- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk dat Guidetti ook begint te draaien. Begin van het seizoen was hij zwak tot matig, maar het begint steeds beter te lopen. Des te zuurder voor Feyenoord dat ze hem waarschijnlijk weer kwijt zijn in de zomer.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
veel hoge uitslagen dit seizoen zeg. Laat het nou maar oplopen daar in Heerenveen, gunstig voor Feyenoord als ze weer een lager doelsaldo krijgen na die vijfklappert van Dost.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, RKC uit en PSV thuis. Haha.
Feyenoord heeft genoeg zwakke wedstrijden gespeeld. En die terecht verloren (Groningen, Ado). Nogmaals: ben tevreden met de 5e plaats.
De meeste mensen hier hadden Feyenoord op plaats 10 of lager gezet.
Feyenoord heeft het goed gedaan ja, positief verrast. Meer niet. Waar je nu staat is waar je hoort. Ik heb genoeg duels gezien waarbij jullie middenveld matig was.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dit soort wedstrijden mis ik nu bij Ajax, PSV gaat tenminste vol voor een grote score.
Ik vraag me af wanneer jouw laatste positieve Ajax post hier geplaatst is.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
En leuk dat je het in topduels goed doet, maar ploegen als NEC, Groningen en de Eagles bestaan ook nog hoor.
In Groningen had Feyenoord niets te zeggen. Afgedroogd en uitgewrongen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
1-5
Beetje topclub houdt vandaag gewoon de 0 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldige eerste helft weer, superlatieven schoten tekort maarrrrrrrrrrrrrr toch weer erg spijtig dat ze weer de focus niet kunnen blijven houden. Ze schijnen het maar niet te leren. Guidetti is een held, zo'n goede spits heb ik nooit gezien bij Feyenoord. Die kunnen we volgend jaar vast wel weer huren van City, die gaan ze nooit verkopen. Die is over een paar jaar één van de beste spitsen van Europa. PSV
. En al dat gezeur om de vuurpijl geluiden van het Legioen
, moeten jullie nu niet in de kerk zitten?
City - Arsenal is van zo'n hoog niveau maar niet aan te gluren. Hopen dat het in de tweede helft wat beter wordt.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Guidetti is een held, zo'n goede spits heb ik nooit gezien bij Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En al dat gezeur om de vuurpijl geluiden van het Legioen
Keertje kan nog, maar een hele wedstrijd lang is sneu. En het is ook wel een teken dat je als publiek nou niet erg creatief bent als dat het beste is waar je mee aan komt, 10 jaar na dato.
Verder, gefeliciteerd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook een goede inderdaad, vind Guidetti net wat completer en vooral zijn beleving trekt 'm over de streep
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Volkomen respectloos, dat is wat het is. Probeer dat alsjeblieft niet goed te keuren.
Maar goed, wat een mooie wedstrijd vanmiddag zeg, en zo'n spannend laatste deel van de wedstrijd.
John Guidetti 
Onderhand meer goals gescoord dan wedstrijden die hij gespeeld heeft!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Keertje kan nog, maar een hele wedstrijd lang is sneu. En het is ook wel een teken dat je als publiek nou niet erg creatief bent als dat het beste is waar je mee aan komt, 10 jaar na dato.
Verder, gefeliciteerd.
Na 10 jaar blijft het nog leuk en FC Twente in verband brengen met vuurwerk is nog behoorlijk actueel. Twee weken oud ofzo
. Maar kritiek op de originaliteit kan natuurlijk maar dat was de tendens niet bij sommigen als ik het lees maar bedankt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vergeet Pierre van Hooijdonk ook niet. In zijn 1e periode in Rotterdam welteverstaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volkomen respectloos, dat is wat het is. Probeer dat alsjeblieft niet goed te keuren.
Dat hoort er gewoon bij, gewoon met een korreltje zout nemen. Dat sommige mensen van suiker zijn is niet ons probleem. Ik hoor dit soort geluiden niet als het mooie en oudste beroep ooit belachelijk wordt gemaakt als een scheids een verkeerde beslissing maakt. Laten we kanker ook maar aanschaffen? En dat, en dat. O nee, het stadion is nog de enige plaats waar de testosteron ongestraft nog losgelaten mag worden, laten we dat alsjeblieft niet laten verpesten door wat lichtgeraakte individuën.
Als je het te ver vind gaan is prima maar ga die principes niet aan anderen opdringen. Straf ons niet omdat we humor hebben.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Vergeet Pierre van Hooijdonk ook niet. In zijn 1e periode in Rotterdam welteverstaan.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie goal van RVP, gelukkig buitenspel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Geweldige eerste helft weer, superlatieven schoten tekort maarrrrrrrrrrrrrr toch weer erg spijtig dat ze weer de focus niet kunnen blijven houden. Ze schijnen het maar niet te leren. Guidetti is een held, zo'n goede spits heb ik nooit gezien bij Feyenoord. Die kunnen we volgend jaar vast wel weer huren van City, die gaan ze nooit verkopen. Die is over een paar jaar één van de beste spitsen van Europa. PSV
. En al dat gezeur om de vuurpijl geluiden van het Legioen
City - Arsenal is van zo'n hoog niveau maar niet aan te gluren. Hopen dat het in de tweede helft wat beter wordt.
