• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.539 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.465 gebruikers
  • 9.405.578 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Het zijn namen die Ajax sterker maken. Dat is het belangrijkste. Boilesen LB, Alderweireld ipv Blind, Sigthorsson spits, Boerrigter linksbuiten. Dan is Ajax 50% sterker.

En ik verwacht verder niks, maar je bent dan wel sterker. En ik had het nog willen zien als bij Ajax de 2 goals gewoon waren goedgekeurd. Dan sta je 2-1 voor. Dan kan je misschien dat ene punt pakken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Spetie schreef:

Was dus anders Ajax- Nicosia geweest. Dubbel balen nu lijkt me met deze loting.

Jep. Heel heel zuur dit. De meest gunstige loting en die kut Fransen hebben hem weer. Dan maar hopen dat ze een ronde later aan Barca of Real worden geloot.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ben je nu de Vlecht uit het team aan het schrijven, A&L

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En ik verwacht verder niks, maar je bent dan wel sterker. En ik had het nog willen zien als bij Ajax de 2 goals gewoon waren goedgekeurd. Dan sta je 2-1 voor. Dan kan je misschien dat ene punt pakken.

Het is al een paar x eerder aangehaald: maar 2-1 voor is natuurlijk domme logica. Mocht het eerste doelpunt van Ajax zijn gevallen, dan was dat 2e doelpunt er nooit geweest.

En ook al, mocht Ajax dreigen te winnen, had Mourinho Özil nog in kunnen brengen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jep. Heel heel zuur dit. De meest gunstige loting en die kut Fransen hebben hem weer. Dan maar hopen dat ze een ronde later aan Barca of Real worden geloot.

Wie zegt dat APOEL Nicosia niet wint? Zo best vond ik Lyon niet. En opnieuw omkoping zou teveel opvallen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Lyon mazzelt weer:

Olympique Lyon - APOEL Nicosia

Napoli - Chelsea

AC Milan - Arsenal

FC Basel - Bayern München

Bayer Leverkusen - Barcelona

CSKA Moskou - Real Madrid

Zenit Sint-Petersburg - Benfica

Olympique Marseille - Internazionale

@Kai: ik heb het zelf dus niet gezien maar wat ik er van begreep was dat Real op 20% zo Ajax van het matje tikte. Verder zijn een paar blessures (tja, van wie eigenlijk, Boilesen en Sightorsson? Gaan die het verschil dan maken?) wat anders dan compleet met het 2e elftal, schijnbaar ongeïnspireerd, op pad te gaan.

Veel zekerheidjes zeg: Lyon, Bayern, Barcelona, Madrid, Benfica en Internazionale mogen zich alvast gaan opmaken voor de kwartfinale.

Real op 100% speelt Ajax compleet van de mat, maar in die specifieke wedstrijd was Ajax niet kansloos. Zeker niet wanneer De Boer over een fitte selectie had kunnen beschikken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ben je nu de Vlecht uit het team aan het schrijven, A&L

Hij mag het met Enoh uitvechten op het middenveld. Hij staat nu linksback omdat Blind nog slechter daar is.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Inter? Die zijn nu niet echt goed bezig en het zou me niet verbazen als die er gewoon uit vliegen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Lyon en Inter zijn zeker nog niet zomaar door nee. Maar het is op Milan-Arsenal en Napoli-Chelsea na wel enorm armoedig. Hopelijk zenden ze die 2 potjes dan maar uit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hij mag het met Enoh uitvechten op het middenveld. Hij staat nu linksback omdat Blind nog slechter daar is.

Ik begrijp hieruit dat Siem de Jong dus geen basisspeler is.

Keus tussen Anita en Enoh is wel een lesser of two evils verhaal van heb ik jou daar... Ik vond die Papa gisteren bij Kharkhiv wel wat lijken op Enoh (maar dan 2 koppen groter): onbeholpen en lomp die bal de tribune injassen en daar dan dom bij staan kijken...

Voor mensen die ook al weekend hebben, de loting live op de site van rtl: http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/miMedia/rtlvoetbal_livestream_insc.xml

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lyon en Inter zijn zeker nog niet zomaar door nee. Maar het is op Milan-Arsenal en Napoli-Chelsea na wel enorm armoedig. Hopelijk zenden ze die 2 potjes dan maar uit.

De NOS kennende gaan ze alleen voor Barcelona - Bal op het dak

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Porto - Manchester City, dat begint al goed...

En dan, ja hoor, Ajax - Manchester United

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Haha!

Ajax - Utd

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax-Man Utd

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Nu hopen dat United met B-team komt. Eigenlijk mag Ajax blij zijn. Vele mooiere tegenstander dan Nicosia.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Zal je altijd zien. Ajax - Man United. Mooie wedstrijden, maar je had het veel beter kunnen treffen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Nu hopen dat United met B-team komt. Eigenlijk mag Ajax blij zijn. Vele mooiere tegenstander dan Nicosia.

Echt niet, hopen dat ze maximaal geladen aankomen. Heerlijk affiche man! Liever tegen United eruit als tegen een kutploeg uit het oostblok.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kan het scorebord in de Arena eigenlijk wel dubbele cijfers aan?

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Anders pakken we toch lekker ouderwets het telraam erbij? Herleven eindelijk de tijden uit De Meer en het Olympisch Stadion weer.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Kan het scorebord in de Arena eigenlijk wel dubbele cijfers aan?

Ik schat United niet zo hoog in als Madrid dit seizoen. Hopen dat we thuis een stuntje krijgen, wie weet kunnen we dan nog wat. En anders lekker exit, pakken we de titel

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik zie problemen aankomen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Lyon vs Apoel Nicosia en Ajax vs Manchester United

Hoeveel pech kan je hebben! (Maar goed wel een hele vette wedstrijd!)

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Extra zuur nu Lyon (wat Ajax had moeten zijn) APOEL heeft getrokken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Rujar schreef:

Lyon vs Apoel Nicosia en Ajax vs Manchester United

Hoeveel pech kan je hebben! (Maar goed wel een hele vette wedstrijd!)

Platini dacht, Ajax maakt mijn land belachelijk dus we zetten dit nog eens even een 2e maal goed recht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan ik eindelijk eens Man U supporten . Wel geluk als Ajax zijnde zo'n club loten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

AZ tegen Anderlecht. Leuk potje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

AZ - Anderlecht, leuke loting!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

AZ-Anderlecht.

Nou we worden wel blij gemaakt met mooie lotingen

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Leuk! Ik weet al op welke dagen ik in NL moet zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.