• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.535 films
  • 12.332 series
  • 34.199 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.462 gebruikers
  • 9.405.513 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nou is toch mooi, 4 clubs in de volgende ronde van de Europa League. Nu hopen op een gunstige loting morgen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Het is tegenwoordig fijn om Belg te zijn, toch in de EL.

Anderlecht - gisteren al - en Standard winnen, Brugge speelt gelijk, en de drie Belgische clubs zijn groepswinnaar

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Die laatste minuten bij AZ

AZ door in Europa, prima zaak.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Tegen wie speelde AZ dan? Kan me echt niet motiveren voor deze Europese duels haha. Zonde van de tijd

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Pot 1

Manchester United, Manchester City, Valencia, Olympiakos, Club Brugge, Anderlecht, Standard, Paok, PSV, Twente, Sporting, Besiktas, Bilbao, Metalist, Atletico Madrid, Schalke.

Pot 2

Ajax, Porto, Plzen, Trabzonspor, Braga, Udinese, Lazio, Lok Moskou, Wisla Krakow, Steau B, Az, Salzburg, Stoke city, Legia Warschau, Hannover, Rubin Kazan

Hehe zul je zien dat PSV een ploeg als Porto loot

Ajax kan het beste Brugge of Olympiakos loten denk ik, al is Man Utd ook wel tof.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Plzen, Trabzonspor, Braga, Lokomotiv, Wisla of Steaua, dan ben ik tevreden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Die Van Rhijn die maakte nog wel een spectaculair doelpunt trouwens voor jong Ajax (hoewel het verdedigen van Ospitallieri ook niet overhield).

Zie de goal net voorbijkomen, schitterend zeg!

'Wereldgoal' Ricardo van Rhijn - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hehe zul je zien dat PSV een ploeg als Porto loot

Ajax kan het beste Brugge of Olympiakos loten denk ik, al is Man Utd ook wel tof.

Man United loten lijkt me voor Ajax nog best gunstig eigenlijk. Ferguson gaf al aan dat hij de EL pure tijdsverspilling vindt. Je kunt er eigenlijk al vanuit gaan dat ze twee keer een B-team het veld opjagen.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Mooi met drie Belgische clubs door, al was het bij Brugge weet niet met volle overtuiging. Toch geef ik hen nog het meeste kans in de volgende ronde. Spelen nooit goed, maar halen het altijd de laatste weken.

Al is het afwachten hoe het er na de winterstop met onze ploegen voorstaat.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zie de goal net voorbijkomen, schitterend zeg!

'Wereldgoal' Ricardo van Rhijn - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Sorry hoor, maar hij krijgt 'm gewoon lucky mee bij die laatste verdediger. De set up is prachtig, maar het goal valt enkel door een verdedigende blunder.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Hope op Stoke City, Wisla Krakau, Legia Warschau, Plzen of Hannover als tegenstander

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Overigens zie je deze laatste rondes wel veel ploegen die het op een akkoordje gooien. PAOK dat thuis al in eerste helft voorkomt en tegen tien man speelt krijgt tegen Ruben Kazan wonder boven wonder nog een goal tegen waardoor Tottenham wordt uitgeschakeld. Eigen schuld natuurlijk maar wel erg doorzichtig.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

timbo_ schreef:

Hope op Stoke City, Wisla Krakau, Legia Warschau, Plzen of Hannover als tegenstander

Stoke City zie ik echt niet zitten. Hun aanvallende fysieke kracht bij dode spelmomenten tegen de toch ietwat fragiele verdediging van PSV. En ze houden niet voor niets Dinamo Kiev achter zich.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Zie ik het nu goed dat België Nederland voorbij is in de jaarlijkse UEFA ranking?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Onderhond schreef:

Zie ik het nu goed dat België Nederland voorbij is in de jaarlijkse UEFA ranking?

Moet je niet bij het "Just a Joke" topic zijn?

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Tja.

Wel jammer dat we in de volgende ronde nog maar 3 ploegen overhouden.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Feyenoord categorie 2

Goed nieuws. Feyenoord loopt een half jaar voor op hun plan.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Sorry hoor, maar hij krijgt 'm gewoon lucky mee bij die laatste verdediger. De set up is prachtig, maar het goal valt enkel door een verdedigende blunder.

Het gaat dan ook vooral om de hele actie. Het voorwerk is prachtig.

Bijna Boateng vs Barcelona achtig, wat we recent zagen.

