- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Ajax heeft juist mazzel dat ze pas de laatste wedstrijd Real thuis krijgen. Met een beetje geluk is Madrid dan al door en hen kennende zullen ze er dan wel weer erg weinig moeite voor doen, met in dezelfde week de Clasico al helemaal.
Zoals verwacht heeft Ajax dus idd mazzel.
C. Ronaldo, Casillas, Ramos en Diarra blijven in Madrid. Ozil, Marcelo, Pepe en Di Maria op de bank.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
kon een ton meer verdienen bij Vitesse
Roda Jc-middenvelder Ruud Vormer (23) hakte afgelopen weekeinde de knoop door en verkoos Feyenoord boven het eveneens geïnteresseerde Vitesse. Deze week hoopt de winnaar van de Bronzen Schoen al een akkoord te bereiken met de roemruchte Rotterdamse club. "Bij beide clubs heb ik een salarisindicatie gehad. En ik ben er eerlijk in. Bij Vitesse kon ik voor drie seizoenen tekenen en per jaar ongeveer honderdduizend euro meer verdienen. Maar geld is voor mij niet alles", aldus Vormer.
Er was ook buitenlandse belangstelling, maar Vormer wil in Nederland blijven. "Mijn vriendin Roos is afgestudeerd in Medicijnen, nu basisarts. Ze probeert in aanmerking te komen voor de driejarige opleiding tot spoedeisende hulp-arts."
======
Vormer is nu al een held. Al komt-ie wel op de bank terecht. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Erasmus MC is natuurlijk ook een veel mooiere plek dan het Rijnstate Ziekenhuis. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruudje is wel uit het juiste hout gesneden.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Erasmus MC is natuurlijk ook een veel mooiere plek dan het Rijnstate Ziekenhuis.
Ruudje is wel uit het juiste hout gesneden.
Kan het hier niet meer dan mee eens zijn!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals verwacht heeft Ajax dus idd mazzel.
C. Ronaldo, Casillas, Ramos en Diarra blijven in Madrid. Ozil, Marcelo, Pepe en Di Maria op de bank.
Ajax heeft veel geluk gehad met het speelschema. Als Lyon op de laatste dag thuis moest tegen een al geplaatst Real (dat wel nog tegen Ajax op volle kracht had gespeeld), dan was het nog te bezien geweest of Ajax was door gegaan. Maar goed; het mag ook wel eens een keer meezitten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat Real ook met het B elftal wel wint, maar 0-7 zal het inderdaad niet worden.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Schaars en Van Wolfswinkel gister beide gescoord en Sporting wint met 2-0. Het word tijd dat beide heren terugkeren in Oranje en ons in de breedte komen versterken.
Schaars zit bijna altijd al bij de selectie van Bertje.
En verder zou ik niet weten wat we met hem moeten. We hebben wel 5-8 betere middenvelders die eerst minuten mogen maken.
Van Wolfswinkel wordt er 1 voor de toekomst. Op het EK hebben we toch maar 1 diepe spits en daar kunnen Huntelaar, van Persie, Luuk de Jong en zelfs Kuijt spelen. Maar ik ben wel gecharmeerd van Ricky. Heeft al een paar erg mooie goals gemaakt voor Sporting.
PS: Ben blij dat Real het potje woensdag niet meer zo serieus neemt. Wie weet zit er toch een puntje voor Ajax in.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ajax heeft veel geluk gehad met het speelschema. Als Lyon op de laatste dag thuis moest tegen een al geplaatst Real (dat wel nog tegen Ajax op volle kracht had gespeeld), dan was het nog te bezien geweest of Ajax was door gegaan. Maar goed; het mag ook wel eens een keer meezitten.
Het schema zit zeker mee. Thuis tegen Real eindigen is het beste wat je kan hebben. En toen wij 2x Zagreb hadden, toen had Lyon 2x Madrid. Dan loop je al snel uit op hen, wat psychologisch zeker in je voordeel werkt. Lyon wint vast in Zagreb, dus daarmee verschillen we niet, maar een Real in maximale vorm met alle spelers of een Real met B en C (Altintop enzo) spelers in de ploeg...dat is niet onhaalbaar.
