- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nog mazzel voor die gozer dat Louis van Gaal nog niet in de ArenA werkt, dan had ie echt een probleem gehad 

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Feyenoord is ook gestraft voor die idioten uit Nancy. Of wat dacht je van het Nl11 met de bomgooier? Zou niet weten waarom Ajax opeens anders behandeld moet worden.
Even snel op het Ajax forum gekeken (en echt A&L, dat is iets voor jou) en daar twijfelen ze nog over 5, 6 of toch 9 punten aftrek voor AZ omdat die ongeoorloofd van het veld zouden zijn gestapt 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Even snel op het Ajax forum gekeken (en echt A&L, dat is iets voor jou) en daar twijfelen ze nog over 5, 6 of toch 9 punten aftrek voor AZ omdat die ongeoorloofd van het veld zouden zijn gestapt
Dag oppertroll, ga iemand anders vervelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die ene idioot kun je dat toch aanrekenen? Natuurlijk liepen er wat stewards te slapen. Maar dit is gewoon een streaker die wou vechten ipv naakt wou lopen. Dat kan gebeuren. Incident. Nu krijgt de voorste rij waarschijnlijk een hek ervoor ofzo. Maar indd schandalig allemaal van Ajax. Dat ze nog hopen dat een gracht genoeg was.
Dat die stewards liepen te slapen is nu net het probleem. Daar is de thuisclub verantwoordelijk voor.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die ene idioot kun je dat toch aanrekenen? Natuurlijk liepen er wat stewards te slapen. Maar dit is gewoon een streaker die wou vechten ipv naakt wou lopen. Dat kan gebeuren. Incident. Nu krijgt de voorste rij waarschijnlijk een hek ervoor ofzo. Maar indd schandalig allemaal van Ajax. Dat ze nog hopen dat een gracht genoeg was en ze niet over het hele veld ME hebben neergezet.
Ajax blijft verantwoordelijk voor de eigen "supporters."
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Klemgeluld zeker 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
AZ speelde overigens ook wel erg pauper hoor, dit komt ze wel goed uit
De Boer zei dat ze AZ en Ajax gelijkwaardig aan elkaar waren, dus we weten nu ook meteen hoe Ajax speelde. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Die ene idioot kun je dat toch aanrekenen? Natuurlijk liepen er wat stewards te slapen. Maar dit is gewoon een streaker die wou vechten ipv naakt wou lopen. Dat kan gebeuren. Incident. Nu krijgt de voorste rij waarschijnlijk een hek ervoor ofzo. Maar indd schandalig allemaal van Ajax. Dat ze nog hopen dat een gracht genoeg was en ze niet over het hele veld ME hebben neergezet.
Staafincident, tennisbal-bom Cyprus, Nancy, geen uitpubliek Feyenoord en ADO, minder publiek na Lech Poznan, ga zo maar door; de club wordt voor idioten altijd gestraft dmv uitsluiting, puntaftrek, geldboete of (over)spelen zonder publiek etc. Waarom zou dat nu niet zo zijn...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Supporter. Natuurlijk wel anders dan een hele sloot supporters die Nancy kapot maken. Maar goed natuurlijk gelijk. Zeg ook niet dat een boete niet mag en nu moet Ajax waarschijnlijk hekken plaatsten. Maar 1 supporter die onder de aandacht ontsnapt kan natuurlijk gebeuren. Beetje braafste jongetje van de klas houding hier van de Feyenoord supporters. Maar goed gelijkerwijs zouden de Ajax supporters visa versa precies zo doen.
Alleen al mooi dat een mislukte karate trap word vergeleken met een tennisbal-bom een staafincident en een halve stad kapot maken. Ghehe.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Verbeek & Esteban 
Alle clubs in de eredivisie moeten gewoon eens afspreken met elkaar dat ze niet meer tegen Ajax uit willen komen. 
Wat blijft het toch een smerige club, met veel domme tokkies als supporter en ruzie in alle gelederen van de club, nu zie je maar weer eens waar dat toe leidt, wat een opgefokt zooitje daar. Gelukkig zijn er op dit forum nog wel enkele Ajacieden met realiteitszin.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat in Nancy waren geen supporters maar een stelletje idioten die bij Feyenoord al lang een stadion verbod hadden. Feyenoord had FC Nancy zelfs nog ge waarschuwd, maar toch.... Daarbij gebeurde dit gewoon bij Ajax in eigen huis. Tuurlijk is de gastheer daarvoor verantwoordelijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een domme domme mensen. Gaan rellen na zo'n incident is natuurlijk te stom voor woorden. Gaat besluit KNVB alleen maar makkeijker maken.
