- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Zal toch niet iedere week gebeuren? Zie dat ze tegen Ajax spelen volgens mij is dan dat hele stadion ieder jaar de weg kwijt.
Dit is bij Utrecht alleen als er iets bij het uitvak gebeurt. Dan wil de hele Bunnikside door die grachten er naar toe. Ook weer niet zo heel bijzonder, want die laatste poort komen ze toch nooit door dus het is hooguit wat geschreeuw, alleen sneu voor die suppoosten altijd die telkens door hun eigen publiek gesloopt worden
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Niet echt iets bijzonders toch?
Dat is het allerergste. Die vanzelfsprekendheid die er tegenwoordig heerst bij voetbalsupporters omtrent dergelijk absurd gedrag.
Maar ja wat ik zeg compleet gestoord die voetbalsupporters. Komt nooit meer goed. Gewoon maar afschaffen die uitsupporters misschien dat ze dan enigzins normaal leren doen.
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Nou, vanzelfsprekendheid. Niet dat ik het normaal vind maar het is niet alsof er echt iets gebeurt verder...
De link met die kinderen op die tribune is bovendien wel erg vergezocht natuurlijk.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Het gebeurt in ieder geval wel vaker bij Utrecht dan bij andere clubs tegenwoordig. Kan geen enkele andere club bedenken waar ik dit soort stormrammen tegenwoordig zie in de Eredivisie. Het is maar dat ADO een nieuw stadion heeft 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Nou, vanzelfsprekendheid. Niet dat ik het normaal vind maar het is niet alsof er echt iets gebeurt verder...
De link met die kinderen op die tribune is bovendien wel erg vergezocht natuurlijk.
In zoverre niet vergezocht dat die kinderen er erg dichtbij zitten, waarschijnlijk doodsbang zijn en de komende jaren vermoedelijk geen wedstrijd meer bezoeken door deze ongein.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Dat jochie zat wel lekker met z'n Unox worstje haha 
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Even een andere kant: Zelfs met kanker is Feyenoord mooi - dejaap.nl
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Overdrijven is ook een vak...
Ik zou op die leeftijd echt doodsbang zijn geweest als me dit zou overkomen. En ik zou inderdaad niet meer naar een stadion hoeven de maanden erna.
Maar ja we blijven in cirkeltjes praten. Dat gebagatelliseer en die vanzelfsprekendheid is juist het probleem. We vinden het normaal, het hoort erbij. Terwijl het tuig is dat absurd en schandalig gedrag vertoont en meteen uit ieder stadion verbannen zou moeten worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Even een andere kant: Zelfs met kanker is Feyenoord mooi - dejaap.nl
Inderdaad een prachtige actie
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Ook klasse van de PSV-fans. Maar goed, zoiets kun je ook niet weigeren eigenlijk.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Bij Utrecht kom het echt niet vaker voor dan bij andere clubs. Twente is de laatste jaren Europees aardig actief en ik hoor en lees dat de jeugd van Ajax het ergste is. (Juve uit, Lyon, HSV uit etc).
Bij Utrecht zijn het gewoon heel veel meelopers (zoals bij elke club). Het is niet goed wat er gister gebeurde, maar ik begrijp de frustratie. Ik had ook wel zin om erbij te staan, maar ik heb vroeger iets gedaan waarvoor ik een cursus heb gekregen en je naar de gevolgen van je actie gaat kijken, dus ik denk ja ik kan wel als een stoer jongetje meedoen maar je krijgt een rug boeten en een paar jaar stadionverbod. Is het allemaal niet waard, wat schiet je ermee op.
Trouwens, prachtig wat Feyenoord gister in de twaalfde minuut deed. Ik las die over die man in het AD waarvoor zij zongen en het is prachtig en zielig tegelijk. Prachtig dat zoveel mensen meeleven met zo'n zieke man en zielig is natuurlijk dat zo'n man dood gaat aan darmkanker.
