• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.224 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Het is de 3e keer dat 'Ajax supporters' spelers aanvallen. Dus ik bespeur daar wel een soort van locale afwijking.

Pwoehh, welgeteld 3 uit de 3,7 miljoen supporters die Ajax in Nederland heeft!!! Overigens zijn dat geen supporters, dat zijn gekken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het is de 3e keer dat 'Ajax supporters' spelers aanvallen. Dus ik bespeur daar wel een soort van locale afwijking.

Je weet ook wel dat Ajacieden overal vandaan komen Welke incidenten bedoel je overigens nog meer? Volgens mij nog eentje bij Jong Ajax(wie was het, Peter van Vossen?) een aantal jaren geleden en....

Je kan natuurlijk ook a la kakkerlakken een heel Frans stadion gaan slopen. Of eentje in Coruna...

De vraag is dan, wanneer wordt die bouwput van jullie is gesloopt...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nu verlul je je Rep. Kakkerlakken komen ook overal vandaan, uit alle hoeken en gaten.

Enneh, de Kuip. Het enige voetbalstadion in Nederland.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Zwarte/bruine gaten zeker

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Alle hoeken en gaten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Pwoehh, welgeteld 3 uit de 3,7 miljoen supporters die Ajax in Nederland heeft!!! Overigens zijn dat geen supporters, dat zijn gekken.

Waarvan rond de 3,5 miljoen nog nooit een wedstrijd van Ajax hebben bijgewoond, dus die zijn het inderdaad niet geweest.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Lachwekkend ook, 3,7 "supporters". Yeah rigt. Haha.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

'Turkse belangstelling voor Ajacied De Jong' - VoetbalPrimeur.nl

Tien miljoen voor De Jong? Aangezien ik denk dat hij niet veel meer zal groeien zal ik dat meteen doen! Al kan je natuurlijk wel wachten, misschien dat hij opeens super gaat spelen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ze hebben de verkeerde de Jong te pakken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tadic heeft het echt geweldig gedaan tot nu toe. Als dat niet eens opvalt...

Tadic: 3 goals, 6 assists dit seizoen. Niet overdreven bijzonder. Gek genoeg noemt niemand Sulejmani, die er 11 gescoord heeft en 2 assists gemaakt heeft. En dat is alleen nationaal, want in de CL heeft hij ook al goals en assists.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Lachwekkend ook, 3,7 "supporters". Yeah rigt. Haha.

Boring, krijgen we nu deze tekst weer? Topic wordt wat voorspelbaar

PS: Als Fenerbahce 10 miljoen voor onze Siem wil betalen, kom hem dan maar halen. Halen we van de zomer Castillion terug en geven we Bulykin nog een 2e jaar erbij. Samen met Sigthorsson zijn we dan prima bezet voorin. Als middenvelder vind ik Siem sowieso niet goed genoeg.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Siem mag niet weg, gelukkig zal de Boer daar ook zo over denken. Top ventje!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voor 10 miljoen mag hij van mij zeker wel weg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Poten af van Siem. De Jong is een meer dan geschikte speler voor Ajax.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

We zullen hem nog hard nodig hebben dit seizoen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Zou sowieso tot de zomer wachten. We zitten al niet ruim in de spelers..

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

10 miljoen? Gewoon verkopen, gooi er een paar miljoen bovenop en klop bij Twente aan voor zijn broer.

Ik denk dat Ajax hier absoluut mee in de handjes mag wrijven. Voor dat bedrag kun je makkelijk twee spelers halen die beter zijn dan Luuk de Jong.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ik zou hem persoonlijk op de fiets gaan brengen voor zo'n bedrag. Volslagen idioot natuurlijk, 10 miljoen voor zo'n middelmatige speler.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ben het als uitzondering een keertje met kos eens. Siem de Jong is een prima gozer en een nuttige 12e man, maar geen topspeler en zeker geen 10 miljoen waard. Voor dat geld zou ik hem zeker verkopen, ook van de winter. Maar laten we eerlijk zijn, omdat Turkse media het zegt wil het niet zeggen dat het ook zeker is dat Fenerbahce gaat bieden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Topic wordt wat voorspelbaar

Dat is al zo sinds jij je op MoMe hebt ingeschreven.

Vrede op aard.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

http://www.fr12.nl/nieuws/1...

En terecht, raar dat in geen enkele opstelling Clasie in de basis stond. Geweldige jongen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Inderdaad. Echt genoten van hem de afgelopen 17 wedstrijden. Hij vormt samen met El Ahmadi een fantastisch blok - dat ook nog eens heel goed kan voetballen.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Feyenoord zou volgend seizoen hoge ogen kunnen gooien mits ze deze selectie kunnen behouden, dus met Koeman als trainer, Guidetti, het middelveld met El Ahmadi, Bakkal en Clasie.

Vormer is reeds transfervrij aangetrokken, maar qua positie zou hij toch zo'n beetje op Clasie zijn positie komen te spelen.

Feyenoord is totaal niet mijn club maar van sommige spelers kan ik erg genieten

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik ben bang dat ze El Ahmadi en Guidetti verliezen het komende seizoen.

Voor El Ahmadi krijgt Feyenoord Vormer.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

FR-Fans.nl - "Het ging Rekik niet om geld bij vertrek Feyenoord"

Dit soort verhalen over Beenhakker komen er steeds meer. Ben erg blij dat hij is "opgerot" en van Geel ervoor terug is gekomen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

FR-Fans.nl - "Het ging Rekik niet om geld bij vertrek Feyenoord"

Dit soort verhalen over Beenhakker komen er steeds meer. Ben erg blij dat hij is "opgerot" en van Geel ervoor terug is gekomen.

Ja, inderdaad. Van Geel heeft dan wel weer keurige gesprekken die de toekomst van de desbetreffende speler keurig uitlegt. Don Leo schijnt van de gestapo aanpak te zijn, je tekent of je zout maar op.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Radio interview met Rene vd Gijp.

Hij mikt op een rentree na de winter, voelt zich goed en hij denkt het weer te kunnen.

SigaarSnor.blogspot.com: René van der Gijp mikt op terugkeer na de winterstop

Ik mag het hopen. Je zal maar elke week naar dat chagrijnige gebrom van Willem van Hanegem moeten luisteren

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Ik zou hem persoonlijk op de fiets gaan brengen voor zo'n bedrag. Volslagen idioot natuurlijk, 10 miljoen voor zo'n middelmatige speler.

Is het voordeel van een club met een grote internationale naam (en faam). Had ie bij NEC of een andere willekeurige club gespeeld mocht je al blij zijn met een kwart van dat bedrag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat klopt. Ajax heeft de naam nog altijd mee, daardoor verkopen ze ook voor goede bedragen. Maar laten we eerlijk zijn, dat komt ook doordat Ajax de laatste 10 jaar toch wel heel veel spelers bij de Europese top of net wat daaronder heeft afgeleverd. Het is niet dat ze alleen nog maar op de naam teren, de kwaliteit was en is er ook wel.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Enkele onpasselijke opmerkingen en berichten verwijderd.

De laatste dagen hebben we als mods weer eens veel te veel werk aan dit topic gehad en niet voor het eerst!

Ik wil bij deze nog voor een en wel de allerlaatste keer onder de aandacht brengen dat het voetbaltopic geen vrijplaats is en dat hier dezelfde regels gelden als overal op de site!

Bij de volgende serie grove overtredingen van de gedragsregels gaat het topic gewoon definitief op slot.

De keus is aan jullie beste voetballiefhebbers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.