- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lees net dat Cruiff alweer dreigt met opstappen... Hij krijgt z'n zin niet wat betreft Ling. Leuk zo'n puber aan de macht. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ach ja, we zijn gelukkig kampioen. Hoe gaat het met Feyenoord?
Heerlijk om zoiets tegen een Feyenoorder te zeggen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Winnen jullie toch nog een keer. Maar even serieus, ik ga toch echt voor de 12e plek voor Feyenoord(ik spel het goed) dit seizoen. Jij dan?
Hoe kun je nu al voorspellingen doen?
Als de selectie blijft zoals ie nu is, schat ik een 12e plek in ja. Mochten Schöne en Dost erbij komen, en Fer en Ryo blijven, dan moeten ze voor de 4e plek gaan. Minder zou dan een teleurstelling zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
0-9 gewonnen.
Hadden ze uit respect volgens jou niet bij 0-6 moeten stoppen
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dan had Been dus nooit Landzaat moeten laten gaan..... Dat salaris was heus wel terugverdiend door betere resultaten (sponsors, budinessseats) en dan hadden Wijnaldum en Fer mogelijk bijgetekend. Daarnaast heeft hij ze constant het dsl in gepraat....
Landzaat voegde in zijn Feyenoordjaren niets toe. Was ook vaak geblesseerd. Ze hadden hem er graag bij gehad, maar was onbetaalbaar op dat moment.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat ze het onder de tien hebben gehouden vind ik idd wel zo netjes.
Landzaat ging akkoord met een bescheiden salaris maar Been moest m niet. Heeft met elke ervaren speler een conflikt gehad. Enkel van Bronkhorst durfde hij niet op de bank te zetten....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Volgens mij was de groep gewoon te onervaren. De historie heeft toch wel geleerd dat je met alleen talenten het niet gaat redden. Tel daarbij een aantal blessures en gebrek aan kwaliteit bij je keeper, de Cler en nog wat mannen en het is verklaarbaar.
@Nomak: Roda en Den Haag hadden juist wel ervaring in de ploeg. Mannen als Kah, Wiellaart, De Rijk zijn misschien niet de grootste technici, maar weten wel wat er te koop is, zeker in de subtop.
Feyenoord heeft eigenlijk alleen Vlaar die kwaliteit aan ervaring koppelt. En die is nog vaak geblesseerd ook. Daarom moet Feyenoord wat mannen van 28-30 op de kop weten te tikken (en dus niet 33+ ers zoals de laatste poging om aan te haken)
Los van die factoren en resultaten heeft hij op verschillende punten laten zien niet slim te zijn. Zodra spelers kritiek hebben op de trainingen zegt dat wel wat, wisselbeleid was vaak niet al te best, een paar keer spelers afvallen in de media en (te) vaak in de clinch liggen met vnl. oudere spelers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lees net dat Cruiff alweer dreigt met opstappen... Hij krijgt z'n zin niet wat betreft Ling. Leuk zo'n puber aan de macht.
Het heeft nog lang geduurd met Seniele Jopie dit keer 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Als Cruijff nu weer opstapt dan deze maar: 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft lang geduurd idd
. Maar hij ziet ook dat Feyenoord behoefte heeft aan herstructurering, die wil zijn beruchte overstap weer maken. We weten allemaal hoe dat is afgelopen
.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Naaaah. Johan Cruijff is het als alwetende alleenheerser er niet mee eens dat het onwetende Ajax-bestuur hem zijn zin niet geeft? Wat raaarrrrrrrr zeg. Op Twitter zou ik zeggen: hashtag onnieuws, oftewel... #onnieuws!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heb Cruijff hoog zitten maar als hij nu al weer opstapt is hij echt geen knip voor de neus waard.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heeft lang geduurd idd
. Maar hij ziet ook dat Feyenoord behoefte heeft aan herstructurering, die wil zijn beruchte overstap weer maken. We weten allemaal hoe dat is afgelopen
.
