• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.737 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

timbo_ schreef:

Ajax paar maandjes zonder publiek gok ik.

Tuig is het.

Kappen met die haat man dit kan overal gebeuren. denk nou gewoon eens objectief na voordat je wat post.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Kappen met die haat man dit kan overal gebeuren. denk nou gewoon eens objectief na voordat je wat post.

Inderdaad, over domme opmerkingen gesproken..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heel het Ajax publiek keurt het af, met wat domme individuutjes na. Maar dat zijn er heel weinig. Boete voor Ajax maar ze eruit trappen zou bespottelijk zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als er spelers over het veld rennen ja. Niet als je wordt aangevallen. Ajax paar maandjes zonder publiek gok ik.

Dat dan weer niet. Het is niet dat ze met honderd man het veld bestormen.... 1 Malloot gaat echt niet ervoor zorgen dat de Arena volgende maand leeg staat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

is die tweede ring nou zo leeg joh pff

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat is dit zeg. Wel prima van Verbeek.

Mee eens.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maak je toch niet belachelijk Robert. Echt....

Hou toch op jongen. Ik zeg niet dat de rode kaart belachelijk is. Maar iedereen ziet die rode kaart aankomen. Daar is niks geks aan, de regels worden nageleefd. Hoe onterecht het ook is.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Je kunt er inderdaad op wachten dat als je iemand gaat schoppen die op de grond ligt dat je een rode kaart krijgt. Zoals reppie al aangeeft, daar zijn vele voorbeelden van.

Dat Verbeek daarna het veld afloopt is eveneens zeer te begrijpen, als de veiligheid van je spelers niet gegarandeerd kan worden moet je gewoon het veld aflopen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hou toch op jongen. Ik zeg niet dat de rode kaart belachelijk is. Maar iedereen ziet die rode kaart aankomen. Daar is niks geks aan, de regels worden nageleefd. Hoe onterecht het ook is.

Je noemt Verbeek een mafkees omdat hij dit doet en Estabans kaart vind je niet zo gek.

Dan snap je er weinig van. timbo zijn opmerking is trouwens ook zielig.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heel het Ajax publiek keurt het af, met wat domme individuutjes na. Maar dat zijn er heel weinig. Boete voor Ajax maar ze eruit trappen zou bespottelijk zijn.

Ik ken eigenlijk geen gevallen dat de club waar de supporter van toeslaat er uit wordt geschopt. Ik denk dat AZ nu in een benaderde positie zit aangezien ze staken nádat het incident volgens de regels werd afgehandeld. Heel flauw, maar goed..

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Mensen die denken dat Ajax zonder publiek gaat spelen hebben er echt de ballen verstand van. Alsof er in het verleden wel clubs zijn gestraft voor supporters die het veld op komen. Die jongen krijgt gewoon een boete van honderdduizenden euro's. Misschien alle kaartjes wel vergoeden, een celstraf en een SV natuurlijk. Maar de club zal hier niet heel erg voor gestraft worden, puur je feiten uit het verleden kennen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je noemt Verbeek een mafkees omdat hij dit doet en Estabans kaart vind je niet zo gek.

Dan snap je er weinig van. timbo zijn opmerking is trouwens ook zielig.

Tsjah, als Verbeek de regels snapt stapt hij idd niet van het veld af. Als je zonder overleggen het veld afloopt krijg je gewoon een reglementaire 3-0 aan je neus. Zuur voor AZ....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Dit is ook wel een typisch voorbeeld van hoe regel-mierenneukerig scheidsrechters zijn.

Als iemand op straat zo laf wordt aangevallen reageert ook zo als-ie een beetje ballen heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker dan....bekeravond verpest, potje zal wel ingehaald moeten worden en de bekerloting is morgenavond ook niet compleet.

Lelijke lul die dit veroorzaakt heeft.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Verdorie, door dat achterlijke Eredivisie Live kan ik t niet zien.

Maar als ik dat zo hoor geweldige actie van Esteban en Verbeek.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker dan....bekeravond verpest, potje zal wel ingehaald moeten worden en de bekerloting is morgenavond ook niet compleet.