Goed besluit ook van Verbeek en AZ. Veiligheid was dus wel degelijk in gedrang. Althans dat argument zal nu een stuk makkelijker stand houden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Supporter. Natuurlijk wel anders dan een hele sloot supporters die Nancy kapot maken. Maar goed natuurlijk gelijk. Zeg ook niet dat een boete niet mag en nu moet Ajax waarschijnlijk hekken plaatsten. Maar 1 supporter die onder de aandacht ontsnapt kan natuurlijk gebeuren. Beetje braafste jongetje van de klas houding hier van de Feyenoord supporters. Maar goed gelijkerwijs zouden de Ajax supporters visa versa precies zo doen.
Alleen al mooi dat een mislukte karate trap word vergeleken met tennisbal-bom een een staafincident en een halve stad kapot maken. Ghehe.
Mwah of je nou vuurwerk gooit richting de keeper (die waarsch. niet eens bedoeld was voor de keeper) of je rent op hem af om hem doelbewust te trappen en dat naderhand toegeeft.. Zit geen enkel verschil tussen toch. Maar gooi het er maar op dat wij dit alleen zeggen om je club te bashen. Als het PSV was had ik er heel anders tegenaan gekeken ahum
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Stewards hebben in ieder geval lekker lopen slapen. Normaal kan een supporter nooit zo ver komen. Denk dat we die stewards niet meer terug zullen zien. En verder kan dit bij elke club gebeuren. De mens an sich is in deze tijden redelijk geschift te noemen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Wat wordt er weer op de man (club) gespeeld. Ik denk dat we rustig mogen stellen dat het voetbal vanavond verloren heeft. Ajax heeft dit niet gewild, AZ heeft dit niet gewild, niemand wilde dit, behalve die ene mongool.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
De mens an sich is in deze tijden redelijk geschift te noemen.
komt door al die gewelddadige films, moeten verboden worden 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Daarom, wees niet te snel met oordelen over de dader. Voor je het weet noem je de verkeerde.
Haha, zo heb ik een vriend, die allerlei schelberichten op zijn Hyves had en gebeld werd door RTL nieuwe en weet-ik-het wat voor nieuwsprogramma's, omdat er op geenstijl.nl een foto van hem stond. Een kerel met precies dezelfde naam en ook uit deze buurt had een voetballer het ziekenhuis in geschopt tijdens een voetbalwedstrijd. Die was er ernstig aan toe. Lekker handig om de verkeerde foto te plaatsen. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ben niet supporter genoeg om me hier echt druk over te maken. Natuurlijk kon die karate schop heel erg geniaal zijn geweest en Esteban dood hebben geschopt. Nee das waar. Schande. Boete van een miljoen en drie wedstrijden zonder publiek spelen. Boeit me eigenlijk zo weinig. Elke keer weer schrijf ik 1 ding in dit topic en dan ga ik door en door over iets wat me eigenlijk geen ene reet uitmaakt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Staafincident, tennisbal-bom Cyprus, Nancy, geen uitpubliek Feyenoord en ADO, minder publiek na Lech Poznan, ga zo maar door; de club wordt voor idioten altijd gestraft dmv uitsluiting, puntaftrek, geldboete of (over)spelen zonder publiek etc. Waarom zou dat nu niet zo zijn...
Alle Engelse teams werden zelfs 5 jaar geschorst voor Europees voetbal na de rellen van Juve - Liverpool (Heizeldrama).
Al was dat nog wel een tikkie erger natuurlijk. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
komt door al die gewelddadige films, moeten verboden worden
Allemaal de schuld van van Damme, Chuck Norris en zo. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wat wordt er weer op de man (club) gespeeld. Ik denk dat we rustig mogen stellen dat het voetbal vanavond verloren heeft. Ajax heeft dit niet gewild, AZ heeft dit niet gewild, niemand wilde dit, behalve die ene mongool.
