- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Adebayor, Santa Cruz en Tevez staan sowieso op de nominatie te vertrekken. En Balotelli zou ik ook niet als altijd spelende centrumspits incalculeren..
Dzeko en Aguero lijkt me wel een fijne basisvoorhoede eigenlijk.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Als ik me niet vergis zit Bellamy er ook nog.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ja, maar ook wel goed. Kun wil weg, en het is geen Real geworden en zoals gewoonlijk is City buitengewoon genereus. Spijtig, geweldige speler maar het was een kwestie van tijd, heeft toch nog aardig lang gebald in Madrid.
Het is te hopen, dat hij slaagt. Volgens mij is Dzeko ook nog geen doorslaand succes bij City.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat gehuil om de koopkracht van City
.
En kunnen best wel een aanvaller gebruiken, vooral van het kaliber Agüero.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is te hopen, dat hij slaagt. Volgens mij is Dzeko ook nog geen doorslaand succes bij City.
Dzeko zie ik het wel doen, net als Agüero. Als is het wel even aanpassen als je in de PL komt denk ik. Al slagen ze beiden wel schat ik.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
.
Het maakt op zich ook niet uit hoeveel ze uitgegeven. Ze blijven alleen onzinnig door kopen. Het lijkt me meer een ploeg, die wanhopig op zoek is naar de juiste spelers om een kampioensteam te creeëren. Misschien moeten ze eens naar een andere trainer kijken. Ze hebben namelijk prima materiaal. Wat keer op keer word ingeruild voor een ander.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
.
Jij vind City leuk, dat is wat anders. Als Ajax 7 spitsen had gekocht, dan had je geroepen wat wij roepen.
Aguero is een geweldige speler, maar hij is daar helemaal niet nodig. Daar loopt klasse genoeg voorin. Als je Aguero haalt, dan gaan jongens als Dzeko of Santa Cruz nauwelijks spelen. Gewoon zinloos en vooral een verspilling van geld.
Man City voert gewoon een zielig beleid, beetje wat Real Madrid doet. Zoveel mogelijk namen kopen en hopen dat het misschien een team wordt. En dan heeft Madrid nog zelfs het pluspunt dat ze met Mourinho een enorm goede teambuilder hebben. Maar ik denk niet dat mensen bij City warmlopen voor die laffe Mancini. Daar laten ze de secretaresse aan Adebayor doorgeven dat hij niet mee mag op oefenkamp.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind City een fijne club maar ben een Newcastle aanhanger. Ik vind het gewoon zielig om te huilen om die bedragen, zo is het altijd geweest, en zo is het overal in het bedrijfsleven. Topclubs hier doen het ook, is echt niet anders wat City doet. Om het anders te stellen, als Ajax het doet hoor je jou niet. Selectieve verontwaardiging. Over Real hoor je me anders ook niet, het is een beetje zielig om te gaan zeuren als een club veel koopkracht heeft.
Aguero halen is helemaal niet zinloos. Dan doe je liever een Santa Cruz weg, lijkt me duidelijk. het is een grote mannenwereld, niets geks als een secretaresse zoiets doorgeeft. Niet zo gek als secretaresse zijnde dat je bezig houdt met dit soort zaken.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax het doet dan hoor je mij wel hoor. Ik vind nu al dat De Boer wat overdrijft qua spelers die hij wil halen. Met Sigthorsson, de Jong en Ozbiliz heb je op zich 3 spitsen, waarvan er 2 echt sowieso goed zijn.
Ik kan wel leven met clubs die fors kopen, al gun ik die clubs niet het succes, maar City koopt echt om het kopen. Een spits is wel het laatste wat ze nodig hebben.
stinissen (crew films & series)
-
- 23580 berichten
- 77128 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap je punt overigens wel, maar Agüero is wel een speler met enorm veel potentie. Hun kunnen het veroorloven om te upgraden, ook al liggen de prioriteiten daar niet. Ze hebben een eigenaar die zijn geld in geen duizend jaar kwijt kan raken.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
City heeft helemaal geen spelers meer nodig. Hooguit nog een CV. Oh en een nieuwe trainer.
stinissen (crew films & series)
-
- 23580 berichten
- 77128 stemmen
En deze http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/login.htm ook een hele leuke
Subleague moviemeter
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap je punt overigens wel, maar Agüero is wel een speler met enorm veel potentie. Hun kunnen het veroorloven om te upgraden, ook al liggen de prioriteiten daar niet. Ze hebben een eigenaar die zijn geld in geen duizend jaar kwijt kan raken.
