- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben ook geen groot Munsterman fan, maar dit kwam wel heel "echt" over. Het deed me iets moet ik bekennen.

Munsterman liet jou snikken van verdriet 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat is nou net weer iets overdreven A&L 
Dit Twente is overigens geen bijzondere ploeg als ik dat zo snel zie.
Het is dat ze Cootje hebben als coach, anders zou ik ze op voorhand niet als topfavoriet beschouwen dit seizoen.
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
ze missen ook alleen maar ruiz chadli en janssen...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Droevige wedstrijd. DIT Twente vind ik enorm matig, zeker aanvallend. Maar het scheelt wel dat ze Ruiz, Landzaat, Chadli en W Janssen missen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dankjewel. Heb ook genoten van jouw bedrage.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ruiz gaat weg, Landzaat wordt weer een jaartje ouder. Chadli en Janssen missen ze zeer, dat klopt. Maar als ik kijk naar wie er wel in staan, dan zijn alleen de keeper, het centrum achterin, Brama en de Jong van bovenin-eredivisie niveau.
De twee backs, Leugers en Bajrami durf ik zelfs zwak te noemen. Janko is veel te vaak volledig onzichtbaar. Het is nog lang tot 1 september, maar hier word ik voorlopig nog niet bang van.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ruiz gaat weg, Landzaat wordt weer een jaartje ouder. Chadli en Janssen missen ze zeer, dat klopt. Maar als ik kijk naar wie er wel in staan, dan zijn alleen de keeper, het centrum achterin, Brama en de Jong van bovenin-eredivisie niveau.
De twee backs, Leugers en Bajrami durf ik zelfs zwak te noemen. Janko is veel te vaak volledig onzichtbaar. Het is nog lang tot 1 september, maar hier word ik voorlopig nog niet bang van.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Al vind ik Willem Janssen wel een goede speler en het is maar afwachten of Ruiz vertrekt.
De backs en de aanval minus Chadli en Ruiz vind ik echt niks daar.
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Dankjewel. Heb ook genoten van jouw bedrage.
dankje, volgende keer wel zelf wat proberen te verzinnen!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ja, anders probeer je de volgende keer zelf wat te verzinnen!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zal ik de volgende keer zelf wat verzinnen?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gezellige man die coach van de Roemenen.
Die zal nog onder Ceausescu zelf gediend hebben zeker....
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Die man lijkt wel familie van Preud'homme... 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lekker zo'n wedstrijd met 2-0 winnen. Het laatste half uur kwamen ze er niet meer aan te pas, maar het eerste uur zat alles mee. Lakse scheids trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Herinner me nog de 4 duels tegen PAOK en Kiev van Ajax vorig jaar. Kwestie van overleven en doorkomen. Zeker PAOK uit en Kiev thuis waren enorme mazzelkwalificaties.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zat ik net ook nog aan te denken inderdaad. En dan vooral dat je nu zelf een keertje achterover kunt zitten en een ander zich druk moet maken. Is toch wel erg lekker!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
De leukste voetbalpoule van Nederland | Poule - voetbalpoules.nl
Op dit moment zijn we met 5, iets meer mensen zou leuk zijn
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Los Colchoneros hier
.
Dat klinkt als een nare geslachtsziekte 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ken jij een geslachtsziekte die niet naar is?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Bedankt Pitakaas en NW! Trouwens Naomi, ik weet dat het een bijnaam is van Atletico Madrid, maar wat betekent het eigenlijk?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat klinkt als een nare geslachtsziekte
. Je vergist je met een andere Madrileense club
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bedankt Pitakaas en NW! Trouwens Naomi, ik weet dat het een bijnaam is van Atletico Madrid, maar wat betekent het eigenlijk?
De druipers. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Matrassen (refereert bij Atletico naar de Matrassenmakers). What's in a name
. Vroeger werden in die omgeving veel Matrassen gemaakt + verkocht, en die waren rood/wit gestreept zoals het prachtige shirt van Atleti.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
O dus je bent al op de hoogte van het Agüero nieuws...?

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, maar ook wel goed. Kun wil weg, en het is geen Real geworden en zoals gewoonlijk is City buitengewoon genereus. Spijtig, geweldige speler maar het was een kwestie van tijd, heeft toch nog aardig lang gebald in Madrid.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vraag me toch af hoe Man City wil gaan spelen met al die aanvallers die ze jaarlijks halen. Een 2-1-7 opstelling lijkt me wel wat.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Tevez is ook nog niet weg toch? Dat zijn inderdaad nogal wat aanvallers: Balotelli, Dzeko, Tevez, Adebayor, Santa Cruz en Nimely. Als ik me niet vergis zit Bellamy er ook nog.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Man City is echt het beste voorbeeld van hoe ziekelijk de voetballerij is geworden. Zij kopen gewoon om het kopen. Hebben ze 45 spitsen, moet er toch een 46e bij. En kost die speler 50 miljoen? Ach joh, da's niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.