- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Het is gewoon zonde dat Hamlap en de Boer er niet uitkomen lijken soms wel kleuters.
Ruiz naar Ajax, yeah right.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een onzin, als topsporter je wilt toch liever spelen in de eredivisie (of hoger) dan op maandagavond......met de beloftes. Gewoon treurige mensen dit.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat een bullshit, ze worden even na een seizoen gedumpt door de club en dan moeten ze zelf maar eieren voor hun geld kiezen.
Even gedumpt? El Hamdaoui is nu voor de derde keer in een half jaar uit het 1e verbannen, heeft ruim een maand geweigerd om te spelen, is een sfeerverzieker en heeft op een paar mooie goals na matig gepresteerd. Dat is niet iemand zomaar dumpen. El Hamdaoui is een rotte appel.
Aissati vind ik anders. Daar zou Ajax netter mee om mogen gaan. Maar Ajax heeft zoveel middenvelders dat hij bij het eerste compleet overbodig is. Ik hoop dat een club als Utrecht gewoon die 1-2 miljoen betaald en hem koopt.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ajax moet lekker de poot stijf houden. Desnoods speelt hij maar een jaar in Jong Ajax. Dat vind ie nu misschien prima, maar over 2 maanden baalt hij keihard van weer naar Jong RKC op de maandagavond.
Ja, lekker de poot stijf houden en op tijd z'n maandelijkse toelage overmaken. Dat zal 'm leren..
Het is gewoon zonde dat Hamlap en de Boer er niet uitkomen lijken soms wel kleuters.
Los van al het andere; er zijn natuurlijk ook sportieve gronden voor zijn verbanning naar het tweede.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een onzin, als topsporter je wilt toch liever spelen in de eredivisie (of hoger) dan op maandagavond......met de beloftes. Gewoon treurige mensen dit.
Mounir weet ook dat ie er met de Boer niet uitkomt en anders lekker op de bank mag gaan zitten. Als topsporter speel je liever op een lager niveau dan dat je op de bank zit op een wat hoger niveau. Bovendien hoeft Mounir helemaal niets te bewijzen bij Ajax. Daar is ie imho al te goed voor.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Alsof hij op de bank mág zitten.. Hij hoeft inderdaad niet meer aan te tonen niet geschikt te zijn.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Tuurlijk is het ook deels de schuld van Ajax, maar je zou toch wat meer spirit mogen verwachten van die jongens. Dit is nou ook de reden dat ze niet in Ajax 1 spelen.
En als ze gaan klagen omdat ze bij Jong Ajax spelen zijn het weer ondankbare teringlijers die helemaal niet verdienen om in de selectie te zitten...? Dan zijn het weer die rumoermakers van de groep.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Volgens mij was het toch Ajax zelf dat ze opdroeg zich te melden bij Jong-Ajax.
Aissati en El Hamdaoui melden zich bij Jong Ajax - Nieuws - Ajaxinside.nl
De Boer wil El Ham er gewoon niet bij hebben en schijnbaar heeft Aissati nu ook afgedaan bij hem.
Waarom moet hij zich melden bij Jong Ajax denk ik dan. Mounir laat zich al vanaf december van zijn slechtste kanten zien. Tuurlijk wil de Boer hem er niet meer bij hebben.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
En als ze gaan klagen omdat ze bij Jong Ajax spelen zijn het weer ondankbare teringlijers die helemaal niet verdienen om in de selectie te zitten...? Dan zijn het weer die rumoermakers van de groep.
Nee? Gewoon zeggen dat ze alles geven bij Jong Ajax en op deze manier proberen te laten zien dat ze Ajax 1 waardig zijn. Lijkt me geen lastig ABC'tje. Overigens lijkt het me ook een noodzaak willen ze ooit nog een transfer verdienen. Vooral Mounir heeft geen stap teveel gedaan en heeft nooit de moeite willen doen. Dan houdt het voor de Boer natuurlijk ook snel op.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mounir weet ook dat ie er met de Boer niet uitkomt en anders lekker op de bank mag gaan zitten. Als topsporter speel je liever op een lager niveau dan dat je op de bank zit op een wat hoger niveau. Bovendien hoeft Mounir helemaal niets te bewijzen bij Ajax. Daar is ie imho al te goed voor.
Maar door van zo'n instelling prijs te geven, ben je helemaal niet goed.... Kijk dat hij weg moet bij Ajax lijkt me duidelijk, maar spreek die ambitie dan ook uit en laat niet opschrijven dat je lekker op je plek bent bij Jong Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, lekker de poot stijf houden en op tijd z'n maandelijkse toelage overmaken. Dat zal 'm leren..
