- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Spelregels aanpassen bij deze. De dader een gevangenisstraf geven + levenslang stadionverbod en maatregelen nemen in de Arena dat dit nooit meer kan gebeuren. Wedstrijd uitspelen en de rode kaart intrekken lijkt mij de meest humane oplossing.
Toch jammer dat AZ zich zo zwak opstelt door alleen maar te zeggen dat ze zich niet meer veilig voelen want het mogen toch duidenlijk zijn dat de stoppen pas doorsloegen na die rode kaart.
Klopt man! Overigens vind ik Esteban ook maar een sjakie. Hij mikt echt als een schele. Hij raakt slechts de benen. Volgende keer graag in de ribben 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Toch jammer dat AZ zich zo zwak opstelt door alleen maar te zeggen dat ze zich niet meer veilig voelen want het mogen toch duidenlijk zijn dat de stoppen pas doorsloegen na die rode kaart.
Lijkt me een wat voorbarige conclusie aangezien Nijhuis aangeeft dat Verbeek op de hoogte was van regel en ook wist dat Esteban rode kaart zou krijgen. Lijkt dus wel degelijk om veiligheid te gaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mario Been ontpopt zich als de Alberto Stegeman van het Nederlandse voetbal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik vind dat echt onzin. Hoe denk je dat je je daarna als doelman voelt als je weet dat je als je even niet oplet een karatetrap in je rug krijgt.
AZ is hier volledig te begrijpen en staat volledig in z'n recht ermee op te houden, niks geen zwakte of welk ander excuus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spelregels aanpassen bij deze. De dader een gevangenisstraf geven + levenslang stadionverbod en maatregelen nemen in de Arena dat dit nooit meer kan gebeuren. Wedstrijd uitspelen en de rode kaart intrekken lijkt mij de meest humane oplossing.
Lijkt me logisch dat ze zich niet veilig voelen. Hun keeper is net aangevallen. Leverde m ook nog een rode kasrt op. Lijkt mij verre van een veilige situatie. Verder is je voorstel voor eeen humane oplossing absurd. Gewoon de club die hier verantwoordelijk voor is hard straffen. En laten zij dat dan maar weer verhalen op de dader. Zo werkt het nu eenmaal.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik lees graag kritische teksten hoor
Memorable quote 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat T-shirt, RAW lol. Ja de keeper lustte hem rauw. Die gast krijgt sowieso een eeuwig stadionverbod, maar ook al mag hij weer eens terugkomen zal hij altijd worden uitgelachen dat hij in elkaar gekickt is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou me ook niet meer veilig voelen nee. Sowieso ben je je kapot geschrokken en is de concentratie helemaal weg, dus een normale wedstrijd had je al niet meer gehad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Memorable quote
Voor jou wel ja, omdat je nou eenmaal zo zielig bent dat je alle normale discussies gewoon nooit wil lezen. Misschien moet je met kos samen gaan wonen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat is toch niet die Patrick Beek van de vorige pagina in ieder geval haha. Deze ziet er ouder(en kaler) uit en vak 120 is in het midden van de lange zijde, dus niet op Noord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is toch niet die Patrick Beek van de vorige pagina in ieder geval haha. Deze ziet er ouder(en kaler) uit en vak 120 is in het midden van de lange zijde, dus niet op Noord.
Daarom, wees niet te snel met oordelen over de dader. Voor je het weet noem je de verkeerde.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mensen met G-star shirts moet je sowieso maatschappelijk uitsluiten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Lijkt me ook sterk, dat ventje heeft twee uur geleden nog scholierachtige tweetjes getypt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Daarom, wees niet te snel met oordelen over de dader. Voor je het weet noem je de verkeerde.
Ik ben toch niet verantwoordelijk voor de tweets van Kos... toch 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me ook sterk, dat ventje heeft twee uur geleden nog scholierachtige tweetjes getypt.
Haha dat jochie is nu een tijdje de landelijke vijand geweest terwijl hij vast niks heeft gedaan 
Ik vond het ook al verdacht, hij had veel haar op zijn foto's.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En we hebben het nieuwe sportmoment van het jaar. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
haha hij moest zn broek optrekken toen ie ging rennen, achterlijke mode
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
haha hij moest zn broek optrekken toen ie ging rennen, achterlijke mode
Da's toch in? Broek met kruis op de knieen? Ik snap het ook niet hoor...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Potver heb ik eindelijk tijdelijk sport 1 komt zo een klootviool het veld in lopen. Leek me ook een beetje overdreven om het te gooien op niet meer veilig voelen. Alsof een hele sloot mensen er achter aan kwam. Is toch sowieso een heel stuk springen? Maar goed rood is ook een beetje een stomme regel. Heeft verder niks te maken met het spelletje.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Voor jou wel ja, omdat je nou eenmaal zo zielig bent dat je alle normale discussies gewoon nooit wil lezen. Misschien moet je met kos samen gaan wonen.
De 'normale discussies' over de op handen zijnde miljoenentransfer van Vurnon Anita naar Chelsea zeker, of over hoe 'goor' Christiano Ronaldo is, of over hoe Henk Kesler Twente de titel gaf 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De 'normale discussies' over de op handen zijnde miljoenentransfer van Vurnon Anita naar Chelsea zeker, of over hoe 'goor' Christiano Ronaldo is
Dag oppertroll. Ga iemand anders vervelen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Verder is je voorstel voor eeen humane oplossing absurd.
