• 16.087 nieuwsartikelen
  • 179.379 films
  • 12.307 series
  • 34.159 seizoenen
  • 649.966 acteurs
  • 199.388 gebruikers
  • 9.399.428 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

GVD GVD echt alles zit weer tegen.

Op zich is hands geel en hij had geel dus rood, maar wel wat overdreven. Maar Ajax had nooit op 1-0 mogen komen. Benut je kansen eens en maak zelf je goals!

We raken in een crisis.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een lachertje deze penal en deze rode kaart. Dat je een penal geeft kan ik heel misschien nog inkomen, maar rood. Flikker een end op.

Vond het ook zwaar gestraft hoor maar als je een handsbal ziet dan is een gele kaart daarvoor ook volgens de spelregels.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

wat een tyfus scheids is die Liesveld ook. Als je hier rood voor geeft heb je er dus echt niets van begrepen. Niet de eerste keer met die eikel trouwens.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8255 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar Ajax had nooit op 1-0 mogen komen.

Ajax is ook niet op 1-0 gekomen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is dit voor gare wissel? Bulykin die voor Sigthorsson in viel moet eruit voor Ooijer...

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Welke kansen A&L? Ze moeten eerst eens gaan voetballen. En Frank wil de 1-0 natuurlijk consolideren.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Vond het ook zwaar gestraft hoor maar als je een handsbal ziet dan is een gele kaart daarvoor ook volgens de spelregels.

Hij komt in zijn val met zn arm op de bal terecht. Dat je daar uberhaupt voor fluit vind ik eigenlijk al lachwekkend.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat is dit voor gare wissel? Bulykin die voor Sigthorsson in viel moet eruit voor Ooijer...

Logische wissel, in de counter heb je meer aan Sulejmani en Boerrigter op dit moment. Want we gaan nog onder druk komen te staan.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Twente komt alweer goed weg. Doorgebroken speler maar Wisgerhof die met geel wegkomt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Welke kansen A&L? Ze moeten eerst eens gaan voetballen. En Frank wil de 1-0 natuurlijk consolideren.

Sulejmani, Vertonghen, Boerrigter en na de rust 2x van de lijn.

Jij blijft ook volgens mij voor altijd een ''het glas is halfleeg'' type.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Ajax heeft dit gewoon aan zichzelf te wijten met die lakse, nonchalante instelling. Alles gaat zo ontzettend langzaam.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Tweede helft ging het wel beter hoor Quido. Op basis van de eerste helft was ik het eens geweest, maar de tweede helft begon Ajax gewoon goed. Nu is het een kleine mission impossible aan het worden. Ik ga de afwas maar doen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Groningen-Ajax (1-0)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Groningen-Ajax (1-0)

Kan gebeuren, maar 0-3 thuis tegen ADO?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

depri83 schreef:

Twente komt alweer goed weg. Doorgebroken speler maar Wisgerhof die met geel wegkomt.

Zonder de calimero te willen spelen: Twente heeft dit soort gevallen al 2 jaar volledig mee.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kan gebeuren, maar 0-3 thuis tegen ADO?

Tsja, 3 keer een domme fout achterin bij Feyenoord kan ook gebeuren.

Maar Feyenoord domineerd (net zoals Ajax kennelijk) wel.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Zonder de calimero te willen spelen: Twente heeft dit soort gevallen al 2 jaar volledig mee.

Don't feed the Otherfool troll

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

rep_robert schreef:

Tweede helft ging het wel beter hoor Quido.

Beter? Je hebt voetballend niks gecreëerd ...

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

En nu gaan ze wel opeens jagen. Heeft ook echt veel zin als Groningen steeds één mannetje meer heeft. Doe dat gewoon vanaf minuut 1 en je komt hoogstwaarschijnlijk niet in de problemen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

2 helft was ruim 10 minuten aan de gang. Ajax zette vroeg druk en had gewoon wat kansen. Dat het voetballend niet loopt is allang duidelijk, maar de instelling van de ploeg was in ieder geval al wel beter. Dat je uit een counter zo'n rode kaart tegen krijgt, tsja...

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

2 helft was ruim 10 minuten aan de gang. Ajax zette vroeg druk en had gewoon wat kansen. Dat het voetballend niet loopt is allang duidelijk, maar de instelling van de ploeg was in ieder geval al wel beter. Dat je uit een counter zo'n rode kaart tegen krijgt, tsja...

Nogmaals. Het was een gele kaart.

Die eerste had Greg helemaal zelf verdiend.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou seizoen van Feyenoord zit er weer op. Kijk wel eind maart eens of er nog europacup in zit. Dat gedoe om plek 12-5 interesseert me verder geen donder. Allemaal

feyenoord totaal onwaardig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Nou seizoen van Feyenoord zit er weer op. Kijk wel eind maart eens of er nog europacup in zit. Dat gedoe om plek 12-5 interesseert me verder geen donder. Allemaal

feyenoord totaal onwaardig.

Wat had je zelf verwacht? Dat je om de titel ging spelen?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik vind het ook geen gele kaart als ie op zo'n manier tegen je hand komt(en dan ook nog is een penalty). Daarnaast nam Petterson de bal ook met de hand mee, dus die hele kans had al afgefloten moeten worden.

Overigens ben ik het wel met Quido eens dat nu je met 10 man staat er opeens wel fel afgejaagd wordt, dat moet vanaf minuut 1 al!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Gelukkig, Ebicillio staat er weer in. Vliegen de voorzetten tenminste weer "achter het vangnet". Soms snap ik de boer ook echt niet.

En weer wordt pijnlijk duidelijk dat Ajax eigenlijk maar een speler of zes heeft met toegevoegde waarde. De rest ontbeert gewoon het niveau.

En ik mag hopen dat de Boer nu eindelijk eens van dat idiote systeem afstapt en Janssen eens op de goeie plek zet. Het wordt tijd om keuzes te maken!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het is duidelijk dat jij de regels niet kent Depri. OPZETTELIJk hands is een gele kaart. Hier was totaal geen sprake van opzettelijk hands.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lyon, PSV, Twente, Madrid, Groningen...

Nou, Ajax staat er wel in de grote wedstrijden zeg...

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Twente Excelsior ook gelijk nu.

Rare tussenstanden vandaag.

Edit: 1-2

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Het is duidelijk dat jij de regels niet kent Depri. OPZETTELIJk hands is een gele kaart. Hier was totaal geen sprake van opzettelijk hands.

Ik heb eerder al aangegeven dat ik het zwaar gestraft vond.

Edit: Twente 2-1 achter binnen een paar minuten. Ongelooflijk!

Dat Excelsior was tegen PSV toch wel zo bloedeloos slecht en nu wint het gewoon uit van Twente.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Excelsior gewoon op 1-2 in Enschede.

Maarja, wat heb je eraan als je zelf verliest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.