- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vond het wel een goedkope penalty...
Gert Jan zal wel weer pissed off zijn haha 
Nou, Ajax begint ben benieuwd. Het zal wel weer allemaal erg moeizaam gaan en uiteraard komt Groningen al snel op 1-0. Dat is voorspelbaar.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Utrecht was gister niet best, maar toch 3 punten. Daar gaat het om. Over 2 weken tegen PSV uit en dan hou ik mijn hart wel vast. Mooi dat Duplan terugkwam gister, echt een goede rechtsbuiten voor Utrecht. Krijgen veel zware thuiswedstrijden binnenkort, maar Utrecht staat erom bekend om tegen goede tegenstanders goed te spelen en tegen mindere tegenstanders minder te spelen.
Van mij mogen die joden wel winnen zo. Als Groningen wint gaan zij Utrecht voorbij. Maarja, het is ook altijd leuk als Ajax verliest. We shall see.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Fernandez
Dat mag niet op dit niveau...
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wat verdedigd Feyenoord slecht zeg.. Bijna 0-2, Mulder houdt zich gelukkig staande.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is weer Comedy Capers met De Vlecht in het eerste kwartier 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
El AHmadi op de lat... Mooi schot.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Je kunt me van alles vertellen over Been, maar ik vind het wel opvallend hoe spelers als El Ahmadi en Schaken opeens toch wel blijken te kunnen voetballen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha en na al die mooier woorden van net staat Feyenoord thuis gewoon achter. Maar in de ArenA gaan ze stunten hoor!
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Klopt, bij Been was El Ahmadi het buitenbeentje, maar onder Koeman is hij vaak één van de belangrijkste van het veld.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Die Tadic zou bij elke NL topclub 1 van de beste spelers zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Haha en na al die mooier woorden van net staat Feyenoord thuis gewoon achter. Maar in de ArenA gaan ze stunten hoor!
Begrijpend lezen is blijkbaar te hoog gegrepen voor je. Ik schreef:'Als Feyenoord de komende twee wedstrijden wint..'
Kan nog steeds overigens.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Vind het maar een saaie rukpot in een sfeerloze Euroborg. Flets op alle fronten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Begrijpend lezen is blijkbaar te hoog gegrepen voor je. Ik schreef:'Als Feyenoord de komende twee wedstrijden wint..'
Kan nog steeds overigens.
I know, maar grappig vond ik het wel na de grootspraak. Overigens zal Feyenoord nog wel winnen.
Groningen - Ajax open wedstrijd. Helaas wordt de thuisclub wel sterker. En klote, Sigthorsson al na 20 minuten eruit met een blessure.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
G*dverdomme, Feyenoord speelt de hele tijd op de helft van Ado. Één lange bal van ADO en Verhoek scoort.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
I know, maar grappig vond ik het wel na de grootspraak. Overigens zal Feyenoord nog wel winnen.
Groningen - Ajax open wedstrijd. Helaas wordt de thuisclub wel sterker. En klote, Sigthorsson al na 20 minuten eruit met een blessure.
Het is ook wat met die Sightorsson, hij heeft de hele tijd van die kleine pijntjes en kan geen wedstrijd uitspelen in deze conditie. Begin me er nu wel aan te irriteren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, beide benen weer op de grond. (in de modder) Wordt gewoon weer een erg moeizaam seizoen. Hopelijk komen ze de tweede helft nog terug.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bacuna 
Had 1-0 voor de thuisploeg kunnen zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is ook wat met die Sightorsson, hij heeft de hele tijd van die kleine pijntjes en kan geen wedstrijd uitspelen in deze conditie. Begin me er nu wel aan te irriteren.
Want? Wat kan die jongen er aan doen dat hij constant met een zelfde blessure blijft kwakkelen? Ik hoop dat Ajax hem zegt dat hij zich voor IJsland af moet melden, dan kan hij 2 weken revalideren en aansterken. Die jongen doet hard zijn best, speelt behoorlijk maar heeft gewoon pech met een blessure.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Ze weten zichzelf wel wekelijks te overtreffen wat betreft het halen van een nog triester niveau. Ga toch eens jagen en druk zetten, speel die bal eens rond in plaats van alleen maar tikkies terug. Beweeg ook eens als je de bal niet hebt. En zo nog veel meer. Godsamme, wat een ellende.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Hij blijft met blessures kwakkelen en speelt toch elke week. Blijkbaar is hij elke week fit(?) verklaard en tijdens elke wedstrijd blijkt dat hij toch niet verder kan spelen. Overigens heeft SIghtorsson niet alleen last van zn enkel gehad. Ook heeft hij al een aantal spier blessures gehad de afgelopen weken. Dus hij kwakkelt toch wel heel erg en is blijkbaar fysiek niet in orde.
Het is niet persoonlijk bedoeld richting hem, maar ik vind het gewoon vervelend dat hij elke wedstrijd gewisseld wordt omdat er weer iets is. Zo heb je niks aan hem. Begrijpelijk toch?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ze weten zichzelf wel wekelijks te overtreffen wat betreft het halen van een nog triester niveau. Ga toch eens jagen en druk zetten, speel die bal eens rond in plaats van alleen maar tikkies terug. Beweeg ook eens als je de bal niet hebt. En zo nog veel meer. Godsamme, wat een ellende.
Je hebt eindelijk eens echt reden om de ajax-pessimist uit te hangen... werkelijk te triest voor woorden idd 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij blijft met dezelfde blessure kwakkelen en speelt toch elke week. Blijkbaar is hij elke week fit(?) verklaard en tijdens elke wedstrijd blijkt dat hij toch niet verder kan spelen. Overigens heeft SIghtorsson niet alleen last van zn enkel gehad. Ook al een aantal spier blessures gehad de afgelopen weken. Dus hij kwakkelt toch wel heel erg en is blijkbaar fysiek niet in orde.
Het is niet persoonlijk bedoeld richting hem, maar ik vind het gewoon vervelend dat hij elke wedstrijd gewisseld wordt omdat er weer iets is. Zo heb je niks aan hem. Begrijpelijk toch?
Ach en voorlopig staat hij wel op 5 goals waarvan er een aantal erg mooi waren. Maar hij moet maar eens 100% fit worden ja. Het probleem is alleen dat we nu 2 maanden lang alleen maar zware wedstrijden spelen. Als je nou eens tegen een kleinere ploeg moet, dan kan je hem eens een weekje sparen. Hij is duidelijk je beste spits.
Eigenlijk boeit het me niet hoe we vandaag spelen. Ik wil gewoon weer eens de drie punten pakken. Hard nodig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een pech, haalt Burnet 2x de bal van de lijn binnen 10 seconden 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Dat oeverloze getik rond de eigen zestien irriteert ook. Elke bal wordt ook gewoon ingeleverd zo, uiteindelijk. En Tadic mag niet mopperen dat ie er met geel vanaf komt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
0-3 weer uit de counter..

jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wat speelt die Cabral slecht zeg. Voert zijn acties te ver door, Passt alsof hij bij ADO voetbald, en zijn dode spelmomenten zuigen.
Edit: Mooi Cabral eruit en Biseswar erin.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Wat een lachertje deze penal en deze rode kaart. Dat je een penal geeft kan ik heel misschien nog inkomen, maar rood. Flikker een end op.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, het Koeman effect is ook weer uitgewerkt.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8255 stemmen
Hoppetee 1-0 en rood voor van de wiel 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.