Nee, toegeven aan een valse werkweigeraar, dat is goed handelen. El Hamdaoui wil toch wel weg. Desnoods stel je hem daar ook geen een heel seizoen niet meer op. In de laatste 2 weken worden nog altijd veel spelers verkocht. Hij is 1 september echt wel verkocht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar door van zo'n instelling prijs te geven, ben je helemaal niet goed.... Kijk dat hij weg moet bij Ajax lijkt me duidelijk, maar spreek die ambitie dan ook uit en laat niet opschrijven dat je lekker op je plek bent bij Jong Ajax.
Vind deze politiek correcte antwoorden juist erg verstandig van Mounir. Hij schijnt een goed salaris te hebben, door het uit te spreken dat ie het best vind zo maakt hij Ajax juist zenuwachtig en vergroot hij de kansen juist dat hij straks ergens anders speelt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Bovendien hoeft Mounir helemaal niets te bewijzen bij Ajax. Daar is ie imho al te goed voor.

Haha we hebben het niet over Messi hoor. We hebben het over El Hamdaoui, de man die ook alleen in Nederland slechts geslaagd is. En dan alleen bij AZ voor een jaartje of 2.
2002/03 Excelsior 21 2 Eredivisie
2003/04 Excelsior 33 17 Eerste divisie
2004/05 Excelsior 14 11 Eerste divisie
2004/05 Tottenham Hotspur 0 0 Premiership
2005/06 Derby County 9 3 First Division
2005/06 Tottenham Hotspur 0 0 Premiership
2006/07 Willem II 4 3 Eredivisie
2007/08 Willem II 2 0 Eredivisie
2007/08 AZ 23 7 Eredivisie
2008/09 AZ 31 23 Eredivisie
2009/10 AZ 27 20 Eredivisie
2010/11 Ajax 26 13 Eredivisie
Twee goede jaren bij AZ en een redelijk half jaar bij Ajax. Dat was het eigenlijk wel voor onze grote geniale vedette 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nee? Gewoon zeggen dat ze alles geven bij Jong Ajax en op deze manier proberen te laten zien dat ze Ajax 1 waardig zijn. Lijkt me geen lastig ABC'tje. Overigens lijkt het me ook een noodzaak willen ze ooit nog een transfer verdienen. Vooral Mounir heeft geen stap teveel gedaan en heeft nooit de moeite willen doen. Dan houdt het voor de Boer natuurlijk ook snel op.
Lekker je eigen spits compleet de grond inboren, uitjoelen bij het kampioensfeestje, hem vernederen door hem terug te zetten en dan verwachten dat hij alles op alles gaat zetten om weer terug te komen in dat mooie Ajax 1...
Ik snap ook wel dat hij het zo wel goed vind, als de hele staf + Ajax aanhang tegen je is, vraag ik me af of goed voetballen in Jong Ajax je uberhaupt helpt om in Ajax 1 te komen, want volgens mij is het toch wel gebleken dat dit geen goed huwelijk is. Die jongen komt nooit meer in Ajax 1, dat weet jij net zo goed als ik.
Ik heb juist het gevoel dat El Hamdaoui lekker cynisch is met zulke uitspraken. Hij weet dat hij nu de parasiet van Ajax is en volgens mij vind die het best. Hij weet net zo goed dat heel Ajax bezig is achter de schermen om een nieuwe club voor hem te zoeken.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Maar ik heb het dan ook over politiek correct antwoord geven he. Zoals NW dat net ook al zei, alleen zit hij er wel flink naast over wat een politiek correct antwoord is. Hij moet gewoon zeggen dat hij zijn best wilt doen voor een eventuele transfer aangezien hij en Ajax geen gelukkig huwelijk hebben. Dan had ik hem pas kudo's gegeven. Nu komt hij nog luier en ongemotiveerder over dan dat hij al was. Zeker niet bevorderend voor zijn imago dit. Nu kan hij nog meer de pleuris krijgen van mij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Politiek correct dan ook niet te letterlijk nemen. Sportief correct dan
.

Haha we hebben het niet over Messi hoor. We hebben het over El Hamdaoui, de man die ook alleen in Nederland slechts geslaagd is. En dan alleen bij AZ voor een jaartje of 2.
En we hebben het over Ajax hoor
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Beter dan Ajax kan je niet krijgen in de BeNeLux 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens velen niet, wil ik nog na geven. Al lijkt refereren naar Messi dan ook wel weer waanzin als zelfs Osaze Odemwingie nog honderd keer te goed voor Ajax is.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
O jee we gaan weer richting wie de grootste beste en mooiste is.
Osaze Odemwingie?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En we hebben het over Ajax hoor
.
Voor Ajax zou hij goed genoeg moeten kunnen zijn ja, maar naast technische klasse wordt er ook mentale klasse van een speler gevraagd. Daarom redt de minder goede Siem de Jong het wel en de technische zeer begaafde El Hamdaoui het niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Osaze Odemwingie?
