- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
De Belgische clubs hebben nog geen punt verspeelt....
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
18 op 18 voor Anderlecht. Zal je zien dat ze er de volgende ronde meteen uitliggen, maar toch een mooi resultaat voor een Belgisch clubje 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
De Belgische clubs hebben nog geen punt verspeelt....
Standard staat op 5 wedstrijden 11 punten en Brugge op 5 wedstrijden 10 punten. Alleen Anderlecht heeft nog geen punten verspeeld.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Begin nu toch echt genoeg te krijgen van dat gesodemieter bij Ajax. Wat een vreselijke irritante calimero's, met name die rvc.
En "Ajax" dat in beroep gaat tegen Johan Cruijff. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Op zijn bek? Zijn eerste in poule. Geen enkele reden om hier nu volle bak voor goed resultaat te gaan
Ben ik niet met je eens, je wil toch laten zien dat je kan voetballen. Ok, volle bak hoeft niet, maar dit was gewoon een wanvertoning.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vlag halfstok:
SigaarSnor.blogspot.com: Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Ik begin nu al te 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee he. Niet weer. Die heeft ook helemaal niks te melden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hoeft van mij ook niet, hij is niet op z'n plaats daar.
PS Fulham 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die norse vent heeft niets te zoeken daar, dom figuur 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Van Hanegem wordt vaste tafelgast.
Ik wed voor 1 uitzending.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Erg raar. Kracht van programma is juist dat ze hun eigen format zo goed kennen. Waarom dan in hemelsnaam Van Hanegem terughalen?
EliasZ
-
- 187 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Win de officiële EK-2012 BAL!:
Beste Moviemeters,
Het EK 2012 komt er aan en daarom geven wij de officiële bal weg! Wil jij deze winnen? Laat dan op Facebook achter waarom jij deze zou moeten winnen. De leukste en meest originele reactie wint!
Groetjes, ELF Voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vlag halfstok:
SigaarSnor.blogspot.com: Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Ik begin nu al te
Ik ben het een keer volledig met je eens. Weg met die chagrijnige zuurpruim die altijd zucht, altijd geirriteerd is en nooit eens antwoord kan geven. Eigenlijk ben jij zijn kopie 
Je weet nu al dat WvH een enorme hekel aan Genee heeft en nooit normaal antwoord op hem zal geven. Dit zal weer veel pijnlijke stiltes opleveren, komt het programma niet ten goede.
PS: Fulham
in de slotseconden van de zesde wedstrijd kwalificatie verspelen, haha.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Vlag halfstok:
Ik begin nu al te
2 echte Feyenoorders aan tafel ! Is Johan mischien...
Johan Boskamp vindt ik wel een heerlijke toevoeging 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Je weet nu al dat WvH een enorme hekel aan Genee heeft en nooit normaal antwoord op hem zal geven. Dit zal weer veel pijnlijke stiltes opleveren, komt het programma niet ten goede.
Klopt. Wel jammer, want van Hanegem heeft genoeg voetbal knowhow om iets toe te voegen. Maar hij heeft er geen zin in. Waarom word hij dan vaste tafelgast? En van Hanegem is zó koppig dat hij deze instelling niet zal wijzigen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, vind Willem buiten de voetbaltafels altijd een niet onaardige vent, maar of hij inhoudelijk nou erg veel te melden heeft...valt mee. Hij lijkt me wat simpel. Heeft overigens niets met zijn verleden te maken, want Boskamp vind ik een geweldige kerel, ook als analist. Van Hanegem is leuker voor programma's als DWDD, als hij kan praten over fotograferen en golf.
Maar hij mist vooral de humor voor een show als VI. Zelfs zure Aadje heeft zich aangepast tegenwoordig, maar dat zal Willem nooit doen. Hopelijk pest Genee hem weer weg.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Hij lijkt me wat simpel.
Lijkt? een zak aardappelen kan beter uit z'n woorden komen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik wilde het wat netter brengen 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Kan ik hier uit opmaken dat we Rene van der Gijp niet meer gaan terugzien in VI?
Dat zou verdomde jammer zijn...
Als Willen van Hanegem vaste gast wordt, dan ben ik geen vaste kijker meer.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Overigens aardige spot on analyse van Van der Gijp in de VI deze week betreffende het niveau in NL.
(om maar te zwijgen over de hilarische column over Glenn Helder van Dijkshoorn
)
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nee, dat je hier niet uit opmaken.
Maar VI weet natuurlijk niet wanneer Rene weer terugkeert. Dan moeten ze zelf ook gasten regelen.
Als WvH en Boskamp vaste wekelijkse gasten worden, dan heb je er nog 2 over aangezien er 2 afleveringen per week zijn. Ik denk wel dat vd Gijp bij zijn rentree er 1x per week zal zitten. En ook met het oog op VI Oranje deze zomer is het fijn als ze meer opties hebben. 2 afleveringen per dag maal 30 dagen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Overigens aardige spot on analyse van Van der Gijp in de VI deze week betreffende het niveau in NL.
(om maar te zwijgen over de hilarische column over Glenn Helder van Dijkshoorn
)
Die Helder column is inderdaad briljant 
Vind Gijpie alleen wel zeuren over ons voetbal. Dat het niet super is weten we. Maar bijna iedereen vind het wel leuk om te kijken. Meer illusies maken we ons toch ook niet meer.
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Juist wel, daar ging het stuk nota bene over. Over dat Johan C. als enige kennelijk blind is voor de werkelijkheid en Ajax terug naar de Europese top wil brengen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
maar of hij inhoudelijk nou erg veel te melden heeft...valt mee.
De vocabulaire van Willem is niet groots, maar er zijn legio voetballers die hem erg hoog aanschrijven op voetbaltechnisch gebied.
Zijn laatste optreden bij VI zat, was genant.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, als je zijn wekelijkse columns leest dan merk je ook dat hij het nauwelijks over tactiek of iets anders heeft. Willem wil gewoon liever alleen een leuk potje voetbal zien.
@ kos, het is bij Cruijff een streven. Ajax heeft natuurlijk de potentie om te presteren wat bv Benfica kan.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Klopt. Zijn columns zijn vrij zwak. Hij is ook geen groot schrijver.
Hij heeft waarschijnlijk geen zin om het over tactiek te hebben in zijn columns. Dat hij er verstand van heeft, lijkt me ondiscutabel. Nu nog overbrengen met de pen of op televisie. Dat is teveel gevraagd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Eigenlijk zeg je gewoon dat hij een waardeloze columnist en analist is 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Met die instelling is hij een waardeloze analist en een goede columnist is hij allerminst.
Ennuh... als je Feyenoord kampioen hebt gemaakt, dan kun je hem onmogelijk een slechte trainer noemen. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Allemachtig, we gaan weer 20 jaar terug de tijd in qua verhalen merk ik 
Vind Willem wel een icoon hoor, maar niet meer voor zijn voetbalmening. Beter schijft Beenhakker af en toe eens aan, vind ik een leukere man.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Leuke man en Beenhakker samen in 1 zin. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.