Edit: Zucht, blessure Alderweireld op de training vandaag, lijkt Madrid te missen 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
kon een ton meer verdienen bij Vitesse
Roda Jc-middenvelder Ruud Vormer (23) hakte afgelopen weekeinde de knoop door en verkoos Feyenoord boven het eveneens geïnteresseerde Vitesse. Deze week hoopt de winnaar van de Bronzen Schoen al een akkoord te bereiken met de roemruchte Rotterdamse club. "Bij beide clubs heb ik een salarisindicatie gehad. En ik ben er eerlijk in. Bij Vitesse kon ik voor drie seizoenen tekenen en per jaar ongeveer honderdduizend euro meer verdienen. Maar geld is voor mij niet alles", aldus Vormer.
Er was ook buitenlandse belangstelling, maar Vormer wil in Nederland blijven. "Mijn vriendin Roos is afgestudeerd in Medicijnen, nu basisarts. Ze probeert in aanmerking te komen voor de driejarige opleiding tot spoedeisende hulp-arts."
======
Vormer is nu al een held. Al komt-ie wel op de bank terecht.
Clasie en El Ahmadi zullen niet lang meer blijven als het zo door gaat. Heb Vormer nooit gevolgd en weet ook totaal niet wat voor een speler het is, maar als je ergens anders meer kunt verdienen en toch naar Feyenoord wilt vind ik het prima.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Derksen zegt niks vreemds. Coronel is een levensgevaarlijke man voor Ajax. Van de week een heel uitgebreid verhaal gelezen over zijn rol, plus de mensen die hij naar voren schuift. Ik ben ook bang dat het woensdag voor Cruijff moeilijk wordt en dat ze hem er helemaal uit gaan werken. Zou een verschrikking zijn. Dan hoop ik dat de supporters in actie gaan komen.
Sorry, ik kan het niet laten.
Heel veel Ajax supporters waarderen JC enorm voor zijn werk voor de club als speler en coach maar ze beginnen hem ook kotsbeu te worden. Sowieso weet Johan het na afloop altijd perfect en had ie de oplossing wel geweten, mits ie er zelf maar bij was. (...) En een echte Ajacied zeikt niet elke week zijn club continue af. Dat werkt bepaald niet in het voordeel van Ajax. Meneer lijkt wat boos te zijn op dit bestuur omdat ze hem niet meer nodig hebben en dit ook hebben laten weten. Goede zet van vd Boog en Coronel. Met hun 2 en Blind en Jol lost Ajax het prima zelf op. (...) Met vd Boog, Coronel en Jol zit er een goede groep mensen die Ajax weer een mooie tijd kunnen bezorgen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat mag, ik heb ook nooit gezegd dat Cruijff altijd goed bezig was en dat Coronel altijd slecht was. Sterker, regelmatig benadrukt dat Cruijff me irriteerde in de tijd dat hij altijd kritiek had maar nooit wat deed. Daarom is het nu uitstekend dat hij wel maximaal doorzet. En Coronel leek de boel rustig te houden bij Ajax, maar zijn gedrag binnen de club is uiterst dubieus geworden. Ik wist ook lange tijd niet de details, maar die lekker de laatste maanden allemaal naar buiten.
Otherfool begint zielig te worden met dit vreselijk flauwe gedoe. Het is heel makkelijk om steeds hele oude berichten te zoeken en dan een statement te maken. Jammer dat hij buiten dit opzichtige troll gedrag niks toevoegt in dit topic. Normaal over voetbal praten lukt hem niet.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Hij flikt het ook elke keer weer he 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Net of het vreemd is dat een mening over mensen verandert als situaties veranderen. Het is jammer dat trollen het enige is wat hij nog kan. Toen Coronel begon leek het allemaal positief, maar er is een hoop gebeurt waaruit blijkt dat het gewoon een achterbakse man is. Itt otherfool verdiep ik me dan wel in de achtergrondverhalen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Schaars zit bijna altijd al bij de selectie van Bertje.
