• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.263 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Aye geen enkele Ajacied in basisteam op bij reserves?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Wat men in Douglas ziet zal voor mij altijd een vraag blijven.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

timbo_ schreef:

Aye geen enkele Ajacied in basisteam op bij reserves?

Terecht mijn inziens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ik begrijp het ook wel, al kun je over Eriksen en Vertonghen discussieren. Maar een aantal andere personen hier beschuldigde een aantal gebruikers hier al van trollen toen ze het waagde om geen enkele Ajacied op te nemen in lijst op te nemen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Die twee die je opnoemt zouden er wel in kunnen staan ze kunnen alleen veel beter en dat laten ze niet zien, zelfde geld voor Jansen.

Mischien vd Wiel, er is nou niet echt een betere rechtsback maar goed hij kan ook veel beter.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

timbo_ schreef:

Ik begrijp het ook wel, al kun je over Eriksen en Vertonghen discussieren. Maar een aantal andere personen hier beschuldigde een aantal gebruikers hier al van trollen toen ze het waagde om geen enkele Ajacied op te nemen in lijst op te nemen.

Gelukkig weten we wel beter.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Boerigter had wel gekund bij de reserves.

Daar mag men het toch wel over eens zijn was hem zelf even vergeten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Boerighter is heel goed begonnen maar over hele eerste seizoenshelft toch echt niet niveau gehaald van Assaidi, Mertens en ook Tadic. Overigens vind ik die laatste niet in team thuishoren. Vind Assaidi over gehele eerste seizoenshelft beter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hoe kan Derijck er eigenlijk in staan? Heeft toch niet veel gespeeld meen ik? En Sno? (leuk hoor, die eerste wedstrijden, maar daarna toch ook niet meer je van het, zelfs niet bij RKC). En van een aanval met Beerens en John wordt ook niemand vrolijk denk ik (afmakers zijn het niet). Grappig altijd hoe ze maar aan de formatie sleutelen om de spelers kwijt te kunnen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Boerighter is heel goed begonnen maar over hele eerste seizoenshelft toch echt niet niveau gehaald van Assaidi, Mertens en ook Tadic. Overigens vind ik die laatste niet in team thuishoren. Vind Assaidi over gehele eerste seizoenshelft beter.

Vind Narsingh bij Heerenveen constanter dan Assaidi, die na zijn sterke start ook vrij anoniem is geworden.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

timbo_ schreef:

Geldt ook voor Assaidi, Mertens ook weinig van gezien in de tweede seizoenshelft over Tadic kan ik niet oordelen speelt bij Groningen niet?

Ach wat maakt het uit als je aan het eind van het seizoen de schaal heb zullen die lijstjes je een worst wezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Het is ook bezopen om niet 1 Ajacied te noemen. Iemand als Eriksen had er gewoon ongeacht wat bij moeten zitten.

Dat VI dat niet doet (sowieso zijn die VI verkiezingen altijd vreemd, helft van de logische namen ontbreekt meestal), dat doet daar niks vanaf.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Haha noem je nou net Mertens. Die laat al 2 maanden niks meer zien. Begon geweldig met ik meen 10 goals ofzo en is daarna enorm weggezakt. En dat geldt ook voor Assaidi. En eerlijk, Tadic? Is me heel weinig opgevallen in de eerste seizoenshelft, ondanks dat ik hem een hele goede speler vind hoor.

Je doet Boerrigter ook gewoon te kort. Heeft, zeker gezien hij vorig jaar in de JL speelde, een geweldige seizoenshelft gespeeld. Maar waar oa Mertens en Assaidi elke week hebben gespeeld, daar heeft Boerrrigter de laatste 1,5 maand een rug blessure gehad waardoor hij niet in actie kwam.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is ook bezopen om niet 1 Ajacied te noemen. Iemand als Eriksen had er gewoon ongeacht wat bij moeten zitten.

.

Dat is gewoon niet zo, laat veel te weinig zien. vaak hele wedstrijden onzichtbaar op een enkele moment na.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dat is gewoon niet zo, laat veel te weinig zien. vaak hele wedstrijden onzichtbaar op een enkele moment na.

Zal best, maar dat rijmt niet met Evander Sno ( ) in de basisploeg zetten en Eriksen niet eens bij de reserves.

PS: YouTube - Merry Christmas from Mario Balotelli

Hilarisch figuur die Balotelli. Zelden zo dom iemand gezien, maar tegelijk vind ik hem wel erg grappig en gaaf.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En eerlijk, Tadic? Is me heel weinig opgevallen in de eerste seizoenshelft, ondanks dat ik hem een hele goede speler vind hoor.