Die vuurwerk geluiden zijn gewoon triest om het idee erachter. Wij steken ook wel weer vuurwerk af, daar gaat het niet om, maar bij jullie gaat het om de ramp. Dat er 22 mensen zijn omgekomen, dat vinden jullie blijkbaar leuk.
Over de wedstrijd: Feyenoord was briljant in de 1ste 55 minuten, daarna ,kwam Twente goed terug en had het nog op 3-3 moeten komen via een penalty. Dat was gewoon een penalty. Valt niet te ontkennen volgens mij. Maar zeg ik dan: Het zou niet terecht zijn geweest op basis van het spelbeeld. Feyenoord heeft terecht gewonnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het was geen pingel, kijk straks maar. De Vrij speelde de bal/
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die vuurwerk geluiden zijn gewoon triest om het idee erachter. Wij steken ook wel weer vuurwerk af, daar gaat het niet om, maar bij jullie gaat het om de ramp. Dat er 22 mensen zijn omgekomen, dat vinden jullie blijkbaar leuk.
Dat mag je denken maar ook dat getuigt niet echt van de intelligentie. Het vermogen tot relativeren is niet iedereen gegeven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die kunnen we volgend jaar vast wel weer huren van City, die gaan ze nooit verkopen.
Als er een middenmotor uit de PL komt (of wat voor club dan ook wat garant staat voor sportieve verbetering), en zij zijn wel in staat om de lasten van Guidetti m.b.t. het huren te betalen dan zien we hem echt niet meer terug op de Nederlandse velden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Wou je zeggen dat het daar niet om gaat?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het was geen pingel, kijk straks maar. De Vrij speelde de bal/
Vond het ook geen pingel nee.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Guidetti is een held, zo'n goede spits heb ik nooit gezien bij Feyenoord. Die kunnen we volgend jaar vast wel weer huren van City, die gaan ze nooit verkopen. Die is over een paar jaar één van de beste spitsen van Europa.
Dat is wat overdreven. Pi-Air en Kuijt staan voorlopig nog wat hoger wat mij betreft. En Charisteas natuurlijk.
Denk verder niet dat Guidetti de echte top gaat halen. Daar mist hij snelheid voor. Maar hij is wel ongelooflijk balvast en sterk. Daarnaast gaat hij er altijd 110% voor en dat is schitterend.
Inderdaad. Ik heb overigens helemaal niets gehoord. Op echt vuurwerk na dan. 
Overigens keur ik het natuurlijk niet goed. Er zitten altijd wel debielen tussen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als er een middenmotor uit de PL komt (of wat voor club dan ook wat garant staat voor sportieve verbetering), en zij zijn wel in staat om de lasten van Guidetti m.b.t. het huren te betalen dan zien we hem echt niet meer terug op de Nederlandse velden.
Feit blijft dat de speler ook inspraak heeft en die schijnt wel wat te zien zitten in nog een jaar Nederland. Bovendien loopt de stage van zijn vriendin nog een jaar door (loopt ze in Nederland) dus lijkt me een perfect fit. Ik denk dat van Geel ook wel geinformeerd heeft bij Guidetti voordat ie een afspraak in Manchester heeft ingepland.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Ik heb overigens helemaal niets gehoord. Op echt vuurwerk na dan. 
Overigens keur ik het natuurlijk niet goed. Er zitten altijd wel debielen tussen.
Same here
.
Uiteraard, er zitten altijd debielen tussen maar beweren dat er door die geluiden wordt gepoogt om respectloos tegenover de slachtoffers en nabestaanden daarvan te zijn is ook wel erg dom.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
O ja, @ Vascago: had Guidetti nou maar voor Twente gespeeld - vandaag. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En bommen op Rotterdam dan, laten we het dan ook maar hebben over dat dodenaantal en de gedateerdheid ervan. Wat een selectieve verontwaardiging.
Overigens doet mij dat allemaal niets.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Feit blijft dat de speler ook inspraak heeft en die schijnt wel wat te zien zitten in nog een jaar Nederland. Bovendien loopt de stage van zijn vriendin nog een jaar door (loopt ze in Nederland) dus lijkt me een perfect fit. Ik denk dat van Geel ook wel geinformeerd heeft bij Guidetti voordat ie een afspraak in Manchester heeft ingepland.
Daarnaast is Manchester City, na Arsenal, ontzettend tevreden over de intensieve berichtgeving aan de club en de ontwikkeling van Guidetti bij Feyenoord. Dat is toch een stuk belangrijker voor Man. City dan een paar honderdduizend eurootjes aan huur.
Net of geld een rol speelt bij Man. City.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Selectieve verontwaardiging weer inderdaad.
Ik heb ook persoonlijke encounters gehad met kanker maar boeid me dus echt niets als dat geroepen wordt op de tribune. Beetje relativeren mag wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.