• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.531 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.461 gebruikers
  • 9.405.433 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

rep_robert schreef:

Schaken is natuurlijk nog steeds een koekebakker. Totaal geen oog voor zn medemens en vindt hem ook nog steeds niet doelgericht. Hij heeft de laatste tijd wel een aantal grote kansen verprutst zeg.

Maar hij creëert ze ook zelf met zijn snelheid. En heeft bovendien redelijk overzicht dit seizoen. Genoeg goede voorzetten gezien van 'm. Twee doelpunten is wel te weinig. Al heeft Fernandez er eentje van hem gestolen.

Als Schaken dit seizoen een koekebakker is, dan is Sulejmani dat ook.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

Schaken is natuurlijk nog steeds een koekebakker. Totaal geen oog voor zn medemens en vindt hem ook nog steeds niet doelgericht. Hij heeft de laatste tijd wel een aantal grote kansen verprutst zeg.

Ben anders wel blij met die koekebakker dit seizoen. Ongelooflijk snel en komt altijd langs de back (maar zie je natuurlijk niet altijd als je alleen samenvattinkjes ziet....). Niet eens met een schijnbeweging of trukendoos maar gewoon op snelheid/kracht, vind het wel mooi om te zien. Maar natuurlijk heeft hij nog dingen die beter moeten.

En niet doelgericht hm bij die goal tegen PSV hadden andere aanvallers niet eens de moeite genomen om die schijnbaar kansloze lange bal nog op die PSV-back te veroveren.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar hij creëert ze ook zelf met zijn snelheid. En heeft bovendien redelijk overzicht dit seizoen. Genoeg goede voorzetten gezien van 'm. Twee doelpunten is wel te weinig. Al heeft Fernandez er eentje van hem gestolen.

Sulejmani is ook zo wisselvallig als het weer hier boven Groningen natuurlijk. Al heeft hij er al wel tien inliggen als buitenspeler

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zo bedoel ik het ook, uiteraard.

Ryo vind ik een betere speler dan Cissé en Biseswar. Normaliter ook beter dan Schaken. Laat ze maar uitvechten wie er in de basis komt te staan. En anders heb je wat extra wapens achter de hand (Schaken, Cabral of Ryo zelf.)

mocht Biseswar niet weggaan zie je hem dan ook liever komen?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Als Ryo gratis komt wel ja. De financiele mogelijkheden zijn er anders niet. Dan hoeft het natuurlijk niet. Maar kwalitatief gezien, zie ik hem graag komen. Dan heb je met Schaken, Cabral en hem 3 prima buitenspelers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Is Sulejmani ook. Is echt hemeltergend slecht de laatste maanden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Feyenoord gaat zoiezo EL halen.

Zo zeker is dat niet. Ervan uitgaand dat de top 4 nu ook de top 4 zal worden..dan is er nog 1 plek over. Heerenveen, Groningen, Vitesse en Feyenoord spelen voor die plek gok ik. En anders wordt het EL play offs. Waarin ik Feyenoord wel een aardige kans geef hoor.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Is Sulejmani ook. Is echt hemeltergend slecht de laatste maanden.

Dat niet, wel wisselvallig. Heb hem een paar keer echt heel goed zien spelen, maar tegen bv NEC en RKC was hij weer slecht. Al scoorde hij wel 2x tegen NEC. Hij staat toch op 10 competitiegoals, niet slecht.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zo zeker is dat niet. Ervan uitgaand dat de top 4 nu ook de top 4 zal worden..dan is er nog 1 plek over. Heerenveen, Groningen, Vitesse en Feyenoord spelen voor die plek gok ik. En anders wordt het EL play offs. Waarin ik Feyenoord wel een aardige kans geef hoor.

Zal me niet verbazen als Feyenoord boven Ajax eindigt. Ligt er natuurlijk ook aan hoe fit de selecties blijven (Sigthorsson, El Ahmadi, etc.) Wel erg balen dat we El Ahmadi missen tegen Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord eindigt never nooit boven Ajax.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat niet, wel wisselvallig. Heb hem een paar keer echt heel goed zien spelen, maar tegen bv NEC en RKC was hij weer slecht. Al scoorde hij wel 2x tegen NEC. Hij staat toch op 10 competitiegoals, niet slecht.

