- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik nam dit al nooit serieus. Had niet verwacht dat ie als 31 jarige al terug zou keren. Maar vond alle hoop bij Feyenoorders wel grappig de laatste weken 
Meeste oudspelers die terugkeren zijn inderdaad 33 of ouder. Niet zo heel vreemd gezien de verschillen in salaris. Kuijt blijkt ook geld boven clubliefde te verkiezen.
Als je de moeite had genomen het artikel te lezen, wist je dat je ook hier wederom onzin uitkraamt. Gaat het wel goed met je?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb alles gelezen Reinbo, maar fijn dat je het even komt controleren.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Is er tenminste iemand die alles leest, doet Reinbo ook nooit ja met zijn selectieve reageer beleid 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Callejón en Mourinho zorgen voor ludieke momenten tijdens Real-viering
otherfool, pak de tissues er maar bij! 
Haha hier vind ik Mourinho best een grappige gast.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat zij Guidetti echt willen houden als je ziet hoeveel topspitsen ze daar wel niet hebben lopen. Daarnaast zullen er ook nog wel een paar bij komen dit transferwindow waarschijnlijk (Falcao en Van Persie misschien?).
Eens, maar aan de andere kant zou dat betekenen dat het jongelingen beleid bij City een grote faal is. Je verhuurt gasten om zich bij een ander team te bewijzen. Nu kun je veel zeggen over Super John, maar hij heeft zich zeker in de kijker gespeeld met een geweldig seizoen. Als City nu zou zeggen dat hij weg mag of weer verhuurd wordt, vraag ik me af wat al die andere huurlingen van City wel niet gaan denken. Dan gaan ze toch allemaal wel achter de oren krabben wat je moet presteren om in City 1 te komen.
Oftewel eigenlijk vind ik het niet kunnen om als CIty nu Guidetti gewoon te negeren. Aan de andere kant, Guidetti gaat natuurlijk nooit gasten als Aguëro uit de basis spelen...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Guidetti heeft het goed gedaan, maar ook dit seizoen heb je kunnen zien dat hij nog ruim tekort komt voor het niveau Man. City. Niets raars aan als ze hem opnieuw verhuren of verkopen.
Denk niet dat hij dat niveau ooit gaat halen, maar zou mooi zijn als hij ooit de kans krijgt zich echt te bewijzen bij die club.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me niet dat het jongelingen beleid van City een grote faal is. Guidetti heeft zich goed in de kijker kunnen speen en kan doorschuiven naar een middenmoter in een grote competitie. Prima ontwikkeling voor iemand van 19 jaar (Al denk ik dat nog een jaartje rijpen in de MM competitie misschien nog beter is, want hij krijgt vast ook nog wel een terugslag.) . En City kan 'm nu ook verkopen voor een mooi bedrag. Lijkt mij een win win situatie voor beide
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
De vraag is eigenlijk alleen of Man. City een voetbalclub is of een opleidingscentrum. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Lijkt me niet dat het jongelingen beleid van City een grote faal is. Guidetti heeft zich goed in de kijker kunnen speen en kan doorschuiven naar een middenmoter in een grote competitie. Prima ontwikkeling voor iemand van 19 jaar (Al denk ik dat nog een jaartje rijpen in de MM competitie misschien nog beter is, want hij krijgt vast ook nog wel een terugslag.) . En City kan 'm nu ook verkopen voor een mooi bedrag. Lijkt mij een win win situatie voor beide
Daarnaast weet je nooit hoe een talent zich ontwikkelt. Op deze manier proberen ze de concurrentie in ieder geval voor te zijn.
Guidetti is nu 20 jaar overigens.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Van the Man stopt ermee.
Schitterende carrière gehad. Meesterlijk koppel met Luc Nilis met PSV. Doelpuntenmachine in Engeland. En ondanks z'n niet altijd gelukkige relatie met Oranje en een enkele bondscoach toch nog een moyenne om u tegen te zeggen en belangrijke doelpunten gemaakt tegen Duitsland, Rusland, Ivoorkust en verlossende doelpunten voor een vastzittend Oranje tegen Armenië en Albanië.
Ander hoogtepuntje.