Tadic heeft het echt geweldig gedaan tot nu toe. Als dat niet eens opvalt...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Verder hoop ik niet ooit de indruk gewekt te hebben objectief te zijn. Ik vermaak me natuurlijk kostelijk met die wanorde buiten en nu ook op het veld bij die suffe theaterclub van je.

Het is overigens al de 3e keer dat supporters van die K. club van je spelers aanvallen . Dus begin nu niet over die malloten die achter mijn club aanlopen, want tot zo'n lafhartig gedrag hebben die zich nog niet verlaagd.

Gelukkig bestormen die analfabeten van jouw pauperclub liever het eigen kantoor ja of staan ze te janken op het veld dat je eigen club moet verliezen omdat Ajax anders wel eens kampioen zou kunnen worden

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Spelers aanvallen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha noem je nou net Mertens. Die laat al 2 maanden niks meer zien. Begon geweldig met ik meen 10 goals ofzo en is daarna enorm weggezakt. En dat geldt ook voor Assaidi. En eerlijk, Tadic? Is me heel weinig opgevallen in de eerste seizoenshelft, ondanks dat ik hem een hele goede speler vind hoor.

Je doet Boerrigter ook gewoon te kort. Heeft, zeker gezien hij vorig jaar in de JL speelde, een geweldige seizoenshelft gespeeld. Maar waar oa Mertens en Assaidi elke week hebben gespeeld, daar heeft Boerrrigter de laatste 1,5 maand een rug blessure gehad waardoor hij niet in actie kwam.

Mertens heeft inderdaad zelfde probleem maar heeft er wel 13 inliggen en 9 assists op zijn naam staan. Dan spreken de cijfers voor zich en is klagen over een wat mindere periode heel iets anders dan bij iemand die zoals Boerighter dergelijke cijfers niet kan overleggen.

Overigens vind ik Assaidi pas laatste twee á drie weken wat minder. Daarvoor gewoon constant goed. En extra reden om Boerighter niet in team te zetten is natuurlijk dat hij veel te weinig heeft gespeeld.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

@Reinbo: Het is maar 1 mongool die het voor iedereen verpest, ga nou niet generaliseren. Die kerel had een steekje loszitten, waarschijnlijk wel meer dan een.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha noem je nou net Mertens. Die laat al 2 maanden niks meer zien. Begon geweldig met ik meen 10 goals ofzo en is daarna enorm weggezakt.

Hij mag dan wat minder opvallen de laatste tijd, qua cijfers (doelpunten en assists) hoort hij gewoon bij de uitblinkers van de 1e seizoenshelft en hij blijft ook gewoon bijdragen aan z'n indrukwekkende cijfers (Enige doelpunt tegen NAC, assist tegen Heerenveen, assist tegen Twente).

En als je toch over iemand praat waarvan we de laatste maanden niks meer hebben gehoord. Assaidi...

The Almighty schreef:

@Reinbo: Het is maar 1 mongool die het voor iedereen verpest, ga nou niet generaliseren. Die kerel had een steekje loszitten, waarschijnlijk wel meer dan een.

Franz Wohlfahrt

Jong-Feyenoord

Esteban

Er lijkt toch een zekere rode draad naar voren te komen.

Schijnt dat die bommengooier uit Oss ook voor Ajax-supporterde.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Bij Jong Feyenoord 2 x zelfs dat mongolen klappen uitdelen aan spelers, een keer aan malkowski en een keer aan Van Persie /Acuna / Been ..

Ps raar vi klassement, twee buiteenspelers in de aanval en geen centrumspits

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

Spelers aanvallen.

Zou jij van moeten houden beetje tegenstanders aan pakken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Sno ipv El Ahmadi.

Beerens begon erg goed bij AZ, maar heeft dat niveau niet volgehouden.

John en Derijck zijn ook vrij lachwekkend, hoewel er weinig goede centrale verdedigers zijn dit seizoen.

En Brama bij de reserves. Speelt dit seizoen uitermate zwak.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tadic heeft het echt geweldig gedaan tot nu toe. Als dat niet eens opvalt...

Mjohw. Dit seizoen niet heel opvallend. Weinig gescoord ook. Hij speelt dit seizoen een stuk minder dan vorig seizoen.

Blijft wel een goede speler, uiteraard.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Leuk. Pagina's vol over fantasie opstellingen van MM users Merk alweer dat er broodnodig gevoetbald moet worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Paar jaar geleden werd er nog lekker gevoetbald tweede kerstdag, werd toen altijd opvallend vroeg druk in het stadion

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Volgens mij 3 kerstjaren achter elkaar in de Kuip.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Het is de 3e keer dat 'Ajax supporters' spelers aanvallen. Dus ik bespeur daar wel een soort van locale afwijking.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.