• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.350 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Hilarisch inderdaad hoe sommigen nu hun mening klaarhebben als "objectief" en reglementair oid.. vooral die pipo's uit Rotjeknor, liefhebbers van een club die een strafblad heeft qua hooligans waar menig getto uit een grote Amerikaanse stad de hik van krijgt

En wat is je punt?

Verder hoop ik niet ooit de indruk gewekt te hebben objectief te zijn. Ik vermaak me natuurlijk kostelijk met die wanorde buiten en nu ook op het veld bij die suffe theaterclub van je.

Het is overigens al de 3e keer dat supporters van die K. club van je spelers aanvallen . Dus begin nu niet over die malloten die achter mijn club aanlopen, want tot zo'n lafhartig gedrag hebben die zich nog niet verlaagd.

Groeten uit Zagreb.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol tien tegen elf. Sowieso kansloos natuurlijk, Ajax kan ten eerste geen veiligheid garanderen, supporters met een stadionverbod uit het stadion halen. En dan even zo'n domme 10 tegen 11 uitspraak ter zijde maar je mag hopen dat tegen dit streng opgetreden gaat worden. Esteban had ook zo'n gevalletje Monica Seles kunnen zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dit seizoen heeft Ajax het ook wel nodig om geholpen te worden door de eigen debielen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Hahaha St. Pauli

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lol tien tegen elf. Sowieso kansloos natuurlijk, Ajax kan ten eerste geen veiligheid garanderen, supporters met een stadionverbod uit het stadion halen. En dan even zo'n domme 10 tegen 11 uitspraak ter zijde maar je mag hopen dat tegen dit streng opgetreden gaat worden. Esteban had ook zo'n gevalletje Monica Seles kunnen zijn.

Geen enkele club kan 100% veiligheid garanderen.

En de 10-11 uitspraak is vervelend, geen Ajacied die dit leuk vind hoor. Maar als het officieel de regels zijn dan heb je er helaas niks tegen in te brengen. Gewoon even afwachten tot de beslissing, valt waarschijnlijk dinsdag.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar het is natuurlijk Ajax' schuld mocht AZ hier niet als winnaar uit de bus komen, dat snap je toch wel?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee. Het is de ''schuld'' van het KNVB reglement als dit onbevredigend afloopt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Het is natuurlijk de schuld van AZ als ze verliezen, want ze hebben dan minder gescoord dan Ajax. Ze stonden al extreem slecht tegen een niet meer dan matig Ajax te ballen. Die 1-0 kregen ze gewoon met 11 tegen 11 tegen en het zag er zeker niet naar uit dat zij ook maar zouden scoren Iemand moet maar is die eerste 37 minuten terug kijken en tellen hoeveel foute passes van AZ spelers over de zijlijn belandden. Verbeek had nog een furieuze preek tegen Beerens tijdens de wedstrijd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Meld je klacht over het politie-optreden na Ajax - AZ

zaterdag, 24 december 2011 14:33

Door alle commotie op en rond het veld bij de wedstrijd Ajax - AZ is er nog nauwelijks geschreven over het bijzondere politie-optreden na de wedstrijd.

Waarom er zo veel politie aanwezig was begreep niemand.

Over het gedrag van de mobiele eenheid na afloop van de wedstrijd krijgen wij veel klachten.

Bij ons melden zich supporters die onterecht zijn aangehouden, supporters die onnodig geslagen zijn en zelfs supporters die zijn uitgescholden door de mobiele eenheid (hoe zielig kan je zijn?).

Wij gaan de klachten bundelen! Dus heb je een klacht over het politieoptreden na Ajax - AZ?

Meld je bij ons via het contactformulier.

Graag naam en achternaam vermelden.

Hoe meer klachten, hoe sterker we staan.

Onze advocaat zal vervolgens een officiële klacht indienen bij de politie Amterdam-Amstelland.

Is het antwoord op die klacht niet bevredigend dan zullen we ons tot de Nationale Ombudsman wenden.

Tenslotte nog een tip: betaal nooit een boete als je wordt aangehouden.

Als je de boete betaalt is de zaak afgehandeld, dan kun je dus niet meer in beroep en krijg je een stadionverbod.

Boete betalen = Stadionverbod halen!

http://afcasupportersclub.nl/

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Op zijn minst discutabel om op te roepen om nooit boetes te betalen na aanhouding. Verder wel benieuwd wat hier uitkomt want met een groep sta je inderdaad sterker.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nouja, in dit soort discutabele gevallen bedoelen ze natuurlijk he Beetje dom om je verkeersboetes e.d. niet te gaan betalen waarbij je bv. geflitst bent haha.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Het is natuurlijk de schuld van AZ als ze verliezen, want ze hebben dan minder gescoord dan Ajax. Ze stonden al extreem slecht tegen een niet meer dan matig Ajax te ballen. Die 1-0 kregen ze gewoon met 11 tegen 11 tegen en het zag er zeker niet naar uit dat zij ook maar zouden scoren Iemand moet maar is die eerste 37 minuten terug kijken en tellen hoeveel foute passes van AZ spelers over de zijlijn belandden. Verbeek had nog een furieuze preek tegen Beerens tijdens de wedstrijd.

Vond AZ (in lichte mate) de betere ploeg. Rode kaart voor Enoh en een wel gegeven penalty zouden ook geholpen hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe kom je toch steeds bij die rode kaart? Wat een onzin zeg.

Het enige wat discutabel is, dat is de eventuele penalty. Waarbij je niet eens kan zien of het er 1 is. Waarbij Ajacieden roepen van niet en AZ-ers van wel.

