• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.790 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.524 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Er moeten er nog 4 afvallen he. Of Willems vandaag of volgende week naar huis gaat maakt geen ruk uit natuurlijk.

Of hij gaat gewoon mee....wat ik begin te denken.

Snap overigens niet dat hij niet gewoon meteen de complete selectie bekend maakt, spelers als Siem de Jong halen het toch niet, geef ze dan ook niet die valse hoop. Ga gewoon de oefenduels met de 23 spelers spelen en haal bij blessures alleen nog een extra naam erbij.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Bert

Emanuelson had ie in de basis moeten zetten, niet naar huis sturen.

En dan stuurt ie logische keuze 2 Buttner ook nog eens weg, zodat we waarschijnlijk met dikke Fred die er geen reet van bakt meer of een 18 jarig talentje met 20 Eredivisie potjes in de benen de linksback positie moeten vullen. Want hij zal vast Anita wel naar huis sturen.

Er moet dus een middenvelder linksback komen die dat nooit speelt? Dan zijn er twee opties, Urby en Schaars. Bert kies voor de laatste. Qua niveau maakt het weinig uit toch?

Al zal jij als Ajaxcied liever die eerste zien natuurlijk.

Je merkt het wel zeg. Cocu, Eikelkamp, Faber....Eindhoven mag geloof ik beslissen wie komt en gaat. Pfff.

Meen je dit? Zo ja:

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Het is wel opvallend dat vooral de ajacieden gepikeerd zijn, hehe

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Brabant Bert

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Natuurlijk maakt Schaars of Emanuelson wel wat uit. Schaars is trager, Schaars is veel minder technisch, Schaars kan niet opbouwen....ik kan geen reden verzinnen om Schaars boven Urby te verkiezen. Helemaal omdat Urby nog ieder geval een verleden als linksback heeft.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

RuudC schreef:

Inderdaad opvallend, aangezien iedereen met een beetje voetbal verstand zich hier tegen zou moeten verzetten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

schram101 schreef:

Er moet dus een middenvelder linksback komen die dat nooit speelt? Dan zijn er twee opties, Urby en Schaars. Bert kies voor de laatste. Qua niveau maakt het weinig uit toch?

Urby heeft jaren linksback gespeeld, zelfs een paar weken terug nog bij Milaan. Ik vind dit echt ongelofelijk. Willems is hier nog helemaal niet klaar voor en sinds wanneer speelt Schaars linksback?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Er kon dus nog wat grond verkocht worden voor smeergeld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Inderdaad opvallend, aangezien iedereen met een beetje voetbal verstand zich hier tegen zou moeten verzetten.

Tja ik roep al 4 jaar dat Van Marwijk een idioot 1e klas is maarja mij geloven ze weer niet

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

Eerder verbijsterd. Je kan zelfs de meeste PSVers niet wijs maken dat Bouma en Willems op het EK horen denk ik. Net zo min overigens als bv Siem de Jong, maar ik zei ook al dat hij af zal vallen.

Meest logische is Emanuelson met Buttner, Bert kiest Bouma met Willems. Of Willems valt af en het wordt Schaars, net zo beroerd.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Meest logische is Emanuelson met Buttner, Bert kiest Bouma met Willems. Of Willems valt af en het wordt Schaars, net zo beroerd.

Gelukkig maakt Anita ook nog kans

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Natuurlijk maakt Schaars of Emanuelson wel wat uit. Schaars is trager, Schaars is veel minder technisch, Schaars kan niet opbouwen....ik kan geen reden verzinnen om Schaars boven Urby te verkiezen. Helemaal omdat Urby nog ieder geval een verleden als linksback heeft.

Emanuelson komt in ieder geval niet in aanmerking voor een plek op het middenveld van Oranje. Schaars ook niet. Urby had wel mee gemogen als linksback.

Bert heeft inderdaad de twee verkeerde linksbacks af laten vallen: Emanuelson en Büttner. Willems mag daar nu spelen van mij.

Of anders maar met 3 verdedigers spelen.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Tja ik roep al 4 jaar dat Van Marwijk een idioot 1e klas is maarja mij geloven ze weer niet

Ook zo makkelijk. Altijd dat gezeik over de best presterende bondscoach.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Schaars heeft naar horen zeggen een aardig seizoen gemaakt bij Sporting. Dan wel niet als LB, maar toch.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Gelukkig maakt Anita ook nog kans

Die zou ik ook niet als back meenemen, maar ipv Strootman. Maar dat zal wel niet gebeuren.

Jammer trouwens van die smileys, dat kan ook aardiger...

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Urby heeft jaren linksback gespeeld, zelfs een paar weken terug nog bij Milaan. Ik vind dit echt ongelofelijk. Willems is hier nog helemaal niet klaar voor en sinds wanneer speelt Schaars linksback?

Maar hij wil toch geen linksback meer spelen?

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die zou ik ook niet als back meenemen, maar ipv Strootman. Maar dat zal wel niet gebeuren.

Oke gelukkig.

Denk dat ze allebei mee gaan hoor.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Eerder verbijsterd. Je kan zelfs de meeste PSVers niet wijs maken dat Bouma en Willems op het EK horen denk ik. Net zo min overigens als bv Siem de Jong, maar ik zei ook al dat hij af zal vallen.

Ik denk dat de verdediging sowieso wel een beetje een beroerde situatie is. Voor Bouma zou oranje inmiddels een gepasseerd station moeten zijn en voor Willems komt het te vroeg. Voila, het standpunt van een PSV-fan. Zelfs als Bouma meegaat, denk ik toch dat hij de bank gaat warmhouden. De functie voor linksback is gewoon al een tijd een zorgenkindje. Er is gewoon geen definitieve optie.