Benieuwd naar de loting vanmiddag. Eigenlijk boeit het me geen fuck meer na de corruptie van de CL. Zou Ajax-Man Utd wel gaaf vinden, mits United het wel serieus neemt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Met liefst 7 clubjes uit de Benelux mogen we de Europa League inmiddels gerust de nieuwe Mickey Mouse Liga noemen. Maar na even snel het deelnemersveld door te hebben gebladerd zit eremetaal er duidelijk niet in. Bij het genoemde Ajax - United zou ik voor Kennis tijdens kerst maar een hengeltje onder de boom leggen.

In de CL trouwens opvallend veel zwakke broeders in de laatste 16.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Man Utd, Man City, Valencia en Porto zijn de grote favorieten. Vraag is overigens maar hoe serieus die 1e twee het toernooi nemen. Van de rest moet je kunnen winnen (is natuurlijk geen garantie).

Wie weet loten ze zo wel Man Utd-Porto, dan valt er alweer 1 af.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het 2e van United of City rolt de Nederlandse clubjes ook wel op.

Recent nog het bewijs bij Ajax - Real.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Zeker Man. City heeft voorin wereldmogelijkheden. Naja, mocht Ajax Man. United of City loten, dan voelt het tenminste nog als CL.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Het 2e van United of City rolt de Nederlandse clubjes ook wel op.

Recent nog het bewijs bij Ajax - Real.

Dat was Ajax 2 tegen Real Madrid 2, daarnaast werd Ajax in die wedstrijd bestolen. Ik vind het niet een heel sterk voorbeeld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lyon mazzelt weer:

Olympique Lyon - APOEL Nicosia

Napoli - Chelsea

AC Milan - Arsenal

FC Basel - Bayern München

Bayer Leverkusen - Barcelona

CSKA Moskou - Real Madrid

Zenit Sint-Petersburg - Benfica

Olympique Marseille - Internazionale

@Kai: ik heb het zelf dus niet gezien maar wat ik er van begreep was dat Real op 20% zo Ajax van het matje tikte. Verder zijn een paar blessures (tja, van wie eigenlijk, Boilesen en Sightorsson? Gaan die het verschil dan maken?) wat anders dan compleet met het 2e elftal, schijnbaar ongeïnspireerd, op pad te gaan.

Maar buiten dat voorbeeld gaan AZ, Twente, Ajax en PSV het natuurlijk dik en dik en dik afleggen tegen het 2e of 3e van de Manchester giganten.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Als AZ speelt zoals gisteren wel. Je moet al hardcore AZ fan zijn om nog van zo'n wedstrijd te kunnen genieten.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ranzig tering Lyon Weer mazzel, het zal ook eens niet.

Verder verwacht ik ook niet dat Ajax Man Utd eruit wipt nee, maar het kan natuurlijk wel, zeker als zij de EL minder serieus nemen.

Maar over een uur weten we toch meer.

En wat een schijtloting voor de CL zeg. Milan-Arsenal dan maar kijken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Lyon mazzelt weer:

Olympique Lyon - APOEL Nicosia

Napoli - Chelsea

AC Milan - Arsenal

FC Basel - Bayern München

Bayer Leverkusen - Barcelona

CSKA Moskou - Real Madrid

Zenit Sint-Petersburg - Benfica

Olympique Marseille - Internazionale

@Kai: ik heb het zelf dus niet gezien maar wat ik er van begreep was dat Real op 20% zo Ajax van het matje tikte. Verder zijn een paar blessures (tja, van wie eigenlijk, Boilesen en Sightorsson? Gaan die het verschil dan maken?) wat anders dan compleet met het 2e elftal, schijnbaar ongeïnspireerd, op pad te gaan.

Maar buiten dat voorbeeld gaan AZ, Twente, Ajax en PSV het natuurlijk dik en dik en dik afleggen tegen het 2e of 3e van de Manchester giganten.

Je vergeet Siem de Jong, Boerrigter en Alderweireld. Samen met Sigthorsson en Boilesen onderhand 5 vaste basisspelers die tegen Real niet speelden.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8274 stemmen

Was dus anders Ajax- Nicosia geweest. Dubbel balen nu lijkt me met deze loting.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je vergeet Siem de Jong, Boerrigter en Alderweireld. Samen met Sigthorsson en Boilesen onderhand 5 vaste basisspelers die tegen Real niet speelden.

En zijn dat dan de namen die op heroïsche wijze Real hadden moeten verslaan? Of die (het 2e van) Manchester naar huis gaan sturen? Dacht het niet.

Onderhond schreef:

Als AZ speelt zoals gisteren wel. Je moet al hardcore AZ fan zijn om nog van zo'n wedstrijd te kunnen genieten.

Gisteren eindelijk weer eens een potje gezien en AZ speelde uitstekend

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Sorry Litmanen, maar ook met die spelers heeft Ajax natuurlijk geen schijn van kans tegen Madrid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.