En verder zou ik niet weten wat we met hem moeten. We hebben wel 5-8 betere middenvelders die eerst minuten mogen maken.
Van Wolfswinkel wordt er 1 voor de toekomst. Op het EK hebben we toch maar 1 diepe spits en daar kunnen Huntelaar, van Persie, Luuk de Jong en zelfs Kuijt spelen. Maar ik ben wel gecharmeerd van Ricky. Heeft al een paar erg mooie goals gemaakt voor Sporting.
PS: Ben blij dat Real het potje woensdag niet meer zo serieus neemt. Wie weet zit er toch een puntje voor Ajax in.
Van Wolfwinkel zou ik graag inruilen voor Luuk de Jong hoor. En over Schaars heb je gelijk, maar bedoel dat Schaars nu wel even duidelijk maakt dat hij altijd bij de vaste kern hoort. Itt een Janssen bijvoorbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Clasie en El Ahmadi zullen niet lang meer blijven als het zo door gaat. Heb Vormer nooit gevolgd en weet ook totaal niet wat voor een speler het is, maar als je ergens anders meer kunt verdienen en toch naar Feyenoord wilt vind ik het prima.
Clasie speelt volgend seizoen nog wel voor Feyenoord. Die gaat zijn contract waarschijnlijk verlengen voor nog 2 extra seizoenen (heeft nu een contract tot de zomer van 2014).
El Ahmadi staat open voor vertrek, maar een langer verblijf bij Feyenoord is ook een optie. Zeker als het team sterker wordt. Echter, bij een bod van 5 miljoen zal Feyenoord hem moeten laten gaan.
Vormer is een erg nuttige voetballer. Maar je hoeft geen creativiteit van hem te verwachten.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Voorspellen is Otherfool niet goed in, maak maar alvast wat ruimte in je koelkast 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Jari de Draaikont. Hij lijkt Wouter Bos wel.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Jari de Draaikont. Hij lijkt Wouter Bos wel.
Zelfde zal me ook vast wel lukken als ik hier oude berichten over Ruben Schaken ga zoeken en er wat selecteer van de laatste 2 maanden.
Tijden en situaties veranderen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Wat dacht men van een 4-4-2 voor Oranje.
...............Steek...........
Wiel....Bommel....Strootman....Mathijssen.
Robben...Sneijder...Vaart...Affelay
....Huntelaar...Persie

The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Doe ze dan maar meteen een blinddoek om en een sigares in de mond, want hiermee executeer je een heel elftal. En voor de duidelijk, ik bedoel de onze...
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8266 stemmen
idd zo'n onnozele opstelling zie je niet vaak. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat ik 't dan maar doen.
--------------------------- Steek -----------------------
Wiel -------- Heitinga -------- Mathijssen ------- Pieters
------------------ Bommel ------------ Jong ----------------
---- De Guzman ------- Sneijder ---------- Robben-----
---------------------------- Persie -------------------------------
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Eens, alleen mis ik Affelay, en dan ruilen met Robben.
Dan heb je een mooie bank met o.a. Van der Vaart, Huntelaar, Kuijt, Schaars, Bruma, Maduro en Drenthe
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ga fietsen joh NW
. Robben op rechts, Affelay op links en Huntelaar in de spits!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8266 stemmen
Laat ik 't dan maar doen.
--------------------------- Steek -----------------------
Wiel -------- Heitinga -------- Mathijssen ------- Pieters
------------------ Bommel ------------ Jong ----------------
---- De Guzman ------- Sneijder ---------- Robben-----
---------------------------- Persie -------------------------------
Is al beter inderdaad. Is de Guzman zo goed bezig in Spanje?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.