- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, dat zei mijn broer al. Ik vind het wel een relaxte plek zo achter de goal. En ik zal een een middelvinger naar je terug opsteken. Paar secondes daarna kan dat waarschijnlijk niet meer 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
G is het Gehandicaptenvak?
Ojee, weer iemand op het veld.
Zei ik hem ook al haha.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen

kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Speciaal voor Rep:
De Kuip meest sfeervolle stadion van Nederland | Feyenoord nieuws | FR12.nl
De 47 stemmen van Kos hielpen NEC niet echt.
Lijkt me een correct lijstje, uitgaande van 'objectieve' teletekstsupporters.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kan me wel aardig in die lijst vinden, ook al staat PSV te hoog. Vijverberg had ook wel hoger gekund.
Onderaan klopt het wel ja. Ak had ik Woudenstein op de laatste plek gezet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Utrecht had ik eigenlijk wel hoger verwacht. Al ben ik er nooit geweest, toch wel een echt voetbalstadion.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Woudenstein is juist een erg gezellig stadion. Je zit er echt vlak op het veld. En als er nu een hoop supporters van de tegenstander mee zijn, is het er ook erg sfeervol. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
G is het Gehandicaptenvak?
Niet meer, sinds de Ajax fans er niet meer zitten 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jij zal het beter weten. Op Eredivisie Live vind ik Woudenstein altijd maar stil en kaal. Typisch een club die eigenlijk niet op het hoogste niveau dient te spelen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De lijst is op zich wel goed.
Alleen vraag ik me af hoe de vraag gesteld werd in de enquête? Als er alleen werd gevraagd: "Wat vind je het meest sfeervolle stadion van Nederland?" Stemt iedereen op de Kuip of op zijn eigen club natuurlijk.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Op Eredivisie Live vind ik .
Ghehe.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Alleen vraag ik me af hoe de vraag gesteld werd in de enquête? Als er alleen werd gevraagd: "Wat vind je het meest sfeervolle stadion van Nederland?" Stemt iedereen op de Kuip of op zijn eigen club natuurlijk.
Dat. En daarnaast lijkt het me zeer handig uberhaupt eerst vast te stellen welke factoren voor 'sfeervol' moeten doorgaan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Woudenstein is juist een erg gezellig stadion. Je zit er echt vlak op het veld.
Yeah right. En nu wakker worden. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Met 3,7 supporters zou Ajax ver bovenaan moeten staan. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er in de jaren 80 wilde wedstrijden beleeft tegen ADO, Utrecht, Groningen en Ajax. Dan stond de lange zijde vol met Feyenoord supporters en de tegenstanders achter het goal. Daartussen slechts een klein hekje en wat ME. Meestal ging in de pauze het hek eraan. Was ontzettend sfeerfvol.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kan je wel raar doen, maar het is niet gek dat ik de weg in Woudenstein niet vind. Maar vanaf tv kan je prima oordelen waar het leuk is en waar niet. Ben Ajacied, dus kom vooral in de ArenA. Maar uiteraard kom jij altijd in alle stadions, dus jij kan oordelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb er in de jaren 80 wilde wedstrijden beleeft tegen ADO, Utrecht, Groningen en Ajax. Dan stond de lange zijde vol met Feyenoord supporters en de tegenstanders achter het goal. Daartussen slechts een klein hekje en wat ME. Meestal ging in de pauze het hek eraan. Was ontzettend sfeerfvol.
Alleen gaat het nu over anno 2011 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Als er mensen zitten is het best sfeervol ja. 
Ben er een paar jaar geleden nog geweest, ik weet niet eens meer tegen wie, en werd er oprecht droevig van. Daar kan die "Ridderkerk" vlag niets aan veranderen. 
Begrijp verder wel wat je bedoelt; het is knus en je zit dicht op het veld. Maar verder stelt het natuurlijk weinig voor.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Alle stadions waar lui op trommels slaan en lalalaoleole-liedjes worden gezongen ongeacht de tussenstand vallen af, dus dan hou je buiten de Kuip niet veel meer over. Zelfs De Graafschap waar een paar jaar geleden nog een leuk authentiek sfeertje hing is bergaf gegaan door de "ultra-tifosi-capo-cortone" trommel-invasie
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Lul toch niet man, als zoiets door een eenling in Europa gebeurt lig je 3 jaar uit het toernooi.
Straf voor staafincident en fragmentatiebommen was zeker ook allemaal overdreven?
Nee, net zoals F'noord dat geloof ik de hele jaren 90 Europees niet mocht ballen vanwege hun debiele supporters..
Maar het gaat hier om een debiel die al gestraft is en amper wat heeft uitgericht 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als je dat terecht vind dan heb je óf een bord voor je kop óf je haat Ajax wel hééél erg.
Welkom op dit forum 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Was jij het niet, Orbit?
Waarschijnlijk woont Wesley in Rotjeknor 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Waarschijnlijk woont Wesley in Rotjeknor
JIj niet dan? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar het gaat hier om een debiel die al gestraft is en amper wat heeft uitgericht
Hoe lang blijf je nog in die ontkenningsfase zitten?
Verder vind ik het een groot verschil of wat idioten zonder enige officiële link met Feyenoord zich ergens in een plaatsje in Frankrijk misdragen of dat er in de eigen Kuip een speler van de tegenstander wordt belaagd. Voor dat laatste draagt Feyenoord immers wel verantwoordelijkheid.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hoe lang blijf je nog in die ontkenningsfase zitten?
Verder vind ik het een groot verschil of wat idioten zonder enige officiële link met Feyenoord zich ergens in een plaatsje in Frankrijk misdragen of dat er in de eigen Kuip een speler van de tegenstander wordt belaagd. Voor dat laatste draagt Feyenoord immers wel verantwoordelijkheid.
Zonder enige link met F'noord, yes right! Wie waren dat dan? De bingo-vereniging uit die debiele stad van je? Volkomen terecht dat jullie keer op keer uit de UEFA geflikkerd werden, als jullie nu mee zouden doen zou het waarschijnlijk wéér gebeuren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
JIj niet dan?
Op die afvalhoop? Nee man, ongezond voor je 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat waren idioten die bij Feyenoord al lang een stadionverbod hadden. De kaartverkoop liep via Nancy, die notabene nog door Feyenoord was gewaarschuwd.
Maar op het tweede deel wat ik schrijf ga je niet in. Ontkenningsfase duurt blijkbaar nog voort.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat waren idioten die bij Feyenoord al lang een stadionverbod hadden. De kaartverkoop liep via Nancy, die notabene nog door Feyenoord was gewaarschuwd.
Maar op het tweede deel wat ik schrijf ga je niet in. Ontkenningsfase duurt blijkbaar nog voort.
Ik ken nog iemand die een stadionverbod had, toch relde en daarmee zijn club in de problemen bracht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als hij het buiten de Arena had gedaan zou Ajax idd geen enkele blaam treffen, maar nu was hij binnen. En als je iemand een stadionverbod geeft moet je dat natuurlijk wel handhaven. Verder maakt het niet uit of hij een stadionverbod had of niet. De spelers van de tegenstander mogen gewoon nooit worden aangevallen door het publiek dat je toelaat in je stadion. Die verantwoordelijkheid heb je nu eenmaal als gastheer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.