• 16.087 nieuwsartikelen
  • 179.379 films
  • 12.307 series
  • 34.159 seizoenen
  • 650.013 acteurs
  • 199.388 gebruikers
  • 9.399.438 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3603 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Uiteraard maken de Duitsers uit Enschede nog wel de 2-2...

Was Sagen Sie ??

En Van Buuren : Idd Calimero

Voor de rest was het vandaag gewoon een drama en mag Twente zich schamen. En als ik het zo lees mag Ajax dat ook

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spurs-Arsenal zonet 1-0 geworden door Vd Vaart

En HSV-Schalke zonet 0-1 geworden, Huntelaar

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

'Ajax polst Van Basten als TD' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Wat is dit voor gekkigheid? De man die 30 miljoen in nutteloze aankopen investeren als TD polsen?

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En HSV-Schalke zonet 0-1 geworden, Huntelaar

Dat HSV is ook een drama zeg; ik zag net dat ze onder in de Bundesliga staan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Man, wat een enorme kansen verpest NEC. Ze hadden echt vandaag van PSV moeten winnen.

Nu ben ik nog erg bang dat PSV er zo alsnog 0-1 uit countert.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En ja hoor, dikke fout George en 0-1

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hoppppaaaa

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lucky PSV met dat verschrikkelijke voetbal Zaaddodend om naar te kijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dit is zo ongelofelijk oneerlijk

En 0-2, counter Matavz.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hahahaha Lekkkerrrr

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Lucky PSV is ook weer terug, dus die worden gewoon kampioen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Kijk aan, daar is ''meneer het glas is half leeg'' weer. Hahaha treurig.

Met dit spel gaat PSV ook zeker weer punten verspelen. Ze treffen niet elke week een idioot als George.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Quido schreef:

Mooi. Goed voor mn toto.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Toch wel zuur zeg, om je concurrent weggespeeld te zien worden en ze dan na de 85e minuut 2 prutgoaltjes te zien maken. Sjongejonge. Had dan gewoon 0-4 gewonnen met 3 goals voor de rust, had je me niet gehoord.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kijk aan, daar is ''meneer het glas is half leeg'' weer. Hahaha treurig.

Met dit spel gaat PSV ook zeker weer punten verspelen. Ze treffen niet elke week een idioot als George.

Tsjah, je mag vinden wat je wilt, maar als PSV ook weer haar slechte wedstrijden gaat winnen in de laatste minuten zullen ze weinig punten meer verspelen. PSV heeft ook spelers die met een individuele actie een wedstrijd kunnen beslissen. Wij niet. Nogmaals, zoals ik ook al zei voor aanvang van het seizoen: PSV heeft gewoon een betere selectie.

Het is toch treurig dat De Boer in zo'n wedstrijd als vandaag niemand kan brengen die wat pit of creativiteit in de ploeg brengt? Maar vooral blijven gokken op de jeugd ... (tientallen miljoenen spenderen is weer het andere uiterste, natuurlijk).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tsjah, je mag vinden wat je wilt, maar als PSV ook weer haar slechte wedstrijden gaat winnen in de laatste minuten zullen ze weinig punten meer verspelen. PSV heeft ook spelers die met een individuele actie een wedstrijd kunnen beslissen. Wij niet. Nogmaals, zoals ik ook al zei voor aanvang van het seizoen: PSV heeft gewoon een betere selectie.

Het is toch treurig dat De Boer in zo'n wedstrijd als vandaag niemand kan brengen die wat pit of creativiteit in de ploeg brengt? Maar vooral blijven gokken op de jeugd ... (tientallen miljoenen spenderen is weer het andere uiterste, natuurlijk).

Je zit jezelf eeuwig in te dekken, tot op het trieste af. Zei je dit ook na VVV-PSV of PSV-Ajax, waar PSV 2x de tegenstander laat ontsnappen? Echt, ik kan dat gedrag van jou niet begrijpen. Juist als je zo slecht speelt als PSV vandaag dan struikel je nog wel een paar keer in de competitie.

Verder praat je gewoon onzin. Ajax heeft genoeg spelers die wedstrijden kunnen beslissen. Het loopt alleen nu voor geen meter, maar daar kan je ook vanzelf weer uitkomen.

En het is nooit goed. Als een coach veel koopt is het fout en als een coach eigen kweek de kans geeft idem. Zo kan je altijd wat te zeiken hebben.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Potverdikke wat een oorverdovend slechte wedstrijd.

