• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.669 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kweenie. Vraag me af of wij ook binnen een jaar IJslands kunnen

Ieder geval erg handig, scheelt weer in de communicatie. Op Sulejmani na kan de hele voorhoede van Ajax Nederlands.

Eriksen praat toch echt beter Nederlands hoor

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dit is toch wel grappig hoor

Vooral dat rivaal en concurrent. Voor AZ is ajax mischien een aartsrivaal, maar voor ajax voelt dat totaal niet volgens mij.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik schat vooral de rol van Janssen erg hoog in bij Twente, nam ze toch vaak op sleeptouw. Ze hebben het een aantal keer goed opgevangen al houdt dat snel op denk ik. Al hebben ze met Munsterman wel iemand die je wel goed aan de top kan houden. Al heeft hij ook niet alles 100% onder controle.

Denk dat ze weleens een seizoen minder kunnen draaien, maar ze zullen ook wel weer opkrabbelen. Zie in Twente een regelmatig terugkerende topper. Regelmatig top 3.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Zo, Wijnaldum net bij het sportjournaal, en wat is dat een bescheiden, volwassen en sympathieke jongen zeg. Een voorbeeld voor de sport.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

happie schreef:

(quote)

Vooral dat rivaal en concurrent. Voor AZ is ajax mischien een aartsrivaal, maar voor ajax voelt dat totaal niet volgens mij.

Haal "volgens mij" er maar achter weg

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zijn zeer solide maar zie ze er niet lang meer blijven eigenlijk.

Ik verwacht van wel. Ze hebben de 3e topclub (sportief gezien) van Nederland status overgenomen van Feyenoord. Twente heeft niet alleen binnen het veld, maar ook buiten het veld alles geweldig voor elkaar. Stadion gaat naar 45.000 plaatsen binnen enkele jaren, topsportklimaat heerst, financieel zijn ze kerngezond en sportief spelen ze al jaren bovenin mee.

Itt de zeepbel die AZ heette blijft Twente wel aan de top. En Feyenoord gaat nog jarenlang een onbelangrijke rol spelen op sportief gebied. Wijnaldum heeft om die reden ook een vertrek overwogen denk ik. Puur als club kan PSV op geen enkel front tippen aan Feyenoord.

Vond het trouwens erg vreemd om straks een foto van Wijnaldum in PSV shirt te zien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Haal "volgens mij" er maar achter weg

Ach, oa Vitesse, PSV en Groningen denken al net zo. Andersom is het gelukkig niet zo. Ajax kent 3 rivalen en dat zijn de bekende namen Feyenoord, Utrecht en ADO. De rest zijn sportieve rivalen of zelfs helemaal niks op geen enkel gebied.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Ja daar zat ik ook over te twijfelen. Toch frapant dat dit soort ploegen denken, dat ze echt ajax rivaal zijn. Terwijl dat alleen Feyenoord, Utrecht en Ado zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Denk dat ze weleens een seizoen minder kunnen draaien, maar ze zullen ook wel weer opkrabbelen. Zie in Twente een regelmatig terugkerende topper. Regelmatig top 3.

Wel het meest aannemelijke maar in mijn gedachtes zit ook een dosis wishful thinking .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vond het trouwens erg vreemd om straks een foto van Wijnaldum in PSV shirt te zien.

Vreemde gewaarwording ja. Nog vreemder omdat hij al eens heeft gesteld dat ie niet voor kon voorstellen dat ie voor een andere Nederlandse club kon spelen. En hij vertrekt met een bloedend hart, dat ook nog.

Ik gun het hem van harte maar van dit soort dingen krijg ik wel erg veel jeuk.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

rep_robert schreef:

2007: 4e

2008: 2e

2009: 2e

2010: 1e

2011: 2e

Vind ik toch wel een behoorlijke verbetering hoor Twente zie ik niet meer uit de top verdwijnen. Misschien geen kampioen, maar top 3 zeker weten.

Vergis je niet, een club zoals Twente kan zomaar weer in de diepte verdwijnen. Ik verwacht echter dat ze de komende paar jaar nog wel met de top mee kunnen doen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Toch was afgelopen seizoen een aardige klap voor ze denk ik. Top 5 zullen ze wel halen, maar top 3 denk ik toch niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Derksen heeft net gemeld dat Ajax Babos van NEC (is transfervrij) over wil nemen als Stekelenburg verkocht wordt. Dus Vermeer in de basis en daarachter Babos en Verhoeven.

