• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.214 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.116 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Het lijken wel hooligans - het verpesten voor anderen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Off-topic verwijderd. Graag gewoon over het voetbal vanaf nu anders zijn de consequenties bekend.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Damn, je komt het kerstweekend even niet op dit forum en het is bijna gesloten. Gelukkig is het een relatieve rustige periode m.b.t. het voetbal en kunnen diegenen die dat nodig hebben, even afkoelen .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De oefenduels in de winterpauze beginnen over een weekje weer

En dan is er nog buitenlands voetbal, voorbeschouwingen op de 2e seizoenshelft, een terugblik op 2011 en en en...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/213337/Van-der-Gijp-beste-analist-Waterreus-kan-van-de-buis.htm

Een bevestiging van wat hier ook al maanden wordt geroepen. SV kan beter zijn spullen inpakken haha

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

rep_robert schreef:

http://www.vi.nl/Nieuws-item/213337/Van-der-Gijp-beste-analist-Waterreus-kan-van-de-buis.htm

Een bevestiging van wat hier ook al maanden wordt geroepen. SV kan beter zijn spullen inpakken haha

Het bevestigd waarschijnlijk inderdaad wat velen al dachten, maar het is een enquete gehouden door VI en wellicht vertegenwoordigt de onderzochte groep mensen niet het publiek wat SV kijkt, alhoewel Jan van Halst wel (terecht vind ik) hoge ogen gooit.

Waterreus vind ik ook weinig bijdragen. Grappig dat Derksen (you love him or you hate him) ook relatief hoog scoort op de lijst wie van de buis mag. Wellicht moeten ze de samenstelling van de groep (inclusief presentator) bij SV veranderen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax krijgt slechts 10.000 euro boete. Nou dan zijn de spelers van de tegenstander dus voortaan vogelvrij. Sta je achter, geef je gewoon de keeper van de tegenstander een klap en hoopt dat hij terugslaat. Echt verbijsterend dit.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar gefeliciteerd ermee.

(Vraag me wel ernstig af wie ze voor deze uitspraak hebben omgekocht.)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De KNVB geeft hiermee een vrijbrief af aan trainer en clubs om van het veld te lopen na een rode kaart waar men het niet mee eens is. Dus de volgende club die zich genaaid voelt; loop gewoon het veld af, en gooi het op de veiligheid! (er zal altijd wel een aansteker terug zijn te vinden langs de lijn, of anders wat gas-, danwel vuurwerkgeluiden vanuit het publiek).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Alleen al het feit dat over wat gasgeluiden en wat gegooide aanstekers lichtvoetig gedaan wordt. Een hoop marginale losers bij elkaar daar op die tribunes als ik het zo hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

De KNVB geeft hiermee een vrijbrief af aan trainer en clubs om van het veld te lopen na een rode kaart waar men het niet mee eens is. Dus de volgende club die zich genaaid voelt; loop gewoon het veld af, en gooi het op de veiligheid! (er zal altijd wel een aansteker terug zijn te vinden langs de lijn, of anders wat gas-, danwel vuurwerkgeluiden vanuit het publiek).

Beetje overdreven. Dit is unieke situatie.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Beetje overdreven. Dit is unieke situatie.

Inderdaad, het zal best dat die rode kaart een rol heeft gespeeld bij Verbeek toen hij zijn spelers sommeerde het veld af te gaan, maar het is niet de rode kaart waar het om gaat, maar het feit dat er een niet welkome Ajax supporter zomaar het veld op kan komen en een AZ speler aanvalt. Het lijkt me dan ook meer dan logisch dat alleen Ajax gestraft wordt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik vind het makkelijk. Regels zijn er niet voor niks. Dit is weer een oplossing waar niemand iets aan heeft. Verbeek wordt beloond voor zijn actie. Ajax wordt niet harder gestraft dan in vergelijkbare gevallen waar een toeschouwer het veld betrad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me het goed rechtvan elke trainer om het veld te verlaten als de veiligheid niet gegarandeerd wordt. Dus ook weg bij een aansteker naar iemands hoofd en bij gasgeluiden is het aan de scheids om de wedstrijd stil te leggen (kwetsende spreekkoren). Verder vind ik de straf erg laag. Als het nu een eenmalig incident was prima, maar het is al de 3e keer dat dit bij Ajax gebeurd.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Het is wel merkwaardig dat de KNVB zo duidelijk een rode kaart als 'onterecht' afschildert, terwijl deze wel conform de regels is gegevens. Dan is het toch een signaal naar de scheidsrechter om deze regel de volgende keer te negeren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Ajax wordt niet harder gestraft dan in vergelijkbare gevallen waar een toeschouwer het veld betrad.

En de keeper (of speler) aanviel? (Is toch iets anders dan naakt ver het veld rennen en een kip in je reet steken.) Geef eens wat voorbeelden?