En deze mag natuurlijk helemaal niet ontbreken
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Oer-Feyenoorder Jan Bens overleden | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Op 6 december 1942 werd Bens de eerste Feyenoorder ooit die van het veld werd gestuurd tijdens een Klassieker tegen Ajax. Vooral de manier waarop was bijzonder: door zijn eigen aanvoerder. Bens kreeg een strafschop toegewezen, maar Ajax-doelman Gerrit Keizer weigerde de bal af te geven. Het tweetal kreeg daarop slaande ruzie. Feyenoord-aanvoerder Bas Paauwe liep daarop naar Bens en stuurde hem weg wegens onsportief gedrag.
Kijk, dat zijn nog eens verhalen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Altijd een fan van Ruud geweest. Doodzonde dat hij het nooit écht waar heeft kunnen maken in Oranje. Heb altijd gehoopt dat hij de held van een eindtoernooi zou worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ruud is op de dag af net zo oud als Kluivert. Onvoorstelbaar dat Patrick al ergens in 2003, 2004 opgebrand was en Ruud pas een jaar of 7 later. En dat terwijl Kluivert vele malen meer talent had, maar Ruud had die ongelofelijke wil om te winnen, jaar in, jaar uit. Daar heb ik veel respect voor. In de jaren dat hij voor Man Utd speelde had RTL5 veel live Premier League voetbal op tv. Heb Ruud toen vrij veel zien spelen. Jammer dat hij nooit eens de CL heeft gewonnen, daar had hij best wel recht op. Europees heeft ie nooit wat gewonnen, nationaal met zijn clubs veel. Maar wel terecht dat hij nu stopt, tijd zit erop. Sluit me ook wel bij NR aan, jammer dat hij het in Oranje nooit echt maakte. EK 2004 was hij zeer goed, andere toernooien kon het beter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vond Ruud altijd maar een vervelende luie speler, een sluipmoordenaar die zich schijnbaar stond te vervelen in de spits, altijd licht buitenspel afwachten. Effectief, maar verre van attractief. Heb niks met die man.....
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Je kan er niks mee hebben gehad maar Van Nistelrooy was geen luie spits. Hij had misschien niet de techniek van een Kluivert maar de man heeft schitterende doelpunten gemaakt.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik word niet bepaald blij van die hardnekkige geruchten over van der Wiel naar Real..
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
EK 2004 was hij zeer goed, andere toernooien kon het beter.
In 2006 had hij Nederland wereldkampioen kunnen maken. Misschien dat Van Basten die gedachte niet aankon, en dan maar na een lulsmoes over een mop op de training met Kuyt op de proppen kwam. We weten allemaal hoe dat eindigde; in mineur en schande.
Ruud van Nistelrooy, een sieraad voor de sport, doelpuntenmachine, held van beroep. Intelligent, bedachtzaam, ontdaan van de gebruikelijke voetbal-drukdoenerij, topspits zoals ze zelden of nooit voorbij komen. Wat een carrière, wat een grootheid 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik word niet bepaald blij van die hardnekkige geruchten over van der Wiel naar Real..
.
Ik denk dat hij dat niveau op termijn wel aan moet kunnen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat nou goede visie? Ze hadden het geluk dat Cruijff bij hun in de buurt geboren was..... En ik vraag me af of clubs als Madrid, Milan of Liverpool toen veel rijker waren. Situatie van toen is niet te vergelijken met nu en Amsterdam is qua regio niet veel zwakker dan Liverpool of Milan. Ajax is zeker sinds de beursgang gewoon net als City een vervelende poenige club.
En jij verwijt anderen domheid..
Ajax met City vergelijken, tuurlijk opperfrusti
Verder is het een lachwekkend argument om mee te komen als Ajax inderdaad gewoon de beste was Europees en niet vanwege geld om dan te stellen: "je had geluk dat Cruijff in de buurt woonde", echt te zielig voor woorden, hoeveel balken voor je kop en dommigheid heb je nodig om Ajax immer naar beneden te praten, kunnen alleen maar de havenjosties uit R'knor zijn..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zolang Abidol daar back mag spelen zal vd Wiel ook moeiteloos mee kunnen. Uitstekende speler, moderne back. Moet wel altijd 100% geven, anders is hij gezien. Maar ik denk dat ie in de Liga daar wel gefocust zal zijn.
