• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.840 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.531 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Welke CV wel dan? Verder dan Heitinga kom ik niet.

Heitinga, Mathijssen, Vlaar, De Vrij, Maduro en Donk zijn allemaal beter dan Bouhlarouz.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

otherfool schreef:

Laten we wel zijn; alle namen die hier de revue passeren (Bouma, Willems, Anita, Buttner, Maduro, Emanuelson, the lots) hebben op een EK helemaal niks te zoeken. Pure armoede.

Nog zo'n makkelijk gebler. We kunnen nog wel 100x zeggen dat we een kutverdediging hebben maar dat is inmiddels wel duidelijk.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Heitinga, Mathijssen, Vlaar, De Vrij, Maduro en Donk zijn allemaal beter dan Bouhlarouz.

Hebben niets te zoeken in Oranje

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Nog zo'n makkelijk gebler. We kunnen nog wel 100x zeggen dat we een kutverdediging hebben maar dat is inmiddels wel duidelijk.

Wat ik maar wilde zeggen; het blijft toch lood om oud ijzer.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Maar zijn beter dan Bouhlarouz.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Niet helemaal mee eens. Heitinga en Mathijssen wel ja, Donk zie ik nooit aan het werk maar ik zou altijd voor de ervaring gaan van Bouhla (die weet tenminste hoe je CR7 moet schoppen) in plaats van kereltjes als De Vrij en Vlaar

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Als Bouhlarouz Ronaldo weer zo'n rotschop geeft, is het sowieso wel de moeite waard om hem mee te nemen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Eigenlijk kan ik alleen maar concluderen dat Ooijer 2 maanden te vroeg is gestopt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Trouwens ik lees niks over het afvallen van 'supertalent' Wijnaldum...

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Heeft ook niet zo'n heel best seizoen gehad. Zijn tijd komt nog wel denk ik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Totaal niet mee eens, Boulahrouz kan niet opbouwen, maar defensief is hij vrij sterk. Doet het dit seizoen ook echt goed en maakt als het goed is van de zomer een transfervrije move naar AC Milan las ik. De enige 2 die beter zijn uit je lijst zijn Heitinga en Mathijsen, de rest ab-so-luut niet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

RuudC schreef:

Zijn tijd komt nog wel denk ik.

Ik denk het niet...

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

otherfool schreef:

Sinds ie niet meer bij Feyenoord zit, is ie dat 'super-' kwijt geraakt ..

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Wat ik maar wilde zeggen; het blijft toch lood om oud ijzer.

De beste spelers zijn niet altijd het beste team, dat maakte Oranje in 2010 nog duidelijk. Linksback is twijfelachtig, maar als niemand geblesseerd raakt dan valt het wel te overzien. Dan hoeven spelers nr 17-23 geen minuten in belangrijke potjes te maken.

Overigens, had Theo Janssen niet gewoon hier bij moeten zitten als je namen als Wijnaldum in de voorselectie ziet zitten?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Totaal niet mee eens, Boulahrouz kan niet opbouwen, maar defensief is hij vrij sterk. Doet het dit seizoen ook echt goed en maakt als het goed is van de zomer een transfervrije move naar AC Milan las ik. De enige 2 die beter zijn uit je lijst zijn Heitinga en Mathijsen, de rest ab-so-luut niet.

Ik vind het helemaal niks, nooit wat gevonden ook. Een domme sloper.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik denk het niet...

Eens, overschatte draver. Bezit een leuke techniek, maar mist overzicht, intelligentie, rendement en kwaliteit. Niet omdat ie bij PSV zit, dit zei ik voorgaande jaren ook al. Zie er niks in. Vind het wel een sympathiek joch, maar daar win je geen prijzen mee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Ik had veel vertrouwen in Bert, onze Bert, maar kan dit nog steeds niet geloven ...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bouma???

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De beste spelers zijn niet altijd het beste team, dat maakte Oranje in 2010 nog duidelijk. Linksback is twijfelachtig, maar als niemand geblesseerd raakt dan valt het wel te overzien. Dan hoeven spelers nr 17-23 geen minuten in belangrijke potjes te maken.

Overigens, had Theo Janssen niet gewoon hier bij moeten zitten als je namen als Wijnaldum in de voorselectie ziet zitten?

Twee jaren geleden riep iedereen, dat Gio echt niet meer kon als linksback, na zijn seizoen bij Feyenoord. Uiteindelijk perste hij er nog een fantastisch toernooi uit. Urby heeft ook wel eens door laten schemeren liever geen linksback te willen spelen. Misschien dat Bert dat heeft laten meewegen.

