• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.177 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.429 gebruikers
  • 9.402.926 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik was er ook een week goed ziek van. Nu heb ik er wel vrede mee. Behalve dan als ik beelden zie van Robben die alleen op de goal afloopt...

Maar je wordt toch ook niet gedwongen daar naar te kijken?

(afbeelding)

.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Die pass van Sneijder is wel meesterlijk....

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Misbruik gemeld.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Spetie schreef:

Geniale zet van Vitesse, mits fit in potentie de beste spits van de eredivisie.

Twee keer wegens cocaïne gebruik ontslagen, toch weer door PSV in genade aangenomen. Dan een jaar op kosten van PSV revalideren. In Zuid-Amerika uiteraard.

PSV voelt zich dan ineens moreel verplicht om zijn knie in de VS te laten behandelen. En dan na een lange tijd waarin PSV geduld heeft gehad gaan ze opnieuw onderhandelen en kiest hij ineens voor Vitesse.

Dus dat morele plichtgevoel van PSV heeft ze een hoop geld gekost. Op het moment dat Reis zijn morele plicht mag laten zien, steekt hij zijn middelvinger op en kiest hij voor een club die een soort aasgier als symbool heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tonypulp schreef:

Misbruik gemeld.

.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het moment van Casillas is echt top. Daar gaat hij nooit meer overheen.

Nou, ik denk het toch wel

*padamtsching!*

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maar je wordt toch ook niet gedwongen daar naar te kijken?

(afbeelding)

.

Dit doet me waar eens zien hoe waardeloos Robben die bal wel niet inschiet Casillas lag al op de grond....Is het zo moeilijk om die bal af en toe op te wippen vraag ik me soms af. En niet eens alleen bij deze bal haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dit doet me waar eens zien hoe waardeloos Robben die bal wel niet inschiet Casillas lag al op de grond....Is het zo moeilijk om die bal af en toe op te wippen vraag ik me soms af. En niet eens alleen bij deze bal haha.

Klopt. Casillas duikt al en Robben had hier veel meer mee moeten doen, en bij zijn tweede kans moet Robben zich gewoon laten vallen. Dat doet ie heel zijn carriere al, en dan moet ie het een keer doen, en dan doet ie het niet .

Dit soort dingen maken de finale wel geweldig. Want de winst had echt elke kant op kunnen vallen, zo gelijkopgaand, zo horen wk finales te zijn.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik die actie van Robben een beetje analyseer (wereldbal van Sneijder overigens) dan is het doodzonde dat hij niet scoorde, want hij had Casillas al gefopt. Hij dook naar de verkeerde kant, maar reageerde wel met een uiterste actie van zijn voet omhoog steken. Meer geluk dan wijsheid, maar wel zeer belangrijk. Uiteindelijk de redding van zijn leven.

Ik blijf erbij, maakt hij hem dan zijn we wereldkampioen. Oranje verdedigde dat toernooi goed en Spanje scoorde moeizaam. Maar ja het liep anders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die bal van Sneijder is 's werelds. Daar had Xavi enorme bewondering voor, zei zelfs dat ie zo'n bal zelf nooit gegeven had. Hij is wel erg knap hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wigan Atletic, daar houdt het mee op .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Update: El Hamdaoui stormt boos weg na wissel bij Jong Ajax

En mensen maar beweren dat die mafkees nog een nieuwe kans zou moeten verdienen. Enorme schop onder zijn reet komt eerst.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En mensen maar beweren dat die mafkees nog een nieuwe kans zou moeten verdienen. Enorme schop onder zijn reet komt eerst.

Ach mensen geen handje geven, dat overkomt de besten.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, bij VI werd Toivonen net alweer besproken

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het is wel fijn dat niemand hem wil hebben zo lang hij zich zo opstelt. Hoeveel verdient hij ook alweer?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Hij kan de parkeerplaatsen bij de ArenA wel gaan vegen, doet hij ook wat nuttigs voor die...jaja....anderhalf miljoen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik had al weinig respect voor Reis, maar nu is dat echt gezakt tot ver onder het nulpunt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Dat Reis verhaal Wat ik bij VI hoor.