En vd Wiel is een glamourboy dus hij zal zich bij Ronaldo en zijn vriendjes wel snel thuisvoelen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
In 2006 had hij Nederland wereldkampioen kunnen maken. Misschien dat Van Basten die gedachte niet aankon, en dan maar na een lulsmoes over een mop op de training met Kuyt op de proppen kwam. We weten allemaal hoe dat eindigde; in mineur en schande.
Ruud van Nistelrooy, een sieraad voor de sport, doelpuntenmachine, held van beroep. Intelligent, bedachtzaam, ontdaan van de gebruikelijke voetbal-drukdoenerij, topspits zoals ze zelden of nooit voorbij komen. Wat een carrière, wat een grootheid
2006? Toen was Oranje zich aan het herpakken met een nieuwe generatie. Oranje was toen absoluut geen kanshebber voor de (wereld)titel. Vanaf 2008 tot nu wel. Overigens speelde Ruud in 2006 gewoon het WK mee....
Verder verheerlijk je iemand wel die ook constant ruzie maakte met zijn coaches (oa Ferguson, van Basten en Advocaat) en niet vies van spelers provoceren was (Arsenal-Man Utd, Andorra uit etc). Ruudje kende 2 kanten. Op het veld was het vaak een rat, daarbuiten een hele toffe gozer.
Wel jammer van zijn hattrick in de ArenA 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
vraag ik me af wat al die andere huurlingen van City wel niet gaan denken. Dan gaan ze toch allemaal wel achter de oren krabben wat je moet presteren om in City 1 te komen.
Je moet eerst de transferwaarde van tenminste 30 miljoen bereikt hebben wil je in de basis van City komen
En eigen jeugd, ach...dat stroomt daar toch niet door.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
En jij verwijt anderen domheid..
Ajax met City vergelijken, tuurlijk opperfrusti
Verder is het een lachwekkend argument om mee te komen als Ajax inderdaad gewoon de beste was Europees en niet vanwege geld om dan te stellen: "je had geluk dat Cruijff in de buurt woonde", echt te zielig voor woorden, hoeveel balken voor je kop en dommigheid heb je nodig om Ajax immer naar beneden te praten, kunnen alleen maar de havenjosties uit R'knor zijn..
En ik verwoordde het nog wel zo netjes 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Zolang Abidol daar back mag spelen zal vd Wiel ook moeiteloos mee kunnen.
Abidal is al bepaald geen topper daar, en natuurlijk vele malen beter dan v der Wiel.
Uitstekende speler, moderne back. Moet wel altijd 100% geven, anders is hij gezien. Maar ik denk dat ie in de Liga daar wel gefocust zal zijn.
Heb veel liever dat ze die Ivanovic van Chelsea halen.
En vd Wiel is een glamourboy dus hij zal zich bij Ronaldo en zijn vriendjes wel snel thuisvoelen.
Haha, Gregory moet nog heeeeeel wat leren qua glamour willen hij en zn matties ook maar een beetje in de buurt van de Ronaldos en consorten daar komen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Daarom moet hij ook naar Madrid gaan, kan Twittery leren om een nog grotere glamourboy te worden 
Daarnaast, spelers als Sergio Ramos stellen al helemaal niets voor. Dan kan vd Wiel daar net zo goed spelen. Als back hoef je geen wereldklasse te zijn in Spanje.
Overigens lijkt Ivanovic me niet haalbaar 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
kunnen alleen maar de havenjosties uit R'knor zijn..
Jij bent het voorbeeld dat josties niet alleen bij havens wonen. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
2006? Oranje was toen absoluut geen kanshebber voor de (wereld)titel.
Huh?
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Daarnaast, spelers als Sergio Ramos stellen al helemaal niets voor. Dan kan vd Wiel daar net zo goed spelen.
.
Eh, nou eigenlijk wel.
Overigens lijkt Ivanovic me niet haalbaar
geen idee, maar er was sprake van.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Beetje verwarrend als iedereen het over Ruud heeft... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.