- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Typisch om van der Wiel laks'' te noemen. Er mankeert gewoon erg veel aan zn kwaliteiten.
Ja hoor, vandaar dat half Europa hem probeert te halen. Dat jij hem niet moet zegt niks over zijn kwaliteiten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Voetbalzone - Van Bommel noemt PSV-berichtgeving ?voorbarig?: ?Het is nog niet rond?

Wat een giller, dadelijk blijft ie gewoon in Milaan!

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zei nooit dat hij zeker weg zou blijven he?
Maar gefeliciteerd, mooie versterking. Zal voor Bommeltje wennen worden, spelen om plek 2 maximaal en meehobbelen in de EL 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hugo Borst over Van Bommel en Sparta.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Wie zou er niet huilen als hij naar #PSV moest. #vanbommel #afscheidMilan
Oh ja, en mister PSV blijft ook nog twee jaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Leuk dat je je eigen definities van talent hanteert, maar met een jaartje of 24, meer dan 120 Eredivisiewedstrijden, 2 kampioenschappen, EL & CL ervaring, 29 caps en een WK finale is zo'n term niet meer op z'n plaats. Zelf heb je er blijkbaar ook wat moeite mee:
Hij is voor mij (en velen) nog steeds iemand die zijn talent nog in moet lossen, inderdaad. En met "maar niet voor Real Madrid" bedoelde ik uiteraard dat hij niet geschikt is voor die ploeg.
ta·lent het; o -en 1 (Bijb) bep. gewicht aan goud of zilver 2 natuurlijke begaafdheid; aanleg 3 iemand met aanleg.
Je hebt gelijk: v/d Wiel heeft geen aanleg.
Een gewicht aan goud heeft hij dan wel weer. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ja hoor, vandaar dat half Europa hem probeert te halen. Dat jij hem niet moet zegt niks over zijn kwaliteiten.
Dat jij hem wel moet zegt even weinig over zijn kwaliteiten...
Overigens heb ik verder totaal niks tegen hem.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Hij is voor mij (en velen) nog steeds iemand die zijn talent nog in moet lossen
Hij moet dus iets inlossen dat er volgens jou niet of onvoldoende is? Oké.. Het is wat, dat voetbaljargon. Doordekken staat niet eens in de Dikke.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Tuurlijk heeft hij wel aanleg, dacht dat je cynisme wel kon onderscheiden. Maar v/d Wiel wordt niet beter momenteel, eerder slechter. Een nieuwe uitdaging zal goed voor hem zijn, maar Real is te hoog gegrepen. "Geluk" is wel dat je als back grotere kans op slagen hebt dan op ieder andere plek.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat jij hem wel moet zegt even weinig over zijn kwaliteiten...
Overigens heb ik verder totaal niks tegen hem.
Weet ik, maar jij brengt het als een feit heb ik soms het idee. Vd Wiel kan moeiteloos mee bij Oranje en in de CL. Dan kan hij ook ondertussen wel de stap naar de top eens zetten.
En hij is relatief goedkoop. 10-12 miljoen heb je hem binnen, is vrij weinig voor een rechtsback van zijn niveau.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk heeft hij wel aanleg, dacht dat je cynisme wel kon onderscheiden. Maar v/d Wiel wordt niet beter momenteel, eerder slechter. Een nieuwe uitdaging zal goed voor hem zijn, maar Real is te hoog gegrepen. "Geluk" is wel dat je als back grotere kans op slagen hebt dan op ieder andere plek.
Sommige spelers hebben een nieuwe uitdaging nodig om weer te pieken. Emanuelson draait ook een vrij aardig jaar bij Milan, terwijl bv Sneijder zo snel mogelijk uit die stad weg zou moeten. Vd Wiel heeft zichzelf al ruim bewezen de afgelopen 4 jaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Sommige spelers hebben een nieuwe uitdaging nodig om weer te pieken.
Ja, daarom zei ik het ook.
Vd Wiel heeft zichzelf al ruim bewezen de afgelopen 4 jaar.
