- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ooit gedacht aan een meldingsplicht?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap echt niet dat mensen niet doorhebben dat Ajax én AZ iets fout hebben gedaan. Ajax, doordat die kerel op het veld kon komen en AZ door ONREGELEMENTAIR van het veld te stappen. Wie wordt er gestraft? Ajax, Ajax en nog eens Ajax. Als je dat terecht vind dan heb je óf een bord voor je kop óf je haat Ajax wel hééél erg.
Je doet wel een beetje druk zeg, let op je hart 
Volgens mij snapt iedereen je wel hoor. AZ heeft officieel ook regels overtreden. Alleen komt er natuurlijk wel een morele kwestie hierbij kijken, namelijk dat je AZ natuurlijk niet moet straffen, want ze zijn wel slachtoffer.
Wat me steekt is de strafmaat richting Ajax, dat ik overdreven vind. Maar AZ hoef je van mij niet te straffen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Mwah nee, het meest debiele van dat filmpje vond ik nog wel de zelfpijpende Nijhuis met z'n trotse rode kaart. Een totaal gebrek aan inlevingsvermogen en oog voor de context.
En "regels zijn regels" zo wart-wit ligt het gelukkig niet. Als jij uit noodweer een straatrover van je af mept zal een goede rechter je uiteraard geen straf opleggen. Of als je 's nachts 150 rijdt om iemand met grote spoed naar de Eerste Hulp te brengen krijg je geen boete, of als je 5 verkeersregels overtreedt kan een agent een oogje toeknijpen bij 1 ervan. Alleen clown Nijhuis zal het er niet mee eens zijn.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Je doet wel een beetje druk zeg, let op je hart 
Volgens mij snapt iedereen je wel hoor. AZ heeft officieel ook regels overtreden. Alleen komt er natuurlijk wel een morele kwestie hierbij kijken, namelijk dat je AZ natuurlijk niet moet straffen, want ze zijn wel slachtoffer.
Wat me steekt is de strafmaat richting Ajax, dat ik overdreven vind. Maar AZ hoef je van mij niet te straffen.
Wat zou volgens jou dan de meest bevredigende uitkomst zijn geweest?
Trouwens, AZ speelt toch ook zonder supporters?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Verder denk ik niet dat nationaal dezelfde regels gelden als internationaal.
Ik heb het voornamelijk over de rode kaart en de nuances die je daar in kunt leggen als scheidsrechter zijnde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben het deels met je eens, wat zou volgens jou dan de meest bevredigende uitkomst zijn geweest?
Forse boete Ajax, voorwaardelijke wedstrijd zonder publiek en uitspelen met 11-11 en een 1-0 stand vanaf 38 minuten. Al kan ik met de publieksloze wedstrijd nog wel leven. Maar niet in combinatie met volledig overspelen, ook al is dat dankzij de wetgeving de meest sociale manier.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8220 stemmen
Ik snap echt niet dat mensen niet doorhebben dat Ajax én AZ iets fout hebben gedaan. Ajax, doordat die kerel op het veld kon komen en AZ door ONREGELEMENTAIR van het veld te stappen. Wie wordt er gestraft? Ajax, Ajax en nog eens Ajax. Als je dat terecht vind dan heb je óf een bord voor je kop óf je haat Ajax wel hééél erg.
De grootste fout ligt natuurlijk bij Ajax. Snap niet waarom AZ verder gestraft hoeft te worden. De reden waarom ze van het veld stappen is bekend. Dat jij dat anders ziet en velen ook is prima, maar niet hard te maken.
Straf is prima. Alleen de boete is een beetje lachwekkend laag en het is jammer dat de echte supporters hier wel de dupe van zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De grootste fout ligt natuurlijk bij Ajax. Snap niet waarom AZ verder gestraft hoeft te worden. De reden waarom ze van het veld stappen is bekend. Dat jij dat anders ziet en velen ook is prima, maar niet hard te maken.
Straf is prima. Alleen de boete is een beetje lachwekkend laag en het is jammer dat de echte supporters hier wel de dupe van zijn.
Wel mazzel voor jouw GVVV, mocht Ajax doorgaan. Dan zullen de supporters als goedmaker vast gratis naar binnen mogen. Met wat geluk heb je er dan nog een 25.000 man zitten ipv de 200 die er nu op afgekomen zouden zijn 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Verbeekt gebruikt het gewoon slim. 1-0 achter en ook door een vreemd voorval een speler kwijt. Nu krijgt hij het maximale. Dat kan je Verbeek moeilijk kwalijk nemen. Sterker, als Ajax dit was overkomen had de Boer exact hetzelfde moeten doen vind ik.
