- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wij hebben Anita, die is 11
Hopen dat hij nog een groeispurt krijgt.
Ja, Burgerking was wel de allerbeste!
(embed)

Dit is echt een klassieker geworden
Ja drie keer raden onder welke TD dat was
wat een vertoning
Hij ging dacht ik naar Indonesie, de onderste ploeg of zoiets
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Speelt nu op huurbasis in de 2e klasse van België. Naja, of hij speelt weet ik niet.
En Mario Been die hem aangenomen had op basis van de trainingen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En Lange Jan nog, Larsen. Toen hadden we dus een spits met de bal telkens tussen de stelten door, en een spits die de bal niet eens kon bijhouden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Speelt nu op huurbasis in de 2e klasse van België. Naja, of hij speelt weet ik niet.
En Mario Been die hem aangenomen had op basis van de trainingen.
van Beukering dacht natuurlijk dat de coach Mario Beenham heettte, daarom wou ie zo graag meekomen 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Manolev keert de wedstrijd.
Valt in in rond de 70e minuut, zorgt voor de 1-0 en bereidt de 2-0 voor.
Held!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja drie keer raden onder welke TD dat was
wat een vertoning
Hij ging dacht ik naar Indonesie, de onderste ploeg of zoiets
Daar kan je Leo toch niet de schuld van geven. Feyenoord had toen echt geen cent en zocht een spits. Been kwam met hem aan, omdat hij hem van NEC kende. Het leverde ieder geval leuke beelden op. Ik had Johnny wel een goal gegund, maar hij maakte er geloof ik geen. Mido redde ons tenminste nog bij VVV 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Manolev toont aan hoe belangrijk ie is voor PSV!
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Daar kan je Leo toch niet de schuld van geven. Feyenoord had toen echt geen cent en zocht een spits. Been kwam met hem aan, omdat hij hem van NEC kende. Het leverde ieder geval leuke beelden op. Ik had Johnny wel een goal gegund, maar hij maakte er geloof ik geen. Mido redde ons tenminste nog bij VVV
Geloof dat Beukering er nog een scoorde tegen Sparta voor de Zilveren Beker. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Daar kan je Leo toch niet de schuld van geven. Feyenoord had toen echt geen cent en zocht een spits. Been kwam met hem aan, omdat hij hem van NEC kende.
Tuurlijk wel. Hij geeft de goedkeuring, niet Mario, en nog voor een stel andere klaplopers. En zelfde als toen is er nu nog steeds geen cent uit te geven maar daar je hoor Van Geel niet uit den treure over zuchten puffen en kreunen. In plaats daarvan goed handelen op de huur- en verkoopmarkt en werk maken van contractverlengingen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Van Geel heeft natuurlijk dankzij Wijnaldum en Fer wel wat meer investeringsmogelijkheden. Bij Beenhakker kon Feyenoord bijna niet eens een salaris aan spelers betalen, zie Babovic.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hehe lekkere jeugdweek tussen Ajax en PSV zeg.
De A1 van Ajax won vorig weekend met 0-1 bij PSV, Jong Ajax won maandag met 4-1 van PSV en vanavond won de B1 ook met 4-1 van PSV.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Van Geel heeft natuurlijk dankzij Wijnaldum en Fer wel wat meer investeringsmogelijkheden. Bij Beenhakker kon Feyenoord bijna niet eens een salaris aan spelers betalen, zie Babovic.
Nee de transferinkomsten van Fer en Wijnaldum zijn rechtstreeks de schuldenpot ingegaan.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Lekker voor Ajax bedoel je 
Tegen wie speelt PSV overigens nu? Ga mezelf niet pijnigen door het op te zoeken haha
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nee de transferinkomsten van Fer en Wijnaldum zijn rechtstreeks de schuldenpot ingegaan.
Wat denk je van de 2 salarisposten die vrijgekomen zijn dankzij die 2? Daardoor kan oa Vormer er vanaf januari aansluiten.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Lekker voor Ajax bedoel je 
Tegen wie speelt PSV overigens nu? Ga mezelf niet pijnigen door het op te zoeken haha
PSV won met 2-1 net van Rapid Boekarest.
