• 16.128 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.365 acteurs
  • 199.428 gebruikers
  • 9.402.865 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Haha, touché.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

No offfense verder maar kos roemde Sneijder als 1 van de eerste en zat nog bij Ajax.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Wat word de goal van de het jaar.

Rooney- Neymar- Messi

0-1-0

Van Rooney is mooi en ook tegen City nog wel maar die van Bassie was nog mooier en sinds dien hecht ik minder waarde aan omhaals.

Van Messi weet ik eigenlijk niet waarom die er tussen staat.(leuk opwippertje natuurlijk)

Neymar zet hem zelf op met een weergaloze aktie en maakt het met een nog meer weergaloze aktie af. (waar speelt hij volgend seizoen eigenlijk?)

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

No offense verder, maar ik heb ook wel het idee dat je een Ajacied heel wat meer krediet geeft dan een ander.

Ik had deze tegenreactie wel verwacht, maar gelukkig spreken de meeste feiten wel in mijn voordeel. Laten we eerlijk zijn, het zuchtje tegenwind van enkele lieden die Ajax op voorhand al niet moeten zegt me weinig.

Het ligt er ook maar aan waarom anderen indrukwekkender zouden zijn. Alcantara speelt ook lang niet alles voor Barcelona om wat te noemen. Schijnbaar vind een jury vol kenners hem wel echt top (Eriksen dus).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

kos schreef:

Denk overigens wel dat van Bommel en de Jong heel veel gaan spelen en de basis vormen, jammer voor Strootman, maar ik verwacht wel dat tegen deze ploegen de recuperatie op het middenveld essentieel zal worden.

Moet De Jong eerst wat meer gaan spelen. Afgelopen week weer pas in 82e minuut ingevallen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Wat Eriksen betreft. Mooi rijtje waar hij inzit maar samen met die Alcantara wel de minste van de vijf qua prestaties tot dusverre.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Moet De Jong eerst wat meer gaan spelen. Afgelopen week weer pas in 82e minuut ingevallen.

Laat hem lekker wat minder spelen, kan hij ook niet oververmoeid aan het EK gaan beginnen.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Dat soort dingen zullen allemaal inderdaad belangrijker worden dan die zogenaamde kwaliteitsverschillen denk ik. Fitheid, mentale sterkte, toernooimentaliteit, blessuregevoeligheid, breedte van de selectie, omgaan met de plaatselijke omstandigheden etc.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

kos schreef:

Dat soort dingen zullen allemaal inderdaad belangrijker worden dan die zogenaamde kwaliteitsverschillen denk ik. Fitheid, mentale sterkte, toernooimentaliteit, blessuregevoeligheid, breedte van de selectie, omgaan met de plaatselijke omstandigheden etc.

Daarom, ik vind het echt niet erg dat Sneijder nu af en toe geblesseerd is, lekker fit voor het EK. Ook niet erg dat misschien Mathijsen niet altijd speelt, lekker fit voor het EK. Hopen dat Robben nog een keer geblesseerd raakt tot eind februari, laat hem dan lekker vlammen en fit en in vorm aan het EK beginnen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Voetbalzone - Özil: ?Ajax is sterker dan vorig seizoen, het wordt lastig in Amsterdam?

Kom op zeg, Ajax mag echt geen probleem zijn voor Real Madrid.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Daarom, ik vind het echt niet erg dat Sneijder nu af en toe geblesseerd is, lekker fit voor het EK. Ook niet erg dat misschien Mathijsen niet altijd speelt, lekker fit voor het EK. Hopen dat Robben nog een keer geblesseerd raakt tot eind februari, laat hem dan lekker vlammen en fit en in vorm aan het EK beginnen.

Op Robben zou ik sowieso niet rekenen. Mocht ie er tegen die tijd bij zijn dan is dat een leuke toevalligheid.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Zou Ozil connecties hebben met Guardiola ?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Is het ook niet, maar hopelijk komen ze op halve kracht en weinig gemotiveerd naar de Arena.. ze zijn al lang en breed geplaatst natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

kos schreef:

(quote)

Op Robben zou ik sowieso niet rekenen. Mocht ie er tegen die tijd bij zijn dan is dat een leuke toevalligheid.

Op Robben moet je zeker wel rekenen. Zonder hem kom je die poule niet door.

Een fitte Robben, is samen met een fitte Sneijder, het allerbelangrijkst.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Op Robben moet je zeker wel rekenen. Zonder hem kom je die poule niet door.

Een fitte Robben, is samen met een fitte Sneijder, het allerbelangrijkst.