Rode kaart mag terecht zijn, maar is het natuurlijk niet. Ik zou me ook kapot schrikken als iemand me een trap wil verkopen.
Verbeek misbruikt het bedoel je.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Verbeek misbruikt het bedoel je.
Ja, maar ik geef hem geen ongelijk. Hij komt op voor de belangen van AZ.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8220 stemmen
Wel mazzel voor jouw GVVV, mocht Ajax doorgaan. Dan zullen de supporters als goedmaker vast gratis naar binnen mogen. Met wat geluk heb je er dan nog een 25.000 man zitten ipv de 200 die er nu op afgekomen zouden zijn
Zo'n mazzel vind ik het niet. Ze loten 3 keer achter elkaar uit. Had wel tof geweest om nu thuis eens een grote club te mogen ontvangen. Maar helaas.....
Maar goed misschien kunnen we er alsnog een thuiswedstrijd van maken. Heel Veenendaal past zowat in het stadion
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Denk dat de spelers uit leuker vinden. Wanneer speelt iemand van GVVV nu in de ArenA? Mooi toch voor die gasten.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8220 stemmen
Absoluut. Onvergetelijke ervaring voor de spelers. Kwartfinale is sowieso al uniek voor ze, laat staan zo'n wedstrijd. Maar ik had zelf een thuiswedstrijd wel mooi gevonden. Maar goed laat ze maar genieten en heel misschien een goaltje scoren. Het seizoen kan toch al niet meer kapot.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Speciaal voor Rep:
De Kuip meest sfeervolle stadion van Nederland | Feyenoord nieuws | FR12.nl
De 47 stemmen van Kos hielpen NEC niet echt.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Speciaal voor Rep:
De Kuip meest sfeervolle stadion van Nederland | Feyenoord nieuws | FR12.nl
De 47 stemmen van Kos lieten NEC niet veel omhoog klimmen.

Woudestein niet laatste geworden haha!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik kreeg voor mijn verjaardag kaartje van mijn broer voor Feyenoord-Ajax. Ik zal mijn gemak maar houden wanneer Ajax scoort
Heb er wel erg veel zin in. De laatste Feyenoord-Ajax die ik in de Kuip heb gezien is alweer 10 jaar geleden of zo.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Je hoeft je niet in te houden hoor. Niet omdat ik wil dat ze je in elkaar slaan, maar omdat Ajax niet gaat scoren. 
Ik baal wel flink van het ontbreken van El Ahmadi. Krijg je Mokotjo... een flinke niveau-daler.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Feit is dat AZ wegloopt met zijn overtreding (en er zelfs winst mee boekt) en Ajax wél voldoende wordt gestraft. Enorm pijnlijk dat de KNVB AZ uit het oog verliest binnen deze kwestie. Sterker nog, het is misselijkmakend
Verdomd frustrerend dit, houdt het nog een keer op dit seizoen?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon winnen van AZ en deze onzinnigheid vergeten. Is toch niks meer aan te doen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nog belangrijker, gewoon van AZ in Alkmaar winnen. Dat potje vind ik vele malen belangrijker. Als je daar verliest is de titel opnieuw enorm ver uit zicht. En daarna Feyenoord verslaan, waar ik alle vertrouwen in heb. Zeker zonder el Ahmadi.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ik kreeg voor mijn verjaardag kaartje van mijn broer voor Feyenoord-Ajax. Ik zal mijn gemak maar houden wanneer Ajax scoort
Heb er wel erg veel zin in. De laatste Feyenoord-Ajax die ik in de Kuip heb gezien is alweer 10 jaar geleden of zo.
Tof. Niet over de gracht springen heh 
welk vak zit je, HH?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als hij in HH zit, mag hij best over de gracht springen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
GG heet dat vak geloof ik. 2e ring achter de goal? Naast het uitvak(normaal gesproken dan) geloof ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
GG ook goed. Zolang je 2e ring zit mag je over de gracht springen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ga grote broek kopen, mongoloïde loopje bedenken en dan Mulder beetje irriteren.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
GG dan moet je ook over een plexiwand springen succes ermee
da's het bovenste vak voor uitsupporters, die is niet in de verkoop gegaan dacht ik
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
www.feyenoord.nl THUISWEDSTRIJDEN
Vak G neem ik aan dan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Even gekeken in mijn verjaardagskaart en het is vak G. Beetje leuk vak?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik zit vlak naast je (E). Je kunt me herkennen aan mijn middelvinger. 
G is overigens gewoon het uitvak.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
G is het Gehandicaptenvak?
Ojee, weer iemand op het veld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.