• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.737 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik kijk gewoon de beelden op youtube hoor, ze staan minutenlang uitgelaten volop in beeld te zingen en juichen. Kap es met die rare verontwaardiging op alles wat ik zeg, elke idioot kan het gewoon terugkijken..

Ze zingen altijd. Maar jij ziet het weer als dat ze het leuk vinden. Hou toch op vent.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Kai schreef:

Verbeek nam zijn mannen het veld af om een belachelijke rode kaart. Niet omdat de veiligheid niet meer gegarandeerd was.

Heeft hij dat zo gezegd dan? I am just curious .

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Helemaal gelijk Robert. Er wordt altijd gezongen en geschreeuwd als er zoiets bizars gebeurd, was dan ook een hilarisch zicht. Zeker niet iets pro-hooligan Maar goed, dat Kos iedere kans aangrijpt weten we nou wel..

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ja, moet je minutenlang je bek houden en je vervelen als er ook op het veld geen reet te beleven valt? Alsof er voor die die hooligan gezongen wordt. Natuurlijk niet. Maar als NEC supporter weet jij ook niet wat sfeer is, dus zal jij sowieso wel verbaasd zijn van deze taferelen.

.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Nee hij zegt juist dat ''het onveilig was'' Zullen we maar nooit meer voetballen, dan? Op die wijze proberen ze zich kwetsbaarder op te stellen, want vrijwillig staken = 3-0 hé

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ze spelen het wel slim, de genoemde reden is niet de daadwerkelijke reden.

Verbeek nam zijn mannen het veld af om een belachelijke rode kaart. Niet omdat de veiligheid niet meer gegarandeerd was.

Goed dat je je even meldt Gert-Jan, nu is het voor iedereen duidelijk...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ze spelen het wel slim, de genoemde reden is niet de daadwerkelijke reden.

Klopt! Eigenlijk overtreedt Verbeek zwaar de regels, hoe zuur dit ook is. Zoals ik al zei, hij had gewoon zijn spelers bij elkaar moeten halen en op het veld moeten blijven. Niet als een zure heethoofd gelijk van het veld lopen.

Achteraf in de kleedkamer mooi zeggen dat ze bang zijn. Niemand die het ze kwalijk neemt ook nog.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Op het moment dat de kaart getoond werd waren ze binnen 10 sec. van het veld af, die speler kreeg pas een stuk later rood. Waarom gingen ze toen eerder niet van het veld?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Als je eruit geluld wordt gelijk met zo'n smiley komen he. Jammer dat je Ajax afzeik momentje goed gepareerd werd

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Goed dat je je even meldt Gert-Jan, nu is het voor iedereen duidelijk...

Tja dan wil je het niet zien, maar doe aub niet zo verontwaardigd. Het is een hartstikke duidelijke, en terechte actie van AZ.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Nee, je leest niet goed.

(quote)

Niet relevant.

Je hebt hier inderdaad gelijk.

Ik heb ondertussen de adrealine onder controle en ik lees ook dat de kans vrij groot is dat Ajax eruit wordt gekegelt inverband met de beveiliging.

(Het zijn veel geruchten. Waar ik zeker in kan komen )

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ze zingen altijd. Maar jij ziet het weer als dat ze het leuk vinden. Hou toch op vent.

Nee ze vonde het vreselijk!!! Daarom gingen ze massaal terwijl het hele veld in rep en roer was in hun blote bast keihard OEH AH zingen en druk gebaren maken, omdat ze het allemaal zo stom vonden.

Whatever en zo . Hou lekker jezelf voor de gek.

Overigens zou ik het niet eens zo triest vinden als t die idioot nog gelukt was ook, maar als een Ajax hooligan zo enorm voor lul staat komt het wel erg bizar over allemaal.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

zou Esteban graag bij Feyenoord zien

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nee ze vonde het vreselijk!!! Daarom gingen ze massaal terwijl het hele veld in rep en roer was in hun blote bast keihard OEH AH zingen en druk gebaren maken, omdat ze het allemaal zo stom vonden.

Whatever en zo . Hou lekker jezelf voor de gek.

Overigens zou ik het niet eens zo triest vinden als t die idioot nog gelukt was ook, maar als een Ajax hooligan zo enorm voor lul staat komt het wel erg bizar over allemaal.