PSV heeft alles gefinancieerd bij de medische behandelingen van Reis, inclusief hem naar Nederland halen vorige maand. Heeft die Reis met zijn zaakwaarnemer bij dat bezoekje ook Vitesse bezocht, dus indirect heeft PSV betaald aan de transfer naar Arnhem

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

Ik zou op die leeftijd echt doodsbang zijn geweest als me dit zou overkomen. En ik zou inderdaad niet meer naar een stadion hoeven de maanden erna.

Maar ja we blijven in cirkeltjes praten. Dat gebagatelliseer en die vanzelfsprekendheid is juist het probleem. We vinden het normaal, het hoort erbij. Terwijl het tuig is dat absurd en schandalig gedrag vertoont en meteen uit ieder stadion verbannen zou moeten worden.

Clubs zelf laten opdraaien voor de kosten van de beveiliging, uitsupporters te allen tijde verbieden en het invoeren van de voetbalwet is een mooi begin.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Die Jan Everse is niet bepaald een groot licht geloof ik.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Johan Derksen lult voor de verandering weer eens compleet uit zn nek over Ajaz.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij slaat de plank wel erg mis, krijg steeds meer het gevoel dat Johan Derksen een tweede Jaap de Groot is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Derksen zegt niks vreemds. Coronel is een levensgevaarlijke man voor Ajax. Van de week een heel uitgebreid verhaal gelezen over zijn rol, plus de mensen die hij naar voren schuift. Ik ben ook bang dat het woensdag voor Cruijff moeilijk wordt en dat ze hem er helemaal uit gaan werken. Zou een verschrikking zijn. Dan hoop ik dat de supporters in actie gaan komen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Tsjah, wat betreft Uri Coronel heeft hij gewoon gelijk. Iedereen ziet toch dat dat een wolf in schaapskleren is. De grootste huichelaar van allemaal die er heeft rondgelopen neem ik aan? Ik kots op die man. Ik kots op al die zakenmensen die onze club naar de ****** helpen puur uit eigenbelang.

En weer verdedigt kos dat belachelijke zooitje zakenmensen bij Ajax...

Ook over Rob Jansen lijkt het me duidelijk zat wat Derksen zei...

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

We kunnen in ieder geval concluderen dat de soap nog een aantal seizoenen door gaat lopen.

Die Rob Jansen was gisteravond inderdaad hilarisch. Had nergens een mening over maar hij had wel een heleboel vrienden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Derksen zegt niks vreemds. Coronel is een levensgevaarlijke man voor Ajax. Van de week een heel uitgebreid verhaal gelezen over zijn rol, plus de mensen die hij naar voren schuift. Ik ben ook bang dat het woensdag voor Cruijff moeilijk wordt en dat ze hem er helemaal uit gaan werken. Zou een verschrikking zijn. Dan hoop ik dat de supporters in actie gaan komen.

Dat wel natuurlijk maar het is onzin door te stellen dat de sportief succes zorgt voor een positief resultaat van een beursgenoteeerd bedrijf.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Wanneer er gaat gebeuren wat Cruijff zegt en ik vind het niet eens ongeloofwaardig gezien de dingen die de mongolen van de RvC en consorten hebben geflikt zijn de rapen nog niet gaar. Dan mogen die flapdrollen echt gaan vrezen voor hun leven.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat wel natuurlijk maar het is onzin door te stellen dat de sportief succes zorgt voor een positief resultaat van een beursgenoteeerd bedrijf.

Waarom? Wanneer er rust is en er veel sportieve succes worden geboekt zal het op de beurs ongetwijfeld ook goed gaan. Juist wanneer er vele miljoenen van sportief succes binnenstromen. Ik ben geen beurskenner, maar ik denk dat sportief succes de basis is van alles bij een voetbalclub.

Maar da's logisch

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Niet dan? Als Ajax zich plaats voor de 8ste finales CL dan krijgen ze alweer miljoenen erbij, exclusief ook wat ze gaan verdienen aan kaartverkoop en tv rechten voor die extra wedstrijden.

Het is toch een gevolg van elkaar? Sportief succes is financieel succes. En als je te weinig financieel succes hebt, dan ga je dat op den duur voelen in het sportieve.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

. Dan mogen die flapdrollen echt gaan vrezen voor hun leven.

Denk je dit of hoop je dit?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.