Wat Theo betreft. Denk ik dat BvM hem geen voorselectie aan wou doen. Dat een trainingsstage niks voor hem is en hij liever dan een jonge speler, zoals Wijnaldum eraan toevoegd.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Veel aanvallende middenvelders hebben we niet, maar geheel terecht natuurlijk.

Volgens mij heeft niemand hem supertalent genoemd.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ghehe, ik zie wel louter bekenden staan daar vooraan ja. Sterker nog, ook iemand met wie ik daar nota bene heen gereisd ben..

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De Guzman waarschijnlijk naar Twente. Zou toch doodzonde zijn. Ik zou hem graag weer in het Feyenoordhirt zien, als opvolger van Bakkal. Ook al ging-ie niet door de voordeur weg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Door de achterdeur bedoel je denk ik?

Wel grappig dat al die Feyenoord gasten die dachten al klaar voor hogerop te zijn overal faalden. Fer, Guzman, Wijnaldum, Castagnois...dat moet voor de Feyenoord supporters toch vrij grappig zijn. Beetje genoegdoening.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Natuurlijk maakt Schaars of Emanuelson wel wat uit. Schaars is trager, Schaars is veel minder technisch, Schaars kan niet opbouwen...

Schaars als linksback lijkt me een uitermate domme keuze, maar deze argumenten hier slaan natuurlijk nergens op. Schaars kan juist vele malen beter opbouwen en is technischer dan Urby.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Schaars als linksback lijkt me een uitermate domme keuze, maar deze argumenten hier slaan natuurlijk nergens op. Schaars kan juist vele malen beter opbouwen en is technischer dan Urby.

Haha dit meen je weer serieus? Schaars is opbouwend altijd matig geweest en technisch is hij verre van, in tegenstelling tot Emanuelson.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Tja.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Natuurlijk maakt Schaars of Emanuelson wel wat uit. Schaars is trager, Schaars is veel minder technisch, Schaars kan niet opbouwen....ik kan geen reden verzinnen om Schaars boven Urby te verkiezen. Helemaal omdat Urby nog ieder geval een verleden als linksback heeft.

Schaars linksback? Heb ik wat gemist Hij is gewoon als middenvelder geselecteerd, wat hij ook is....

Je kan veel over Urby zeggen, maar hij is zelfs op linksback nog klasses beter dan de nu geselecteerde linksbacks. Degenen die dat niet vinden snappen er geen hol van. Normaal gesproken selecteer je hem er natuurlijk niet voor en heeft ook hij z'n flaws. Maar niemand kan mij vertellen dat bijvoorbeeld iemand als Willems het beter kan. Die heeft nog 0,0 laten zien en oogt juist onzeker. Neem ik hem overigens niet kwalijk want hij is nog maar een jochie die net bij het eerste van PSV komt kijken en in een slecht draaiend elftal terecht is gekomen.

Daarnaast is Urby multifunctioneel en kan je hem op de hele linkerkant inzetten in geval van nood(blessures, wat niet geheel raar is gezien de blessuregevoeligheid van veel Oranje spelers).

Ach ja, we zien het wel. Niks aan te doen verder. Bert beslist..

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Door de achterdeur bedoel je denk ik?

Wilde zeggen "niet door de voordeur", dus ja.

Wel grappig dat al die Feyenoord gasten die dachten al klaar voor hogerop te zijn overal faalden. Fer, Guzman, Wijnaldum, Castagnois...dat moet voor de Feyenoord supporters toch vrij grappig zijn. Beetje genoegdoening.

De Guzman deed het uitstekend bij Mallorca. Bij Villarreal zijn een stuk of 3 trainers geweest, was een enorm bende. Dat niveau zou hij wel aan moeten kunnen.

Daarnaast raar dat je Fer en Wijnaldum na 1 seizoen al afschrijft, terwijl ze nota bene allebei een basisplaats hadden.

Niet gek dat Castaignos het niet heeft gered bij Inter in één jaar. Dat was voor 99% zeker. Die had nog een paar jaar bij Feyenoord moeten blijven, want dat niveau was hij nog lang niet ontgroeid.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Daarnaast is Urby multifunctioneel.

Yep. Overal even matig.

Het is kiezen tussen de Dove en de Blinde. Urby lijkt voor de linksbackpositie het best te kunnen horen en zien, maar voorlopig heeft hij alleen slecht nieuws gehoord/gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.