Hij heeft nog lang niet iedereen overtuigt in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord in gesprek met Bulykin lees ik 
Zou ik erg jammer vinden, onze toffe Rus in de Kuip.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Sterker, dat is meestal een indicatie dat een speler van wereldniveau is 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik las al zoiets. Zou toch hilarisch zijn.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Tuurlijk heeft hij wel aanleg, dacht dat je cynisme wel kon onderscheiden.
Er stond niet voor niks 'of onvoldoende'. Ik blijf het merkwaardig vinden dat er iets moet worden ingelost dat onvoldoende aanwezig zou zijn. Met jouw mening over van der Wiel zou je eerder moeten stellen dat hij zijn belofte allang heeft ingelost.
Nog eerder: minder fit. Hoe dan ook, hij besliste een wedstrijd die je wél als kampioenswedstrijd kunt betitelen. Deed ie vorig seizoen ook.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een belangrijk doelpunt (1 van de 3 in zijn 2 laatste seizoenen) maakt je nog geen goede voetballer. Daarnaast was dat niet de kampioenswedstrijd, al was het een belangrijke overwinning.
V/d Wiel had/heeft aanleg, maar hij schijnt er verder weinig mee te doen. Zo moeilijk is het niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vd Wiel besliste vorig seizoen nog de kampioenswedstrijd met 2 mooie assists. Dat is wel goed genoeg?
Vd Wiel doet het gemiddeld prima. Is bijna altijd in topduels sterk en heeft met zijn aanvallende drang veel meerwaarde. De meeste rechtsbacks zijn defensief wat minder.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vd Wiel besliste vorig seizoen nog de kampioenswedstrijd met 2 mooie assists. Dat is wel goed genoeg?
Zei ik niet dat hij een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld?
Vd Wiel doet het gemiddeld prima. Is bijna altijd in topduels sterk en heeft met zijn aanvallende drang veel meerwaarde. De meeste rechtsbacks zijn defensief wat minder.
Daar staan een hoop persoonlijke fouten tegenover. In de Eredivisie.
Hier komen we niet uit. Als je denkt dat hij goed genoeg is voor Real: prima.
Als hij voor Oranje maar geen knullige fouten gaat maken. 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Daarnaast was dat niet de kampioenswedstrijd
Goed hoor. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Goed hoor.
Slim om het wel zo te benoemen dan. 
Ook al had Ajax die wedstrijd verloren, dan nog waren ze kampioen geworden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik kan niet zulke hele grote fouten van hem herinneren. Het viel me al vaker op dat Ajax de meeste goals van de linkerkant tegen kreeg. Dat vd Wiel soms slecht speelde klopt wel, maar je moet het ook niet overdrijven. Ik zeg overigens ook niet dat hij bij Real gaat slagen, maar ik denk wel dat hij toe is aan een POGING te wagen in de Europese top.
Heb jij vd Wiel in de CL en voor Oranje nou vaak grote fouten zien maken? Ik niet. Hij kan het wel, maar hij moet mentaal sterker worden zodat hij het wekelijks doet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Slim om het wel zo te benoemen dan. 
Ook al had Ajax die wedstrijd verloren, dan nog waren ze kampioen geworden.
PSV-Feyenoord was toch al de kampioenswedstrijd? Dat schijnt een bepaalde Belg gezegd te hebben...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
PSV-Feyenoord was toch al de kampioenswedstrijd? Dat schijnt een bepaalde Belg gezegd te hebben...
Precies. Weten we meteen wat de nickname van onze Dries is. Niet meer serieus nemen, die Insignificance. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
ja, anders ga je met uitzonderingen de regel bevestigen.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Precies. Weten we meteen wat de nickname van onze Dries is. Niet meer serieus nemen, die Insignificance.
Grenzen, Rico, grenzen!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
De stap van Ajax naar een topploeg als Real Madrid is wel de laatste die je moet maken. Die stap is veel te groot om in één keer te maken. Van de Wiel kan beter eerst naar Atletico, Valencia, Newcastle, Roma of Liverpool.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die stap was idd ook al te groot voor Robben en Sneijder, dus zeker voor Van der wiel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.