Lelijke lul die dit veroorzaakt heeft.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Mensen die denken dat Ajax zonder publiek gaat spelen hebben er echt de ballen verstand van. Alsof er in het verleden wel clubs zijn gestraft voor supporters die het veld op komen. Die jongen krijgt gewoon een boete van honderdduizenden euro's. Misschien alle kaartjes wel vergoeden, een celstraf en een SV natuurlijk. Maar de club zal hier niet heel erg voor gestraft worden, puur je feiten uit het verleden kennen.

PSV moest een wedstrijdje buiten het Philips Stadion spelen nadat de supporters het veld opkwamen door dat openstaande hek tegen K'lautern. En dat was ook nog een milde straf omdat spelers en Gerets nog de boel tegen gingen houden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

Geef eens voorbeelden van clubs die niet gestraft zijn wanneer er spelers zijn aangevallen?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Tsjah, wat is het verschil tussen dit en een"supporter" die een grensrechter aanvalt? Wat is er met de Graafschap gebeurt dan Kai?????

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Verdorie, door dat achterlijke Eredivisie Live kan ik t niet zien.

Maar als ik dat zo hoor geweldige actie van Esteban en Verbeek.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Soms is het verstandig om van de protocollen af te wijken en buiten de box te denken. Je moet deze gebeurtenissen in een bepaald kader plaatsen en enige coulance richting AZ is wel op zijn plek, me dunkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gizmo_o schreef:

Soms is het verstandig om van de protocollen af te wijken en buiten de box te denken. Je moet deze gebeurtenissen in een bepaald kader plaatsen en enige coulance richting AZ is wel op zijn plek, me dunkt.

Juist. Al snap ik het wel van Nijhuis, doet ie het niet, dan moet ie straks weer het matje op geroepen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

mikoz schreef:

Haat? Als iemand dit flikt noem ik het tuig. Heeft niets met objectiviteit te maken.

En als dit ergens anders was gebeurd was het ook tuig geweest dus wat dat er mee te maken heeft ontgaat me beetje.

Overigens word je als club geacht de veiligheid te waarborgen dus Ajax gaat wel degelijk in problemen komen door die eenling.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Die mongool die het veld op kan moet gewoon hard, hard en nog is hard gestraft worden. Die zal vooral de lul zijn. Anyway, ik denk dat het protocol rondom een streaker of dit ongeveer hetzelfde zal zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Juist. Al snap ik het wel van Nijhuis, doet ie het niet, dan moet ie straks weer het matje op geroepen.

Had hij dat maar moeten doen. Dan toon je ballen.

Dit is natuurlijk wel een hele domme afhandeling. Het slachtoffer rood geven. Ze hadden met 22 spelers die malloot in elkaar moeten slaan.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

rep_robert schreef:

Die mongool die het veld op kan moet gewoon hard, hard en nog is hard gestraft worden. Die zal vooral de lul zijn.

Herken je 'm van gezicht of niet, niet van je vakkie toevallig?

Deze beelden gaan waarschijnlijk heel de wereld over morgen, lekkere reclame voor onze competitie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah, wat is het verschil tussen dit en een"supporter" die een grensrechter aanvalt? Wat is er met de Graafschap gebeurt dan Kai?????

Eerlijk is eerlijk, ik vind dat de Graafschap hier goed is weggekomen.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

gizmo_o schreef:

Deze beelden gaan waarschijnlijk heel de wereld over morgen, lekkere reclame voor onze competitie.

Gelukkig dat Ajax de laatste tijd al zo positief in het nieuws is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Had hij dat maar moeten doen. Dan toon je ballen.

Dit is natuurlijk wel een hele domme afhandeling. Het slachtoffer rood geven. Ze hadden met 22 spelers die malloot in elkaar moeten slaan.

Hij moet in een fractie beslissen en dit is gewoon een bizarre situatie. De tendens binnen de KNVB wat betreft fouten van arbiters is op dit moment wel heel erg hoor.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Eerlijk is eerlijk, ik vind dat de Graafschap hier goed is weggekomen.

Klopt, maar ik vind het wel een maatstaf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.