AZ speelde gewoon matig woensdag. Ajax had het betere van het spel en een prima goal. Ipv op alles te vitten kan je beter eens klagen over Moisander die vd Wiel wel heel makkelijk liet kappen en schieten.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

AZ Calimero gedrag he

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Rode kaart omdat ik Leeuwin tegen Ajax precies hetzelfde zag doen en hij kreeg wel rood. Penalty omdat Holman gewoon tegen zijn voet aan wordt getrapt. 100% penalty.

En Moisander heb je gelijk in, maar waarom je dat er nou weer bijhaal weet ik ook niet. Moisander maakt elke wedstrijd wel een "Frank de Boertje". Helaas was ie bij deze wedstrijd fataal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

AZ was iets beter hoor, maar niet gevaarlijk. Ajax liet ze komen tot zo'n 35 meter van het doel, begon daar pas druk te zetten en 9 van de 10 keer zorgde dit ervoor dat AZ de bal weer helemaal naar achteren moest spelen. Eigenlijk een barslechte wedstrijd van beide kanten tot dusver.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Rode kaart omdat ik Leeuwin tegen Ajax precies hetzelfde zag doen en hij kreeg wel rood. Penalty omdat Holman gewoon tegen zijn voet aan wordt getrapt. 100% penalty.

En Moisander heb je gelijk in, maar waarom je dat er nou weer bijhaal weet ik ook niet. Moisander maakt elke wedstrijd wel een "Frank de Boertje". Helaas was ie bij deze wedstrijd fataal.

1. Ik kan het niet terugvinden, maar die actie van Enoh was natuurlijk niet a la Leeuwin. Dat overdrijf je.

2. Niemand weet of het een penalty was, maar jij weet het zeker? Jaja. Nou, dan weet ik zeker dat het er geen was. Het leek erop, maar het was geen zekerheidje.

3. En waarom ik Moisander erbij haal? Omdat het makkelijk is om alle negatieve dingen te vergeten en alles de positieve punten te benoemen. Nog even en AZ schijnt Ajax van de mat getikt te hebben...

AZ begon gewoon slap aan de wedstrijd en kwam er later weer wat beter in. Meer was het gewoon niet. Klaassen raakte ook nog de paal om wat te noemen, dus het had ook 2-0 kunnen zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

AZ speelde gewoon bijzonder slordig, die lijken al helemaal de weg kwijt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AZ heeft te weinig individuele klasse om het op te kunnen vangen als ze eens als team een offday hebben. Waar andere ploegen spelers als Sulejmani, Janssen, Eriksen, Mertens, Wijnaldum oa hebben, daar moet AZ het echt vooral van teamprestaties hebben. En natuurlijk hebben ze goede spelers, maar wel spelers die vooral elkaar beter moeten maken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat verklaart wellicht ook waarom AZ uitstekend als een team speelt en zo dus 8 van de 10 wedstrijden wint, terwijl het bij Ajax los zand is en minstens de helft van de wedstrijden niet gewonnen wordt. Qua wedstrijdinstelling en -mentaliteit zou ik zo met ze willen ruilen. Dat geldt overigens ook wel voor enkele spelers onderling.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, ik zou heel weinig AZ spelers kunnen noemen die Ajax sterker maken. Linksback Poulsen is een versterking, Elm natuurlijk ook en Beerens zou ook wel handig zijn. Dat was het denk ik verder wel.

Ze zijn vooral sterk doordat ze als team spelen. Iets wat Ajax te lang niet gelukt is. Maar uiteindelijk gaat Ajax boven AZ eindigen dit seizoen, ben ik van overtuigd. Of dat genoeg voor de titel is weet ik niet, voorlopig is PSV de topkandidaat.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, ik zou heel weinig AZ spelers kunnen noemen die Ajax sterker maken. Linksback Poulsen is een versterking, Elm natuurlijk ook en Beerens zou ook wel handig zijn.

Esteban zou ook wel handig zijn

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Esteban zou ook wel handig zijn

Voor de karateafdeling van Ajax?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Voor de karateafdeling van Ajax?

Daar hebben jullie de supporters al voor.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wernbloom maakt Ajax ook sterker.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

2. Niemand weet of het een penalty was, maar jij weet het zeker? Jaja. Nou, dan weet ik zeker dat het er geen was. Het leek erop, maar het was geen zekerheidje.

Werd tijdens de wedstrijd getoond. Van Rhijn trapte tegen de achterste voet van Holman aan. Daarna nooit meer aandacht aan besteed in verband met het karate incident.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Het heeft geen zin Lefgozer. Ik heb het ook al 80 keer geschreven,maar hij blijft bij zijn stand-punt.

Het was inderdaad 100% strafschop.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Werd tijdens de wedstrijd getoond. Van Rhijn trapte tegen de achterste voet van Holman aan. Daarna nooit meer aandacht aan besteed in verband met het karate incident.

Wernbloom? Welnee. Huis, tuin en keukenspeler.

We moeten AZ ook weer niet overschatten. Spelers als Moisander, Marcellis, Holman, Altidore en noem ze op zijn gewone modale spelers. Dat ze toevallig eens pieken zegt me weinig. Dat deed ADO vorig jaar ook. Zo is er elk jaar wel weer een verrassing.

En ik ken het penaltymoment, is verre van een zekere strafschop.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Eh, vriend ik heb 1000x die herhalingen gezien en het was zo overduidelijk dat Van Rhijn hem NIET raakte. Die actie van Enoh vond ik wel rood, maar hier zit je gewoon mis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Eh, vriend ik heb 1000x die herhalingen gezien en het was zo overduidelijk dat Van Rhijn hem NIET raakte. Die actie van Enoh vond ik wel rood, maar hier zit je gewoon mis.

Opvallend dat we hier exact anders over denken. Ik dacht bij Enoh niet aan rood en bij het penaltymoment wel wat aan een penalty.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.