- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik vind Beenhakker weer een prachtige kerel. Zijn opmerkingen zijn vaak leuk, hij zegt vaak pittige dingen en hij leeft itt Willem wel in het voetbal van anno 2011. En hij was als TD bij Ajax erg succesvol 
Jammer dat hij geen Amsterdammer is, had hem zo in de RvC van Ajax willen zetten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Haha je mag hem hebben, Leo met z'n hele netwerk en vrolijkheid
Overigens heeft Willem natuurlijk meer voetbal-knowhow dan het hele forum hier bij elkaar opgeteld en gekwadrateerd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als er iemand ongeschikt is voor praatprogramma's is het Leo Beenhakker wel.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wordt ik? Wie heeft die tekst die je hebt gequote geschreven? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik vind Beenhakker weer een prachtige kerel. Zijn opmerkingen zijn vaak leuk, hij zegt vaak pittige dingen en hij leeft itt Willem wel in het voetbal van anno 2011. En hij was als TD bij Ajax erg succesvol 
Jammer dat hij geen Amsterdammer is, had hem zo in de RvC van Ajax willen zetten.
Je houdt van mannen die om elk woord diep zuchten?
Nee, Leo is bij zijn laatste optreden bij Feyenoord toch wel flink door de mand gevallen. Wat heeft hij zich als mens laten kennen zeg.
En ook zakelijk gezien had het verschil met Van Geel had niet groter kunnen zijn. Als club heb je veel meer aan iemand die in het heden en nu leeft en contacten heeft met mensen die niet al 20 jaar met pensioen zijn.....
Van mij mag je 'm hebben. Misschien dat hij als commissaris nog wat van zijn wijsheid kan overdragen, maar op de werkvloer heb je nets meer aan hem.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wordt ik? Wie heeft die tekst die je hebt gequote geschreven?
Sorry onvergeeflijke fout.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Wenger wil Miyaichi bij Fey...
Laat maar komen. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Heeft Fulham trouwens al bij de UEFA aangeklopt voor een onderzoek naar Wisla - Twente want dat verdedigen en keepen van Twente bij de 2 tegendoelpunten sloeg helemaal nergens op.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Of die eigen goal waardoor Salzburg doorgaat en niet Paris St. Germain
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Dat zegt me allemaal niets, eerlijk gezegd (net als de eventuele komst, hoor). Het zijn slechts geruchten, zoals er velen zijn.
Ik hoop dat Biseswar in de winterstop vertrekt en Ryo alsnog naar de Kuip vertrekt. Enerzijds houdt het de ontwikkelingen van Cabral en Cissé tegen, maar kwalitatief zou Feyenoord er weer een half jaar op vooruit gaan (alleen al voor de breedte)
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
O ja natuurlijk, de tijd van legale competitievervalsing komt er weer aan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is daar vals aan? De tussentijdse transferperiode geldt toch voor elke club. En als het goed is heeft iedereen eenmaal tegen elkaar gespeeld.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Waarom zou je Ryo halen? Dan zal een Cabral ook nooit bij gaan tekenen. Hij was er vorig seizoen al niet blij mee. Heb je niks aan, al die korte termijn huurlingen. Guidetti is denk ik de enige die in de laatste jaren als huurling echt wat toevoegt bij Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ach, er is al zoveel competitievervalsing.
Schrijnend vond ik toen die uitspraak van Harm van Veldhoven, toen hij zei dat het oneerlijk was dat zij al tegen Fer hadden gevoetbald, en nu nog 2 x tegen Fer moeten voetballen, omdat ze Twente nog twee keer moesten treffen. Op zich heeft hij gelijk, maar een paar dagen daarvoor had Roda Tyton aan PSV verkocht.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Guidetti is denk ik de enige die in de laatste jaren als huurling echt wat toevoegt bij Feyenoord.
Ryo wel vorig jaar, en Bakkal nu.
Je doelt zeker op de andere huurlingen van je favo Leo 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Waarom zou je Ryo halen? Dan zal een Cabral ook nooit bij gaan tekenen. Hij was er vorig seizoen al niet blij mee. Heb je niks aan, al die korte termijn huurlingen. Guidetti is denk ik de enige die in de laatste jaren als huurling echt wat toevoegt bij Feyenoord.
Cabral speelt ten eerste vooral aan de andere kant. Daarnaast zou hij wel een erg zwakke instelling hebben als hij door die reden niet bijtekent.
Vorig jaar had je absoluut wat aan een half jaar Ryo. Komt bij dat er bij komst van Ryo de mogelijkheid is om Biseswar in de winterstop te verkopen/verhuren.
Als er meer talenten op de vleugels hadden gelopen bij Feyenoord, zou ik ook niets zien in een komst van Ryo. Nu wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laat Cabral maar lekker zijn best doen. Als wij door Ryo EL kwalificatie halen door 4e te worden
heeft Cabral daar volgend jaar profijt van.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Sowieso. 
En zo sowieso is het nog niet... Ik denk nog steeds plek 6.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Heb het gevoel dat Twente gaat instorten en AZ ook aangezien ze inprincipe belangrijke spelers moeten verkopen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Komt bij dat er bij komst van Ryo de mogelijkheid is om Biseswar in de winterstop te verkopen/verhuren.
Eerder andersom, mochten ze Biseswar kwijt kunnen heb je versterking nodig, maar wat mij betreft alleen voor de breedte. Zo'n huurling moet speeltijd krijgen van de verhuurder en is na een halfjaar weer pleite, en wie weet ook Cabral.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Van VI...
Pff, ik denk dat Barcelona in een normale doen dit elftal helemaal kapot zal spelen. Denk niet dat Santos gewend is om tegen een extreem voetballende ploeg te spelen. Het zal uiteindelijk wel eindigen in een Braziliaanse schoppartij. Mark my words!
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Eerder andersom, mochten ze Biseswar kwijt kunnen heb je versterking nodig, maar wat mij betreft alleen voor de breedte. Zo'n huurling moet speeltijd krijgen van de verhuurder en is na een halfjaar weer pleite, en wie weet ook Cabral.
Zo bedoel ik het ook, uiteraard.
Ryo vind ik een betere speler dan Cissé en Biseswar. Normaliter ook beter dan Schaken. Laat ze maar uitvechten wie er in de basis komt te staan. En anders heb je wat extra wapens achter de hand (Schaken, Cabral of Ryo zelf.)
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Schaken is natuurlijk nog steeds een koekebakker. Totaal geen oog voor zn medemens en vindt hem ook nog steeds niet doelgericht. Hij heeft de laatste tijd wel een aantal grote kansen verprutst zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
een Braziliaanse schoppartij.
Klinkt aantrekkelijk. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.