- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Interland voetbal
(zucht, irritant die competitie onderbrekingen)
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Graftombe? Heb je dat kille klappertjesstadion in Alkmaar wel eens goed bekeken? 
Wat een calimero gejammer zeg.
Maar verder is AZ geweldig bezig. Van dit Ajax kan AZ zeker winnen, daar hebben ze de kwaliteit, de spelers en de goede vorm voor. Ajax moet de komende 2 duels thuis tegen AZ en Feyenoord winnen.
Calimero gejammer? Moet je de laatste drie pagina's eens zien van deze thread, lijkt wel een joodse boerderij.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Beetje jammer dat ik nog zo aardig op jou reageerde zojuist en nu dit gejank moet lezen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Om te huilen! En 90 minuten lang huilen is een lastige opgave, toch lukte het vandaag bijzonder goed.... Enige lichtpuntje van de dag was Vertonghen, de rest was zwaar, zwaar, heel zwaar onder de maat. Vermeer enkele goede reflexen maar verkloot het weer net zo hard door die idiote uittrappen door het centrum. Anita was ook nog redelijk te pruimen vandaag, maar dan heb je ze ook wel gehad.
Gelukkig loopt Twente en Feyenoord schade op, maar Psv gaat er gegarandeerd dadelijk overheen in Nijmegen. Over Az zullen we het maar niet hebben, ik ben bang dat die een grotere rol van betekenis gaan spelen dan dat iemand ooit ook maar gedacht had bij aanvang van het seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Calimero gejammer? Moet je de laatste drie pagina's eens zien van deze thread, lijkt wel een joodse boerderij.
Ja, nogal sneu als je roept dat AZ jaarlijks bij Ajax door de scheids genaaid wordt. Het zal eerder aan het tamme gedrag liggen dat je er de laatste jaren vaak ruim verloor.
En vandaag was er wel wat te mopperen op de scheids ja. Maar als je de reacties even doorkijkt dan zie je iedereen enorm op Ajax zelf foeteren. Als de Boer zo blijft spelen met deze opstelling dan is de titel snel uit het zicht.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Beetje jammer dat ik nog zo aardig op jou reageerde zojuist en nu dit gejank moet lezen
Beetje provoceren, mooi toch? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Weet je wat ik trouwens vervelend vind? Ik ben niet eens boos of teleurgesteld. Als je zo slecht speelt dan verdien je niks. Vorige week, toen was ik echt boos en teleurgesteld. Toen speelde Ajax lange tijd erg sterk en verdienden ze de punten. Nu was het echt om te janken.
Wijnaldum in Nijmegen trouwens met een bal op de paal. Ook knap de paal raken van zo dichtbij.
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
De Arena heeft de allure van een stadion van een internationale topclub, maar helaas is dat niet zo; het hele nationale clubvoetbal kan zich buiten de landsgrenzen niet meten met de besten. Waar zijn de gouden tijden van eind jaren zestig en de 1e helft van de jaren zeventig? 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Vind de mentaliteit van AZ spelers over het algemeen ook behoorlijk zwak in de ArenA. Al sinds de begin jaren 80 niet meer gewonnen (en punten gepakt?) in Amsterdam toch? Goede testcase wederom voor AZ om te zien hoe ver ze echt staan, maar gezien de geschiedenis vrees ik ook voor jou.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Arena heeft de allure van een stadion van een internationale topclub, maar helaas is dat niet zo; het hele nationale clubvoetbal kan het buiten de landsgrenzen zich niet meten met de besten. waar zijn de gouden tijden van eind jaren zestig en de 1e helft van de jaren zeventig?
Internationaal? Ik teken ervoor om eens een paar jaar nationaal te domineren. Europees voetbal spelen is leuk, maar je doet toch na de winter voor spek en bonen mee.
Ik vind het waardeloos dat Ajax nationaal zo afschuwelijk slecht kan spelen. De 3-0 tegen Madrid vond ik niet erg, deze 1-0 wel.
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Mijn gevoel over Ajax - Az speelt ook in het nadeel van AZ, ook aangaande wat Rep Robert zegt.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
De Arena heeft de allure van een stadion van een internationale topclub, maar helaas is dat niet zo; het hele nationale clubvoetbal kan zich buiten de landsgrenzen niet meten met de besten. Waar zijn de gouden tijden van eind jaren zestig en de 1e helft van de jaren zeventig?
Die kan je nu vinden bij Man U, Barca, Real, AC Milan e.d. Daar lopen onze spelers nu rond 
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Die kan je nu vinden bij Man U, Barca, Real, AC Milan e.d. Daar lopen onze spelers nu rond
Precies 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ooit was je zelf de grote club en nu ben je spelers aan het opleiden die hun topjaren bij andere clubs gaan beleven. Dat is een triest lot. En het kan nog erger, Feyenoord heeft zelfs spelers opgeleid voor andere nationale ploegen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weet je wat ik trouwens vervelend vind? Ik ben niet eens boos of teleurgesteld. Als je zo slecht speelt dan verdien je niks. Vorige week, toen was ik echt boos en teleurgesteld. Toen speelde Ajax lange tijd erg sterk en verdienden ze de punten. Nu was het echt om te janken.
