- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8266 stemmen
Ga fietsen joh NW
. Robben op rechts, Affelay op links en Huntelaar in de spits!
Bingo! Dat is hem. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is al beter inderdaad. Is de Guzman zo goed bezig in Spanje?
Heel goed, echt veel stukken verder dan ie bij Feyenoord was. Snap er echt niets van dat ie er niet bij is.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als ik dat mag geloven, kunnen we beter Guzman meenemen dan motherfucking Beerens! Dat is sowieso al kansloos. Evenals je beter Schaars mee kunt nemen dan Wijnaldum 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga fietsen joh NW
. Robben op rechts, Affelay op links en Huntelaar in de spits!
Hunter breekijzer, Robben mag op rechts (Jonny op links) en Afellay mag een kwartiertje meedoen.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Vaart moet er nog in! Mijn favo Oranje speler 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Laat ik 't dan maar doen.
--------------------------- Steek -----------------------
Wiel -------- Heitinga -------- Mathijssen ------- Pieters
------------------ Bommel ------------ Jong ----------------
---- De Guzman ------- Sneijder ---------- Robben-----
---------------------------- Persie -------------------------------
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vaart moet er nog in! Mijn favo Oranje speler
Goed alternatief, je kan ook De guzman op de bank zetten maar ben niet zo Vaart liefhebber. Persoonlijk kies ik dan voor De Guzman. Die moet je gewoon echt meenemen en geen Beerens of Wijnaldum, dan maak je jezelf echt belachelijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
We hebben kunnen zien dat we voor Van der Vaart op 1 vd 2 posities voor de verdediging te kwetsbaar zijn. En hem op een van de buitenposities zetten is geen optie meer (dat hebben we op het wk kunnen zien).
Er moet gewoon een defensief blok van 6 man staan en voorin mogen 4 creatievelingen het uit gaan zoeken. Dus de opstelling van NW is niet verkeerd (hoewel ik totaal geen zicht heb op de ontwikkeling van de Guzman). Als Afellay tegen die tijd fit is zou ik hem als eerste keus hebben.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Zelfde zal me ook vast wel lukken als ik hier oude berichten over Ruben Schaken ga zoeken en er wat selecteer van de laatste 2 maanden.
Tijden en situaties veranderen.
Dat is nog wel een groot verschil met de quotes die otherfool plaatste.
Iedereen kan zien dat Schaken het vorige seizoen totaal niet aan de bak/bal kwam en dat hij het dit seizoen uitstekend doet.
Ik begrijp je opmerking over veranderingen in situaties, maar jij probeert je er altijd zo uit te lullen dat je nog gelijk wilt krijgen ook.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Als ik dat mag geloven, kunnen we beter Guzman meenemen dan motherfucking Beerens! Dat is sowieso al kansloos. Evenals je beter Schaars mee kunt nemen dan Wijnaldum
Schaars zou helemaal niet toevoegen aan dit Oranje. Wijnaldum kun je er nog ingooien in de 75e minuut om nog enigszins iets te forceren. Zoveel spelers hebben we niet op die positie (zeker niet als Afellay op linksbuiten speelt en Vaart eruit is gegaan voor Wijnaldum).
Niet dat Wijnaldum bij de selectie hoort. Nog niet.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik was ook nooit fan van Schaars, maar hij schijnt het nu toch uitstekend te doen in Portugal. En slechter dan Janssen en Strootman zal ie toch niet zijn.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Strootman hoort er sowieso bij. Die is ten eerste wel beter, en ten tweede de toekomst van Oranje. Schaars is een leuke 4e speler op zijn positie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgens het Parool, de elf van morgen.
--------------------------- Vermeer -----------------------
Wiel -------- Blind ------------- Vertonghen ------- Anita
----------Enoh -----------Eriksen--------------Janssen
---------- Mickey ------- Lodeiro ---------- Ebecilio-----
Ik tel negen kabouters. Van der Wiel is de op een na grootste persoon in de ploeg met een respectabele 1.81m! De rest zit onder de 1.80m. Conclusie: bal verzwaren want alles wat morgen de 16 komt binnenvliegen is een potentieel gevaar.
Alles wat lengte heeft zit gewoon in de lappenmand: Alderweireld, Boerrigter, de Jong, Ooijer, Boilesen, Bulikyn.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Pfoe, ik schrok al, ik dacht even dat dit opnieuw een elftal van Oranje was.
Even rustig gaan zitten, Rico...
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gelijk heb je. Zoveel kwaliteit hoort immers niet een een elftal! Moeten de concurrentie natuurlijk ook een kans geven komende zomer!
