- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Santa Cruz voldoet gewoon niet, Tevez wil zelf graag weg en Adebayor heeft z'n kansen ook zeker wel gehad.
Adebayor is ook gewoon niet goed genoeg.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Als Balotelli had gescoord was iedereen in zijn broek klaargekomen, want dan was het een geniale en gewaagde actie.
Daarvoor moet bij mij wel wat meer gebeuren hoor, dan enkel behoorlijk doelpuntje. Als ik daar mijn genot vandaan moet halen.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
NOS Sport - Scheurtje in enkel Robben
Robben wederom geblesseerd, leuk die oefenwedstrijden voor Bayern
Ik zou sowieso voor Robben, een oefenwedstrijd-verbod instellen. Dat zijn toch wel de meest treurige momenten om geblesseerd te raken. Zet hem dan alleen in de officiële wedstrijden binnen de lijnen.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Ik zou sowieso voor Robben, een oefenwedstrijd-verbod instellen. Dat zijn toch wel de meest treurige momenten om geblesseerd te raken. Zet hem dan alleen in de officiële wedstrijden binnen de lijnen.
Dat helpt toch niet !!!
Die vent is gewoon van glas gemaakt, continu geblesseerd. Hij is gewoon te explosief voor z'n eigen lichaam.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Dat helpt toch niet !!!
Die vent is gewoon van glas gemaakt, continu geblesseerd. Hij is gewoon te explosief voor z'n eigen lichaam.
Nee dat snap ik!!!!
Maar dan kan hij net zo goed in een officiële game geblesseerd raken, want dan hebben ze tenminste nog wat aan hem gehad ipv een blessure, die hij oploopt in een oefen game.
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
...... De Fifa moet eens wat tegen dat soort koopzieke miljardairs doen. Zij verpesten de hele balans in het voetbal.
FIFA hebben niks te zeggen in Engeland, en het was trouwens daar al begonnen met "koopzieke miljardairs" toen die Rus was begonnen met Chelsea. 
Nu kunnen ze de kraan niet meer dicht draaien.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
FIFA hebben niks te zeggen in Engeland, en het was trouwens daar al begonnen met "koopzieke miljardairs" toen die Rus was begonnen met Chelsea. 
Nu kunnen ze de kraan niet meer dicht draaien.
De komende financiele fair play regel gaat anders al het nodige veranderen denk ik. Ten goede. En ik hoop nog altijd dat de regelgeving een 6+5 regel toe gaat laten. Zou de redding voor Nederlandse clubs zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De komende financiele fair play regel gaat anders al het nodige veranderen denk ik. Ten goede. En ik hoop nog altijd dat de regelgeving een 6+5 regel toe gaat laten. Zou de redding voor Nederlandse clubs zijn.
Wat heeft financial fairplay voor invloed op een voetbalclub die geleid wordt door miljardair?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat heeft financial fairplay voor invloed op een voetbalclub die geleid wordt door miljardair?
Nou, ga maar na. Clubs mogen niet meer gaan uitgeven dan wat ze aan inkomsten krijgen.
Het wordt voor een Abramovitsj een stuk lastiger om voor 60 miljoen een nieuwe Torres te halen.
PS:
FOK.nl / Nieuws / Johan Derksen trollt Femke Halsema / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl
Johan ''De Snor'' Derksen, wat blijf ik altijd om die man lachen 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat voor regels er ook worden ingesteld. Het zal toch geen fuck uitmaken. Altijd zullen er addertjes onder het gras zitten waardoor clubs onder hun verantwoordelijkheid uit kunnen komen. Ik geloof namelijk nooit dat er echt teams uitgesloten gaan worden van Europese toernooien.
En zeg nou zelf, wat is er aan de Champions League zonder Man United, Real Madrid, Chelsea en Barcelona en dergelijke clubs..
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
FOK.nl / Nieuws / Johan Derksen trollt Femke Halsema / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl
Johan ''De Snor'' Derksen, wat blijf ik altijd om die man lachen
Bah, platte pubergein.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En zeg nou zelf, wat is er aan de Champions League zonder Man United, Real Madrid, Chelsea en Barcelona en dergelijke clubs..
Een eerlijke competitie. In Nederland mag je geen schulden maken zoals zij dat doen. Daar wel. Ik zal Madrid, Chelsea en de rest niet missen. Ook als Barca de zaken niet op orde kan krijgen, de groeten!
Bah, platte pubergein.
Beetje humor is nooit verkeerd. En pubergein? Jij post constant filmpjes over wat ze op de tribunes doen in pakweg Griekenland of Sargentini. Dat is net zo puberaal.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Maandag begint VI weer.
Zal Halsema wel gaan bellen naar de studio.