PSV schijnt toch wel serieus te worden voor El Hamdaoui.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja ze gaan bij PSV altijd erg fijn met Marokkanen om. Amrabat en Aissati. Zo dom als ze zo'n moeilijk mannetje gaan binnenhalen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooral met Rutten .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ben wel blij dat Rutten daar nog de coach is ja. Met een echt goede coach zou PSV met de nieuwe spelers de gedoodverfde titelfavoriet kunnen zijn. Allerlei spelers zijn gehaald, behalve een goede keeper, verdediger en spits; de posities waar de nood het hoogst was

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ajax haalt Sigthorsson?

Vieze kutclub, scout je eigen spelers eens

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Enige plek die ze hadden moeten vervangen was de trainer.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vreemde gewaarwording ja. Nog vreemder omdat hij al eens heeft gesteld dat ie niet voor kon voorstellen dat ie voor een andere Nederlandse club kon spelen. En hij vertrekt met een bloedend hart, dat ook nog.

Ik gun het hem van harte maar van dit soort dingen krijg ik wel erg veel jeuk.

Wacht nog met jeuken voor als je Fer straks ziet in een Twente shirt

Pf als je de selectie tot nu kijkt springen de tranen je in de ogen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ajax haalt Sigthorsson?

Vieze kutclub, scout je eigen spelers eens

Je bent op de hoogte dat Sigthorsson al bij Ajax op de proef is geweest als jeugdige speler voordat hij naar AZ is gegaan?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nou en, hij speelt net bij AZ in de basis en dan is er alweer zo'n rijke koopclub die hem haalt

Het voetbal is ziek, daar zou nou iets tegen gedaan moeten worden!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Inderdaad, van het lachen

Ik wil niet zwartgallig overkomen, maar dit Feyenoord gaat denk ik helemaal onderin spelen. Scorend vermogen is 0 en je 2 grootste talenten gaan vertrekken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Wacht nog met jeuken voor als je Fer straks ziet in een Twente shirt

Je hebt gelijk. O man o man, wat ga ik weer veel kut weekenden tegemoet zien. Wat een selectie inderdaad. Aan de andere kant hebben we dan wel geen Europees voetbal waardoor we dus amper avondwedstrijdjes spelen maar op zo'n manier hebben we in één seizoen gegarandeerd wat avondjes Maasgebouw op het programma staan .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Nou en, hij speelt net bij AZ in de basis en dan is er alweer zo'n rijke koopclub die hem haalt

Ajax heeft AZ juist gemats, nu kunnen ze financieel gezond worden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Bottleneck:

En het wordt nog zwaarder zonder De Rots van Rio natuurlijk .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je hebt gelijk. O man o man, wat ga ik weer veel kut weekenden tegemoet zien. Wat een selectie inderdaad. Aan de andere kant hebben we dan wel geen Europees voetbal waardoor we dus amper avondwedstrijdjes spelen maar op zo'n manier hebben we in één seizoen gegarandeerd wat avondjes Maasgebouw op het programma staan .

Het is de bittere werkelijkheid ja. De boel staat inderdaad nu al onder flinke hoogspanning in en rondom (FSV) het Maasgebouw

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, de spanning wordt echt om te snijden en het wordt er met de FSV niet beter op. Om nog maar te zwijgen over wat de Varkenoord Groep nog gaat doen en nu heb je dat gelul weer over dat Wijnaldum spandoek. Vorig jaar zijn we dan ook redelijk coulant geweest maar dat zal dit seizoen echt niet hetzelfde zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Beter dat je nog een klote jaar hebt maar wel vooruit gaat met een nieuwe leiding en financiele vooruitgang, dan dat je kunstmatig jezelf weer aan wat betere spelers helpt tegen ongunstige voorwaarden. Nu een stap terug is over een paar jaar 3 stappen vooruit. Wat Cruijff bij Ajax liet gebeuren dat laat die Varkenoord groep bij jullie gebeuren. Van Hanegem zal ook wel kritisch blijven, is ook prettig als een icoon meewerkt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja, de spanning wordt echt om te snijden en het wordt er met de FSV niet beter op. Om nog maar te zwijgen over wat de Varkenoord Groep nog gaat doen en nu heb je dat gelul weer over dat Wijnaldum spandoek. Vorig jaar zijn we dan ook redelijk coulant geweest maar dat zal dit seizoen echt niet hetzelfde zijn.

Nee en nu is ook de relatie VG - VvF allesbevalve rooskleurig te noemen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook dat nog. Misschien dat dit qua rumoer nog wel het ergste jaar gaat worden. Het is nu al zo rumoerig en we zijn net 1 oefenwedstrijd onderweg .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.