• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.465 gebruikers
  • 9.405.652 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Boekarest - Twente, wel een mooie stad om in rond te banjeren zullen we maar zeggen.

Trabzonspor - PSV. Lastige loting.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Trabzonspor aye. Geen fijne loting. Weinig leuke tegenstander en wel een prima ploeg.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Trabzonspor moet te doen zijn.

Club van oud-Heerenveen speler Paulo Henrique en Halil Altintop

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12911 stemmen

Anderlecht volgens mij een keer onderuitgegaan bij Trabzonspor .

Nu drie haalbare kaarten voor de Belgen. Hopelijk maken ze het waar.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4737 stemmen

Standard tegen Wisla Krakow moet wel doenbaar zijn. Brugge haalt er met Hannover nog één van de moeilijkere uit. Duitse ploegen liggen Club niet echt. Beetje jammer. Als het dan toch een stevige tegenstander moest zijn, dan liever Udinese of Lazio want naam heeft Hannover ook niet echt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lazio - Atletico. Leuke pot. En dan op naar een Nederlandse tegenstander. Maar dit wordt al pittig genoeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Twente - Schalke als 8e finale klinkt aantrekkelijk, dat zie ik wel gebeuren.

PSV - Valencia: die liggen er dus uit.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Hijo de p....

Valencia mogelijk in de volgende ronde.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

AZ heeft als enige een redelijke kans de kwartfinale te halen.

PSV - Valencia, Ajax - Man. United en Twente - Schalke: zeg maar dag met je handje (wel leuke potjes).

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4737 stemmen

Onderhond schreef:

Anderlecht volgens mij een keer onderuitgegaan bij Trabzonspor .

Nu drie haalbare kaarten voor de Belgen. Hopelijk maken ze het waar.

Anderlecht speelde in het recente verleden tegen Sivasspor en Bursaspor en trok 2x aan het langste eind. Tegen Fenerbahce ging het echter serieus mis. Trabzon lijkt me zeker geen makkelijke tegenstander voor PSV maar normaal moet PSV wel sterker zijn. Zeker gezien de erg matige vorm van Trabzon dit jaar in de eigen competitie. Is toch eerder een subtopper in Turkije na de grote 3.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12911 stemmen

Grappig dat wanneer Club en Standard weten winnen we sowieso een kandidaat in de kwartfinale hebben. Hoe lang is dat geleden.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De Europa League kent een opvallend sterk deelnemersveld in deze fase. Zo zijn er momenteel meer landskampioenen (zes) actief in de Europa League dan in de Champions League (vijf).

Toffe games gaan we tegemoet

Geld is voor mij toch niet serieus belangrijk.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4737 stemmen

Onderhond schreef:

Grappig dat wanneer Club en Standard weten winnen we sowieso een kandidaat in de kwartfinale hebben. Hoe lang is dat geleden.

2 jaar.

Toen vloog Standard eruit tegen Hamburg nadat die een ronde eerder ook Anderlecht eruit hadden geknikkerd. Kijk, Duitse ploegen liggen ons niet...

Al hoop ik nu op een voortzetting van het Daum effect. Hij kent het Duitse voetbal alleszins heel goed.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12911 stemmen

Ach, Standard heeft zo toch mooi opzij gezet dit jaar?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4737 stemmen

Mja, ik hoop dat je gelijk hebt. Ik geef Brugge en Anderlecht ongeveer 50% kans om door te gaan, Standard toch wel iets meer.

Verder vind ik het wel een beetje stom dat Standard al meteen opnieuw kan uitkomen tegen Hannover. Dat vind ik toch wel iets te vroeg, de 2e ronde na de groepswedstrijden.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Leuk leuk, tegen AZ

50/50 lijkt me, al ken ik AZ eigenlijk helemaal niet. Maar ze staan op kop in Nederland, dus een slechte ploeg zal het wel niet zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Erwinner schreef:

Zo zijn er momenteel meer landskampioenen (zes) actief in de Europa League dan in de Champions League (vijf).

