- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
En terecht.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kon me ook prima vinden in de opmerkingen van de Boer. Sulejmani was lamzakkerig aan het doen.
Ik ben eigenlijk wel tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar ik snapte het vandaag wel. Goed dat hij daarna meteen scoorde, matig dat hij zo gefrustreerd de goal vierde. Achja, nog 1 potje en hij kan lekker met het gezin de kerstdagen vieren. Het zal wel weer loslopen. Sulejmani is altijd gesteund door het publiek, dus dat kan hij hen niet verwijten. Zelden een speler gezien de laatste jaren die meer geliefd was bij de Ajax supporters, ongeacht zijn prestaties. Ik heb ook een zwak voor die jongen, maar hij kan natuurlijk niet doen wat hij vandaag deed na de rust met dat slenteren.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik ben eigenlijk wel tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar ik snapte het vandaag wel. Goed dat hij daarna meteen scoorde, matig dat hij zo gefrustreerd de goal vierde. Achja, nog 1 potje en hij kan lekker met het gezin de kerstdagen vieren. Het zal wel weer loslopen. Sulejmani is altijd gesteund door het publiek, dus dat kan hij hen niet verwijten. Zelden een speler gezien de laatste jaren die meer geliefd was bij de Ajax supporters, ongeacht zijn prestaties. Ik heb ook een zwak voor die jongen, maar hij kan natuurlijk niet doen wat hij vandaag deed na de rust met dat slenteren.
Heeft Suljemani het al een langere tijd dat hij aan het kutten was, of was het alleen deze wedstrijd?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heeft Suljemani het al een langere tijd dat hij aan het kutten was, of was het alleen deze wedstrijd?
Vanaf het begin eigenlijk al he. Zijn debuutjaar was nog redelijk, daarna zakte hij weg en toen de Boer de coach werd is hij opgekrabbeld. Maar het is wel wisselvallig. Ene week erg onzichtbaar, andere week weer erg aanwezig zoals in de 1e helft vandaag. Om in de 2e helft weer afwezig te zijn. Al scoorde hij wel in die helft en had hij een mooie assist. Hij staat op 11 competitiegoals, wat weer erg goed is. Maar zijn spel moet constanter.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Toch zonde, bij Heerenveen was hij geweldig. 16 miljoen is achteraf echt veelste veel geld, maar dat is altijd makkelijk praten achteraf.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Nja kutten, hij doet vaak wel zijn stinkende best ondanks dat hij erg wisselvallig speelt. Daarom is hij ook zo geliefd. Hij werd ook uitgefloten door lange zijdes en niet door VAK410, die steunt hem wel onvoorwaardelijk. Hij klapte na de goal ook nog richting 410.
Maar de tweede helft was nu wel erg, hij was echt lamlendig bezig. Met als dieptepunt die actie waarbij hij uitgefloten werd.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nja kutten, hij doet vaak wel zijn stinkende best ondanks dat hij erg wisselvallig speelt. Daarom is hij ook zo geliefd. Hij werd ook uitgefloten door lange zijdes en niet door VAK410, die steunt hem wel onvoorwaardelijk. Hij klapte na de goal ook nog richting 410.
Maar de tweede helft was nu wel erg, hij was echt lamlendig bezig. Met als dieptepunt die actie waarbij hij uitgefloten werd.
Als het grote gedeelte van het Ajax publiek hem niet blij met hem is, mag hij van mij ook wel naar Utrecht komen hoor. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Sulejmani, je zou er maar bijna 18 miljoen euro voor betaald hebben 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Sulejmani, je zou er maar bijna 18 miljoen euro voor betaald hebben
Jij bent toch voor PSV? Wel grappig dat je dan wat over koopgedrag van anderen durft te zeggen. Gelukkig compenseert Ajax het, krijgen regelmatig erg veel geld voor spelers die mooi zelfopgeleid zijn. Scheelt weer tientallen miljoenen per seizoen investeren in spelers die je zelf zou kunnen opleiden.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nou, nou.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Jij bent toch voor PSV? Wel grappig dat je dan wat over koopgedrag van anderen durft te zeggen. Gelukkig compenseert Ajax het, krijgen regelmatig erg veel geld voor spelers die mooi zelfopgeleid zijn. Scheelt weer tientallen miljoenen per seizoen investeren in spelers die je zelf zou kunnen opleiden.
Het is geen verwijt naar Ajax hoor (behalve dat ze er veel te veel voor betaald hebben). Als er iemand het predikaat 'pannekoek' verdient, dan is Sulejmani het wel. Ik denk namelijk dat het bij hem vooral onwil en geen onkunde is.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Nou, nou.
? Ik vind het gewoon mooi 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hamsik gaat ook meedingen naar de prijs voor misser van het jaar.

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik denk namelijk dat het bij hem vooral onwil en geen onkunde is.
Die indruk wekt Biseswar nou ook.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het is geen verwijt naar Ajax hoor (behalve dat ze er veel te veel voor betaald hebben). Als er iemand het predikaat 'pannekoek' verdient, dan is Sulejmani het wel. Ik denk namelijk dat het bij hem vooral onwil en geen onkunde is.
Onzin. Als ik 1 ding zeker weet, dan is het dat er geen onwil bij Sulejmani zit. Prima gozer. Dat hij op het veld niet altijd uitblinkt is weer een 2e. Het is onkunde, hij kan soms niet beter. Een heel grillige speler, maar dat zijn veel buitenspelers. Assaidi heb ik de laatste periode ook niet meer zoveel gehoord.