Ik vind dat eigenlijk raar. Dat je een boete moet krijgen om dat niet te doen. Gebruik gewoon je verstand en doe het gewoon niet. Ook al kreeg ik geen boete, dan nog zal ik me nooit verlagen naar het niveau van die gekken. Het enige wat die 'supporters' doen is hun eigen club in diskrediet brengen. En nog een flinke boete voor de club ook nog.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik vind dat eigenlijk raar. Dat je een boete moet krijgen om dat niet te doen. Gebruik gewoon je verstand en doe het gewoon niet. Ook al kreeg ik geen boete, dan nog zal ik me nooit verlagen naar het niveau van die gekken. Het enige wat die 'supporters' doen is hun eigen club in diskrediet brengen. En nog een flinke boete voor de club ook nog.
Klopt, het is natuurlijk ook slecht voor de club. Maar die mensen die rellen hebben denk ik niet het besef wat de gevolgen zijn, daar denken die klanten niet aan. Maar zoals ik al zei, mensen zijn mensen en de een kan beter omgaan met emotie dan een ander. Sommige mensen slaan erin door en doen zoiets achterlijks. Maar omdat ik heb geleerd met agressief, emotie en denken aan de gevolgen doe ik zulke rare dingen ook niet.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Ook klasse van de PSV-fans. Maar goed, zoiets kun je ook niet weigeren eigenlijk.
Ach zo zijn wij. Zelfs Toivonen en Willems leefden mee met Djee.
Even een andere kant:
Mooi stuk!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - Zoenende Cvitanich treedt in voetsporen van Casillas na WK-finale
Die vriendin van Dario Cvitanich mag er zeker zijn 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel aardig, al zou ik er op straat zo voorbij lopen. Doet Balotelli toch weer veel beter, die owned zelfs C. Ronaldo
.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Jonathan Reis na herstel van zijn langdurige blessure naar Vitesse.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Jawel. Als Eriksen iets wordt is het een dienende speler. Zet nu al mede de lijnen uit bij Ajax. Nee die gaat juist bepalen wat er gebeurt in het veld.
Ben blij dat jij wel verstand van zaken hebt. En Eriksen wordt alleen nog maar beter, zal nog dominanter worden. Ik zou hem ook aanraden om na dit seizoen nog zeker een jaar te blijven.
Overigens is niet Eriksen maar Gotze de winnaar van de Golden Boy award 2011 geworden lees ik net. Lijkt me niet onverdiend, geweldig talent. Top 5 klassering Eriksen vond ik al mooi genoeg.
kos
-
- 46732 berichten
- 8883 stemmen
Wel aardig, al zou ik er op straat zo voorbij lopen.
Nou ik niet!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou ik niet!
Ik ook niet, erg leuke dame. Oke, mevrouw Casillas is nog leuker, maar zij mag er zeker ook wezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou ik niet!
Volgens mij vind jij alles prima als het Spaans praat
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij vind jij alles prima als het Spaans praat
.

Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Voetbalzone - Zoenende Cvitanich treedt in voetsporen van Casillas na WK-finale
Die vriendin van Dario Cvitanich mag er zeker zijn
Heerlijke vrouwen, allebei.
Het moment van Casillas is echt top. Daar gaat hij nooit meer overheen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijke vrouwen, allebei.
Het moment van Casillas is echt top. Daar gaat hij nooit meer overheen.
Vond de reden van die kus bij Casillas anders weinig top 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Tja. Maar je zou zoiets zelf meemaken. Je ziet zijn vrouw ook vechten tegen de tranen, prachtig.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Oja, buiten het feit dat het de zuurste voetbaldag uit mijn leven was vond ik het ook wel een mooi moment. Casillas is ook een goede gozer, gunde hem die zoen wel hoor. Dat is echt een hele mooie vrouw die hij heeft.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8266 stemmen
Geniale zet van Vitesse, mits fit in potentie de beste spits van de eredivisie.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Oja, buiten het feit dat het de zuurste voetbaldag uit mijn leven was vond ik het ook wel een mooi moment. Casillas is ook een goede gozer, gunde hem die zoen wel hoor. Dat is echt een hele mooie vrouw die hij heeft.
Ik was er ook een week goed ziek van. Nu heb ik er wel vrede mee. Behalve dan als ik beelden zie van Robben die alleen op de goal afloopt...
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik zal er nooit vrede mee hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.