NEC op bijna alle fronten sterker behalve op het meest belangrijke punt, het scoren.

Had al ontzettend blij geweest met 1 punt en dan toch nog de onverdiende 3.

Dank u meneer George!

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En het is nooit goed. Als een coach veel koopt is het fout en als een coach eigen kweek de kans geeft idem. Zo kan je altijd wat te zeiken hebben.

Ik geef aan dat beide uitersten nergens op slaan, maar er is altijd een middenweg ...

En dat mijn glas niet drie keer overloopt (juist vanuit het stadion zou jij toch (twee)welelijks moeten zien dat het al het hele seizoen huilen met de pet op is), wil niet zeggen dat ik me indek. Je kunt je afvragen of één gelukkige titel in zeven jaar tijd reden geeft om alles nog optimistisch te bekijken. Ook vorig seizoen was het veldspel al om te huilen. Vandaag was een nieuw dieptepunt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik geef aan dat beide uitersten nergens op slaan, maar er is altijd een middenweg ...

En dat mijn glas niet drie keer overloopt (juist vanuit het stadion zou jij toch (twee)welelijks moeten zien dat het al het hele seizoen huilen met de pet op is), wil niet zeggen dat ik me indek. Je kunt je afvragen of één gelukkige titel in zeven jaar tijd reden geeft om alles nog optimistisch te bekijken. Ook vorig seizoen was het veldspel al om te huilen. Vandaag was een nieuw dieptepunt.

Ik heb het helemaal niet over Ajax, dat was dramatisch, maar jij bent echt een meester erin om de concurrentie veel beter te maken als ze zijn. Momenteel presteert alleen AZ goed qua spel en punten. Bij jou is altijd alles van eigen club slecht en is alles veel beter bij de buren.

Het gras is altijd groener aan de overkant...of het glas is half leeg ipv halfvol.

Het lijkt nu nergens op van Ajax, maar Twente speelt ook droevig en PSV idem, ondanks deze mazzelwinst. Ik kan nog helemaal niemand als titelfavoriet aanwijzen. Als PSV zo blijft spelen gaan ze punten inleveren, als Ajax zo blijft spelen idem en bij Twente net zo.

En wat er in de vorige 7 jaar is gebeurd dat telt nu helemaal niet meer. Overigens is Ajax ook een paar keer enorm ongelukkig geweest. Als je met Jol 85 punten pakt dan ben je normaal 9 op de 10 keer kampioen en toevallig dat jaar niet. Of een titel verliezen op 1 goal. De factor pech en geluk speelt ook mee. Vorig seizoen had Ajax weer geluk in de slotfase van het seizoen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Verschil is alleen dat het bij Ajax een constant slecht niveau is, terwijl alle andere clubs wel al een aantal wedstrijden achter elkaar een op zijn minst degelijk niveau hebben gehaald.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Verschil is alleen dat het bij Ajax een constant slecht niveau is, terwijl alle andere clubs wel al een aantal wedstrijden achter elkaar een op zijn minst degelijk niveau hebben gehaald.

Ajax heeft tegen Vitesse, Heerenveen, Heracles etc ook wel fasen gewoon uitstekend gespeeld. Wanneer was PSV nou echt goed? Die potjes tegen Reid thuis (na de rust) en Excelsior?

Volgens mij nog niet 1 top 3 ploeg (dus niet AZ) 2 echt goede wedstrijden achter elkaar gespeeld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Je hoeft geen tekst te quoten als je er direct onder iets schrijft....

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax heeft tegen Vitesse, Heerenveen, Heracles etc ook wel fasen gewoon uitstekend gespeeld.

Enkel tegen Heerenveen was het een minuut of vijftig goed. Niet elke periode waarin je een doelpunt maakt hoeft goed te zijn ...

Wanneer was PSV nou echt goed?
Grote verschil is dat je bij PSV - op vandaag na - passie, beleving, plezier en inzet ziet. Daar begint alles mee. Gelukkig heeft De Boer het nu eens letterlijk benoemd, alleen kijken of er nu ook iets aan gedaan wordt.

Daarnaast klopt het veldspel echt van geen kanten, maar dat terzijde.

