• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.525 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.545 acteurs
  • 199.455 gebruikers
  • 9.405.265 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax kan natuurlijk altijd nog Verstappen nemen of Jan Lammers als voorzitter.

schumacher in beeld bij 1. fc köln als voorzitter | nusport.nl/autosport | Voor het laatste nieuws van elke sport

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Stelletje egocentrische ratten. Ze willen natuurlijk een dikke oprotpremie mee krijgen i.p.v. de eer aan zichzelf houden. Keer op keer lees ik weer misselijkmakende dingen over deze kwakzalvers die onze club de vernieling in helpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo ja, ze hebben wel recht op die premie natuurlijk.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

In het belang van Ajax.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

''We zitten niet vast aan het pluche, maar moeten ook in het belang van Ajax blijven handelen.''

Die laatste zin word je zo langzamerhand wel kotsmisselijk van. Als ze iets niet hebben gedaan de laatste tijd is dat het wel.

Edit: Wat mijn mede Ajacied hierboven ook zegt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik geloof ook wel dat ze echt oprecht denken dat hun het beste voor Ajax zijn.

Ajax is beursgenoteerd, dus er valt wat voor te zeggen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Dan zijn ze nog onnozeler eigenlijk en nog minder geschikt voor deze baan

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

rep_robert schreef:

Die laatste zin word je zo langzamerhand wel kotsmisselijk van. Als ze iets niet hebben gedaan de laatste tijd is dat het wel.

Ze hebben directeuren aangesteld. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat dient wel een bepaald belang. Kan me best voorstellen dat zij nu richting onder meer van Gaal zo ongeveer hetzelfde doen als Cruijff dat doet voor zijn jeugdtrainers.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ja ze hebben op een illegale manier directeuren aangesteld. Ze zijn daar ook voor op hun vingers getikt. Ze hebben hun werk dus niet goed gedaan.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

In het belang van het voetbaltopic op moviemeter lijkt me het beter om de bestuurscrisis van Ajax links te laten liggen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ze stellen van Gaal aan terwijl je johan in huis heb dan ben je gewoon a trouble maker eerste klas en de aanhang is daar niet van gediend wat wekelijks te horen is in het stadion dus tijd om je biezen te pakken.

Een sterke zet zeg maar soort schaak alleen na alle feiten staan ze nu zelf mat het dringt alleen niet door ofzo in hun hersenen als ze die al hebben.

Eigenlijk kom ik niet verder als

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

rep_robert schreef:

Ja ze hebben op een illegale manier directeuren aangesteld. Ze zijn daar ook voor op hun vingers getikt. Ze hebben hun werk dus niet goed gedaan.

Sfeermaker, blijf bij je leest..

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

? Blijf bij mijn leest? Wat houdt dat in?

Volgens mij zijn het gewoon feiten die ik hier neerpen hoor. Niks sfeermakerij aan.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

depri83 schreef:

In het belang van het voetbaltopic op moviemeter lijkt me het beter om de bestuurscrisis van Ajax links te laten liggen.

Inderdaad, waait wel weer over (of niet...).

Vanavond echt voetbal, Twente & Anderlecht, beide al door. Ik ben benieuwd of dit Twente wederom Wisla Kraków zo makkelijk oprolt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik geloof ook wel dat ze echt oprecht denken dat hun het beste voor Ajax zijn.

Ajax is beursgenoteerd, dus er valt wat voor te zeggen.

Dat denk ik ook ja. Zo'n debiel als Romer denkt echt dat wat hij doet Ajax zal helpen.

Ik zeg, pek en veren en ze richting de andere kant van het land schoppen. Weer duurt deze domme kutsoap langer met dit beroep. Al zal het weinig uitmaken, want bij de BAVA in januari zullen ze toch ontslagen worden als RvC.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Inderdaad, waait wel weer over (of niet...).

Vanavond echt voetbal, Twente & Anderlecht, beide al door. Ik ben benieuwd of dit Twente wederom Wisla Kraków zo makkelijk oprolt.

Boring.

Alleen AZ-Metalist Kharkov is morgen de moeite, daar heeft AZ nog zich te kwalificeren. Zou treurig zijn als AZ in die pretpoule 3e zou worden.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Laat maar, Reppie..

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Oke Er staat een alien in het doel bij Twente

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Het is niet alleen FeyeNoord-Korea, ook bij Coventry kunnen ze er wat van

http://www.youtube.com/watc...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Oke, dooie wedstrijd. Maar een superieure omhaal van Luuk de Jong. Lekker om zo'n goal te maken na die statement

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Wat een doelpunt, wow. Technisch perfect uitgevoerde omhaal, waarbij de bal schuin aanvliegt, erg lastig om 'm dan zo vol te raken en de goede richting te geven!

Grappig dat De Jong deze week in de VI juist verdedigt waarom hij een spits zou zijn.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Die goal van Luuk de Jong is echt briljant zeg

Hoop dat Twente nog wint, lijkt me echt goed mogelijk. Zou goed voor onze puntenlijst zijn.

Die keeper van Twente die debuteert kan er overigens geen hout van.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Die gedraagt zich als zijn naam, als een marsman. Zwaartekracht zal daar wel anders liggen of zo.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Die EL groepsfase is vaak echt niks aan zeg. Ik vrees komend seizoen alweer, als Ajax (zoals het nu lijkt) ook weer het hele seizoen EL moet spelen. Hopelijk wordt dit nog voorkomen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die EL groepsfase is vaak echt niks aan zeg. Ik vrees komend seizoen alweer, als Ajax (zoals het nu lijkt) ook weer het hele seizoen EL moet spelen. Hopelijk wordt dit nog voorkomen.

Saaier dan de CL zal het wel niet zijn, qua niveau'tjes is het een paar treden lager. Het zal ook schelen dat het qua aanzien niet zo'n groot toernooi is en dat je favo ploeg niet meedoet.

Ik vind namelijk de wedstrijden van PSV spannend zat.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik vind die verdediger van Twente (Bengtsson) echt zwaar belabberd spelen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Onbegrijpelijk dat Adriaanse nu ook De Jong eraf haalt, hij wil volgens mij op zijn bek gaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Op zijn bek? Zijn eerste in poule. Geen enkele reden om hier nu volle bak voor goed resultaat te gaan

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Zie nu net dat Odense in de 93e minuut de 2-2 heeft gemaakt tegen Fulham, en dat Wisla dus door is in de EU Leauge.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.