranje gehaald.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Urby is natuurlijk geen linksback, die kan totaal niet verdedigen. Bert ziet hem waarschijnlijk als middenvelder en dan is hij van de geselecteerde spelers, de minste. Maduro is lang geblesseerd geweest en heeft heel weinig wedstrijdritme. (Affelay ook, maar die is van betere kwaliteit). Buttner en Willems is natuurlijk om het even. Beide spelers spelen in een competitie van weinig waarde.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Bij VI zeiden ze gister ook dat Schaars wel linksback zou komen te spelen. Van wat nu over hoop ik dat ook.

Afvallers wat mij betreft.

- S de Jong

- Narsingh

- Maher

- Willems

Emanuelson zegt trouwens niet gebeld te zijn door Van Marwijk. Vreemd verhaal, lijkt me helemaal niets voor Geniale Bert, maar Furby zal het ook niet verzinnen toch?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mijn droomscenario van Vlecht op linksback is nog altijd mogelijk

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

otherfool schreef:

Mijn droomscenario van Vlecht op linksback is nog altijd mogelijk

Als dat echt gebeurt dan maakt Bert zich compleet belachelijk en zit half Nederland met schaamrood op de kaken naar Oranje te kijken.

Maar goed, Bert zal never nooit voor die optie kiezen. We kunnen uiteraard ook zonder linksback gaan spelen. Werkt wellicht heel verhelderend.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bert

Emanuelson had ie in de basis moeten zetten, niet naar huis sturen.

En dan stuurt ie logische keuze 2 Buttner ook nog eens weg, zodat we waarschijnlijk met dikke Fred die er geen reet van bakt meer of een 18 jarig talentje met 20 Eredivisie potjes in de benen de linksback positie moeten vullen. Want hij zal vast Anita wel naar huis sturen.

Je merkt het wel zeg. Cocu, Eikelkamp, Faber....Eindhoven mag geloof ik beslissen wie komt en gaat. Pfff.

De andere namen zijn verder wel logisch.

Verder zullen volgende week Siem de Jong en Maher wel afvallen, wegens teveel keuze op die plek. En voor de andere 2...lastig. Anita zal hij dan wel wegdoen en Lens of Narsingh. Al hoop ik dat Anita mee mag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Met Frankie de Boer als 2e man waren deze 2 idd niet naar huis gestuurd. Wat moeten we in hemelsnaam met Bouma en Willems? Geef dan de titel meteen maar weg

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

moviemafketel schreef:

Met Frankie de Boer als 2e man waren deze 2 idd niet naar huis gestuurd. Wat moeten we in hemelsnaam met Bouma en Willems? Geef dan de titel meteen maar weg

Er moeten er nog 4 afvallen he. Of Willems vandaag of volgende week naar huis gaat maakt geen ruk uit natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.