Eens.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik hoorde dat er een podium over de gracht was gezet zodat gehandicapten de wedstrijd konden kijken.
Of ze daarmee die kale leipo's bedoelen is me vooralsnog niet helemaal duidelijk.
Geen wonder dat die mafkees daarlangs ging, bij hem zit ook duidelijk een steekje los. Dat die gehandicapten vervolgens op eerste rang hebben gezien hoe de twee elkaar als kickboxers te lijf gaan maakt het wel helemaal af.
Ajax kan het shaken trouwens. AZ bekert door, maar Esteban krijgt wel een (kleine) schorsing.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat gehandicaptenplatform zit er al jaren, niks mis mee. Noord is ook een relatief rustige tribune. No worries vanaf daar zou je zeggen. De gracht is daar dichtgebouwd met 2 extra rijen stoelen voor normale supporters, daardoor kan je vanaf de normale tribunes zo de grachten overbruggen tegenwoordig. De gehandicapten hebben hier niks mee te maken natuurlijk 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Rep, ik merk dat je hier vaak getemperd wordt door de rest, maar van binnen ben jij ook gewoon een hooligan. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
De gracht is daar dichtgebouwd met 2 extra rijen stoelen voor normale supporters, daardoor kan je vanaf de normale tribunes zo de grachten overbruggen tegenwoordig.
Twee rijen stoelen, is dat die befaamde uitbreiding 
Denk dat die wel opgedoekt worden na vanavond..
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Verbeek & Esteban
Inderdaad, wat een helden! [EDIT moderator: gescheld verwijderd]
Wij zaten ons alweer af te vragen hoe we dit keer genaaid zouden worden in de Arena. Deze editie: een niet gegeven strafschop en een rode kaart voor Esteban (en Enoh had op zich ook wel rood kunnen krijgen voor zijn tackle). Moet de eerste Ajax-AZ zonder dat AZ genaaid wordt nog meemaken. Echt triest dat een scheids opeens heel anders gaat fluiten als ie in Amsterdam rondloopt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die debiel mag levenslang krijgen, de reactie van Esteban was begrijpelijk - maar zowel volgens de 'voetbalregels' als de 'maatschappelijke regels' niet toegestaan -, Nijhuis hanteerde de regels (die wat mij betreft herzien mogen worden) prima, maar jammer dat Verbeek pas besloot op te stappen nadat er rood getrokken was. Om het daarna op 'het niet kunnen garanderen van de veiligheid van de spelers' te gooien komt dan lichtelijk onzinnig over, maar het argument is begrijpelijk en wordt niet voor niets in den treure herhaald. Als Nijhuis Esteban gewoon had laten staan, was Verbeek echt niet opgestapt. Maar hopelijk volgen er meer clubs zijn voorbeeld als er weer overduidelijk onterecht een doelpunt wordt afgekeurd of rode kaart wordt getrokken waar zelfs de tegenstanders niks van begrijpen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Rep, ik merk dat je hier vaak getemperd wordt door de rest, maar van binnen ben jij ook gewoon een hooligan.
Ik ben alles behalve agressief, ik ben best een lieve jongen hihi.
Echter als het om voetbal gaat ben ik toch wel wat anders dan wat anderen hier. Ik vind dat het een en ander toegelaten moet worden op supportersgebied. Jammer dat dit soort mafkezen het dan weer verzieken. In dit geval is dat 1 persoon op de 30.000, dus 0,0033% van iedereen in het stadion 
Overigens vind ik het ook verschrikkelijk hoor, maar dat gejank over het onveilig voelen en zo is natuurlijk ook een drogreden. Daarvoor gingen ze gewoon simpelweg niet van het veld, puur uit (terechte)onvrede over die rode kaart, maar voor zoiets mag je het veld niet af vind ik. Een journalist constateerde dit ook en vroeg ook of dit de echte reden was.
Iedereen weet dat dit een eenling was en dat dit soort dingen helaas wel is voorkomen bij het voetbal. Dit keer was het Ajax dat aan de beurt was..
Dat je niet meer in staat bent om te voetballen vanwege de agressie en frustratie in het team is natuurlijk een ander verhaal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik heb op basis van dit topic al vaker gedacht dat Rep op het randje zit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.