Hij kan er overigens niks aan doen dat ze een bizar bedrag voor hem hebben betaald.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Assaidi heb ik de laatste periode ook niet meer zoveel gehoord.
.
Vandaag vakkundig uit de wedstrijd gespeeld door Stani!
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En zo is het!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Manolev is buiten zijn afgrijselijke voorzetten best een goede back, ik geef hem uit sympathie (en vooral gebrek aan beter) een plekkie in het elftal van de eerste seizoenshelft (ik heb speciaal voor de gelegenheid een behoudende ploeg geselecteerd):
---------------------Esteban-----------------------
Manolev - Van Dijk - Moisander - Poulsen
---------Elm - Maher - Strootman-------------
----Chanturia - L. de Jong - Assaidi--------
Bank:
Velthuizen
Gouweleeuw
Wernbloom
Mertens
Dost
De PSV-aankoopjes doen het beter dan verwacht maar AZ blijft natuurlijk de hofleverancier.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Gerndt 
Moet zeggen dat ik stiekem wel een fan ben van Guidetti, hij kan af en toe bloedirritant zijn maar het is een geweldige voetballer. Gerndt is ook een geweldige voetballer en heeft veel potentie, hij heeft alleen dat gezeur gehad omdat hij zijn wijf een paar stompen heeft gegeven (als dat al niet mag
) en hij staat vaak op de flanken, waar hij imo echt niet hoort. Op dit moment heeft Guidetti de slag tussen beiden makkelijk gewonnen, maar ik sluit niet uit dat het bij Gerndt nog gaat lopen.
Ik heb nog niet veel van Gerndt gezien. Maar zou goed kunnen natuurijk dat hij nog wat dingen laat zien. Zo iemand heeft Utrecht hard nodig, in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Manolev is buiten zijn afgrijselijke voorzetten best een goede back, ik geef hem uit sympathie (en vooral gebrek aan beter) een plekkie in het elftal van de eerste seizoenshelft (ik heb speciaal voor de gelegenheid een behoudende ploeg geselecteerd):
Bank:
Velthuizen
Gouweleeuw
Wernbloom
Mertens
Dost
De PSV-aankoopjes doen het beter dan verwacht maar AZ blijft natuurlijk de hofleverancier.
Niet 1 Ajacied, heel verrassend van je...
Mooie quote van de Boer vandaag trouwens bij Studio Ajax, het At5 programma.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Toch zonde, bij Heerenveen was hij geweldig. 16 miljoen is achteraf echt veelste veel geld, maar dat is altijd makkelijk praten achteraf.
Dat is natuurlijk geen achteraf praat.
Voor een speler dat het een half seizoen leuk gedaan heeft bij Heerenveen en in de Eredivisie kun je dat soort bedragen helemaal niet betalen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Bank:
Velthuizen
Gouweleeuw
Wernbloom
Mertens
Dost
Grappig provocerend. 
Of het feit dat je weinig van de Eredivisie hebt gezien.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Niet 1 Ajacied, heel verrassend van je...
Mooie quote van de Boer vandaag trouwens bij Studio Ajax, het At5 programma.
Zucht, welke wereldtoppers wilde je er allemaal in hebben? 
Zat wel te twijfelen tussen Eriksen en Dost, maarja de topscoorder hoort erbij.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou, Eriksen en Boerrigter hadden er sowieso wel bij gemogen. En met 11 goals kan je Sulejmani ook moeilijk overslaan, helemaal als je die Chanturia die helemaal niet best speelde zelfs in de basis durft te zetten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat jij Boerrigter boven Assaidi en Mertens plaatst is wel schattig, ja. En Sulejmani... ja joh. Dan hadden Janko en Guidetti er ook wel in gemogen...
Of het feit dat je weinig van de Eredivisie hebt gezien.
Nee ik ga voor m'n plezier urenlang dat houtjetouwtje voetbal aangluren...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nee, kijken naar Spanje is natuurlijk veel leuker waar Madrid elk potje met 5 goals verschil wint, 50 punten boven de nr 3 staat en altijd faalt tegen de enige ploeg waar ze echt op hun top moeten zijn 
Het heet voetbalwedstrijd, geen voetbaldemonstratie. Doe mij maar die ''minderwaardige'' Eredivisie waar het tenminste wekelijks genieten is van spannende wedstrijden.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De Ajax supporters lieten zich weer positief uit over de waardevolste speler van de wedstrijd 
AZ heeft prima gespeelt. Aleen is het erg balen dat we deze wedstrijd eigenhandig om zeep hebben geholpen.
Doelstelling blijft ''Europees voetbal halen,, Dat gaan we zeker halen !
PS :Ik kan het helemaal vinden in de opstelling van Otherfool..
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat jij Boerrigter boven Assaidi en Mertens plaatst is wel schattig, ja. En Sulejmani... ja joh. Dan hadden Janko en Guidetti er ook wel in gemogen...
Ik plaats hem sowieso boven Chanturia.
En Guidetti moet er inderdaad bij ja. Janko niet, flutspeler.
Schattig dat je weer opzichtig aan het trollen bent, herr oppertroll.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Vanwaar dan een best of a half season-elftal?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.