- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Uiteraard, er zitten altijd debielen tussen maar beweren dat er door die geluiden wordt gepoogt om respectloos tegenover de slachtoffers en nabestaanden daarvan te zijn is ook wel erg dom.
Is ook zo. Ik houd er niet van, maar de desbetreffende mensen zullen echt niet willen dat er nogmaals 22 mensen omkomen door een vuurwerkramp.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
En bommen op Rotterdam dan, laten we het dan ook maar hebben over dat dodenaantal en de gedateerdheid ervan. Wat een selectieve verontwaardiging.
Overigens doet mij dat allemaal niets.
Dat "Liedje" slaat ook nergens op.
En Nee Rico, Geweldige spits dat heeft ie laten zien vandaag. Maar graag of niet. Als ie niet eerlijk kan zijn tegen Twente moet ie maar oprotten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarnaast is Manchester City, na Arsenal, ontzettend tevreden over de intensieve berichtgeving aan de club en de ontwikkeling van Guidetti bij Feyenoord. Dat is toch een stuk belangrijker voor Man. City dan een paar honderdduizend eurootjes aan huur.
Net of geld een rol speelt bij Man. City.
Klopt, waren ze bij Arsenal ook over te spreken. Ook daarom dat ze constant spelers aanbieden, dat vinden ze inderdaad ook erg belangrijk. Bovendien is John "Here's Johnny' Guidetti ook nog maar 19.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En Nee Rico, Geweldige spits dat heeft ie laten zien vandaag. Maar graag of niet. Als ie niet eerlijk kan zijn tegen Twente moet ie maar oprotten.
KLopt het dat er 1 mln betaald was om dat contract af te kopen?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Begrijp ik. Daarnaast hebben jullie al een prima spits in Luuk de Jong. Erg fraai doelpunt. Hij liet zien hoe makkelijk het eigenlijk is.
Maar ik ben erg blij met Guidetti. Dat compenseert dat gedoe met Arnautovic weer een beetje, waar Feyenoord toen mee rond was. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En bommen op Rotterdam dan, laten we het dan ook maar hebben over dat dodenaantal en de gedateerdheid ervan. Wat een selectieve verontwaardiging.
Overigens doet mij dat allemaal niets.
En de gasgeluiden dan?
Dat soort zaken keur ik af, ook van Ajax kant. Niks mis met elkaar beledigen, maar zo laag hoef je als supporters niet te zinken dat de oorlog of een vuurwerkramp er steeds bij gehaald moet worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, krijgt Guidetti nu de zwarte piet wat betreft dat voorcontract. Zoals de zaakwaarnemer al aangaf had Munsterman gewoon een hele rare manier van zaken doen. Beweren dat ie groen licht had van City wat dus niet zo was (want ze wouden Guidetti wel degelijk een nieuw contract aanbieden).
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik ben niet degene die afkeurend begint/is over geluiden... wijs er alleen op dat het knullig is als je het hebt over vuurwerkgeluiden terwijl je eigen uitpubliek over bommen zingt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vuurwerk, gas, bommen. Ik zie de humor er wel van in.
Voetbalsupporters zijn wat dat betreft een soort cabaretiers. Daarbij ga je toch ook niet zeuren dat de grappen te hard zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Die lichtgeraakte paupers moeten maar gewoon vrolijk tennis gaan kijken, of Hockey, of Curling.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Haha, die Koenders. Als ik zo'n hemd onder mijn shirt zou dragen, zou ik dat shirt nooit uittrekken. 
Die Holman schiet de moeilijkste erin van de 3.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Heerlijke wedstrijd.
Heerenveen die de laatste weken in topvorm was geen enkele kans gegeven. Bij tijd en wijle geweldig combinatiespel.
Tweede helft wat gas teruggenomen maar bij het wat beter uitspelen van meerdere aanvallen hier zomaar een monsterscore op het bord kunnen komen te staan.
Hopen dat we dit niveau, of wat er een beetje in de buurt komt, vast kunnen houden.
En oh ja.
Manolev!!
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Tot de 14de minuut buiten blijven.
.
. Mijn god wat een treurnis.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
.
Haha een zondag voor spektakel qua voetbal en het enige wat kos benoemd is een protestactie bij Ajax
Mijn god wat een treurnis.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
PSV speelde erg sterk (van wat ik in de samenvatting heb gezien). Denk dat otherfool zijn mening ietwat moet bijstellen dat Wijnaldum totaal geen talent is/heeft.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
.