Wat een held Johan 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, ga maar na. Clubs mogen niet meer gaan uitgeven dan wat ze aan inkomsten krijgen.
Het wordt voor een Abramovitsj een stuk lastiger om voor 60 miljoen een nieuwe Torres te halen.
Want wat een eigenaar meebrengt kan niet tellen als inkomsten? Wat een onzin en naïviteit weer. Dan 'huurt' Abramovitsj z'n skybox voor 60 miljoen, nou en voila Torres is binnen. En terecht. Het grote geld hoort te heersen, hopelijk kan Vitesse in de toekomst ook eens uitpakken a la Malaga. Laat me aub niet beginnen over die onwettige en belachelijke 6+5 regel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kneus die Johan. Veelzeggend over zijn niveau dit. Voor een 14 jarige ok maar als volwassene mag je je toch wel diep schamen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hahaha. Die vult zijn Eigen Vermogen dan gewoon aan hoor. Net als Al Mubarak, Al Thani etc.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha. Die vult zijn Eigen Vermogen dan gewoon aan hoor. Net als Al Mubarak, Al Thani etc.
En dat mag dus niet meer. Daar gaat streng op gecontroleerd worden. Ik heb wel vertrouwen dat dit voor een deel de koopwoede in gaat perken.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Beetje humor is nooit verkeerd. En pubergein? Jij post constant filmpjes over wat ze op de tribunes doen in pakweg Griekenland of Sargentini. Dat is net zo puberaal.
Ik zie het verband niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat mag dus niet meer. Daar gaat streng op gecontroleerd worden. Ik heb wel vertrouwen dat dit voor een deel de koopwoede in gaat perken.
Verbieden dat je je EV gaat aanvullen? Die restrictie kan je niet eens in praktijk brengen. Zolang je balans + winst/verlies rekening in orde is kunnen ze niets maken hoor.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie het verband niet.
Dat is ook puberaal gedrag. Puberaal gedrag hoeft niet negatief te zijn.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Ik zie niet wat een voetbalsfeer met puberaal gedrag te maken heeft en al helemaal niet met het laf en plat onderuit halen van een vrouw die er geen zak mee te maken heeft.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Verbieden dat je je EV gaat aanvullen? Die restrictie kan je niet eens in praktijk brengen. Zolang je balans + winst/verlies rekening in orde is kunnen ze niets maken hoor.
Uiteraard. Ik geloof ook best dat slimme clubs daarna nog een hoop kunnen permitteren, maar volgens mij zou alles goed gecontroleerd worden. Oa Inter koopt hierdoor al minder dure spelers.
Voetbal Online | UEFA heeft Financial Fair Play erdoor - voetbalonline.nl
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk die regeltjes maar die zijn dan gemakkelijk te omzeilen hoor. Bvb de tv rechten van je club zelf gaan uitgeven. Word wel lachen dus straks als ik het zo lees.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik dacht dat het een grap was maar de UEFA is dus echt zo dom. Buiten dat ze zich bemoeien met zaken die de hunne niet zijn. Als ik voor mijn cluppie een leuke speler wil kopen doe ik dat gewoon, linksom of rechtsom. Zeker als ik een cowboy uit het Oosten ben.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als ik voor mijn cluppie een leuke speler wil kopen doe ik dat gewoon, linksom of rechtsom. Zeker als ik een cowboy uit het Oosten ben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, wordt wel extreem. Vraag me ook af of dat werkelijk mag. Niet echt doordacht denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig denkt de Uefa hier wat genuanceerder over.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig denkt de Uefa hier wat genuanceerder over.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Een eerlijke competitie. In Nederland mag je geen schulden maken zoals zij dat doen. Daar wel. Ik zal Madrid, Chelsea en de rest niet missen. Ook als Barca de zaken niet op orde kan krijgen, de.
Dan kijkt er geen hond meer naar heel die competitie. Ik zelf ook niet. Want alle (lees: bijna alle) grote clubs hebben (veel tot heel veel) miljoenen schuld. Honderden miljoenen zelfs. Het is voor de fifa absoluut niet aantrekkelijk om al die clubs uit te sluiten.
Want wat krijg je dan in de CL? Heerenveen of zo? Een paar Scandinavische clubs? Let trouwens niet op de voorbeelden, maar ik heb echt geen idee welke club er financieel gezond is. Ik ben het met je eens dat het eerlijker moet en dat er een bepaalde regelgeving moet komen, maar ik weiger te geloven dat er echt clubs als eerdergenoemde worden uitgesloten van CL-deelname. En dat kan ik begrijpen ook. Eerlijk of niet.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dan koop ik als oliemiljardair toch duizenden shirts van mijn eigen club. Zoals hierboven ook al gezegd werd, er is altijd een manier om er onderuit te komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.