Verder vind ik het gewoon opmerkelijk nogal wat Amsterdamse onbegrip voorbij komt en dat daar altijd de namen Emanuelson en Maduro bij genoemd worden. Ik kan er wel om lachen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Oke gelukkig.

Denk dat ze allebei mee gaan hoor.

Ervan uit gaan dat Anita niet als back mee gaat heb je Anita, Strootman en Schaars voor 2 posities achter Bommel en de Jong. Dus zal er neem ik aan 1 afvallen. Tenzij hij Anita meeneemt als linksback, dan kunnen ze alledrie mee en zal Bouma of Willems afvallen. Strootman lijkt me wel zeker van zijn selectie, Bertje is gek op hem. Dus wordt het Schaars of Anita, die beiden op het middenveld horen en gezien worden als alternatief op LB.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

Verder vind ik het gewoon opmerkelijk nogal wat Amsterdamse onbegrip voorbij komt en dat daar altijd de namen Emanuelson en Maduro bij genoemd worden. Ik kan er wel om lachen.

Wie noemt Maduro dan? Vreselijk overschatte speler, die zet ik zelfs nog onder Schaars qua niveau. Trage slak.

Het gaat hier gewoon om Emanuelson, die gezien zijn verleden en zijn techniek + multi-inzetbaarheid de meest logische optie zou zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Maduro > Bouma, sowieso. Verder begrijp ik nog steeds niet waarom Schaars nu als linksback wordt gezien, kunnen we er net zo goed Affelay neerzetten.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ervan uit gaan dat Anita niet als back mee gaat heb je Anita, Strootman en Schaars voor 2 posities achter Bommel en de Jong. Dus zal er neem ik aan 1 afvallen. Tenzij hij Anita meeneemt als linksback, dan kunnen ze alledrie mee en zal Bouma of Willems afvallen. Strootman lijkt me wel zeker van zijn selectie, Bertje is gek op hem. Dus wordt het Schaars of Anita, die beiden op het middenveld horen en gezien worden als alternatief op LB.

Deze zullen (hopelijk) wel afvallen toch?

- S de Jong

- Narsingh

- Maher

- Willems

Bouma is niet best nee, had persoonlijk ook liever Maduro nog gezien maar wanneer nodig zijn Vlaar en vooral Bouhla de eerste invallers natuurlijk in het centrum.

Strootman en Anita zijn dan de nieuwe De Zeeuw en Schaars. Waarschijnlijk (en hopelijk) zullen ze niet spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat hebben Maduro en Bouma met elkaar van doen? Maduro linksback kan natuurlijk helemaal niet.

Van mij hadden ze Kuijt daar wel mogen proberen, loopt ie ieder geval niet voorin de boel te verknallen hehe.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wie noemt Maduro dan? Vreselijk overschatte speler, die zet ik zelfs nog onder Schaars qua niveau. Trage slak.

Het gaat hier gewoon om Emanuelson, die gezien zijn verleden en zijn techniek + multi-inzetbaarheid de meest logische optie zou zijn.

Mwa, lees de posts in de laatste pagina's maar eens door. De naam van Maduro valt toch vaak, Overigens ook op andere fora, maar dat terzijde. Ik volg trouwens geen andere competitie dan onze eigen MML.Ik heb werkelijk geen idee hoe hij gespeeld heeft. De keren dat ik Maduro zag, was ik nooit onder de indruk. In zijn tijd bij Ajax vond ik er nooit wat aan in elk geval.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Maduro is als centrale verdediger beter dan Bouma. Bouhlarouz heeft trouwens ook niks te zoeken in Oranje.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Deze zullen (hopelijk) wel afvallen toch?

- S de Jong

- Narsingh

- Maher

- Willems

Bouma is niet best nee, had persoonlijk ook liever Maduro nog gezien maar wanneer nodig zijn Vlaar en vooral Bouhla de eerste opties natuurlijk in het centrum.

Strootman en Anita zijn dan de nieuwe De Zeeuw en Schaars. Waarschijnlijk (en hopelijk) zullen ze niet spelen.

Ik gok dat Lens eruit gaat en Narsingh niet, maar dat is op basis van wat ik dit seizoen zag.

Verder zullen je namen wel eens kunnen kloppen ja.

Vlaar heeft weer mazzel dat er weinig concurrentie achterin is, vind hem ook niet goed genoeg voor een EK. Maar ik neem aan dat Boulahrouz de 1e optie is als er een CV geblesseerd raakt.

We zien het allemaal wel. Zolang onze jongens op het middenveld en voorin maar niet geblesseerd raken. Moet er niet aan denken dat een Robben, Sneijder of van Persie het toernooi mist.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

Maduro is als centrale verdediger beter dan Bouma. Bouhlarouz heeft trouwens ook niks te zoeken in Oranje.

Alleen gaat Bouma niet als CV mee, maar als linksback, mocht hij het EK halen. Maduro zou hoogstens een concurrent van Vlaar zijn geweest. Waarbij ik niet zou weten waarom je Maduro achterin zou zetten, aangezien hij daar nooit speelt.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Kai schreef:

Bouhlarouz heeft trouwens ook niks te zoeken in Oranje.

Welke CV wel dan? Verder dan Heitinga kom ik niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bij Valencia heeft hij regelmatig achterin gespeeld, voor zover ik weet. Bouma als linksback vind ik overigens nog vreemder. Daar is hij veel te traag voor, los van het feit dat het geen linksback is.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Laten we wel zijn; alle namen die hier de revue passeren (Bouma, Willems, Anita, Buttner, Maduro, Emanuelson, the lots) hebben op een EK helemaal niks te zoeken. Pure armoede.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.