Vond het vooral walgelijk dat die 'supporters' de hele tijd Suljemani uitfluiten. Onvreden mag en kritiek leveren mag ook, maar eigen spelers de hele tijd uitfluiten vind ik niet kunnen.
Mooi wat Feyenoord liet zien, geweldig om dat publiek helemaal tekeer te zien gaan.
PSV speelden af en toe echt geweldig, moet ook zeggen dat ik Mertens goed vond. Zou wel zo netjes zijn als VI morgen die uitstekende voorzet van Manolev laten zien, maar dat zou wel niet.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
PSV speelde erg sterk (van wat ik in de samenvatting heb gezien). Denk dat otherfool zijn mening ietwat moet bijstellen dat Wijnaldum totaal geen talent is/heeft.
Iemand die zegt dat Nederland geen talent heeft tussen de 18 en 24 jaar op dit moment is ongeloofwaardig. Een middenveld met Maher, Strootman en Wijnaldum heeft echt veel potentie.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
.
Ach, we hebben weer redelijk makkelijk een aantal van die jodenjagers van het veld gespeeld, ga lekker met hen zitten janken met een bos uien op je kop 
En wat was er met Heerenveen vandaag? PSV speelde prima, maar het was alsof Heerenveen hun spel van Excelsior had afgekeken ofzo..
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
@ Chucky: Grendt - of hoe heet-ie?
was toch beter dan Guidetti?

Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Gerndt 
Moet zeggen dat ik stiekem wel een fan ben van Guidetti, hij kan af en toe bloedirritant zijn maar het is een geweldige voetballer. Gerndt is ook een geweldige voetballer en heeft veel potentie, hij heeft alleen dat gezeur gehad omdat hij zijn wijf een paar stompen heeft gegeven (als dat al niet mag
) en hij staat vaak op de flanken, waar hij imo echt niet hoort. Op dit moment heeft Guidetti de slag tussen beiden makkelijk gewonnen, maar ik sluit niet uit dat het bij Gerndt nog gaat lopen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Vond het vooral walgelijk dat die 'supporters' de hele tijd Suljemani uitfluiten. Onvreden mag en kritiek leveren mag ook, maar eigen spelers de hele tijd uitfluiten vind ik niet kunnen.
De hele tijd? Was alleen omdat Sulejmani gewoon stil bleef staan en met zijn rug naar de bal toe ging staan uit luiheid, terwijl Ajax aan het aanvallen was. Wat hij deed kon gewoon niet door de beugel, gelukkig zag hij dit zelf ook in.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
De hele tijd? Was alleen omdat Sulejmani gewoon stil bleef staan en met zijn rug naar de bal toe ging staan uit luiheid, terwijl Ajax aan het aanvallen was. Wat hij deed kon gewoon niet door de beugel, gelukkig zag hij dit zelf ook in.
Dat waren er op dat moment wel meer.. maar Suljemani is natuurlijk wel vaker op dit soort periodes betrapt, ik kan de reactie van het publiek wel plaatsen op Mr. 16 miljoen 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Iedergeval een groot deel van de samenvatting. 
Tuurlijk kan 't niet, maar die 'supporters' gingen ook eigen spelers uitfluiten, omdat zij teleurgesteld zijn. Teleurgesteld mag zeker, kritiek leveren ook, maar ik zou in iedergeval nooit mijn eigen spelers uitfluiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kon me ook prima vinden in de opmerkingen van de Boer. Sulejmani was lamzakkerig aan het doen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
een "non-talent"
wat een giller.
PSV vind ik de gedoodverfde kampioenskandidaat. Maar er valt niets te voorspellen deze competitie, ziet er weer naar uit dat het een close-call ontknoping wordt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Trouwens geweldige trap heeft die Gerndt,
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vanavond van Marwijk bij Studio Voetbal. 
Alleen jammer dat ik niet kan zien, morgen weer erg vroeg op nml.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ha! Zover ben ik nog lang nog niet
Dat-ie nog steeds in de basis bij PSV mag ballen pleit voor hem, en had ik eerlijk is eerlijk niet verwacht. Maar het blijft een blind paard.
Vanavond van Marwijk bij Studio Voetbal.
Als je nou lekker vast wil slapen zou ik het gewoon aanzetten... gaan we het B-woord weer turven?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.