Verder zie ik niet wat Verbeek fout deed. Als een van mijn spelers zou worden aangevallen zou ik ook direct vertrekken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Ik vind het makkelijk. Regels zijn er niet voor niks. Dit is weer een oplossing waar niemand iets aan heeft. Verbeek wordt beloond voor zijn actie. Ajax wordt niet harder gestraft dan in vergelijkbare gevallen waar een toeschouwer het veld betrad.

Verbeek deed dan ook het enige juiste. Prima opgetreden.

Het volledig overspelen van de wedstrijd lijkt me dan ook de enige juiste keuze.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Poldermodel waarbij zowel Ajax als AZ nog goed wegkomen.

Helemaal sneu is dan het commentaar van Ajax, in de persoon van Jeroen Slop die zich nog zwaar gestraft voelt. Laat me niet lachen!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Quido schreef:

Belachelijk inderdaad. KNVF LAFFE HONDEN! En dan ook nog Jeroen Slop met zijn waardeloze compensatie. Beter geeft hij gewoon waardebonnen voor een willekeurige wedstrijd, zodat Man U thuis nog te betalen valt.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Denk niet dat er een kleinere club hier net zo makkelijk mee weg was gekomen als Ajax nu, that's all I'm saying.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

Ajax krijgt slechts 10.000 euro boete. Nou dan zijn de spelers van de tegenstander dus voortaan vogelvrij. Sta je achter, geef je gewoon de keeper van de tegenstander een klap en hoopt dat hij terugslaat. Echt verbijsterend dit.....

Euh, de beste jongen die dit heeft gedaan is gewoon keihard de sjaak. Dat weet je he? Tuurlijk kom je hier niet mee weg. De enige die hier goed weg komt is AZ....lekker overnieuw ballen terwijl je terecht achter stond in een leeg stadion. Waardeloze ambiance...

Trap maar is op iemand anders in wanneer je op stap bent. No way dat de politie zegt, goed gedaan jongen..hij viel jou als eerst aan. Je gaat gewoon lekker de cel in. Praat niet zo anti-Ajax reinbo De keeper van AZ komt ook erg goed weg! Kut media!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

O het wordt helemaal overgespeeld. Day had ik nog niet gezien. Inderdaad onzin. Speel dan verder vanaf minuut 37 of 38.

Erg laf allemaal van knvb.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ze krijgen in Amsterdam weer flink een handje boven het hoofd inderdaad vanuit Zeist. Dit is gewoon absurd..

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Euh, de beste jongen die dit heeft gedaan is gewoon keihard de sjaak. Dat weet je he?

Precies! Die krijgt van Ajax een stadionverbod, dat zal hem leren! .. Oh wacht

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Leuk dat de Ajacieden en de anti-Ajax mensjes weer compleet anders denken. Waarmee wordt Ajax gematst dan schram? Dit was toch de minste optie van de 3 voor Ajax.

Belachelijk om als ploeg beloond te worden door van het veld te stappen na een rode kaart en als keeper zijnde iemand mishandelen op het veld(probeer het is op stap zoals ik al zei, dan maakt zelfverdediging ook geen hol meer uit).

Enige die genaaid wordt hier is Ajax(+supporters) en de supporters van AZ die geld hebben uitgegeven.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

(quote)

Precies! Die krijgt van Ajax een stadionverbod, dat zal hem leren! .. Oh wacht

Leuk en aardig, maar Ajax kan niet meer doen dan dat. Ajax is geen rechtbank. Hij zit nog in de cel trouwens, dat weet je he. Je snapt er echt niks van he. Overigens is de hele zaak opgeblazen, waar een nachtje in de cel bij het stappen meestal voldoet zit deze jongen gewoon al een week in de cel voor een lichte aanval. Dom of niet dom van de jongen, het is allemaal erg overdreven dankzij de hypocrisie die heerst in dit land.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ja, een club die gestraft wordt voor wangedrag supporters, het is niet te geloven. Afgezien dat het al decennia gebeurt dan.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ja, wat zit je dan te zeuren? Overigens moet je elk geval apart bekijken natuurlijk. Daarom is dit allemaal zo overdreven. Pak die jongen en niet anderen. Het is toch wat anders dan wanneer een vak van 2000 man zich misdraagt en 1 iemand in en rondom het stadion. Dat soort incidenten heb je namelijk altijd!

Ik peer hem hier ook maar, wacht wel weer tot de domme meninkjes over gewaaid zijn. Zonde van mijn tijd..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dat het natuurlijk gewoon een ontzettende kutstraf is. 10.000 eurootjes? Kom op zeg..

En alsof die suffe beker iets uit maakt. Wat er met die wedstrijd gebeurd zal me een zorg zijn. Het is toch maar een troostprijs zoals ze in amsterdam immers altijd roepen wanneer ze zijn uitgeschakeld?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.