Het gaat me niet over Aguero, maar over hun visie. Niet lang terug is Dzeko nog gehaald. Nu weer Aguero. Over een half jaar komt Villa en over een jaar Ronaldo. Het is zo zinloos en treurig. Elke ziel die Man City had is nu verdwenen. Ooit was het best een geinig clubje van het volk. De Fifa moet eens wat tegen dat soort koopzieke miljardairs doen. Zij verpesten de hele balans in het voetbal.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
.
Aguero is een geweldige speler, maar hij is daar helemaal niet nodig. Daar loopt klasse genoeg voorin. Als je Aguero haalt, dan gaan jongens als Dzeko of Santa Cruz nauwelijks spelen.
. Aguero is nu juist een totaal ander type speler dan een Dzeko of Santa Cruz, waarvan er bovendien al eentje vertrekt.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ze hebben een eigenaar die zijn geld in geen duizend jaar kwijt kan raken.
Ik zou zeggen: schenk wat aan Afrika, waar momenteel om de seconde iemand doodgaat aan droogte. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat me niet over Aguero, maar over hun visie. Niet lang terug is Dzeko nog gehaald. Nu weer Aguero. Over een half jaar komt Villa en over een jaar Ronaldo. Het is zo zinloos en treurig. Elke ziel die Man City had is nu verdwenen. Ooit was het best een geinig clubje van het volk. De Fifa moet eens wat tegen dat soort koopzieke miljardairs doen. Zij verpesten de hele balans in het voetbal.
De komst van Agüero zal Dzeko niet in de weg staan. Of beiden aanvallers of Agüero op de flank.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou zeggen: schenk wat aan Afrika, waar momenteel om de seconde iemand doodgaat aan droogte.
Doet ook erg veel aan goede doelen dus zal die vast wel gedaan hebben
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
. Aguero is nu juist een totaal ander type speler dan een Dzeko of Santa Cruz, waarvan er bovendien al eentje vertrekt.
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat ze al heel wat kwalitatief goede spitsen daar hebben lopen. Stel die spelers eens op ipv weer een nieuwe te halen. Aguero is een geweldige speler, maar is daar gewoon niet nodig op dit moment. Tevez is ook nog niet weg btw.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
ik weet niet of die al gepost was hier, maar van de man die zijn training hesje niet aan kon krijgen;
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat ze al heel wat kwalitatief goede spitsen daar hebben lopen. Stel die spelers eens op ipv weer een nieuwe te halen. Aguero is een geweldige speler, maar is daar gewoon niet nodig op dit moment. Tevez is ook nog niet weg btw.
Santa Cruz voldoet gewoon niet, Tevez wil zelf graag weg en Adebayor heeft z'n kansen ook zeker wel gehad.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
ik weet niet of die al gepost was hier, maar van de man die zijn training hesje niet aan kon krijgen;
(embed)
Oh dit is echt zo killing. Goed dat hij gelijk gewisseld werd. Dit soort dingen horen misschien op een training thuis, maar zeker niet in een (oefen)wedstrijd. Die gast straalt al niks uit.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als Balotelli had gescoord was iedereen in zijn broek klaargekomen, want dan was het een geniale en gewaagde actie.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als Balotelli had gescoord was iedereen in zijn broek klaargekomen, want dan was het een geniale en gewaagde actie.
Hoofd, maaiveld, afgehakt!
Daarnaast is het ook gewoon een mafkees.
Edit: de dikke pens en de wanstaltige tatoo van Wesley!
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
(embed)
Gelukkig liet Magee (LA) hem later in de wedstrijd zien hoe je WEL moet scoren. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
(embed)
Ach, die jongen spoort gewoon niet helemaal.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dat klopt, maar het grote nadeel van deze acties is, dat je ook echt moet scoren, anders ben je meteen een pispaaltje (i.t.t. een 'normale' doelpoging).
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
NOS Sport - Scheurtje in enkel Robben
Robben wederom geblesseerd, leuk die oefenwedstrijden voor Bayern 
sweinsteiger
-
- 2278 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig liet Magee (LA) hem later in de wedstrijd zien hoe je WEL moet scoren. 
(embed)
Ik denk dat er veel geluk bij gemoeit was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.