Lul toch niet zo dom man. Je kan wel een kwartier gaan lopen fluiten, wat heeft dat voor nut als iedereen van het veld is en de hooligan allang afgevoerd is naar het bureau. 410 heeft gewoon nog een half uur doorgezongen, je moet toch wat doen als je wedstrijd 2 uur eerder afgelopen is en je nog in het stadion blijft.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kai schreef:

(quote)

... hartstikke duidelijke, en terechte actie van AZ.

Inderdaad.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens bizar wat mensen op dit subforum verstaan over ' er uit lullen' .

Da's nu al de zoveelste keer dat ik dat verwijt krijg.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zou Esteban nu ook nog geschorst worden? Eerstkomende wedstrijd is weer tegen Ajax. Zal Verbeek blij van worden. Lijkt wel doorgestoken kaart. De beker weg geven om AZ een oor aan te naaien in de competitie. Dit ruikt naar corruptie. Lijkt me toch wel dat dit grondig onderzocht moet worden. Zou Ten Have er achter zitten of is het kamp Cruijff?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als je eruit geluld wordt gelijk met zo'n smiley komen he. Jammer dat je Ajax afzeik momentje goed gepareerd werd

Meer kan en wil kos niet. Beetje op Ajax en Barca zeiken, dat was het verder wel. Lachwekkend sneu.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Reinbo schreef:

Zou Esteban nu ook nog geschorts worden? Eerstkomende wedstrijd is weer tegen Ajax. Zal Verbeek blij van worden. Lijkt wel doorgestoken kaart. De beker vergeven om AZ een oor aan te naaien in de competitie. Dit ruikt nasr corruptie. Lijkt me toch wel dat dit grondig onderzocht moet worden. Zou Ten Have er achter zitten of is het kamp Cruijff?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Esteban

Wel weer een mooi voorbeeld van mijn stelling dat er alleen maar tuig in de stadions zit.

Reinbo schreef:

Zou Esteban nu ook nog geschorts worden? Eerstkomende wedstrijd is weer tegen Ajax. Zal Verbeek blij van worden. Lijkt wel doorgestoken kaart. De beker vergeven om AZ een oor aan te naaien in de competitie. Dit ruikt nasr corruptie. Lijkt me toch wel dat dit grondig onderzocht moet worden. Zou Ten Have er achter zitten of is het kamp Cruijff?

Henk Kesler! Dinamo Zagreb! Blatter!

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Meer kan en wil kos niet. Beetje op Ajax en Barca zeiken, dat was het verder wel. Lachwekkend sneu.

Ben ik er nu weer uitgeluld .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

Gezien het kapsel van de dader zou ik zeggen kamp Ten Have.

De man had ook een te slechte karatetrap techniek om in het kamp Cruijff te komen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Er waren trouwens toch grachten in dat stadion, rep? Dit gaat natuurlijk extra allerlei veiligheidsmaatregelen oplveren. En hoeveel man zit er, ziet er akelig leeg uit

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja, als hij gewoon om de situatie ging zeiken had ik hem nog kunnen begrijpen. Maar hij gaat nu op 410 afgeven dat sfeer maakt. Straks mag je ook niet meer zingen en springen als je achter staat

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

otherfool schreef:

Wel weer een mooi voorbeeld van mijn stelling dat er alleen maar tuig in de stadions zit.

Ben jij nou werkelijk zo dom als dat je je altijd voordoet of is het allemaal een tikkeltje zwart komisch...? Ik ben er nog altijd niet over uit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

NOS Sport - Ajax-AZ: supporter valt doelman aan

Hoor ze 'ns juichen als Esteban rood krijgt

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

De dader is trouwens een 19-jarige Ajax-supporter, onder de invloed van drank, en zou gezegd hebben dat hij een hekel aan Esteban heeft.

Goh, hoe verrassend

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ben ik er nu weer uitgeluld .

Vast niet, maar het is wel extreem sneu als je als een persoon die alles haat door het leven moet gaan. Beetje zielig.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

otherfool schreef:

Je moet toch wat doen he, in zo'n stadion .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

Dat doen ze in elk stadion hoor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.