Snap ik maar al te goed, als supporter maak je alles mee. Hoop ook dat je snapt dat mijn posts puur leedvermaak waren. Dit weekend mag ik de stoere bink uithangen en provoceren. Over twee weken moet ik misschien wel weer de Calimero uithangen. Het verandert snel in de voetballerij. Als het allemaal zo lief blijft kunnen we net zo goed korfbal gaan kijken met zijn allen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Zegt ook genoeg dat we als nationaal elftal gewoon aan de top van de wereld staan. Qua voetbaltalent e.d. is er eigenlijk niet eens zoveel veranderd sinds de jaren die jij opnoemt. Probleem is gewoon puur het geld en dat ze nu niet meer voor de nationale clubs spelen. Maar dat weten we helaas allemaal ook al.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Beetje provoceren, mooi toch?
Je moet toch wat als je fan bent van zo'n zielig kaaskoppen clubje, wat is overeind gehouden door het geld van de ellende van hardwerkende mensen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Ajax plukt haar supporters anders ook kaal hoor wavanbuuren. Al loopt dat niet in de tienduizenden/honderdduizenden euro's bij ons 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zegt ook genoeg dat we als nationaal elftal gewoon aan de top van de wereld staan. Qua voetbaltalent e.d. is er eigenlijk niet eens zoveel veranderd sinds de jaren die jij opnoemt. Probleem is gewoon puur het geld en dat ze nu niet meer voor de nationale clubs spelen. Maar dat weten we helaas allemaal ook al.
En zeker bij Ajax. Na de 95 generatie kwamen Ajacieden als Sneijder, Vd Vaart, Heitinga etc bij Oranje en daarna weer spelers als vd Wiel en Stekelenburg.
Alleen kan je op clubniveau op een paar na bijna niet meer langdurig behouden.Ik had zo graag de ploeg van 2002-2003 nog 3 jaar bij elkaar behouden. Dan had je denk ik mee kunnen spelen om de eindwinst in de CL. Dat was echt een briljante ploeg. Bijna altijd die jongens spelen ook in de internationale top.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Snap ik maar al te goed, als supporter maak je alles mee. Hoop ook dat je snapt dat mijn posts puur leedvermaak waren. Dit weekend mag ik de stoere bink uithangen en provoceren. Over twee weken moet ik misschien wel weer de Calimero uithangen. Het verandert snel in de voetballerij. Als het allemaal zo lief blijft kunnen we net zo goed korfbal gaan kijken met zijn allen.
Achja, ik kan het wel hebben. Ik ben zelf ook nooit de beroerdste om te provoceren als anderen het slecht doen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Nou, gaat men Mertens nu ook zo verketteren hier als Suarez gisteren? Oh wacht, ik weet het antwoord al: nee.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ajax plukt haar supporters anders ook kaal hoor wavanbuuren. Al loopt dat niet in de tienduizenden/honderdduizenden euro's bij ons
Maar dan weet je tenmisnste van te voren dat je dik moet betalen voor een berg frustratie rep 
Je zuurverdiende centjes onderbrengen bij een homo met een bank en er dan achteraf achter komen dat je genaaid bent met je broek aan, dat is toch van een andere orde.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Wat heeft die dwerg gedaan? Ook weer lopen schwalberen zoals afgelopen donderdag? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, gaat men Mertens nu ook zo verketteren hier als Suarez gisteren? Oh wacht, ik weet het antwoord al: nee.
Inderdaad, wilde het net zeggen. Wat een jankbal die Mertens.
NEC doet het trouwens redelijk aardig.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Maar dan weet je tenmisnste van te voren dat je dik moet betalen voor een berg frustratie rep 
Je zuurverdiende centjes onderbrengen bij een homo met een bank en er dan achteraf achter komen dat je genaaid bent met je broek aan, dat is toch van een andere orde.
Ik hoop dat het Zagreb tripje over 2 weken(48 uur in de bus) de moeite waard wordt of dat de berg frustratie zoals gewoonlijk weer oploopt 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Je moet toch wat als je fan bent van zo'n zielig kaaskoppen clubje, wat is overeind gehouden door het geld van de ellende van hardwerkende mensen.
Zekers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Spijtig, daar kopt NEC net over de goal. Beetje als Bacuna tegen Ajax.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik hoop dat het Zagreb tripje over 2 weken(48 uur in de bus) de moeite waard wordt of dat de berg frustratie zoals gewoonlijk weer oploopt
Sterkte toegewenst. Een hoop mensen denken dat je zomaar even 2x van Zagreb gaat winnen, maar als je zo speelt als de laatste weken dan is iedere uitwedstrijd enorm lastig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zeefuik! Shit die had wel moeten scoren!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Neeeeeeee Koolwijk stomme kneus die moet je maken! 200% kans en hij mist 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.