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/212229/De-Boer-moet-ook-Alderweireld-missen-tegen-Real.htm
Pfff weer een blessure erbij. Je kan gerust stellen dat het Ajax B - Real Madrid B zal zijn woensdag. Boerrigter, Sigthorsson, de Jong, Boilesen, Alderweireld, toch 5 basiskrachten.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
http://ajax1.nl/archief/suurendonk-het-zijn-allemaal-maatjes-van-elkaar/
Het zijn ook allemaal smerige ratten, de Coronel's en de Ten Have's van deze wereld. Het draait bij hun maar om een ding: macht.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Interessant artikel over het vieze machtsspelletje van Uri Coronel. Geeft mooi een tijdslijn weer in een vogelvlucht.
Voor wie even tijd heeft:
Coronel gooit Ajax vijftien jaar terug in de tijd - catenaccio.nl
Dat artikel had ik een paar dagen geleden ook hier om MM gezet. Ik kreeg er een naar gevoel van moet ik zeggen.
'Munsterman regisseur vertrek populaire Van Halst' - VoetbalPrimeur.nl
Ja, een prima man die Munsterman 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Daarom heeft elke multinational ter wereld ook alleen maar ex-olieboorders en ex inpakkers in de top, omdat ze toch zo'n goed product hebben.
.
Wat ben jij een triest persoon. Hoe vaak moet het nog bewezen worden? Je kan het bedrijfsleven NIET vergelijken met een voetbalclub. Face it.
Wie is Cruijff nou in godsnaam helemaal dat hij uberhaupt het verstand en de kennis heeft mensen te selecteren die die functies kunnen bekleden??
ik zie hem al zitten bij het sollicitatiegesprek: ' nou meneer, as je de rekenmachine nie heb, dan ken je dus ook nie tellen, das logisch'
.
Wie is Cruijff nou in godsnaam? Wat denk je zelf?! Hij heeft het bij Ajax in de jaren 1985-1988 gedaan en hier hebben we de vruchten van geplukt in de jaren '90. Maar nee he kosje vergeet dat meer even. Hij heeft met Barcelona voor de eerste keer in de clubgeschiedenis van Barça de EC1 gewonnen, maar nee kosje vergeet dat even. Hij heeft ervoor gezorgd dat de juiste mensen op de juiste plek komen te zitten in de jeugdopleiding bij Barça waardoor we nou naar topspelers als Xavi, Iniesta, Valdes, Puyol kunnen kijken, maar nee kosje vergeet dat even. Hij is de man die de goede mensen op zijn plek zet. Hij heeft er ervaring mee. En hij heeft meer voetbalverstand dan 100000 Ten Have's bij elkaar. Wat weet Ten Have nou van voetbal? Juist ja, helemaal niks. Dan moet hij zich er ook niet bemoeien. De RvC is samengesteld, elk persoon heeft een taak. De taak van Cruijff is het voetbaltechnische gedeelte, de rest bemoeit zich daarmee. Ik heb Cruijff zich niet zien bemoeien met personeelszaken, salariszaken etc. En dan hoor je kneus Römer doodleuk op tv zeggen dat hij geen verstand heeft van voetbal. En dan denk ik waarom bemoei je je ermee?
Kos, je maakt jezelf belachelijk. Je hebt er helemaal, maar dan ook helemaal geen kijk op. Dat kan ik nu wel concluderen uit die onzinposts van je. En tja, niet iedereen kan zo goed zijn als Cruijff. Dat er dan nog trieste mensen als jij zijn die altijd op hem afgeven is schandalig. De man die heel veel heeft betekent voor het Nederlands voetbal, voor veel gehandicapte kinderen. De man die Nederland op de kaart heeft gezet. Die man hoor je te respecteren. En als je dan een andere mening hebt, moet je eens argumenten gaan geven. Dat heb ik bij jou nog niet gezien. Maarja, jij denkt dat je met het belachelijk maken van mensen discussies wint of mensen overtuigt. Nou ik kan zeggen, dat is niet zo.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is nog wel een groot verschil met de quotes die otherfool plaatste.
Iedereen kan zien dat Schaken het vorige seizoen totaal niet aan de bak/bal kwam en dat hij het dit seizoen uitstekend doet.
Ik begrijp je opmerking over veranderingen in situaties, maar jij probeert je er altijd zo uit te lullen dat je nog gelijk wilt krijgen ook.
Nee, dat is geen groot verschil. Op dat moment was die mening namelijk wel logisch.
Schaken deed het vorig seizoen kut ja, daarom benoem je dat. Cruijff was een paar jaar terug wat laf en Coronel leek het goed te doen. Dus dan benoem je dat. Maar feiten en situaties veranderen in die periode, daarom denk ik nu anders over die mensen. Cruijff heeft er de schouders onder gezet en Coronel is een achterbakse gluiperd gebleken.
Dat heeft niks met gelijk halen te maken, want niemand heeft hier gelijk in deze.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Volgens het Parool, de elf van morgen.