Ik weet niet of alle jeugdtrainers ontslaan en een vage dubieuze zakenman met gokverleden op de directeursstoel zetten nu het recept is voor Feyenoord om er weer bovenop te komen...
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Manman, laat Real Sarabia naar Getafe gaan... wat een kutjeugdbeleid hebben we toch.
Zo'n beetje de beste opleiding ter wereld en het slechtste beleid.
Geluk wel weer met terugkoopclausule.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij wordt dit allemaal opgeblazen. Toevallig ook dat Jonk en Bergkamp zeer slecht uit dat bericht komen. De laatste stuiptrekking van de anti Cruijff kliek binnen Ajax die binnenkort moeten nokken? De bron is NU.nl, maar waarom komen oa het AD of Telegraaf hier niet mee? Zij zitten pas echt dicht op Ajax, zeker de Telegraaf.
Ik geloof nooit dat Cruijff aan opstappen denkt na alle moeite die hij vorig seizoen in Ajax heeft gestoken. Dat hij boos is zou kunnen, maar verder...
Cruijff weet ook dat niemand in Nederland hem nog serieus neemt als hij in 3 jaar Ajax 2x opstapt. Het zou overigens doodzonde zijn, aangezien dit proces onder leiding van Cruijff er positief uitziet. Maar ook zonder Cruijff kan Ajax zich nu wel redden. Het is niet dat plots alle nieuwe mensen binnen de club ermee stoppen als Cruijff dat wel doet. Op zich kan de door Cruijff ingeslagen weg doorgezet worden. Als Cruijff stopt, dan van Gaal maar eens bellen voor de functie AD 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Manman, laat Real Sarabia naar Getafe gaan... wat een kutjeugdbeleid hebben we toch.
Zo'n beetje de beste opleiding ter wereld en het slechtste beleid.
Geluk wel weer met terugkoopclausule.
Net of er bij Madrid vaak jeugdspelers in het eerste doorbreken. Real koopt toch bijna alles? En nee, dat is dit maal geen sneer van mij. Je hebt in het huidige Real alleen nog Casillas als geslaagd jeugdexponent.
Wat vind je trouwens van Coentrao? Goede speler hoor, maar niet een beetje overbodig?
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
1ste training PAOK
1ste training Aris
gezellig begin!
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Net of er bij Madrid vaak jeugdspelers in het eerste doorbreken. Real koopt toch bijna alles? En nee, dat is dit maal geen sneer van mij. Je hebt in het huidige Real alleen nog Casillas als geslaagd jeugdexponent.
Wat vind je trouwens van Coentrao? Goede speler hoor, maar niet een beetje overbodig?
Mwa, lijkt mij een prima linksback anders... Tot nu toe stonden daar Marcelo, waarvan zowel hij zelf als Mourinho terecht vinden dat ie beter een positie naar voren kan schuiven, of Arbeloa die eigenlijk meer rechts is en waar ik niet echt blij van wordt.
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Coentrao is net zo min een linksback als marcelo.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
'24 bange maanden' is de titel van het unieke naslagwerk dat Pa Modou Kah over een tijdje zal presenteren. Dit fotoboek gaat over de meest turbulente periode in het sportieve leven van Pa Modou maar ook dat van menig Rodasupporter. Vanuit het oogpunt van enkele hoofdrolspelers worden de high en lows van deze thriller van formaat met behulp van uniek fotomateriaal herbeleefd. De ontsnapping in Rotterdam, het mirakel van Leeuwarden, de Australische redder in nood en het dossier Sporting Limburg zijn een onderwerp die menigeen nog vers in het geheugen zal hebben zitten. Pa wil met 24 maanden afscheid nemen van Roda JC in de vorm van een uniek naslagwerk waarin hijzelf heeft mogen figureren.
Het boek zal over een tijdje verkrijgbaar zijn voor de prijs van 19,95 euro. Heb je interesse in dit boek en wil je alvast een kopie reserveren, dan kan dit op het volgende e-mailadres: [email protected] en vermeld daarbij jouw naam, adres en telefoonnummer. De eerste 50 inschrijvingen ontvangen een fotoboek, gesigneerd door Pa Modou zelf.
