- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Messi kan nog een puntje aan Hamlap zuigen 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Nou buitenkantje rechts kan ie nog wel van hem leren. 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Lees ik nou serieus dat Mounir gedreven over kwam?
Inderdaad. Wordt bevestigd door trainers die met hem gewerkt hebben. Heeft iets met trots te maken, aldus deze en gene. En ego waarschijnlijk. Schijnt een behoorlijk drive teweeg te brengen.
Maar nu heb je het over het type speler dat hij al jaren is. Niet voor niks dat hij zich omschreef als een 9½. Noeste arbeid hoef je van hem inderdaad niet te verwachten en hij komt pas echt in beweging als een bal bij hem in de buurt komt, maar dat was allemaal al bekend toen hij werd gecontracteerd. Hij is op dat vlak niet wezenlijk anders gaan spelen na zijn overgang naar Ajax, ook niet nadat de Boer hem nog een paar keer opstelde. Ajax is anders gaan spelen.
Waren dat dezelfde mensen die hun handjes beurs klapten voor de zoveelste sliding van Gabri?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik lees nu dat El Hamdaoui 75.000€ NETTO krijgt per week.
Tja dan zou ik ook ja knikken en lief zijn 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha El Hamdaoui een gedreven speler noemen 
Wat is dit voor nutteloze opmerking? Gabri was terecht een zeer gewaardeerde Ajacied. Kende zijn beperkingen, was toch van grote waarde door zijn enorme gedrevenheid. Beter zo dan overlopen van klasse en er met de pet naar gooien, zoals onze werkweigeraar.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Maar zijn gedrag is nu wel veel buitensporiger. Ik ben benieuwd waar dat door komt.
Ik denk dat dat komt omdat ie er bij AZ toch wel in stond. Even uithuilen en dan op zondag weer ballen. A&L geeft m.i. terecht aan dat zijn ego niet aan kon dat ie op de bank tercht kwam. Iets met eer en cultuur enzo.......
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Waarom? Niet dat ik hem zie komen, maar het zou wel heerlijk zijn. Sulejmani op links, Ruiz op rechts en Sigthorsson in de spits.
PS: Over dat El Hamdaoui nieuws, dat is natuurlijk gewoon een tactiek van hem. Net doen of het je niks boeit zodat Ajax misschien bang wordt en de prijs verlaagd. Ajax moet lekker de poot stijf houden. Desnoods speelt hij maar een jaar in Jong Ajax. Dat vind ie nu misschien prima, maar over 2 maanden baalt hij keihard van weer naar Jong RKC op de maandagavond.
Omdat Ruiz totaal geen buitenspeler is die de achterlijn haalt en het veld breed houdt. Lijkt me nogal logisch. Krijg je weer hetzelfde domme gedoe als dat ze Perez, Sulejmani en nog tig andere niet-buitenspelers daar neerzetten. Mag hopen dat die scouts wat geleerd hebben inmiddels.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Mag hopen dat die scouts wat geleerd hebben inmiddels.

correct me if iam wrong 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Ik denk dat dat komt omdat ie er bij AZ toch wel in stond..
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Inderdaad. Wordt bevestigd door trainers die met hem gewerkt hebben. Heeft iets met trots te maken, aldus deze en gene. En ego waarschijnlijk. Schijnt een behoorlijk drive teweeg te brengen.
Maar nu heb je het over het type speler dat hij al jaren is. Niet voor niks dat hij zich omschreef als een 9½. Noeste arbeid hoef je van hem inderdaad niet te verwachten en hij komt pas echt in beweging als een bal bij hem in de buurt komt, maar dat was allemaal al bekend toen hij werd gecontracteerd. Hij is op dat vlak niet wezenlijk anders gaan spelen na zijn overgang naar Ajax, ook niet nadat de Boer hem nog een paar keer opstelde. Ajax is anders gaan spelen.
Waren dat dezelfde mensen die hun handjes beurs klapten voor de zoveelste sliding van Gabri?
Allemaal leuk en aardig, maar liever 11 Gabri's in het veld dan elf Mounirtjes. Overigens denk ik ook niet dat jij een middelvinger o.i.d. zou waarderen als supporter zijnde
Zelfde reden waarom onze vriend vd Wiel ook niet gewaardeerd wordt op de tribunes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat dat komt omdat ie er bij AZ toch wel in stond. Even uithuilen en dan op zondag weer ballen. A&L geeft m.i. terecht aan dat zijn ego niet aan kon dat ie op de bank tercht kwam. Iets met eer en cultuur enzo.......
Dat zal he twel kunnen wezen ja
.