--------------------------- Vermeer -----------------------
Wiel -------- Blind ------------- Vertonghen ------- Anita
----------Enoh -----------Eriksen--------------Janssen
---------- Mickey ------- Lodeiro ---------- Ebecilio-----
Ik tel negen kabouters. Van der Wiel is de op een na grootste persoon in de ploeg met een respectabele 1.81m! De rest zit onder de 1.80m. Conclusie: bal verzwaren want alles wat morgen de 16 komt binnenvliegen is een potentieel gevaar.
Alles wat lengte heeft zit gewoon in de lappenmand: Alderweireld, Boerrigter, de Jong, Ooijer, Boilesen, Bulikyn.
Prima middenveld, met de rest wordt het behelpen. Zeker voorin blijft er niks meer over.
Overigens is Bulykin fit bevonden, dus ik zou hem in de spits zetten en Lodeiro linkshalf. Oprotten met die Ebecilio, pfff.
Blind in de ploeg is ook niet iets om vrolijk van te worden. Gelukkig is het als CV en niet LB.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Wat ben jij een triest persoon. Hoe vaak moet het nog bewezen worden? Je kan het bedrijfsleven NIET vergelijken met een voetbalclub. Face it.
Wie is Cruijff nou in godsnaam? Wat denk je zelf?! Hij heeft het bij Ajax in de jaren 1985-1988 gedaan en hier hebben we de vruchten van geplukt in de jaren '90. Maar nee he kosje vergeet dat meer even. Hij heeft met Barcelona voor de eerste keer in de clubgeschiedenis van Barça de EC1 gewonnen, maar nee kosje vergeet dat even. Hij heeft ervoor gezorgd dat de juiste mensen op de juiste plek komen te zitten in de jeugdopleiding bij Barça waardoor we nou naar topspelers als Xavi, Iniesta, Valdes, Puyol kunnen kijken, maar nee kosje vergeet dat even. Hij is de man die de goede mensen op zijn plek zet. Hij heeft er ervaring mee. En hij heeft meer voetbalverstand dan 100000 Ten Have's bij elkaar. Wat weet Ten Have nou van voetbal? Juist ja, helemaal niks. Dan moet hij zich er ook niet bemoeien. De RvC is samengesteld, elk persoon heeft een taak. De taak van Cruijff is het voetbaltechnische gedeelte, de rest bemoeit zich daarmee. Ik heb Cruijff zich niet zien bemoeien met personeelszaken, salariszaken etc. En dan hoor je kneus Römer doodleuk op tv zeggen dat hij geen verstand heeft van voetbal. En dan denk ik waarom bemoei je je ermee?
Kos, je maakt jezelf belachelijk. Je hebt er helemaal, maar dan ook helemaal geen kijk op. Dat kan ik nu wel concluderen uit die onzinposts van je. En tja, niet iedereen kan zo goed zijn als Cruijff. Dat er dan nog trieste mensen als jij zijn die altijd op hem afgeven is schandalig. De man die heel veel heeft betekent voor het Nederlands voetbal, voor veel gehandicapte kinderen. De man die Nederland op de kaart heeft gezet. Die man hoor je te respecteren. En als je dan een andere mening hebt, moet je eens argumenten gaan geven. Dat heb ik bij jou nog niet gezien. Maarja, jij denkt dat je met het belachelijk maken van mensen discussies wint of mensen overtuigt. Nou ik kan zeggen, dat is niet zo.
Jaap... Johan D. ... Zijn jullie daar?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat dacht men van een 4-4-2 voor Oranje.
...............Steek...........
Wiel....Bommel....Strootman....Mathijssen.
Robben...Sneijder...Vaart...Affelay
....Huntelaar...Persie
Heitinga voor Strootman en je hebt een winnend elftal.
Hmm wat is er gebeurd met Mokum - niet Mokum? 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
(afbeelding) .
Ja ik walg van jouw minachtende postst 
Triest
Je hebt wel heel goede argumenten moet ik zeggen 
Jaap... Johan D. ... Zijn jullie daar?
Ik baseer me gewoon op feiten, dat kun je over sommigen niet zegen 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8266 stemmen
Ik baseer me gewoon op feiten, dat kun je over sommigen niet zegen
Het zijn zeker geen feiten, ik geloof dat iedereen het daar wel over eens is. Vooral dat stukje over Barcelona lijkt me iets teveel ophemeling voor Cruyff.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het zijn zeker geen feiten, ik geloof dat iedereen het daar wel over eens is. Vooral dat stukje over Barcelona lijkt me iets teveel ophemeling voor Cruyff.
Geen feiten? Ja misschien dat hij de goede mensen bij Barça heeft gehaald. Maar dat is in zekere zin ook wel bewezen. Kijk maar wat er nu allemaal uit komt. Maarja, dat is inderdaad een mening. Voor de rest bestaat het verhaal redelijk veel uit feiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.