- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet dan? Als Ajax zich plaats voor de 8ste finales CL dan krijgen ze alweer miljoenen erbij, exclusief ook wat ze gaan verdienen aan kaartverkoop en tv rechten voor die extra wedstrijden.
Het is toch een gevolg van elkaar? Sportief succes is financieel succes. En als je te weinig financieel succes hebt, dan ga je dat op den duur voelen in het sportieve.
Misschien wel voor een groter bedrijfsresultaat (ligt erook aan waar je die inkomsten aan besteed) maar afhankelijk ben je er niet van.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Niet volledig nee, maar wel voor een groot deel. Zeker als je een topclub bent met flink wat kosten. CL deelname is bijna noodzakelijk voor de top om nog wat te kunnen investeren.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Tsjah ik weet het niet meer. Zij verpesten namelijk ook genoeg levens van trouwe Ajacieden die hun club naar de kloten zien gaan door dit soort egocentrische personen.
Tuurlijk moeten ze niet vrezen voor hun leven, maar de rapen zijn echt niet gaar wanneer zij zo door blijven gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Smap die uitspraak wel als een stelletje prima donna's je clubbie verneuken. Er zijn bij mij ook tijden geweest dat ik irrationeel werd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zal best, maar ik zou het vreselijk vinden als 1 van hen wat aangedaan wordt. We zijn geen beesten. Je mag wel heel duidelijk maken dat ze moeten oprotten, maar er zijn grenzen. Ik hoop dat die mensen verstandig zijn en snel vertrekken. Ik las weer enkele dagen terug dat het erop lijkt dat ze zich op 12 december bij de vergadering terugtrekken en stoppen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk en dat moet je ook niet willen maar dat soort uitspraken worden ook uit emoties gedaan. Zal ook zo spaak niet lopen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Zal best, maar ik zou het vreselijk vinden als 1 van hen wat aangedaan wordt. We zijn geen beesten. Je mag wel heel duidelijk maken dat ze moeten oprotten, maar er zijn grenzen. Ik hoop dat die mensen verstandig zijn en snel vertrekken. Ik las weer enkele dagen terug dat het erop lijkt dat ze zich op 12 december bij de vergadering terugtrekken en stoppen.
Maar als het verhaal van Derksen klopt dan heeft dat niet zo veel nut meer toch. Als de commissie die een nieuwe RVC moet samenstellen uit anti-Cruijffianen bestaat?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Het probleem is dat dit soort mensen al heel lang stand houden bij de club. Telkens komen er vriendjes terug die met dezelfde gedachten rondlopen.
En ze blijven maar zitten en onze club naar de vernieling helpen. Coronel loopt al decennia rond bij onze club en hij maakt alleen maar achterlijke beslissingen ten nadele van onze club. Denk hierbij aan het huidige smurfenlogo, de beursgang(daarom is er zoveel bestuurlijke chaos) en een rapport waar hij zich ook niet eens aan houdt. Zoveel dingen die me pislink maken en die gast blijft maar zitten en zitten.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Maar als het verhaal van Derksen klopt dan heeft dat niet zo veel nut meer toch. Als de commissie die een nieuwe RVC moet samenstellen uit anti-Cruijffianen bestaat?
Dan wordt het inderdaad onmogelijk. Daarom moet Cruijff woensdag winnen, hij klaagt immers aan dat dit nieuw aangesteld bestuur (het bestuur dat Coronel samengesteld heeft) onrechtmatig aangesteld is. Schijnt dat hij daar wel aardig sterk in staat.
Ajax-Real zal wel emotioneel worden 's avonds. Sowieso qua wedstrijd, maar ook door Cruijff zijn zaak. Ben benieuwd, laatste potje van mijn passe-partoutje.
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Daarom heeft elke multinational ter wereld ook alleen maar ex-olieboorders en ex inpakkers in de top, omdat ze toch zo'n goed product hebben.
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Daarom heeft elke multinational ter wereld ook alleen maar ex-olieboorders en ex inpakkers in de top, omdat ze toch zo'n goed product hebben.
.
Je wil het maar niet snappen he? Er worden ook namens Cruijff de nodige namen naar voren geschoven voor de bestuurlijke functies.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Hee Glenn Helder bij Life after Football
Nog tegengekomen in de shooters drie jaar geleden, heeft nu een drumcarriere haha.

Hahaha
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Wie is Cruijff nou in godsnaam helemaal dat hij uberhaupt het verstand en de kennis heeft mensen te selecteren die die functies kunnen bekleden??
ik zie hem al zitten bij het sollicitatiegesprek: ' nou meneer, as je de rekenmachine nie heb, dan ken je dus ook nie tellen, das logisch'
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Wie zijn Ten Have en consorten in godsnaam om technische functies in te vullen kos?