Als topsporter moet je het ook niet kunnen hebben dat je op de bank komt imho. Ik vind daar nog niet zoveel mis mee, alleen moet je daarna gewoon weer je drive oppakken.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dat Mounir met deze instelling Ajax op de zenuwen werkt is ook wel begrijpelijk en Ajax wil hem ook lozen. Alleen wat moeten andere clubs wel niet denken als ze dit soort verhalen lezen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik probeer het gedrag van El Ham niet goed te praten, zeker niet. Maar als er een nieuwe trainer komt en de eerste de beste wedstrijd onder zijn leiding moet je van de pers horen dat je niet speelt, dat is niet handig gedaan van De Boer.
Dat je relatie met de trainer daardoor niet lekker is begrijp ik, zijn gedrag daarop echter volledig overdreven.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Wat is dit voor nutteloze opmerking?
Zit er maar niet over in, ik probeer je heus niet in te halen. Er stonden wel wat nuttige opmerkingen bij, maar ach..
Nog even en Bruno Silva was ook een bescheiden toppertje. Wat maakte hij een meters, hè..
Hij kan niet veel beter in de Boer's systeem. Je kunt je ook afvragen hoe ze dat in Eindhoven gaan doen, mochten ze 'm contracteren. Die transfer kan zomaar een meesterzet zijn, maar van wie? 
Allemaal leuk en aardig, maar liever 11 Gabri's in het veld dan elf Mounirtjes.
Ik hoef ze beide niet.
Mwah, ik ben in de eerste plaats voor Ajax en daar is eigenlijk elke speler en hun karakter ondergeschikt aan. Ik heb Jesper Grønkjær eens heel vervelend zien doen. Dan zal het wel een eikel zijn, maar als hij daarna weer voor Ajax in het veld komt, hoop ik toch dat hij er weer langs flitst.
Ik hoef spelers niet sympathiek te vinden, het moeten goede spelers zijn. Ik geloof onmiddelijk dat Gabri een sympathieke vent is, een biertje met Verhoeven zal ook wel gezellig zijn, maar ik ga toch liever met andere spelers de CL in. De grens ligt bij mij wanneer de club in diskrediet wordt gebracht, daar ben ik per slot van rekening fan van.
Wel een aardig voorbeeld, ja. Deed onlangs een plankje na, toch? Knap. Bij alles wat je van hem te weten komt, rollen je ogen en oren bijna van je kop af, zo erg. Ik wil het niet eens weten, maar het is een leuke speler die in de kampioenswedstrijd twee assists op z'n naam schreef. Je hield het niet droog (geef maar toe) en dat had je die dag voor best een groot deel te danken aan Gregory van der Wiel. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Is deze wedstrijd mischien ook op een Internet live stream te zien ? 
Eredivisie live doet het niet meer.
david bohm
-
- 3098 berichten
- 3469 stemmen
Is deze wedstrijd mischien ook op een Internet live stream te zien ? 
Eredivisie live doet het niet meer.
Rojadirecta FootBall Live Stream Free - Page 2 - myrojadirecta.com
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
THX 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Oeioeioei, wat klinkt Jopie Munsterman nog aangedaan zeg. Echt een halve man die daar staat. Ik heb daar toch een zwak voor moet ik eerlijkheidshalve bekennen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ah, die floeperds van Rijadirecta zijn via een omweg toch weer op het net. Bedankt David, dat komt me goed van pas! (Ik ben gek op MLB).
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Oeioeioei, wat klinkt Jopie Munsterman nog aangedaan zeg. Echt een halve man die daar staat. Ik heb daar toch een zwak voor moet ik eerlijkheidshalve bekennen.
Hmm, halve man. Je zou er zo een grap van kunnen maken 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het een vervelende vent. Gun hem wel tegenslag, al gun ik niemand een ingestort stadion met doden en gewonden, laat dat duidelijk zijn. Jopie stond wel te treuren voor de camera ja.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Elke dag een nieuwe avatar, reppie?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vind het een vervelende vent. Gun hem wel tegenslag, al gun ik niemand een ingestort stadion met doden en gewonden, laat dat duidelijk zijn. Jopie stond wel te treuren voor de camera ja.
Ik ben ook geen groot Munsterman fan, maar dit kwam wel heel "echt" over. Het deed me iets moet ik bekennen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Meer ajacieden dan tukkers daar op de tribune.......
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
?? 
Elke dag een nieuwe avatar, reppie?
Ja, was niet helemaal tevreden. Nu laat ik het eventjes zo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zo is er een maand geen voetbal en dan moet je meerdere wedstrijden in de gaten houden.
Bayern - Milan op de Duitser en Twente - Vaslui op de laptop.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.