Volgens mij nog niet 1 top 3 ploeg (dus niet AZ) 2 echt goede wedstrijden achter elkaar gespeeld.
Natuurlijk is het nog te vroeg conclusies te trekken, maar ik mis bij Ajax - al sinds de winterstop van vorig seizoen - de wil om te winnen, te vechten voor elke bal en al het andere dat ik hier al tig keer heb benoemd. Enkel in de kampioenswedstrijd, tegen Heerenveen (eerste uur zowat) en misschien hier en daar een fase van tien minuten heb ik dat alles gezien. En dat is veel te weinig in een periode van zo'n negen maanden.

Het is al sinds februari dit jaar ploeteren, en in plaats van dat het beter gaat, gaat het alleen maar slechter.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ajax heeft tegen Vitesse, Heerenveen, Heracles etc ook wel fasen gewoon uitstekend gespeeld. Wanneer was PSV nou echt goed? Die potjes tegen Reid thuis (na de rust) en Excelsior?

Het probleem is dat jouw maatstaven van uitstekend tov Ajax wat lager liggen dan die van ons.

Het veldspel is gewoon weer niet om aan te zien. Overigens ligt de oplossing voor de hand: Janssen op zijn favoriete linkerkant neerzetten of op de bank. Dit middenveld werkt gewoon van geen kant als je tegen een beetje tegenstander speelt. De Boer moet keuzes gaan maken!

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hoho

Net als Ajax heeft ook PSV uitstekende fases/helften gevoetbald. Een hele wedstrijd hebben we dat niveau eigenlijk nog niet kunnen volhouden (ook soms doordat het voor rust al beslist was)

Zo waren er de wedstrijden tegen ADO, Ried, Excelsior, VVV, Legia, Roda en Rapid dat we uitstekend voetbal hebben laten zien.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Arsenal trouwens ook weer eens onderuit. 2-1 bij Tottenham. Ook zo'n voorbeeld van een beleid dat niet werkt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Je hoeft geen tekst te quoten als je er direct onder iets schrijft....

Juist wel, want als er iemand in de tussentijd wat post, dan is het alweer onduidelijk op wie ik reageer. Bij sommigen moet ik vaak goed lezen op wie ze nu reageren.

Huntelaar overigens heel goed bezig. Schalke wint met 1-2 bij HSV, beide goals werden door the Hunter gemaakt

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Enkel tegen Heerenveen was het een minuut of vijftig goed. Niet elke periode waarin je een doelpunt maakt hoeft goed te zijn ...

(quote)
Grote verschil is dat je bij PSV - op vandaag na - passie, beleving, plezier en inzet ziet. Daar begint alles mee. Gelukkig heeft De Boer het nu eens letterlijk benoemd, alleen kijken of er nu ook iets aan gedaan wordt.

Daarnaast klopt het veldspel echt van geen kanten, maar dat terzijde.

(quote)
Natuurlijk is het nog te vroeg conclusies te trekken, maar ik mis bij Ajax - al sinds de winterstop van vorig seizoen - de wil om te winnen, te vechten voor elke bal en al het andere dat ik hier al tig keer heb benoemd. Enkel in de kampioenswedstrijd, tegen Heerenveen (eerste uur zowat) en misschien hier en daar een fase van tien minuten heb ik dat alles gezien. En dat is veel te weinig in een periode van zo'n negen maanden.

Het is al sinds februari dit jaar ploeteren, en in plaats van dat het beter gaat, gaat het alleen maar slechter.

Hahahahaha PSV is dit seizoen enorm vaak aangevallen door criticasters wegens gebrek aan beleving. Denk aan tegen RKC, Reid en noem er nog een paar op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Arsenal trouwens ook weer eens onderuit. 2-1 bij Tottenham. Ook zo'n voorbeeld van een beleid dat niet werkt.

Tja, sterspelers verkopen en er middelmaat voor terugkopen. Dat werkt nergens.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Quido schreef:

Moet wel zeggen dat dit vooral de uitwedstrijden betreft naar mijn mening. In de thuiswedstrijden gaat het over het algemeen wel aardig, ook qua motivatie. In de uitwedstrijden is het over het algemeen wel huilen met de pet op. Dit valt echt puur te wijten aan slechte mentaliteit.

Ook valt me op dat de vrije trappen van Janssen opeens ook waardeloos zijn, over vliegen of in het muurtje geraken. Hij raakt echt geen pepernoot meer.

p.s. Die samenvatting was weer van een dramatisch niveau. je kan op z'n minst wel cruciale momenten van een wedstrijd uitlichten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.