• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.728 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Haha die journalist heeft er de ballen verstand van. Hij vergeet even dat er een corteo georganiseerd werd voor de sfeer..

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vast niet, maar het is wel extreem sneu als je als een persoon die alles haat door het leven moet gaan. Beetje zielig.

Je gelooft die onzin die je zelf verzint ook nog he?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

@ rep ja lul d'r maar overheen haha

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Terecht en respect voor Verbeek. Jammer dat Esteban z'n slaap niet had geraakt van die mongool. Bah bah, dat er nog mensen zijn die zeggen dat ie dit niet moest doen. Iemand jou slaan, sla die andere meteen t licht tussen z'n ogen uit!

Ze hadden die vent zijn tanden eruit moeten schoppen met 22 spelers en hem daarna in de gracht flikkeren.

1 positief puntje, die vent heeft natuurlijk geen leven meer. Dit gaat hem tonnen tot miljoenen denk ik kosten die op hem verhaald gaan worden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat doen ze in elk stadion hoor.

Alle voetbalfans zijn tuig, dat zeg ik toch

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Je gelooft die onzin die je zelf verzint ook nog he?

Ja. Het bewijs? Kijk de voetbaltopics van de laatste jaren maar even door. Sneue haas.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

gheghe hij lijkt opvallend veel op een Dordtse ajacied die ik ken

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat doen ze in elk stadion hoor.

He verdorie, de tegenstander krijgt een rode kaart. Waarom zou je daar ook voor juichen

Er werd overigens ook gejuicht toen die drol een stel schoppen kreeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

De man is kaal, was het Steven ten Have?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Bottleneck schreef:

Ook 19 jaar?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

NOS Sport - Ajax-AZ: supporter valt doelman aan

Hoor ze 'ns juichen als Esteban rood krijgt

Lijkt me logisch. Is toch een mooi dramatisch moment. Zowel leuk als hilarisch als verbijsterend. Ik zou niet weten wat je op zo'n moment anders zou moeten doen dan juichen. Er wordt immers voetbalgeschiedenis geschreven. Lijstje met sportmomenten van het jaar kan worden opengebroken. Prachtig dit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Lijkt me logisch. Is toch een mooi dramatisch moment. Zowel leuk als hilarisch als verbijsterend. Ik zou niet weten wat je op zo'n moment anders zou moeten doen dan juichen. Er wordt immers voetbalgeschiedenis geschreven. Lijstje met sportmomenten van het jaar kan worden opengebroken. Prachtig dit.

Hehe, ja dit is wel het sportmoment van 2011.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ook 19 jaar?

zoiets, 18-22.

Ik stem ook hiervoor, kan geen prikkeldraadwielrenner tegenop

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kwam deze tweets tegen:

Ik neem aan dat we @Patrickbeeek morgen niet op school zullen zien, na die doodstrap;) #ajaaz

Haha die @Patrickbeeek zat zich nog zo te verheugen dat ie weer eens naar ze cluppie ging, tjaa...

De dader

http://twitter.com/#!/Patri...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Meneer Nijhuis, voelde u zich nog veilig. Uuhhh duhhh

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Wordt een beetje vermoeiend de laatste tijd, dat vmbo niveau geouwehoer met Ajaxvrindjes hier . Goedenavond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

KNVB heeft het over uitspelen, opnieuw spelen of stand zo laten (dat laatste is vast geen optie), ik hoor ze absoluut niet over uitsluiting Ajax goddank.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

Haha ik lees het mnu pas. Wat een actie. Dat maakt de weg vrij voor GVVV dit

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wordt een beetje vermoeiend de laatste tijd, dat vmbo niveau geouwehoer met Ajaxvrindjes hier . Goedenavond.

Doe ons een lol en boycoy dit topic!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8228 stemmen

depri83 schreef:

De man had ook een te slechte karatetrap techniek om in het kamp Cruijff te komen.

Haha, daarom heeft Kamp Ten Have natuurlijk van Gaal aangesteld, vanwege de karatetechniek.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

KNVB heeft het over uitspelen, opnieuw spelen of stand zo laten (dat laatste is vast geen optie), ik hoor ze absoluut niet over uitsluiting Ajax goddank.

En zelfs dat zou geen ramp zijn. Is maar de beker

Overigens zegt Oosterveen nu dat club verantwoordelijk is en dat Ajax hiervoor gestraft kan worden. Lijkt me dus dat dit nog wel staartje krijgt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lijkt me toch wel logisch dat Ajax uit het toernooi wordt gehaald. Doe je dat niet dan geef je elke supporter een vrijbrief om de tegenstander aan te vallen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

"Vind ik leuk"

Wel jammer dat zo'n sjakie alles moet verzieken voor de rest.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

En zelfs dat zou geen ramp zijn. Is maar de beker

Overigens zegt Oosterveen dat club verantwoordelijk is en dat Ajax hiervoor gestraft kan worden. Lijkt me dus dat dit nog wel staartje krijgt.

Dat zou heel erg zijn, ondanks dat het maar de beker is. Je staat nota bene 1-0 voor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat zou heel erg zijn, ondanks dat het maar de beker is. Je staat nota bene 1-0 voor.

Wat tussenstand is zal denk ik geen invloed hebben op uitspraak.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat tussenstand is zal denk ik geen invloed hebben op uitspraak.

Ik bedoel dat ik het erg zou vinden. Het is toch een prijs en je staat nota bene 1-0 voor, dus dan eruit gezet worden zou wel een drama zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik snap niet dat als je alleen maar 'Ajax is supervet en de rest is stom' postjes wil lezen en schrijven en bij elk tegengeluid huiliehuilie gaat doen je niet gewoon op ajax.nl post, maar dit terzijde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Spelregels aanpassen bij deze. De dader een gevangenisstraf geven + levenslang stadionverbod en maatregelen nemen in de Arena dat dit nooit meer kan gebeuren. Wedstrijd uitspelen en de rode kaart intrekken lijkt mij de meest humane oplossing.

Toch jammer dat AZ zich zo zwak opstelt door alleen maar te zeggen dat ze zich niet meer veilig voelen want het mogen toch duidenlijk zijn dat de stoppen pas doorsloegen na die rode kaart.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik snap niet dat als je alleen maar 'Ajax is supervet en de rest is stom' postjes wil lezen en schrijven en bij elk tegengeluid huiliehuilie gaat doen je niet gewoon op ajax.nl post, maar dit terzijde.

Ik lees graag kritische teksten hoor, mits het ergens over gaat. Van timbo, Reinbo, Naomi etc noem maar op. Maar niet van trollerige trieste zuigers als jij en kos die alleen dit topic bezoeken om te provoceren en te stoken.

Je mag ook nog steeds eens reageren op mijn Mourinho vraag die ik je vandaag stelde

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.