Wat een held die Pa Modou Kah. 
Ik heb alvast een exemplaar gereserveerd.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Johan Cruijff vindt de berichten dat hij bij Ajax zou opstappen als Tscheu La Ling geen algemeen directeur zou worden, uiterst voorbarig. 'Het wordt weer eens overdreven, zoals zo vaak gebeurt in de media', zegt Cruijff tegen Voetbal International.
'Waar het mij om gaat, is dat ik Ling veruit de beste kandidaat vind', vervolgt Cruijff. 'Hij is volgens mij bovendien de enige kandidaat, dus waar hebben we het over? Vinden sommigen hem te licht? Wat een onzin! Wanneer ben je dan zwaar genoeg?'
'Ling heeft het in zijn leven uitstekend gedaan in allerlei opzichten. Punt is dat mensen die twijfels hebben allemaal nieuw zijn bij Ajax en weinig van voetbal weten. Het valt nog te bezien wat ik doe als ze toch niet voor Ling zouden kiezen, maar ik zou dat in ieder geval onbegrijpelijk vinden.'
Het valt dus allemaal wel mee. Ik zou het wel heel jammer en kinderachtig vinden mocht Cruijff opstappen. Al kan ik me wel voorstellen dat Cruijff gek wordt van de twijfel aan zijn kennis. Vooral als je kijkt wat voor mensen daaraan twijfelen, allemaal mensen die niks van voetbal afweten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
‘PSV was er geweest zonder steun gemeente’ | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Toch bizar dat je dan de week erop leuk 20 miljoen aan spelers kan wegkopen..... Dan had de Gemeente toch 20 mjn minder kunnen subsidiëren...en dat geld kunnen gebruiken voor de minima of zo....
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
‘PSV was er geweest zonder steun gemeente’ | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Toch bizar dat je dan de week erop leuk 20 miljoen aan spelers kan wegkopen..... Dan had de Gemeente toch 20 mjn minder kunnen subsidiëren...en dat geld kunnen gebruiken voor de minima of zo....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan koop je toch het halve veld (Ze gaan er toch niks mee doen). Dit is in een tijd van bezuinigingen toch onverkoopbaar. Ze hadden gewoon 20 mjn minder hoeven bezuinigen, als ze een wat scherpere deal hadden bedongen. Dit is het toppunt van geld over de balk gooien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Benieuwd of de mensen die gister zo aan het lachen waren over ''seniele Jopie'' nu ook even hun ongelijk komen toegeven.
Gewoon weer een opgeblazen verhaal uit de media. Opvallend was ook dat alleen nu.nl de bron was.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat hele reddingsplan is gewoon belachelijk. Het geeft ook eigenlijk aan dat wanbeleid niet uitmaakt, de gemeente komt je toch wel redden.
En inderdaad, PSV had ook wel 20 miljoen minder mogen ontvangen. Dat geldt is namelijk uitgegeven aan spelers, niet aan saneringen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En inderdaad, PSV had ook wel 20 miljoen minder mogen ontvangen. Dat geldt is namelijk uitgegeven aan spelers, niet aan saneringen.
In Eindhoven zeggen ze dat ze met het geld van het verkoop van Dzudszak en Affelay spelers hebben gekocht en niet met het geld van de gemeente.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In Eindhoven zeggen ze dat ze met het geld van het verkoop van Dzudszak en Affelay spelers hebben gekocht en niet met het geld van de gemeente.
Dat geloof ik ook, is ook prima. Maar dan had de gemeente ook 20 miljoen minder kunnen lenen. Had PSV wat jeugd op moeten stellen en had de 20 miljoen wat ze uit transfers hebben ontvangen in de sanering gekund. Zoals Feyenoord dit ook al een jaar of 2 doet.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Aa Gent-Twente 1-1
Gent heeft toch ook Feyenoord uit de Europa leage gekegelt ?
AZ gaat een doelpunt of 8 maken
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.