RTL7 zendt nu AZ uit, dat moet winnen om zeker te zijn van overwintering.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Met Beenhakker zou het er niet zo goed uitgezien hebben als met v. Geel nu.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Wat denk je van de 2 salarisposten die vrijgekomen zijn dankzij die 2? Daardoor kan oa Vormer er vanaf januari aansluiten.
Zoveel verdienden die twee niet eens (voor voetbalbegrippen hè.
)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Vanaf de zomer sluit hij aan.
Maar verder juist een goed voorbeeld van het werk van Van Geel. Voor relatief veel geld spelers verkopen en er wel iets goeds voor terughuren. Beenhakker zat met dezelfde soort problematiek en hikte tegen het salaris van bijv. El Ahmadi aan. Zijn methode was wegpesten om salaris vrij te krijgen (om ene Larsen te betalen ..... ) en hopen op een verkoop aan die zandclub, maar dat mislukte en zie hoe goed hij nu weer speelt en hopelijk voor een aardig bedrag nog verkocht kan worden. Kan me geen tactische zet van Leo herinneren die toen goed heeft uitgepakt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha geniaal, AZ 0-1 achter, na de aftrap meteen 1-1 via Maher. Kom, nog de 2-1 maken en AZ is 100% door. Al zijn ze met 1-1 nu ook door, aangezien Wien nog 0-0 staat.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Update 15 december 21:27 uur - Licentiecommissie KNVB plaatst Ajax in veiligste categorie 3
De licentiecommissie van de KNVB heeft bevestigd dat Ajax terugkeert in de veiligste categorie van de KNVB, categorie 3. Dat maakt de club uit Amsterdam kenbaar via de officiële kanalen. “Een aantal financiële kengetallen zoals de solvabiliteit, de liquiditeit en de gezonde verhouding tussen de personeelskosten en de omzet heeft hiertoe geleid”, geeft de club te kennen. In augustus plaatste de KNVB vijf clubs in de veiligste categorie 3: Go Ahead Eagles, MVV, Telstar, FC Twente en FC Volendam.

depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hehe lekkere jeugdweek tussen Ajax en PSV zeg.
De A1 van Ajax won vorig weekend met 0-1 bij PSV, Jong Ajax won maandag met 4-1 van PSV en vanavond won de B1 ook met 4-1 van PSV.
Ach ja, what's new. De jeugd van Ajax is altijd beter geweest.
Die Van Rhijn die maakte nog wel een spectaculair doelpunt trouwens voor jong Ajax (hoewel het verdedigen van Ospitallieri ook niet overhield).
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Pff dat AZ is in Europa weer kut zeg. Wien op 1-0, dus AZ moet nu winnen. 25 minuten nog voor die ene goal. Ik zie het niet gebeuren.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Pff dat AZ is in Europa weer kut zeg. Wien op 1-0, dus AZ moet nu winnen. 25 minuten nog voor die ene goal. Ik zie het niet gebeuren.
Driessen zei net toch dat Wien nog 5x moest scoren?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Driessen zei net toch dat Wien nog 5x moest scoren?
Mits AZ voorstaat ja. Als zij winnen en AZ niet, dan gaan ze AZ op punten voorbij. Bij gelijke stand (als beiden dus winnen) heeft AZ een veel beter doelsaldo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Mits AZ voorstaat ja. Als zij winnen en AZ niet, dan gaan ze AZ op punten voorbij. Bij gelijke stand (als beiden dus winnen) heeft AZ een veel beter doelsaldo.
AZ komt bij een gelijkspel op 8, Wien bij winst ook.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik weet niet beter dat AZ moet winnen.
Maar zie dat AZ wel 2 punten voorstaat ja. Dus nu zouden ze gelijk eindigen. En AZ/Wien is 2x een 2-2 geworden.
Apart allemaal.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik weet niet beter dat AZ moet winnen.
Maar zie dat AZ wel 2 punten voorstaat ja. Dus nu zouden ze gelijk eindigen. En AZ/Wien is 2x een 2-2 geworden.
Apart allemaal.
Op doelsaldo staat Wien nu (met de 1-0 voorsprong) op -2. AZ op +3 dus Wien moet er nog 5 maken (of 6?)
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt gelijk depri, Leo Driessen zegt het nu ook. Met 1-1 en 1-0 daar is AZ door.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik hoor net van iemand dat Domagoj Vida gespot is in een gokzaak in Wenen. Oppassen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.