Probleem is dat het vaak alles of niets is bij Mickey. Er is niet vaak een gulden middenweg.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Naomi Watts schreef:

Feyenoord eindigt never nooit boven Ajax.

Ik verwacht het ook niet. Maar het zou me niet verbazen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zal me niet verbazen als Feyenoord boven Ajax eindigt. Ligt er natuurlijk ook aan hoe fit de selecties blijven (Sigthorsson, El Ahmadi, etc.) Wel erg balen dat we El Ahmadi missen tegen Ajax.

Nou traditiegetrouw gaat de tweede seizoenshelft altijd slechter dan de eerste heh (behalve vorig jaar dan)

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ik denk dat Feyenoord nog wat contanter is dan vorig seizoen. Ach, met een 5e plek ben ik tevrede.

Moet lukken met Ryo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik niet. Niveau schommelt nu te veel, vorig seizoen waren ze gewoon constant slecht .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik verwacht het ook niet. Maar het zou me niet verbazen.

Mij wel, een dramatisch slecht Ajax staat nog steeds boven Feyenoord. Het kan eigenlijk alleen maar beter gaan met Ajax hehe. Ik zie Ajax eigenlijk nog wel prima presteren na de winterstop en zelfs dat gat van acht punten is al niet eens meer onoverkomelijk. Ik hoop stiekem nog wel op een kampioenschap.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

vorig seizoen waren ze gewoon constant slecht .

Ghehge ja hoewel de tweede seizoenshelft vorig jaar 'eindigden' we 6e... (Dankzij Ryo Rico

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mij wel, een dramatisch slecht Ajax staat nog steeds boven Feyenoord. Het kan eigenlijk alleen maar beter gaan met Ajax hehe. Ik zie Ajax eigenlijk nog wel prima presteren na de winterstop en zelfs dat gat van acht punten is al niet eens meer onoverkomelijk. Ik hoop stiekem nog wel op een kampioenschap.

Ajax heeft momenteel ook een kwalitatief betere en vooral bredere selectie. Feyenoord speelt daarintegen wel beter voetbal dan Ajax momenteel. En dat zegt ook veel over het onthutsend slechte spel van Ajax. Onderling was Feyenoord een stuk sterker. En Ajax staat maar een paar doelpuntjes boven Feyenoord. Of doet dat pijn, "een aantal doelpuntjes"?

Als Ajax Boerrigter en Sightorsson terugkrijgt, zullen ze meer punten gaan pakken.

Ik verwacht niet meer dat Ajax kampioen gaat worden, al zullen de overige titelkandidaten ook genoeg punten laten liggen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik niet. Niveau schommelt nu te veel, vorig seizoen waren ze gewoon constant slecht .

Ik vind dat Feyenoord maar 2 x onder de ondergrens heeft gespeeld (Groningen uit, ADO thuis) (met de beker erbij 3 - tegen GAE) en nog een zeer matige wedstrijd tegen NEC. Verder onnodig puntverlies tegen AZ, Ajax, Utrecht en opnieuw N.E.C. (al was Feyenoord toen aanvallend te onmachtig).

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Twente en PSV overtuigen ook alles behalve haha. Ik zou niet kunnen inzien waarom zij meer kans maken dan Ajax eigenlijk. Natuurlijk heeft AZ nog de beste papieren, maar ik had die "instorting" eigenlijk niet verwacht.

Zo breed vind ik de selectie van Ajax trouwens nog niet, we hebben wekenlang geen spits gehad en met Blind in de centrumverdediging in de CL of competitie breken we ook geen potten. We hebben eigenlijk maar 1 waardige centrumverdediger als vervanger voor Toby of Jan. Daarnaast alleen jonge talenten(overigens gun ik die ook wel een kans).