Het gaat trouwens niet meer eens om Cruijff. Ik vind het belachelijk dat jij mensen verdedigt die constant zitten te liegen en continu mensen in de rug steken en bovenal ook tegenstrijdigheden tentoonspreiden op de televisie.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wie is Cruijff nou in godsnaam helemaal dat hij uberhaupt het verstand en de kennis heeft mensen te selecteren die die functies kunnen bekleden??
ik zie hem al zitten bij het sollicitatiegesprek: ' nou meneer, as je de rekenmachine nie heb, dan ken je dus ook nie tellen, das logisch'
.
Wie is Steven ten Have dat hij kan bepalen wie een goede TD is? Hij stelt bv Blind aan.
Cruijff laat zich omringen door mensen die wel heel veel weten wat hij niet weet. Keje Molenaar bijvoorbeeld. Maar ook die mensen zal jij wel weer niks vinden.
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Hoezo? Ik verdedig niemand en heb helemaal niets met die lui, zou me kunnen voorstellen dat je ze stuk voor stuk zou willen laten oplazeren. Maar een alternatief met een JC en vriendjes die alles bepalen lijkt me al helemaal compleet idioot.
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Wie is Steven ten Have dat hij kan bepalen wie een goede TD is? Hij stelt bv Blind aan.
Cruijff laat zich omringen door mensen die wel heel veel weten wat hij niet weet. Keje Molenaar bijvoorbeeld. Maar ook die mensen zal jij wel weer niks vinden.
De man die nota bene verantwoordelijk is dat die 4 rvc leden onlangs zijn aangesteld?
, mwa.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hee Glenn Helder bij Life after Football
Nog tegengekomen in de shooters drie jaar geleden, heeft nu een drumcarriere haha.
(afbeelding)
Hahaha
Heb een aantal jaar met zijn broertje bij UVS gevoetbald (Marc, later in Katwijk 1). En Glenn zat bij mij op school in een hogere klas.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
WTF, Helder vertelt net een heel verhaal, dat hij o.a. alholist is geweest, krijgt hij aan het eind een fles Johny Walker van Blinker.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Nou, ik denk het toch wel
*padamtsching!*

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
WTF, Helder verteld net een heel verhaal, dat hij o.a. alholist is geweest, krijgt hij aan het eind een fles Johny Walker van Blinker.
Haha idd. Maar JW black label is wel het ideale cadeau om weer te beginnen
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
De man die nota bene verantwoordelijk is dat die 4 rvc leden onlangs zijn aangesteld?
, mwa.
Dat heeft Keje niet alleen gedaan. En toen was het ook niet duidelijk dat het 4 rebellen waren. Maar het is natuurlijk wel een mislukking geweest ja. Maar Keje heeft wel meer uitgevoerd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Voetbalzone - Update: El Hamdaoui stormt boos weg na wissel bij Jong Ajax
En mensen maar beweren dat die mafkees nog een nieuwe kans zou moeten verdienen. Enorme schop onder zijn reet komt eerst.
Vreemd, net bij Nieuwsuur een heel verslag rondom El Ham en daar werd totaal niet gesproken over een boze El Ham. Hij stond zelfs na afloop nog vrolijk de NOS te woord.
Het lijkt me dus een AZ-fan die probeerde een vuurtje aan te wakkeren bij Ajax.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Foto: El Hamdaoui voor het eerst bij Jong Ajax - ajaxlife.nl
Dit is betrouwbaarder. Gaf geen handje en liep naar de kleedkamer. Trainer zoekt er weinig achter.
Al zegt het wel wat over zijn houding natuurlijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Ze hadden Bosman ook nog aan het woord en die had ook niks negatiefs te melden. Complimenteerde zelfs de houding van El Ham.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Interessant artikel over het vieze machtsspelletje van Uri Coronel. Geeft mooi een tijdslijn weer in een vogelvlucht.
Voor wie even tijd heeft:
Coronel gooit Ajax vijftien jaar terug in de tijd - catenaccio.nl
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Schaars en Van Wolfswinkel gister beide gescoord en Sporting wint met 2-0. Het word tijd dat beide heren terugkeren in Oranje en ons in de breedte komen versterken.
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Wolfswinkel en de hamster naast elkaar in een 4-4-2 zou wel leuk zijn om eens te proberen. Zonder buitenspelers dus.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Schaars en Van Wolfswinkel gister beide gescoord en Sporting wint met 2-0. Het word tijd dat beide heren terugkeren in Oranje en ons in de breedte komen versterken.
Laat Schaars lekker in Portugal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.