- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hij moet in een fractie beslissen en dit is gewoon een bizarre situatie. De tendens binnen de KNVB wat betreft fouten van arbiters is op dit moment wel heel erg hoor.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Die mongool die het veld op kan moet gewoon hard, hard en nog is hard gestraft worden. Die zal vooral de lul zijn. Anyway, ik denk dat het protocol rondom een streaker of dit ongeveer hetzelfde zal zijn.
Doorgaans zijn streakers geweldloos en rennen gewoon naakt wat rondjes. Dit is echter gewoon een agressieve supporter die Esteban willens en wetens probeert te verwonden. Lijken mij 2 verschillende situaties.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
AZ speelt het spelletje slim:"De spelers durven het veld niet meer op".
Ajax zal (terecht) gediskwalificeerd worden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat baal ik hier enorm van zeg.
Belachelijke rode kaart, Esteban heeft groot gelijk ik zou ook terugvechten.
Dat AZ er mee kapt snap ik wel echter gaat Verbeek dit ongetwijfeld weer aanpakken om uit te huilen over de wedstrijd en de hele achterstand/bekerduel weg te wuifen.
één ziek individu die alles verspest en een belachelijke spelregel die ervoor zorgt dat we niet meer menselijk kunnen nadenken. Waarom niet gewoon Esteban verzorgen, die malloot een gevangenisstraf geven ? dan hadden we nu nog lekker kunnen genieten van de wedstrijd.
PS : had dit wel verwacht .. nu gooien ze het allemaal over de kant van ''we voelen ons niet meer veilig'' zucht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Denk dat AZ wedstrijd verliest omdat ze veld aflopen en Ajax uit beker wordt gegooid vanwege incident.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Doorgaans zijn streakers geweldloos en rennen gewoon naakt wat rondjes. Dit is echter gewoon een agressieve supporter die Esteban willens en wetens probeert te verwonden. Lijken mij 2 verschillende situaties.
Tsjah, ik zie ze ook wel vaker snel onderuit gehaald worden door een speler zonder dat je weet wat de bedoelingen van zo'n gast zijn. Ook geen dikke schorsingen o.i.d. gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet helemaal eens. Laat juist altijd veel toe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nijhuis vind ik normaal best een aardige scheids. Maar hier had hij gewoon na moeten denken en de regel moeten laten vervallen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
PS : had dit wel verwacht .. nu gooien ze het allemaal over de kant van ''we voelen ons niet meer veilig'' zucht.
AZ is hier niet de boeman hè.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Verbeek heeft gewoon groot gelijk. Als de veiligheid van je spelers niet gegarandeerd kan worden dan stap je het veld af.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Net effe op Youtube gezien
Wat een mongool die hooligan, rent ie helemaal het velt op, mist ie hem, ahaha. Wat een kneus.
Dat hele vak 410 dat er ook nog bij staat te juichen
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nee, maar zeggen dat je je niet veilig voelt is natuurlijk ook wel erg overdreven. Ondanks dat ze ook wel redelijk gelijk hebben 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat een mongool die hooligan, rent ie helemaal het velt op, mist ie hem, ahaha. Wat een kneus.
.
Die zingen gewoon door en negeren het voorval. Doe toch normaal man. Denk dat iedereen hem vervloekt, ze staan overigens nog steeds te zingen. Problemen mee? Overigens vind iedereen het wel leuk dat die keeper hem trapt, logisch dat mensen juichen 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Gelukkig maar dat het hier om Ajax gaat, niet om NAC. Bij ons speel je al een wedstrijd voor een leeg stadion als iemand een Bengaalse fakkel afsteekt. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Wat een mongool die hooligan, rent ie helemaal het velt op, mist ie hem, ahaha.
echt heh, en dan ook nog trappen krijgen 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ speelt het spelletje slim:"De spelers durven het veld niet meer op".
Ajax zal (terecht) gediskwalificeerd worden.
Vind je het gek !
Eerst krijgt een Ajax speler geen rood voor het neer halen van Holman in het strafschop gebied
Rood plus penal voor AZ.
En dan dit !!!