Dat zeg jij als Feyenoord supporter. Wat zou het toch weer mooi zijn als Ajax er weer word uitgeknikkerd en de schuld volledig bij ons komt te liggen. Dat zou de haat jegens Ajax alleen maar weer groter maken. Zoiets kan bij elke club gebeuren want overal zitten supporters die zich lam zuipen en onder snuiven. Dit moet gewoon een les zijn voor het voetbal in het algemeen en er moet gewoon heel goed worden nagedacht over de veiligheid van de spelers en de spelregels in deze situaties. Moet je er als club voor zorgen dat een speler 220 volt op zich krijgt als hij het veld op probeert te komen ? Mag een keeper/speler zich alleen verdedigen of mag hij daarna nog een paar trappen uitdelen ? Wat nou als Esteban hem op zijn slaap had geraakt en de hooligan was overleden ? Dit gaat gewoon veel dieper dan de schuld weer lekker bij Ajax neer te leggen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Potver heb ik eindelijk tijdelijk sport 1 komt zo een klootviool het veld in lopen. Leek me ook een beetje overdreven om het te gooien op niet meer veilig voelen. Alsof een hele sloot mensen er achter aan kwam. Is toch sowieso een heel stuk springen? Maar goed rood is ook een beetje een stomme regel. Heeft verder niks te maken met het spelletje.
Nog wat Primera Division gekeken op Eredivisie Live? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord is ook gestraft voor die idioten uit Nancy. Of wat dacht je van het Nl11 met de bomgooier? Zou niet weten waarom Ajax opeens anders behandeld moet worden. En Nancy had Feyenoord dan echt niets mee van doen, dit gebeurd gewoon bij Ajax in huis. Kan je niemand anders aanrekenen dan de gastheer. Maar als ik voor ajax was zou ik er ook van balen en tegensputteren.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat zeg jij als Feyenoord supporter. Wat zou het toch weer mooi zijn als Ajax er weer word uitgeknikkerd en de schuld volledig bij ons komt te liggen. Dat zou de haat jegens Ajax alleen maar weer groter maken. Zoiets kan bij elke club gebeuren want overal zitten supporters die zich lam zuipen en onder snuiven. Dit moet gewoon een les zijn voor het voetbal in het algemeen en er moet gewoon heel goed worden nagedacht over de veiligheid van de spelers en de spelregels in deze situaties. Moet je er als club voor zorgen dat een speler 220 volt op zich krijgt als hij het veld op probeert te komen ? Mag een keeper/speler zich alleen verdedigen of mag hij daarna nog een paar trappen uitdelen ? Wat nou als Esteban hem op zijn slaap had geraakt en de hooligan was overleden ? Dit gaat gewoon veel dieper dan de schuld weer lekker bij Ajax neer te leggen.
Ach kom op zeg, de club is altijd de klos met dit soort incidenten, wangedrag van eigen supporters. Heeft niets te maken dat het nu om Ajax gaat, dat maak jij ervan
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Da's toch in? Broek met kruis op de knieen? Ik snap het ook niet hoor...
Heb het 1 keertje gehad maar toen was ik m'n riem vergeten 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord is ook gestraft voor die idioten uit Nancy. Of wat dacht je van het ML11 met de staafgooier? Zou niet weten waarom Ajax opeens anders behandeld moet worden. En Nancy had Feyenoord dan echt niets mee van doen, dit gebeurd gewoon bij Ajax in huis. Kan je niemand anders aanrekenen dan de gastheer.
Sowieso gelden hier de nationale regelementen en bij Nancy die van de Uefa. En dan nog moet je elk geval goed individueel beoordelen.
Ik gok op een boete voor Ajax en een uur de wedstrijd uitspelen vlak voor de competitie weer begint. Ik kan niet geloven dat ze uitgesloten worden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hulde voor Verbeek. Het enige juiste. Ik zou ook absoluut niet doorspelen. Dan maar 3-0 verliezen. Belachelijke rode kaart. Die regel moeten ze maar snel aanpassen/nuanceren.
En dan die reacties dat er alleen maar tuig in het stadion zit omdat zo'n debiel denkt Rocky te zijn. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Feyenoord is ook gestraft voor die idioten uit Nancy. Of wat dacht je van het Nl11 met de bomgooier? Zou niet weten waarom Ajax opeens anders behandeld moet worden. En Nancy had Feyenoord dan echt niets mee van doen, dit gebeurd gewoon bij Ajax in huis. Kan je niemand anders aanrekenen dan de gastheer. Maar als ik voor ajax was zou ik er ook van balen en tegensputteren.
Die ene idioot kun je dat toch aanrekenen? Natuurlijk liepen er wat stewards te slapen. Maar dit is gewoon een streaker die wou vechten ipv naakt wou lopen. Dat kan gebeuren. Incident. Nu krijgt de voorste rij waarschijnlijk een hek ervoor ofzo. Maar indd schandalig allemaal van Ajax. Dat ze nog hopen dat een gracht genoeg was en ze niet over het hele veld ME hebben neergezet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.