Haha wat een zot circus zijn die Champions(?) en Europa Leagues toch geworden.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3713 stemmen

AZ verslaat het Anderlecht van vorig jaar tegen Ajax makkelijk. Leuk affiche van Man. U - Ajax. Normaal is Ajax de mindere, maar verwacht dat Man. U. meer waarde hecht aan de landtitel en daarom niet 100 procent gemotiveerd zullen zijn voor de EL. Dus kansloos zeker niet. Sowieso een leuke wedstrijd.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Macmanus schreef:

AZ verslaat het Anderlecht van vorig jaar tegen Ajax makkelijk. Leuk affiche van Man. U - Ajax. Normaal is Ajax de mindere, maar verwacht dat Man. U. meer waarde hecht aan de landtitel en daarom niet 100 procent gemotiveerd zullen zijn voor de EL. Dus kansloos zeker niet. Sowieso een leuke wedstrijd.

Zijn altijd van die laffe gedachte's. Laten we op 75 procent gaan voetballen en de reserve's die een kans krijgen spelen op 200 procent. Of laten we toch maar gaan winnen... probeer iig niet te verliezen

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12911 stemmen

Macmanus schreef:

AZ verslaat het Anderlecht van vorig jaar tegen Ajax makkelijk..

Absoluut. Maar Anderlecht pakt het AZ van gisteren even makkelijk.

Weer jammer dat er een winterstop tussenzit.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Platini dacht, Ajax maakt mijn land belachelijk dus we zetten dit nog eens even een 2e maal goed recht.

Manchester heeft ook pas 2x europesse gewonnen. En dat was tegen Oetelul nog wat... Verder zijn ze niet voorbij Basel gekomen en hebben er zelfs een keer van verloren en dan twee keer gelijk tegen Benfica. Dat is ook niet de beste club van Portugal.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Macmanus schreef:

Leuk affiche van Man. U - Ajax. Normaal is Ajax de mindere, maar verwacht dat Man. U. meer waarde hecht aan de landtitel en daarom niet 100 procent gemotiveerd zullen zijn voor de EL. Dus kansloos zeker niet. Sowieso een leuke wedstrijd.

Geloof je nou echt dat Man U niet 100 procent gemotiveerd zal zijn? Die moeten nu gewoon de EL winnen (net zoals Man City), iets anders is een schande. Nee, lijkt me een onmogelijke opgave voor Ajax. Wel een mooie affiche.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

otherfool schreef:

AZ heeft als enige een redelijke kans de kwartfinale te halen.

PSV - Valencia, Ajax - Man. United en Twente - Schalke: zeg maar dag met je handje (wel leuke potjes).

Twente kan prima van Schalke winnen. En Ajax ook van United als Ferguson tenminste echt met een B-team speelt en Ajax weer wat completer wordt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Volgens mij heeft United tussen de wedstrijden tegen Ajax door ook geen competitiebeslommeringen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Over 2 wedstrijden wint Ajax natuurlijk never van United, ook al stellen ze in de eerste wedstrijd een B-team op.

En ik zou inderdaad niet weten waarom Twente niet van Schalke kan winnen. Zo'n dreamteam heeft Schalke echt niet. Qua voetbal ook niet best.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Over 2 wedstrijden wint Ajax natuurlijk never van United, ook al stellen ze in de eerste wedstrijd een B-team op.

En ik zou inderdaad niet weten waarom Twente niet van Schalke kan winnen. Zo'n dreamteam heeft Schalke echt niet. Qua voetbal ook niet best.

Ajax gaat het inderdaad never nooit redden.

Wedstrijden van Schalke zijn inderdaad niet om aan te gluren zo slecht. Dus Twente heeft zeker kans. Won twee jaar geleden toch ook van Schalke?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Man United loten lijkt me voor Ajax nog best gunstig eigenlijk. Ferguson gaf al aan dat hij de EL pure tijdsverspilling vindt. Je kunt er eigenlijk al vanuit gaan dat ze twee keer een B-team het veld opjagen.

Nou, ben benieuwd

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

O ja, het B-team van United:

Kuszczak

Fabio

Evans

Smalling

Rafael

Carrick

Anderson

Nani

Fletcher

Berbatov en

Park

succes

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ach tenminste een tegenstander van naam voor de rest word de EL toch pas intressant bij de halve finales.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Park en Nani speelde gewoon tegen Basel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.