Moet AZ verder met 10 man !! Ik er zeker inkomen. Zo kun je toch niet verder alsof er niks is gebeurd..... Stel je voor dat hij een mes of iets bij zich had. ( Nu bleef het gelukkig bij een flying-kick in de rug )
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Denk dat AZ wedstrijd verliest omdat ze veld aflopen en Ajax uit beker wordt gegooid vanwege incident.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Absoluut niet.
Maar het is gewoon obvious dat ze dit zouden zeggen... nu gaan ze het allemaal over die kant gooien alsof de hele Arena AZ wil vermoorden. Verbeek kan nu ook weer lekker de held gaan uithangen. Ach ik ben er ook klaar mee deze situatie kent alleen maar verliezers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Lul toch niet vent, heel het stadion is geschrokken en is enorm gaan fluiten. Wil je nu zelfs bij dit doen of Ajacieden dit leuk vinden? [edit mod; persoonlijke aanval verwijderd]
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind je het gek !
Eerst krijgt een Ajax speler geen rood voor het neer halen van Holman in het strafschop gebied
Rood plus penal voor AZ.
En dan dit !!!
Moet AZ verder met 10 man !! Ik er zeker inkomen. Zo kun je toch niet verder alsof er niks is gebeurd..... Stel je voor dat hij een mes of iets bij zich had. ( Nu bleef het gelukkig bij een flying-kick in de rug )
Dat was geen rood. Penaltymoment later was wel discutabel.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Natuurlijk niet, maar AZ speelt het wel heel slim nu. In plaats van het veld aflopen om een belachelijke rode kaart, zeggen ze nu 'we doen het voor onze veiligheid', hierdoor zal de schuld (nogmaals terecht!) bij Ajax te komen liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lul toch niet vent, heel het stadion is geschrokken en is enorm gaan fluiten. Wil je nu zelfs bij dit doen of Ajacieden dit leuk vinden? Mafkees.
Hoordeh et ook niet en wie zegt dat ze niet juichten omdat die mafkees wat gut kicks te verwerken kreeg.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Natuurlijk niet, maar AZ speelt het wel heel slim nu. In plaats van het veld aflopen om een belachelijke rode kaart, zeggen ze nu 'we doen het voor onze veiligheid', hierdoor zal de schuld (nogmaals terecht!) bij Ajax te komen liggen.
Ze spelen het niet slim, ze hebben gewoon gelijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vind je het gek !
Nee, je leest niet goed.
Rood plus penal voor AZ.
En dan dit !!!
Niet relevant.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hun acties zijn terrecht maar ze spelen het wel slim gozer. Niet eens met de rode kaart is logisch dat vind iedereen met een normaal verstand maar zeggen dat je je niet veilig voelt is gewoon een hele tactische uitspraak.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Lul toch niet vent, heel het stadion is geschrokken en is enorm gaan fluiten. Wil je nu zelfs bij dit doen of Ajacieden dit leuk vinden? Mafkees.
Ik kijk gewoon de beelden op youtube hoor, ze staan minutenlang uitgelaten volop in beeld te zingen en juichen. Kap es met die rare verontwaardiging op alles wat ik zeg, elke idioot kan het gewoon terugkijken..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
AZ speelde overigens ook wel erg pauper hoor, dit komt ze wel goed uit 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik kijk gewoon de beelden op youtube hoor, ze staan minutenlang uitgelaten volop in beeld te zingen en juichen. Kap es met die rare verontwaardiging op alles wat ik zeg, elke idioot kan het gewoon terugkijken..
Ja, moet je minutenlang je bek houden en je vervelen als er ook op het veld geen reet te beleven valt? Alsof er voor die die hooligan gezongen wordt. Natuurlijk niet. Maar als NEC supporter weet jij ook niet wat sfeer is, dus zal jij sowieso wel verbaasd zijn van deze taferelen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ze spelen het wel slim, de genoemde reden is niet de daadwerkelijke reden.
Verbeek nam zijn mannen het veld af om een belachelijke rode kaart. Niet omdat de veiligheid niet meer gegarandeerd was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.