Jij kent hem vast als Peter
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Volgens velen niet, wil ik nog na geven. Al lijkt refereren naar Messi dan ook wel weer waanzin als zelfs Osaze Odemwingie nog honderd keer te goed voor Ajax is.
Je snapte mijn zin toch wel? Je deed net of je het over Messi had, zo goed is hij volgens jou. Maar El Hamdaoui is voorlopig hoogstens een goede Eredivisie speler. En met een slechte inzet en naar karakter. Ongeschikt voor de top als je werk gaat weigeren bij een wisselbeurt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeg dat ie bij Ajax niet te bewijzen heeft doe ik net alsof hij de beste speler ter wereld is? Logisch ja.
Ik weet de ins & outs niet waarom hij zich zo opstelde dus daar doe ik geen uitlatingen over. Bij AZ liep ie af en toe weg op een training of boos naar de kleedkamer, en nu schijnt ie bij Ajax ziekte gesimuleerd te hebben. Vreemd dat ontevredenheid bij twee verschillende clubs twee totaal andere gedragspatronen veroorzaakt. Ik geloof het verhaal niet zo van Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg dat ie bij Ajax niet te bewijzen heeft doe ik net alsof hij de beste speler ter wereld is? Logisch ja.
Ik weet de ins & outs niet waarom hij zich zo opstelde dus daar doe ik geen uitlatingen over. Bij AZ liep ie af en toe weg op een training of boos naar de kleedkamer, en nu schijnt ie bij Ajax ziekte gesimuleerd te hebben. Vreemd dat ontevredenheid bij twee verschillende clubs twee totaal andere gedragspatronen veroorzaakt. Ik geloof het verhaal niet zo van Ajax.
Je deed net of hij buitencategorie was. Dat is hij zelfs in de Eredivisie niet. Wel een goede speler.
En zijn gedrag is gewoon verkeerd geweest. Weigeren te spelen en je lange tijd ziekmelden is onder alle omstandigheden not done. De Boer wilde het tegen Milan met een ander proberen en dat kon Mounirs tere ego niet hebben.
Ik geloof Ajax juist wel, JUIST omdat hij bij AZ ook al vaak zat een sfeerverzieker was. Genoeg verhalen van uitspattingen van hem daar.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik kom hier nooit, maar ik zit echt met open mond te lezen hoe een discussie hier van links naar rechts zwabbert. Je zet 1x Messi neer en er worden gelijk weer dingen over en weer verweten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je deed net of hij buitencategorie was. Dat is hij zelfs in de Eredivisie niet. Wel een goede speler.
Voor mij heeft ie wel bewezen dat ie te goed is voor de eredivisie, en als ie speelde voor Ajax, deed ie dat ook zeer overtuigend.
Dat het not done is ben ik met je eens, al vind ik ook dat hij niet goed behandeld is. Ik vind dat er veel fout is gegaan van beide kanten.
Maar zijn gedrag is nu wel veel buitensporiger. Ik ben benieuwd waar dat door komt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik kom hier nooit, maar ik zit echt met open mond te lezen hoe een discussie hier van links naar rechts zwabbert. Je zet 1x Messi neer en er worden gelijk weer dingen over en weer verweten
Komt omdat sommigen hier een beetje fel discussiëren 
Maar uiteindelijk vind iedereen elkaar best lief hoor.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Nee, toegeven aan een valse werkweigeraar, dat is goed handelen.
Heeft niks met toegeven te maken, maar met de belangen van de club. Zolang hij bij Ajax rondloopt wordt er tijd, energie en met name geld gestoken in een speler die (ook) om voetbaltechnische redenen niet bij de club past. Allemaal nutteloos, zoals dat de afgelopen jaren zovaak is gebeurd.
Nu komt hij nog luier en ongemotiveerder over dan dat hij al was.
Was hij dat dan? Hij maakte doorgaans juist een gedreven indruk. In de paar potjes die hij vorig seizoen onder de Boer speelde, was het niet anders. Dat hij in dat systeem niet uit de verf kwam, heeft een andere oorzaak.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Mijn mond valt nu echt open van verbazing
Lees ik nou serieus dat Mounir gedreven over kwam?
Sorry hoor, maar dit kan echt niet insignificance. Die flapdrol is de meest luie speler die ik in jaren ben tegen gekomen bij Ajax. Vooral als je bij het duel zelf aanwezig bent(dus wat je niet op de televisie camera ziet) zie je pas wat een luie donder het is. Doet geen stap te veel en loopt niet achter twijfelballen aan die je kan halen als je een sprintje trekt, maar Mounir laat zo'n bal gewoon achter rollen. Tig voorbeelden dat ik op de tribune stond en ik gewoon niet kon geloven wat een vieze, luie donder het is. Bij uitwedstrijden was het nog erger, een woest Ajax vak omdat die gozer gewoon keihard verzaakt en middelvingers opsteekt. Die gast is nooit gemotiveerd geweest man.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.