Inderdaad, zonder Robben is kampioen worden sowieso onmogelijk.

Je zag het in de groepsfase van het WK waarin Kuyt en vd Vaart op de vleugels stonden. Resultaat was voetbal zonder verrassing en totaal geen diepte in het spel. Voor de anders spelers staan redelijke vervangers klaar, een tweede Robben is er niet.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zelden zoveel onzin in een paar zinnen gezien. Wat een puberaal stoer gezwets.

Ik ben stoer. Dat jullie hier allemaal heilig zijn en nooit een keer een regeltje durven of willen overtreden vind ik onzin. Er gebeurt zoveel bij voetbal dat normaal niet door de beugel kan, moet je hier niet hypocriet anderen gaan zitten veroordelen.

Alsof het crimineel gedrag is om wat vrienden mee je vak op te loodsen. Waar hebben we het over. Of roken op het vak, of vuurwerk en fakkels. Maar dat zal ook wel de reden zijn dat jij nooit meer naar het stadion gaat. Veel plezier ook achter je tv'tje. Vermaak ik me wel op het vak en ben ik af en toe stout. En als dat dan puberaal en stoer is, so be it. Dan zijn 80% van de voetbalsupporters puberaal en stoer.

Ik heb een schijthekel aan mensen als jij die alles en iedereen zitten te veroordelen vanuit hun luie stoel.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Nja, ik kan ook wel een hoop hebben hoor. En stoer ben ik ook . Maar je moet natuurlijk niet achteraf gaan zitten mekkeren op ordedienst die alleen maar doen wat ze moeten doen...

Als je stout wil zijn moet je ook op de blaren zitten.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ik maakte er ook niet zo'n punt van zoals de vele mensen hier hoor, ik benoemde het gewoon even Die vriend had zijn verlies ook gewoon genomen en moest maar zelf een ander plekkie opzoeken.

Ik heb alleen een hekel aan regelnichten die alles zwart/wit zien. Zo was die steward ook en zo gedragen een aantal mensen zich hier ook.

Dan hoeven we ook niet meer over scheidsrechters te mekkeren die wedstrijden niet meer aanvoelen. Als ze alles toch zwart/wit moeten zien.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind Eriksen in ieder geval een stuk verder dan Sneijder op negentienjarige leeftijd. Als Eriksen zorgt dat hij wat gehaaider en dominanter gaat spelen dan kan hij de Europese top halen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Klopt, Eriksen vind ik ook wat beter dan Sneijder toen was. Op het W.K van 2006 bijvoorbeeld nog, vond ik Sneijder erg zwak. Daarna werd hij pas goed.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ook Sneijder was vroeger fysiek niet erg sterk he. Genoeg verbeterpunten inderdaad nog die ook te realiseren zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Tuig is het van het ergste soort. Helemaal erg waarschijnlijk zitten ze volgende week weer allemaal in het stadion. Stoere jongens ook allemaal met de capuchon op. Echt, grotere losers bestaan er niet. En zoals zo vaak zie ik er weer akelig veel jonkies (30-) tussen staan. Pubers die stoer willen zijn.

Nee dat hele gedoe in het stadion komt nooit meer goed.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Maar bij Sneijder zag je vanaf het begin al hoe hij het tempo bepaalde, bij elk balcontact gebeurde er iets en hij was al heel jong vrij dominant.

Een Eriksen zal hooguit een hele goede dienende speler worden, maar zeker geen topvoetballer.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Kunnen ook alleen Utrechters zijn he Ze kunnen Utrecht sowieso beter verbannen uit de competitie haha. Dit gebeurt ook echt alleen wekelijks bij hun.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Jawel. Als Eriksen iets wordt is het een dienende speler. Zet nu al mede de lijnen uit bij Ajax. Nee die gaat juist bepalen wat er gebeurt in het veld.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Niet echt iets bijzonders toch?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

rep_robert schreef:

Kunnen ook alleen Utrechters zijn he Ze kunnen Utrecht sowieso beter verbannen uit de competitie haha. Dit gebeurt ook echt alleen wekelijks bij hun.

Zal toch niet iedere week gebeuren? Zie dat ze tegen Ajax spelen volgens mij is dan dat hele stadion ieder jaar de weg kwijt.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

timbo_ schreef:

Jawel. Als Eriksen iets wordt is het een dienende speler. Zet nu al mede de lijnen uit bij Ajax. Nee die gaat juist bepalen wat er gebeurt in het veld.

Ja hehe, bij Ajax is er verder ook niemand die iets creatiefs kan . Dat is geen vergelijk natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.