Maar wanneer de spelers langzaam terug komen zal het alleen maar beter gaan Blij dat we nu met deze blessures een redelijk programma hadden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het zou mij wel verbazen. Ajax heeft meer klasse en een bredere selectie. Vergeet niet dat we het al heel lang met heel veel geblesseerde spelers doen. Scheelt nogal wat als Sigthorsson, Boerrigter en Boilesen weer inzetbaar zijn. Los je meteen 3 zwakke posities in de ploeg op.

Nieuwe poging na de winter is overigens meteen pittig. We treffen meteen AZ en Feyenoord in het begin. En helaas ook allebei in uitwedstrijden.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het zou mij wel verbazen. Ajax heeft meer klasse en een bredere selectie. Vergeet niet dat we het al heel lang met heel veel geblesseerde spelers doen. Scheelt nogal wat als Sigthorsson, Boerrigter en Boilesen weer inzetbaar zijn. Los je meteen 3 zwakke posities in de ploeg op.

Nieuwe poging na de winter is overigens meteen pittig. We treffen meteen AZ en Feyenoord in het begin. En helaas ook allebei in uitwedstrijden.

Lees anders eerst mijn andere bericht. Je valt in herhaling.

Feyenoord zonder El Ahmadi stelt niet zoveel voor joh.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

rep_robert schreef:

Twente en PSV overtuigen ook alles behalve haha. Ik zou niet kunnen inzien waarom zij meer kans maken dan Ajax eigenlijk. Natuurlijk heeft AZ nog de beste papieren, maar ik had die "instorting" eigenlijk niet verwacht.

Zo breed vind ik de selectie van Ajax trouwens nog niet, we hebben wekenlang geen spits gehad en met Blind in de centrumverdediging in de CL of competitie breken we ook geen potten. We hebben eigenlijk maar 1 waardige centrumverdediger als vervanger voor Toby of Jan. Daarnaast alleen jonge talenten(overigens gun ik die ook wel een kans).

Maar wanneer de spelers langzaam terug komen zal het alleen maar beter gaan Blij dat we nu met deze blessures een redelijk programma hadden.

Ik zeg ook niet dat Ajax een brede selectie heeft. Wel breder dan Feyenoord.

Ajax heeft achterin en voorin weinig back-ups inderdaad. Ze hebben ook maar 1 pure spits.

Ik vind PSV en waarschijnlijk ook Twente een betere selectie hebben dan Ajax. AZ is daarintegen als ploeg een stuk beter. Vooralsnog. En Ajax heeft ook nog een achterstand.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lees anders eerst mijn andere bericht. Je valt in herhaling.

Feyenoord zonder El Ahmadi stelt niet zoveel voor joh.

Ja zeg, ik reageerde meteen op je 1e reactie die ik las. Hou het eens in 1 bericht!

Zonder El Ahmadi spelen jullie denk ik nacompetitie

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik zeg ook niet dat Ajax een brede selectie heeft. Wel breder dan Feyenoord.

Wij hebben Jeroen Verhoeven, dus sowieso de breedste selectie. Vorig jaar was onze selectie nog breder, toen hadden we ook Mido nog erbij.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja zeg, ik reageerde meteen op je 1e reactie die ik las. Hou het eens in 1 bericht!

Zonder El Ahmadi spelen jullie denk ik nacompetitie

Zo goed is-ie hè, dat 1 man voor Europees voetbal kan zorgen i.p.v. nacompetitie.

Nee, laten we niet overdrijven.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wij hebben Jeroen Verhoeven, dus sowieso de breedste selectie. Vorig jaar was onze selectie nog breder, toen hadden we ook Mido nog erbij.

Wij deden ook een gooi met van Burgerking.

Leerdam compenseert een hoop bij ons. Als hij zegt dat hij 12 is, geloof je het ook.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wij deden ook een gooi met van Burgerking.

Leerdam compenseert een hoop bij ons. Als hij zegt dat hij 12 is, geloof je het ook.

Wij hebben Anita, die is 11 Hopen dat hij nog een groeispurt krijgt.

Ja, Burgerking was wel de allerbeste!

Dit is echt een klassieker geworden

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Toch nog genoten van v. Beukering.

Guidetti is trouwens niet veel sneller.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Wat is er eigenlijk met hem gebeurd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.