- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Verdomme. Nu wordt mijn middag alleen maar zuurder, Twente laat ook thuis tegen Excelsior punten liggen 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Gaat lekker vandaag met de top clubs.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hopen dat PSV niet bij NEC wint, blijft de schade beperkt. Maar ik schaam me kapot voor wat Ajax laat zien. Wat super slecht zeg.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Twente weer op 2-2. Met het geluk van de laatste jaren winnen ze hier ook nog zul je zien.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Weer komt d'r een Groninger ontzettend goed weg.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het is duidelijk dat jij de regels niet kent Depri. OPZETTELIJk hands is een gele kaart. Hier was totaal geen sprake van opzettelijk hands.
Buiten dat maakte Andersson allereerst hands en hadden de penalty en rode kaart nooit gegeven mogen worden.
Ajax is niet in vorm de laatste weken. Daarnaast zit het ook allemaal een beetje tegen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2e Groninger die rood had mogen pakken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard maken de Duitsers uit Enschede nog wel de 2-2...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Frank moet eens minder koppig zijn. We verliezen meer dan de helft van onze wedstrijden ...
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Hoppa, nu gas erop in Nijmegen ! Gok een dikke overwinning.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, hoe extreem slecht het ook was, het zat ook wel tegen. Twee keer een bal van de lijn, een ongelukkige rode kaart en 2 Groningers die weer rood ontliepen.
Maar goed, absolute wanprestatie van Ajax. Om je kapot voor te schamen. Laat dit nou de ultieme wakeup call voor de Boer zijn dat dit middenveld gewoon niet kan functioneren.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Die Liesveld zal volgende week wel weer een duel in de topklasse fluiten. Jammer allemaal,maar uiteindelijk moet je het verschil gewoon in zo'n eerste helft al maken en veel feller voor de dag komen. Nu is er eigenlijk maar 1 helft gevoetbald en sta je een half uur met 10 man.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een bizarre middag zeg. Twente thuis gelijk tegen de nr laatst, Ajax verliest en Feyenoord thuis met 0-3 ingemaakt door ADO.
Nou, doe dan ook nog maar een stunt van NEC erbij.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
ff m'n bingokaarten opsnorren
Dat heeft helemaal geen zin, want die idiot van jouw avatar heeft hem al drie keer vol gehad zijn kaart.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Otherfool vergeet dat dit een briljante strategie van ons is om de scheids af te kraken, om vervolgens zo hard mogelijk als een idioot te juichen wanneer we een keer winnen. Zo houden we de aandacht van onze ploeg weg en focussen we alles op de scheids. We hebben van de grootmeester der Calimero's afgekeken 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Otherfool vergeet dat dit een briljante strategie van ons is om de scheids af te kraken, om vervolgens zo hard mogelijk als een idioot te juichen wanneer we een keer winnen. Zo houden we de aandacht van onze ploeg weg en focussen we alles op de scheids. We hebben van de grootmeester der Calimero's afgekeken
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Bovendien kunnen we nu weer lekker in de achtervolging. Daar zijn we goed in!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Iedereen kijkt naar Twente, PSV en Ajax, maar intussen heeft AZ gewoon een flink gat geslagen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Fijn verjaardagscadeau zeg! Dank u, God.
AZ met drie punten naar huis na winst op VVV waar PSV en Ajax al punten hebben verloren. Loodzware weken prima doorgekomen, donderdag nog vertraging gehad in Oekraïne en dan alweer om half 1 in Limburg aanwezig zijn om daar gretig te spelen. Klasse! Kan Ajax nog wat van leren.
Ajax verliest, speelde zeer slap, kreeg een terechte rode kaart, maar Groningen had er ook wel twee mogen krijgen.
Twente gelijk (niet gekeken), dus dat is ook fijn.
Feyenoord, met Piggy aan het roer, wat ff te veel praatjes kreeg na een paar overwinningen op degredatieclubs verliest thuis met 0-3.
Nu alleen nog PSV puntverlies, maar dat zie ik niet gebeuren.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Twente doet voor mij ook niet mee, AZ wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bovendien kunnen we nu weer lekker in de achtervolging. Daar zijn we goed in!
Wacht maar weer tot het maart is, dan begint ook Ajax weer te voetballen!
Man man, waarom kan Ajax niet eens gewoon een voorsprong nemen zoals AZ weer dit jaar. Het enige wat ik van vorig jaar geleerd heb is dat ik Ajax nooit afschrijf met een achterstand.
Ajax-AZ in de volgende speelronde wordt extreem bepalend. Als je die verliest dan sta je op 9 punten. Dan zal het maanden duren voor je weer in de buurt van de kop komt.
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Vanmiddag Groningen - Ajax : Go Gro !

rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Fijn verjaardagscadeau zeg! Dank u, God.
AZ met drie punten naar huis na winst op VVV waar PSV en Ajax al punten hebben verloren. Loodzware weken prima doorgekomen, donderdag nog vertraging gehad in Oekraïne en dan alweer om half 1 in Limburg aanwezig zijn om daar gretig te spelen. Klasse! Kan Ajax nog wat van leren.
Ajax verliest, speelde zeer slap, kreeg een terechte rode kaart, maar Groningen had er ook wel twee mogen krijgen.
Twente gelijk (niet gekeken), dus dat is ook fijn.
Feyenoord, met Piggy aan het roer, wat ff te veel praatjes kreeg na een paar overwinningen op degredatieclubs verliest thuis met 0-3.
Nu alleen nog PSV puntverlies, maar dat zie ik niet gebeuren.
Ideale dag voor de AZ supporter. Geniet er van zou ik zeggen
We onderschatten jouw ploeg allemaal zoals iemand anders hier net ook al aan gaf.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ajax-AZ in de volgende speelronde wordt extreem bepalend. Als je die verliest dan sta je op 9 punten. Dan zal het maanden duren voor je weer in de buurt van de kop komt.
Wees maar niet bang, dat zijn drie zekere punten voor Ajax. AZ gaat altijd als makke lammetjes naar die graftombe toe, om daarna vervolgens nog eens knuppeltjehard genaaid te worden door de scheids.
Maar het is een gek seizoen, misschien kunnen we nu eindelijk eens winnen daar?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wees maar niet bang, dat zijn drie zekere punten voor Ajax. AZ gaat altijd als makke lammetjes naar die graftombe toe, om daarna vervolgens nog eens knuppeltjehard genaaid te worden door de scheids.
Maar het is een gek seizoen, misschien kunnen we nu eindelijk eens winnen daar?
Graftombe? Heb je dat kille klappertjesstadion in Alkmaar wel eens goed bekeken? 
Wat een calimero gejammer zeg.
Maar verder is AZ geweldig bezig. Van dit Ajax kan AZ zeker winnen, daar hebben ze de kwaliteit, de spelers en de goede vorm voor. Ajax moet de komende 2 duels thuis tegen AZ en Feyenoord winnen.
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat AZ volgende week laat zien dat ze momenteel de beste zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat AZ volgende week laat zien dat ze momenteel de beste zijn.
Op de training misschien, want volgende week is er geen Eredivisie.
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Op de training misschien, want volgende week is er geen Eredivisie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.